E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 30 Ное 2017, 12:58

За жалост преди фейса. Не че два стопа и фаровете я правят по-кола. Търсех главно да има някаква история и да не е от автокъща. Няма шибидах, няма обдухване(ако го е имало на преди фейслифта), няма шито табло и няма активните седалки, които те държат в завоите. Ще кача после някоя снимка. Хубавото беше и това, което търсех както и описах,че беше с интейк, генерация и чип. Остават само хедърите :) Искаше ми се да оставя и 3ката,но за съжалание две скъпи коли няма как да поддържам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 30 Ное 2017, 13:51

Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици :mhihi:

n54.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от MadChicken » 01 Дек 2017, 11:23

Е, едва ли е чак толкова зле ... Или? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Only dead fish follow the stream...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 01 Дек 2017, 14:48

Аз минах през всичко без DME-то (дано държи гадта, че ще откача) :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 02 Дек 2017, 4:33

Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици :mhihi:

n54.jpeg

На около 50% :D dme-то изплющя при мен, ама не е чак такава драма. Btw имам още 6 мосфета ако му потрябват на някой :yes:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 02 Дек 2017, 9:43

А какво му става на DME? Каква е причината да даде фира? Прегрява ли нещо или?

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 02 Дек 2017, 13:46

ggogoo написа:
Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици :mhihi:

n54.jpeg

На около 50% :D dme-то изплющя при мен, ама не е чак такава драма. Btw имам още 6 мосфета ако му потрябват на някой :yes:



Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията :)

@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 02 Дек 2017, 16:12

Rainbow написа:[

Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията :)

@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно :mhihi:

Разбира се!
Винаги горят на пълна газ. Постепенно вдигах бууста и на един wot рън за логване мисфайър, изплющяване от ауспуха все едно ползваш но лифт шифта, и няколко кода- мисфайър на цил x,y,z, misfire multiple cylinders и 30ba или 30bb- internal dme failure. :bang: и колата започва да работи на 3 цилиндъра. Има ли някой от тези 2 кода значи 99% е заминал някой мосфет, зависи вече на коя банка цилиндри. За да си сиг сваляш компютъра, отваряш му капака и въпросните 6 транзистора, които командват инжекторите и бобините са подредени П образно. Мериш им съпротивлението и този който даде различни стойности е виновникът.
Мосфетите за смяната са 2- FDB14N30TM или sihf644s, като май е по-добре да е 1вия, ама... В бг аз не ги намерих и ги поръчах от англия и дойдоха за 2-3 дни. Цена- около 20€ за 12 броя (щото да има :mhihi: ) За смяната трябва станция с горещ въздух- тв, компютърен сервиз и тн. Ей тука ми беше най-голямата драма да намеря кой да ги смени- от 2-3 места ме връщаха, щото е лесна работа и не им се занимава :banghead: Та смяна 20тина лева.
Сложих компа на колата, паля и тя върви на 5 цилиндъра!! Щастие!!! :clap: Когато ти гори мосфет най-често гори и бобина, понякога и инжектор заминава. Та смених и бобината и всичко си дойде на място :D
Само да добавя че се сменят и 6те ако един замине...
А защо горят- май май защото са с ниско качество... Случва се и на сток коли. И в САЩ е имало панаири по тоя случай...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 02 Дек 2017, 19:45

Супер, мерси много за информацията :yes: Чак ме замисляш за превантивна смяна :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 02 Дек 2017, 20:37

Транзисторите щом горят явно не им е сметнато добре охлаждането, при подмяна може да се помисли за подобряването му. Имате ли снимки на платката да я погледна как са разположени?

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 02 Дек 2017, 21:33

Изображение от една от темите за ремонт, че моето не го снимах. Да, охлаждането със сигурност има връзка. Ако сложиш "умни" бобини натоварването вече не пада върху мосфетите и забравяш за този проблем (както и ако ги смениш де)
@Rainbow добре, че ми се случи близо до нас и докато тествах. Ако си на магистралата, срежеш я и тогава стане хич няма да е фън... ама хич :lol:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 02 Дек 2017, 21:43

Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 03 Дек 2017, 0:14

Gqbriel написа:Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Различни са :) това е MSD80. Следващото еку MSD81 не прави такива мизерии и са взаимозаменяеми, но си е цифра. След 2009 май са с новото по спомен
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 03 Дек 2017, 11:00

I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M

(N55 = MEVD172 -> някво ново вече :))

За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$

А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 03 Дек 2017, 11:16

Rainbow написа:I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M

(N55 = MEVD172 -> някво ново вече :))

За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$

А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...


После предполагам трябва да се набиват пак ключове и т.н, за да запали?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook