E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от chris_barnes » 28 Апр 2018, 2:43

Понеже се говореше за шперове наскоро, реших да споделя това видео, на което попаднах случайно:

https://youtu.be/6dHTyZhcCGY

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 28 Апр 2018, 17:23

Здравейте колеги,вече като собственик на мечтания автомобил бих искал да питам някои неща. Така мотора е н55 в e90( знам, че темата е за н 54 ,ама се надявам да не ме изхвърлите :mhihi: ) някой купувал ли е даунпайп и инлет ( CAI) за този мотор,откъде може да се купят,не съм много на ти с онлайн търговията, всяко мнение за марка и квото и да било ще ми е полезно. Благодаря и със здраве.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 12 Май 2018, 6:35

Здравейте колеги имам един проблем,и бих искал ако някой се е сблъсквал да даде някакво мненние. Проблема започна преди седмици,понякога при запалване излизаше грешка на дисплея ,която гласеше "fuel pump faulty" ,при излизането на тази грешка нищо не се променяше,смисъл,колата си работеше,никаква промяна и в мощноста. Преди няколко дни колата запали и изгасна,така няколко пъти,после си запали и всичко беше ок. Грешката, тогава беше само " fuel pump "

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874291

Грешката която е запаметила ее 2bee

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874292

Та идеята ми е да си поръчвам ли помпата за високо което е може би на 99% сигурно или да търся преди това нещо друго,за сега колата не е влизала в авариен рвжим в моент на движение. Колата е е90 с н55 Благодаря
Edit: Тази сутрин въобще не запали... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 12 Май 2018, 21:22

Без някой на място да тества трудно да ти кажем. По кодове от диагностиката както сам си каза - си си за бензинова помпа ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 12 Май 2018, 22:51

choio написа:Здравейте колеги имам един проблем,и бих искал ако някой се е сблъсквал да даде някакво мненние. Проблема започна преди седмици,понякога при запалване излизаше грешка на дисплея ,която гласеше "fuel pump faulty" ,при излизането на тази грешка нищо не се променяше,смисъл,колата си работеше,никаква промяна и в мощноста. Преди няколко дни колата запали и изгасна,така няколко пъти,после си запали и всичко беше ок. Грешката, тогава беше само " fuel pump "

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874291

Грешката която е запаметила ее 2bee

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874292

Та идеята ми е да си поръчвам ли помпата за високо което е може би на 99% сигурно или да търся преди това нещо друго,за сега колата не е влизала в авариен рвжим в моент на движение. Колата е е90 с н55 Благодаря
Edit: Тази сутрин въобще не запали... :mhihi:

Колега отиди в правилен сервиз и ще станат ясни нещата.. тук в темата няма как да ти помогнем.. тези неща са доста специфични.. когато сменях моята докато я хванем, че тя ми създаваше “limp mode” , минах 100 километра в тестове, четене на кодове, зануляване, наблюдение и т.н.. бях си харесал една отсечка на магистралата към Сандански докато тествахме, добре че нямаше полиция и камери, че.. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 13 Май 2018, 6:32

Това за сервиза е ясно,просто, някой може да е имал същите симптоми и да сподели. Колата беше в сервиз още с първите симптоми,които прояви,и мнението беше за помпата,в момента, от вчера сутринта,отказа да пали,като на навито упорито седи съобщение,"fuel pump"...опитах да кача клипче ,но не успях...така че остава ми репатрака и сервиза...ще пиша, за развитие.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 15 Май 2018, 22:39

Малко развитие по темата ,ако някой го вълнува( все пак темата е тунинг ориентирана) проблема се оказа помпата в резервоара...по скоро с комуникацията с нея. Колата имаше power box ( racechip)подарък от предишния собственик,който мислех да разкарам,но реших, че ще покарам така докато дойде време за jb4 и т.н. Момчетата от сервиза го разкачиха и колата запали,и започна да влиза в авариен режим, с грешка в комуникацията с помпата в резервоара при палене( преди разкачането колата не даваше никаква индикация че някога ще запали),съответно и гаснеше. След заигравка и смяна на режими на имобилайзера ( който ми беше поставен от застрахователя) изведнъж всичко си дойде на място...отбелязвам, че когато имобилайзера не е в колата, колата пали,излиза грешка за fuel pump и колата гасне,в това същност се изразява и работата му по мое мнение. Сега проблема е, че не знам дали съм решил проблема или имобилайзера ще ме издъни решавайки пак да ми сложи капата...racechip няма да бъде вързан пак така, че него ще го изключа от уравнението...възможно ли е модула управляващ помпата също да ме предава? И някой имал ли е проблем с имобилайзерите поставяни от застрахователите...? Благодаря Ви и със здраве!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.05.2018
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информациСя/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ronaldo.niki » 30 Май 2018, 19:43

Здравейте колеги , аз съм нов във форума и бих искал да ви задам един въпрос относно скоростната кутия. Има ли значение дали се флашва(алпина) преди или след чип тунинга ? Къде се прави от "най-добрия" без значение в кой град и колко струва ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информациСя/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 01 Юни 2018, 6:49

ronaldo.niki написа:Здравейте колеги , аз съм нов във форума и бих искал да ви задам един въпрос относно скоростната кутия. Има ли значение дали се флашва(алпина) преди или след чип тунинга ? Къде се прави от "най-добрия" без значение в кой град и колко струва ?

Няма никакво значение. Всеки, който се занимава по-сериозно с BMW, може да ти я флашне ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 01 Юни 2018, 16:13

Изображение Изображение

да ви се похваля - днес ми пристигна кулерчето :twisted:

препоръча ми го Иво(Rainbow) за което много му благодаря :bowdown: Скоро ще го сложим и ще ви споделя мнение от първа ръка как е :)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 11.05.2017

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Tuflek » 03 Юни 2018, 10:34

devent написа:Изображение Изображение

да ви се похваля - днес ми пристигна кулерчето :twisted:

препоръча ми го Иво(Rainbow) за което много му благодаря :bowdown: Скоро ще го сложим и ще ви споделя мнение от първа ръка как е :)


Казвай как е след него, ама кажи и друго дали си сменил, че и аз се чудя кой кулер да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Юни 2018, 10:07

Супер, честит. Ще си доволен ;) За парите си е най-доброто като цяло :yes:
За колегата, който пита - аз съм с такъв от 1-2 години - нямам оплаквания, на Калояново на 30 градуса на въздуха, колата стигна макс 50 градуса в интейка, което според мен хич не е зле. Водата с Мотул антифриз и почистен радиатор не мина 100, но виж маслото си *** мамата :mhihi: (там ще трябва ъпгрейдван маслен охладител явно).
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 04 Юни 2018, 15:37

Tuflek написа:Казвай как е след него, ама кажи и друго дали си сменил, че и аз се чудя кой кулер да е.


По план в сряда трябва да ми го сложат на колата и ще кажа :)

Иначе, какво имаш предвид дали съм сменил нещо друго? Сменил съм половината кола :lol: освен FMIC-a, имам downpipes, inlet-и, jb4, флаш на кутията stagе3, по-голям маслен радиатор, спортен термостат за маслото(BMS) и още разни дреболии по тунинга.

Rainbow написа:Водата с Мотул антифриз и почистен радиатор не мина 100, но виж маслото си *** мамата :mhihi: (там ще трябва ъпгрейдван маслен охладител явно).


аз пък досега на сериозно планинско не мога да вдигна над 120-130 градуса, на писта нямам идея, не съм карал още с 35-цата. Но пък виж, имам друг проблем - навигацията прегрява, явно от по-високата температура и после по един час си седя на тихо като изключи :) много ме дразни това CCC.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Юни 2018, 16:55

На Шипка и аз не минах 120, но...

А това с навигацията и моята го прави, после с климатик се пооправя, но дразни... Виж зимата с парното, ако ти е спешна, може да ти иде да я счупиш 8)

Ти какъв по-голям маслен радиатор си сложил?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 11.05.2017

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Tuflek » 05 Юни 2018, 19:06

http://vkmotorwerks.com/oilcoolerupgardekit.html аз на този се оглежам напоследък, много са трудно е...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook