E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 05 Дек 2016, 12:27

Звучи интересно особено като е ориентирано за нашите географски ширини :)

Може ли да споделиш някой друг лог с горивата? (.csv)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 05 Дек 2016, 14:34

nero_ написа:...


:clap: Поздравления за начинанието. Аз карам само на shell-v power racing и съм доволен. И 46-цата си я карах с такъв, сега и 92-ката и се радвам, че и други хора го потвърждават, особено за нашия двигател.

Да те питам, относно DCI-то от кога си с тези филтри, някакви впечатления имаш ли и усещаш ли някаква разлика преди/след поставянето им? Че се чудя дали да поръчвам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 05 Дек 2016, 15:05

Довечера може би ще ти пратя логове.

С DCI съм от около 6 месеца. Единственото което забелязвам е разлика в звука - когато спуулва особено на ниски обороти (когато мотора е по-тих) се чува доста. Не съм убеден до колко си заслужава. Принципно ползата идва когато колата е доста напомпена - тогава стоковата кутия става ограничител. Ако си със стокови турбини и не ползваш етанол или метанол, най-вероятно единствената разлика ще е звука. Ако ти харесва турбо-звученето ще ти хареса. Ако предпочиташ атмосферните звуци по-скоро не. На някоя от срещите мога да покажа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 05 Дек 2016, 16:07

nero_ написа:Довечера може би ще ти пратя логове.

С DCI съм от около 6 месеца. Единственото което забелязвам е разлика в звука - когато спуулва особено на ниски обороти (когато мотора е по-тих) се чува доста. Не съм убеден до колко си заслужава. Принципно ползата идва когато колата е доста напомпена - тогава стоковата кутия става ограничител. Ако си със стокови турбини и не ползваш етанол или метанол, най-вероятно единствената разлика ще е звука. Ако ти харесва турбо-звученето ще ти хареса. Ако предпочиташ атмосферните звуци по-скоро не. На някоя от срещите мога да покажа.

Rainbow да каже - при него остана само хибрид/сингъл турбо и етанол/метанол - всичко останало е ъпгрейднато.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 07 Дек 2016, 11:20

Филтър с мап има бонус, но якия бонус идва от inlet-и с конусни филтри, не само от филтрите ;)

Етанол/метанол - аз лично ще го пропусна хаха :mhihi:

Но турбините ми почват да си показват номерата, големия бууст идва към 3500-4000 оборота и ще видим... Лошото е, че готини stage 2 hybrid са 6к+ лева...

А именно -> BMW N54 PURE Stage 2 - DD's 450-600whp 600 на гориво от колонка няма да стане, но 450 е по-реалния максимум за България. Другото лошо, че нищо не държи толкова колкото ОЕМ-ските...

Но сега по скоро ще се покара така и повече свинско вместо турбини, че ми писна :mhihi:

Иначе за горивата - и аз карам от много време само на Shell, след JB4-ката само с Racing - преди и 95 V-Power нямаше грижи :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 07 Дек 2016, 12:57

Rainbow написа:Филтър с мап има бонус, но якия бонус идва от inlet-и с конусни филтри, не само от филтрите ;)

Етанол/метанол - аз лично ще го пропусна хаха :mhihi:

Но турбините ми почват да си показват номерата, големия бууст идва към 3500-4000 оборота и ще видим... Лошото е, че готини stage 2 hybrid са 6к+ лева...

А именно -> BMW N54 PURE Stage 2 - DD's 450-600whp 600 на гориво от колонка няма да стане, но 450 е по-реалния максимум за България. Другото лошо, че нищо не държи толкова колкото ОЕМ-ските...

Но сега по скоро ще се покара така и повече свинско вместо турбини, че ми писна :mhihi:

Иначе за горивата - и аз карам от много време само на Shell, след JB4-ката само с Racing - преди и 95 V-Power нямаше грижи :)


Метанола защо си против? Аз мисля да спирам вече с пръскане по тая кола, че край няма - една 320ка замина по ъпгрейди и ремонти. Но ако реша да правя още една стъпка мисля да е метанол.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 07 Дек 2016, 14:28

Отровен и запалителен е все пак, отделно трябва все да го мислиш и да си бъркаш и сипваш, което мен малко ме дразни като идея. Иначе е може би най-добрия мод за парите си :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 10 Дек 2016, 11:28

Най-добрия вариант за гориво в БГ е ЕКО 100. Това съм го установил след хиляди левове за всякакви бензини, а включително съм карал и с до 30% процента спирт в резервоара, като дори и само 4 литра на цял резервоар правят огромна разлика в авансите. Дори и с оригиналните турбини на чист бензин съм надувал до 21-22psi с ЕКО 100, но с хубав флаш в комбинация с JB. Също така колата ми е била с инлети, което е един от най-добрите модове, които могат да се вземат за тази кола. DCIтата са напълно излишен разход защото въздуха пак си минава през изключително тясните тръби към тубините. Следенето на IATа е изключително важно и има невероятно отражение на аванси и всичко, а ако го погледнете ще забележите, че винаги след 5к оборота започва да се покачва без значение на коя предавка сте.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 12 Дек 2016, 11:26

gixer написа:Най-добрия вариант за гориво в БГ е ЕКО 100. Това съм го установил след хиляди левове за всякакви бензини, а включително съм карал и с до 30% процента спирт в резервоара, като дори и само 4 литра на цял резервоар правят огромна разлика в авансите. Дори и с оригиналните турбини на чист бензин съм надувал до 21-22psi с ЕКО 100, но с хубав флаш в комбинация с JB. Също така колата ми е била с инлети, което е един от най-добрите модове, които могат да се вземат за тази кола. DCIтата са напълно излишен разход защото въздуха пак си минава през изключително тясните тръби към тубините. Следенето на IATа е изключително важно и има невероятно отражение на аванси и всичко, а ако го погледнете ще забележите, че винаги след 5к оборота започва да се покачва без значение на коя предавка сте.


Хубава обратна връзка, колега. Следващ в списъка ми е Еко100. От инлетите истинската полза не започва ли след FBO - при етанолови смеси, хибриди и нагоре? За FBO кола на чист бензин без метанолова инжекция (да кажем до 380-400кс) ползата не е ли минимална?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 13 Дек 2016, 19:14

Ползата е огромна и удължава живота на турбините улеснявайки ги доста.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от павката » 31 Дек 2016, 8:28

здравейте,едно въпросче към запознатите-какво е работното налягане на турбото при н55? ;)
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 31 Дек 2016, 8:38

9 psi

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 02 Яну 2017, 18:43

N54 is built for strength ,N52 for lightweight...доста интересно видео
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от bai_ILIA » 02 Яну 2017, 22:47

Жалко, че не сме в САЩ :dunno:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338469

10 години гаранция и 120 000 мили за скандално надеждните бензинови дюзи...на БМВ им е писнало да се излагат и са решили да направят жест на клиентите си. Даже връщат парички ако си ги сменил :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 03 Яну 2017, 0:16

bai_ILIA написа:Жалко, че не сме в САЩ :dunno:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1338469

10 години гаранция и 120 000 мили за скандално надеждните бензинови дюзи...на БМВ им е писнало да се излагат и са решили да направят жест на клиентите си. Даже връщат парички ако си ги сменил :yes:

Няма да се учудя и тук да започнат,НО ще мине време
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook