E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 11 Ное 2019, 12:51

Pagid-а си е друга класа... няма какво да коментираме. При мен лично с по-лека и по-бавна кола, малко под 100 обиколки на Калояново и всичко изглежда перфектно. Не съм ги свалял за инспекция, но визуално монтирани не изглеждат да имат сериозно износване. Тук пак идваме на коментара ми, колко трудно е да се накара е92 да се държи прилично на писта.

За окачването не мога да дам адекватно мнение. Аз лично харесвам BC, заради съотношението цена/качество. Гледайки гумите ти, много повече ще спечелиш от camber и caster отколкото от каквито и да е други настройки и предимства на окачването.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 10.01.2014
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от pigii » 13 Ное 2019, 12:20

2007ма н54

Колеги какво мислите за тъй нареченото "водородно почистване"? Видях че няколко човека са споменали за почистване на нагари, това ли се има предвид?

Моя майстор като го питах каза "аз не бих", и ми е интересно да чуя други мнения. Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Bexim » 14 Ное 2019, 14:36

pigii написа:...са споменали за почистване на нагари, това ли се има предвид?..

Напиши това в гугъл:
n54 walnut blasting
За това иде реч, не за carbon cleaning
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от don't be » 14 Ное 2019, 21:22

Не измислиха ли вече газови системи за тези двигатели ? :mhihi:
За милиони-няма закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 15 Ное 2019, 20:02

Rainbow написа:Чист слик е, да :) Приключи и той за сега, но за сезон 2020 чакат едни Мишелини заместници :mhihi:

IMG_6947.JPG


Yellowstuff са приятни накладки, но с малко по-бързо темпо окапват прилично и те (на Калояново ги приключих за 20-30 обиколки).

Сега сложих Pagid RSL29 -> уникални ми се сториха :) Вярно цифромания, но за 120км състезателни на Серес мръднаха 1 мм... Та общо взето както винаги -> евтиното излиза скъпо.

Ето сравнение между Yellowstuff и RSL29 за моят апарат (6 бутален D2), ясно се вижда как EBC-то изглежда евтино дори на изработка (отделно как смърди...) :mhihi:
IMG_7042.JPG

IMG_7043.JPG


За корито и 4-5-6 точкови колани, по скоро само за писта го виждам. За всеки ден е мъка, освен, че не е легално. Сядането и ставането си е кофти и не е много комфортно за лежерно каране из града например :)

Окачване се чудя между няколко опции евентуално:

BC ZR SERIES COILOVER
D2 Super Racing Coilover Kit
KW Clubsport 2 way - тук обаче с други пружини, че тези с комплекта са меки, защото за Non M3 са едни и същи от 320 до 335, което е несериозно...
Nitron R1
Intrax 1k2 - тук за basic версията говорим, че екстрите са още толкова (линка е за М3, реална цената е почти същата и за 335i

Последните две окачвания могат да варира спрямо какво искаш, защото и Nitron-a и Intrax-a се правят по поръчка за 2-3 седмици, нищо не е налично там. Като цяло са подредени и по цена :lol:

Ако взема някой от тях, да си кажа че ST XT, което е в момента ще е налично за продан при желание :D

Като говорим за окачвания, някой с реален опит от Олинс? Става дума за Road and Track, но пак с по-твърди пружини и ревалвинг, че и те са едни за всички нон-м.
Btw видях сравнението ти на накладките и в някой от американските форуми :D
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 15 Ное 2019, 23:38

Road and Track му бях чел готино ревю на един пичага, яко доволен, който в последствие е имал доста проблеми с него и се е разочаровал.

Та имайки предвид парите му не знам... Аз бих заложил на KW/ST ако е за евридей (1/2/3 спрямо какво искаш да регулираш) :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 16 Ное 2019, 11:43

Чел съм го, сега пак го прегледах, но не видях къде се е разочаровал :dunno: може в някоя друга тема да го споменава... Дилемата е между KW V3 и олинса, като са на едни пари долу горе. А то за моето прасе е ясно, че супер хард-кор рейсинг окачване ще е овъркил :lol: По-скоро нещо, подходящо за уикенд приключения и за някой трак дей тук-там. Има няколко нови ревюта в спуулстрийт например https://bmw.spoolstreet.com/threads/3dm ... view.5817/
А някъде другаде бях чел, че доста хора имат проблем със скърцане на KW-тата? Някой да има впечатления?

П.с имам време до пролетта да го мисля :lol:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Войводата » 21 Ное 2019, 22:07

Здравейте колеги , някой слагал ли е глава от n53 на блок n54 , ако някой го е правил да споделите наблюдения и много ли е зайгравката с захващането на турбините за главата. :driving:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 319
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Войводата » 22 Ное 2019, 21:34

И в допълнение, някой настройвал ли е колата си при французина Trebila performance :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 28 Ное 2019, 9:29

Войводата написа:И в допълнение, някой настройвал ли е колата си при французина Trebila performance :dunno:

Моя мап го прави Требила. Препоръчвам с 2 ръце, но работи само с JB4(по напред в темата е ставало дума)
За главата до колкото знам се иска работа по самата глава и друг маниифолд/и, които да й паснат.
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 28 Ное 2019, 11:03

ggogoo написа:Чел съм го, сега пак го прегледах, но не видях къде се е разочаровал :dunno: може в някоя друга тема да го споменава... Дилемата е между KW V3 и олинса, като са на едни пари долу горе. А то за моето прасе е ясно, че супер хард-кор рейсинг окачване ще е овъркил :lol: По-скоро нещо, подходящо за уикенд приключения и за някой трак дей тук-там. Има няколко нови ревюта в спуулстрийт например https://bmw.spoolstreet.com/threads/3dm ... view.5817/
А някъде другаде бях чел, че доста хора имат проблем със скърцане на KW-тата? Някой да има впечатления?

П.с имам време до пролетта да го мисля :lol:


Паметта ми малко ми е изневерила и съм се объркал :mhihi:

Bilstein B16 Ride Control coilover

Бил е недоволен от Билщайна и е взел Олинса. Но в този ценови диапазон и ти идваш на моите дилеми (Билщайна е към 4к лева, KW Clubsport се намира на 4400 лева, но там не знам Road частта как ще е :lol: ).

Вече за 50% отгоре идва Intrax-a, но пък там задните има вероятност да прецакат бомбетата (масово ги ползват с ролкейдж и тогава е ОК).

Каквото и да вземеш в този клас според мен ще си доволен :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от DigitalExile » 28 Ное 2019, 14:37

Аз съм с KW v1 вече от доста време и скърцане не съм чул да има

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 28 Ное 2019, 17:03

DigitalExile написа:Аз съм с KW v1 вече от доста време и скърцане не съм чул да има


Може и от бройка/серия да е. Аз имам приятел с v3 и имаше проблема със скърцането (корозил май беше), та не е като да не се е случвало.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 19.01.2010

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от M17cH » 02 Дек 2019, 12:44

По темата с окачванията, KW имат недостатък (или поне за моята апликация) че на височина се регулират със същата врътка за preload-a на пружината. Виж дали за e9x е същото...
Бих включил в двууменето и JRZ RS серията, ще се учудиш колко често се срещат на VLN и по такситата на Ринга, сигурно има причина...

Между другото, RSL накладките скърцат ли при нормално движение, тип захождане към светофар или нещо такова. В момента съм с Yellowstuff и мн бързо ми изчезнаха предните, а не съм карал кой знае колко много тая година. Мислех да се хвърля на Project MU hc800, няколко познати ми казват че са по-добри от EBC разновидностите. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 02 Дек 2019, 14:29

Project MU правят някой от много състезателните накладки, за hc800 обаче не знам (визирам H21).

RSL след писта го свалям, това за евридей в един момент почва да свири от 60км/ч и малко прекалено ми идва. Аз ти препоръчвам да видиш Ferodo DS2500. EBC Yellowstuff пак ги сложих сега, но с агресивно каране са чао за норматив на нашите коли... На Калояново стопих едни за под 100км... Като цяло всичките свирят, но последните две поне свирят по-рядко и на скорости от рода на 10-15 км/ч и надолу.

JRZ RS серията като им гледам цената, няма как да не са добри :mhihi: -> £3,347.18 – £5,794.01
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook