E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 15 Авг 2017, 9:31

Малко нова информация да споделя с какво се сблъсках. Подмених 6-те свещи, бяха ми на бош, на 1 цилиндър беше издала багажа, на другите цилиндри също си бяха изживяли живота. Сложих на НЖК и съм адски доволен. Разликата е, при запалване няма никакви мисфайъри, разхода на гориво се понижи до нормалния за моят тип на каране :D, преди това се беше вдигнал с няколко литра, явно не изгаряше добре горивото и от ауспусите миришеше на много богата смес и имаше леко зачерняне. Сега всичко е топ, двигателя върви равномерно, разхода е отново ок, и ауспусите ми са чисти отново :)
Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от iceblast » 17 Авг 2017, 2:14

Някой колега с Н55 да се намира тук?
Последна промяна iceblast на 19 Сеп 2017, 10:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 17 Авг 2017, 8:33

ND1 написа:...Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:


Производство след 04.2007 (по спомен) може да се флашва. Не знам, някой да е бил с негативно мнение, така че ако имаш възможност го направи.

Дино за София - Овърдрайв (Мустанг) или HPP Garage (Дайноджет). На Мустанга ще получиш по-точни и по-консистентни резултати, на Дайноджета ще можеш по-лесно да се сравниш с други хора, защото повечето хора минават на такова. Коне на мотор го забравяш като показание, защото като цяло е глупост (предложените сервизи не дават и без това, освен ако не поискаш).

Един съвет - Мап2 вероятно идва в повече на твоята кола. Трябва да се направят логове да се потвърди, но има голям шанс да връща много аванс (особено лятото). Или поне ако ще караш на Мап2 - Шел/Еко 100 + октан буустер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 18 Авг 2017, 6:37

ND1 написа: Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:

За флашването на кутията сиг имаш предвид Алина флаша, но виж и xHP flash tool-a http://www.xhpflashtool.com
От това което виждам хората са по-доволни от него, а и ти дава повече опции... Не че имам лични впечатления с тая ръчка :mhihi:
За диното за мен най-добре Дайноджета, че да се сравниш със света :D И друго- ако си с JB4 пробвай и 5та карта- при мен на 5та върви осезаемо по-добре от колкото на 1ва и 2ра.
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2017, 13:33

ggogoo написа:
ND1 написа: Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:

За флашването на кутията сиг имаш предвид Алина флаша, но виж и xHP flash tool-a http://www.xhpflashtool.com
От това което виждам хората са по-доволни от него, а и ти дава повече опции... Не че имам лични впечатления с тая ръчка :mhihi:
За диното за мен най-добре Дайноджета, че да се сравниш със света :D И друго- ако си с JB4 пробвай и 5та карта- при мен на 5та върви осезаемо по-добре от колкото на 1ва и 2ра.

Без да логвате - никъв смисъл от тея карти и как върви..защото за мен лично,макар и да нямам 335 по интересно от логването няма,назад в темата бях добавил уникален файл,надали някой го е свалил за да разбере какво се случва с колата му точно и кога върви истински...този Jb4 е телеметрия,която никой сервиз нито дино ще ви даде - според мен трябва да се ползва на макс,както правят доста хора извън бг
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 18 Авг 2017, 17:39

Gqbriel написа:...както правят доста хора извън бг
И не само извън... хайде да си имаме уважението :smoke: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 19 Авг 2017, 11:59

nero_ написа:
Gqbriel написа:...както правят доста хора извън бг
И не само извън... хайде да си имаме уважението :smoke: :D

Добре бе айде :) и тук -някои фанатици като теб хахах


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 28 Авг 2017, 6:38

nero_ написа:
ND1 написа:...Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:


Производство след 04.2007 (по спомен) може да се флашва. Не знам, някой да е бил с негативно мнение, така че ако имаш възможност го направи.

Дино за София - Овърдрайв (Мустанг) или HPP Garage (Дайноджет). На Мустанга ще получиш по-точни и по-консистентни резултати, на Дайноджета ще можеш по-лесно да се сравниш с други хора, защото повечето хора минават на такова. Коне на мотор го забравяш като показание, защото като цяло е глупост (предложените сервизи не дават и без това, освен ако не поискаш).

Един съвет - Мап2 вероятно идва в повече на твоята кола. Трябва да се направят логове да се потвърди, но има голям шанс да връща много аванс (особено лятото). Или поне ако ще караш на Мап2 - Шел/Еко 100 + октан буустер.

Мерси за информацията :) Ще го имам на предвид. Според една таблица която имам за jb-то, условията за мап 2 ги имам-къстъм даунпайпс и нямам предни катализатори, но наистина трябва да се проверят авансите...
Тъй като моята е производство в началото на 2007 и то не след април, няма възможност за флаш така ли да разбирам ? Искам и да ви попитам, някои тук да си е сменял анджълите ? Искам да си ги сменя с ЛЕД такива, има един клип в youtube meet batm4n-swedish most brutal 335i, та неговите са такива, но така и не разбрах какво точко се сменя на коя марка и гд колко пари излиза удоволствието ? Ако някои знае, ще се радвам да сподели :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 28 Авг 2017, 8:12

ND1 написа:
nero_ написа:
ND1 написа:...Сега един въпрос и от мен: Интересува ме как стои въпросът с флашването на кутията ? Някои да сподели впечетления ? Още един въпрос, препоръчайте ми дино къде да отида да замеря автомобила, че ми е интересно сток и на мап 1 и мап 2 какви мощности ще изкара... Поздрави :) :yes: :yes:


Производство след 04.2007 (по спомен) може да се флашва. Не знам, някой да е бил с негативно мнение, така че ако имаш възможност го направи.

Дино за София - Овърдрайв (Мустанг) или HPP Garage (Дайноджет). На Мустанга ще получиш по-точни и по-консистентни резултати, на Дайноджета ще можеш по-лесно да се сравниш с други хора, защото повечето хора минават на такова. Коне на мотор го забравяш като показание, защото като цяло е глупост (предложените сервизи не дават и без това, освен ако не поискаш).

Един съвет - Мап2 вероятно идва в повече на твоята кола. Трябва да се направят логове да се потвърди, но има голям шанс да връща много аванс (особено лятото). Или поне ако ще караш на Мап2 - Шел/Еко 100 + октан буустер.

Мерси за информацията :) Ще го имам на предвид. Според една таблица която имам за jb-то, условията за мап 2 ги имам-къстъм даунпайпс и нямам предни катализатори, но наистина трябва да се проверят авансите...
Тъй като моята е производство в началото на 2007 и то не след април, няма възможност за флаш така ли да разбирам ? Искам и да ви попитам, някои тук да си е сменял анджълите ? Искам да си ги сменя с ЛЕД такива, има един клип в youtube meet batm4n-swedish most brutal 335i, та неговите са такива, но така и не разбрах какво точко се сменя на коя марка и гд колко пари излиза удоволствието ? Ако някои знае, ще се радвам да сподели :)

Ако не е след 04.2007 - флаш с Алпина ,не става но има вариянти за къстъм такива и премахване на кикдаун+да не сменя като стигне лимитър-а а да държи на предавка.
За ейнджълит е
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 05 Сеп 2017, 17:23

Здрасти,

Има ли някой от колегите с N54, който да е използвал кабела на скл.д66 K+DCAN s MHD flasher, купих си този кабел но нито едно от андройд, устройствата ми не го засича, иначе му инсталирах драйвърите (на кабела), както е описано в инструкцията (дали няма други драйвъри с който да стане) или може ли да ми препоръчате друг кабел, който да работи доказано с MHD.

Благодаря ви предварително.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 05 Сеп 2017, 17:38

Съветвам те да си купиш от препоръчаните кабели. Не искаш да стане проблем докато флашваш.... устройството задължително заредено и на еърплейн моуд. Колата силно желателно да е на зарядно. Като цяло не поемай излишни рискове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 06 Сеп 2017, 15:32

kapitanat написа:Здрасти,

Има ли някой от колегите с N54, който да е използвал кабела на скл.д66 K+DCAN s MHD flasher, купих си този кабел но нито едно от андройд, устройствата ми не го засича, иначе му инсталирах драйвърите (на кабела), както е описано в инструкцията (дали няма други драйвъри с който да стане) или може ли да ми препоръчате друг кабел, който да работи доказано с MHD.

Благодаря ви предварително.


Привет и аз имам проблеми с иснталирането ма mhd то. Даже колегата Gabriel услужи с кабел, аз бях купил някъв боклук и от майстора ми взех уж оригинален и с на още един познат кабела и с нито един от тях не се върза. Чудехме се дали не е от слагането на имобилайзер...Някой да има такива наблюдения ? Допълнителен кабел на мен не са ми давали.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 06 Сеп 2017, 16:00

Вероятно си имате причини, но все пак да пoпитам - защо искате да ползвате mhd вместо jb4?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 07 Сеп 2017, 17:20

Аз си имам jb4,но долкото чета по теми из Американските форуми и от хора тук, комбинацията от двете е най-доброто решение. Нека някой ме поправи, но jb4 управлява само бууст нивата, докато при mhd-то управлява много повече неща. Нямма все още време да се разчета какво точно му е специфичното и какво управлява точно. Ако някой може да разкаже, ще е супер.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 07 Сеп 2017, 18:17

Mhd си е класически ремап. Има няколко варианта според модификациите, както и възможност за къстъм мап. Когато се ползва в комбинация с jb4 (в най-честият вариант, защото има няколко) са пипнати някой неща, но като цяло ползата на FBO кола на бензин от колонка са приблизително нулеви. Ползите идват при високооктанови горива (етанолови смеси или състезателен бензин), метанолови инжекции, хибридни и сингъл турбо. Разбира се и при къстъм мап, но в бг няма кой да ти го направи.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook