E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Звучи интересно особено като е ориентирано за нашите географски ширини
Може ли да споделиш някой друг лог с горивата? (.csv)
Може ли да споделиш някой друг лог с горивата? (.csv)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:...
Поздравления за начинанието. Аз карам само на shell-v power racing и съм доволен. И 46-цата си я карах с такъв, сега и 92-ката и се радвам, че и други хора го потвърждават, особено за нашия двигател.
Да те питам, относно DCI-то от кога си с тези филтри, някакви впечатления имаш ли и усещаш ли някаква разлика преди/след поставянето им? Че се чудя дали да поръчвам.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Довечера може би ще ти пратя логове.
С DCI съм от около 6 месеца. Единственото което забелязвам е разлика в звука - когато спуулва особено на ниски обороти (когато мотора е по-тих) се чува доста. Не съм убеден до колко си заслужава. Принципно ползата идва когато колата е доста напомпена - тогава стоковата кутия става ограничител. Ако си със стокови турбини и не ползваш етанол или метанол, най-вероятно единствената разлика ще е звука. Ако ти харесва турбо-звученето ще ти хареса. Ако предпочиташ атмосферните звуци по-скоро не. На някоя от срещите мога да покажа.
С DCI съм от около 6 месеца. Единственото което забелязвам е разлика в звука - когато спуулва особено на ниски обороти (когато мотора е по-тих) се чува доста. Не съм убеден до колко си заслужава. Принципно ползата идва когато колата е доста напомпена - тогава стоковата кутия става ограничител. Ако си със стокови турбини и не ползваш етанол или метанол, най-вероятно единствената разлика ще е звука. Ако ти харесва турбо-звученето ще ти хареса. Ако предпочиташ атмосферните звуци по-скоро не. На някоя от срещите мога да покажа.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Довечера може би ще ти пратя логове.
С DCI съм от около 6 месеца. Единственото което забелязвам е разлика в звука - когато спуулва особено на ниски обороти (когато мотора е по-тих) се чува доста. Не съм убеден до колко си заслужава. Принципно ползата идва когато колата е доста напомпена - тогава стоковата кутия става ограничител. Ако си със стокови турбини и не ползваш етанол или метанол, най-вероятно единствената разлика ще е звука. Ако ти харесва турбо-звученето ще ти хареса. Ако предпочиташ атмосферните звуци по-скоро не. На някоя от срещите мога да покажа.
Rainbow да каже - при него остана само хибрид/сингъл турбо и етанол/метанол - всичко останало е ъпгрейднато.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Филтър с мап има бонус, но якия бонус идва от inlet-и с конусни филтри, не само от филтрите
Етанол/метанол - аз лично ще го пропусна хаха
Но турбините ми почват да си показват номерата, големия бууст идва към 3500-4000 оборота и ще видим... Лошото е, че готини stage 2 hybrid са 6к+ лева...
А именно -> BMW N54 PURE Stage 2 - DD's 450-600whp 600 на гориво от колонка няма да стане, но 450 е по-реалния максимум за България. Другото лошо, че нищо не държи толкова колкото ОЕМ-ските...
Но сега по скоро ще се покара така и повече свинско вместо турбини, че ми писна
Иначе за горивата - и аз карам от много време само на Shell, след JB4-ката само с Racing - преди и 95 V-Power нямаше грижи
Етанол/метанол - аз лично ще го пропусна хаха
Но турбините ми почват да си показват номерата, големия бууст идва към 3500-4000 оборота и ще видим... Лошото е, че готини stage 2 hybrid са 6к+ лева...
А именно -> BMW N54 PURE Stage 2 - DD's 450-600whp 600 на гориво от колонка няма да стане, но 450 е по-реалния максимум за България. Другото лошо, че нищо не държи толкова колкото ОЕМ-ските...
Но сега по скоро ще се покара така и повече свинско вместо турбини, че ми писна
Иначе за горивата - и аз карам от много време само на Shell, след JB4-ката само с Racing - преди и 95 V-Power нямаше грижи
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Филтър с мап има бонус, но якия бонус идва от inlet-и с конусни филтри, не само от филтрите
Етанол/метанол - аз лично ще го пропусна хаха
Но турбините ми почват да си показват номерата, големия бууст идва към 3500-4000 оборота и ще видим... Лошото е, че готини stage 2 hybrid са 6к+ лева...
А именно -> BMW N54 PURE Stage 2 - DD's 450-600whp 600 на гориво от колонка няма да стане, но 450 е по-реалния максимум за България. Другото лошо, че нищо не държи толкова колкото ОЕМ-ските...
Но сега по скоро ще се покара така и повече свинско вместо турбини, че ми писна
Иначе за горивата - и аз карам от много време само на Shell, след JB4-ката само с Racing - преди и 95 V-Power нямаше грижи
Метанола защо си против? Аз мисля да спирам вече с пръскане по тая кола, че край няма - една 320ка замина по ъпгрейди и ремонти. Но ако реша да правя още една стъпка мисля да е метанол.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Отровен и запалителен е все пак, отделно трябва все да го мислиш и да си бъркаш и сипваш, което мен малко ме дразни като идея. Иначе е може би най-добрия мод за парите си
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Най-добрия вариант за гориво в БГ е ЕКО 100. Това съм го установил след хиляди левове за всякакви бензини, а включително съм карал и с до 30% процента спирт в резервоара, като дори и само 4 литра на цял резервоар правят огромна разлика в авансите. Дори и с оригиналните турбини на чист бензин съм надувал до 21-22psi с ЕКО 100, но с хубав флаш в комбинация с JB. Също така колата ми е била с инлети, което е един от най-добрите модове, които могат да се вземат за тази кола. DCIтата са напълно излишен разход защото въздуха пак си минава през изключително тясните тръби към тубините. Следенето на IATа е изключително важно и има невероятно отражение на аванси и всичко, а ако го погледнете ще забележите, че винаги след 5к оборота започва да се покачва без значение на коя предавка сте.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
gixer написа:Най-добрия вариант за гориво в БГ е ЕКО 100. Това съм го установил след хиляди левове за всякакви бензини, а включително съм карал и с до 30% процента спирт в резервоара, като дори и само 4 литра на цял резервоар правят огромна разлика в авансите. Дори и с оригиналните турбини на чист бензин съм надувал до 21-22psi с ЕКО 100, но с хубав флаш в комбинация с JB. Също така колата ми е била с инлети, което е един от най-добрите модове, които могат да се вземат за тази кола. DCIтата са напълно излишен разход защото въздуха пак си минава през изключително тясните тръби към тубините. Следенето на IATа е изключително важно и има невероятно отражение на аванси и всичко, а ако го погледнете ще забележите, че винаги след 5к оборота започва да се покачва без значение на коя предавка сте.
Хубава обратна връзка, колега. Следващ в списъка ми е Еко100. От инлетите истинската полза не започва ли след FBO - при етанолови смеси, хибриди и нагоре? За FBO кола на чист бензин без метанолова инжекция (да кажем до 380-400кс) ползата не е ли минимална?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ползата е огромна и удължава живота на турбините улеснявайки ги доста.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
здравейте,едно въпросче към запознатите-какво е работното налягане на турбото при н55?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
N54 is built for strength ,N52 for lightweight...доста интересно видео
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Жалко, че не сме в САЩ
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338469
10 години гаранция и 120 000 мили за скандално надеждните бензинови дюзи...на БМВ им е писнало да се излагат и са решили да направят жест на клиентите си. Даже връщат парички ако си ги сменил
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338469
10 години гаранция и 120 000 мили за скандално надеждните бензинови дюзи...на БМВ им е писнало да се излагат и са решили да направят жест на клиентите си. Даже връщат парички ако си ги сменил
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
bai_ILIA написа:Жалко, че не сме в САЩ
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338469
10 години гаранция и 120 000 мили за скандално надеждните бензинови дюзи...на БМВ им е писнало да се излагат и са решили да направят жест на клиентите си. Даже връщат парички ако си ги сменил
Няма да се учудя и тук да започнат,НО ще мине време
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани