E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За жалост преди фейса. Не че два стопа и фаровете я правят по-кола. Търсех главно да има някаква история и да не е от автокъща. Няма шибидах, няма обдухване(ако го е имало на преди фейслифта), няма шито табло и няма активните седалки, които те държат в завоите. Ще кача после някоя снимка. Хубавото беше и това, което търсех както и описах,че беше с интейк, генерация и чип. Остават само хедърите Искаше ми се да оставя и 3ката,но за съжалание две скъпи коли няма как да поддържам.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Е, едва ли е чак толкова зле ... Или?
Only dead fish follow the stream...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз минах през всичко без DME-то (дано държи гадта, че ще откача)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици
На около 50% dme-то изплющя при мен, ама не е чак такава драма. Btw имам още 6 мосфета ако му потрябват на някой
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
А какво му става на DME? Каква е причината да даде фира? Прегрява ли нещо или?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Rainbow написа:Мисля да оставя това тук, ще ме разберете повечето собственици
На около 50% dme-то изплющя при мен, ама не е чак такава драма. Btw имам още 6 мосфета ако му потрябват на някой
Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията
@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:[
Така и така си минал през това колега, може ли да дадеш малко информация какви са МОСФЕТИТЕ, как го хвана, че е заминало, как/къде го оправи и колко ти излезе? Определено ще е полезна информацията
@vld - горят мосфет транзисторите, защо и как - не знам точно
Разбира се!
Винаги горят на пълна газ. Постепенно вдигах бууста и на един wot рън за логване мисфайър, изплющяване от ауспуха все едно ползваш но лифт шифта, и няколко кода- мисфайър на цил x,y,z, misfire multiple cylinders и 30ba или 30bb- internal dme failure. и колата започва да работи на 3 цилиндъра. Има ли някой от тези 2 кода значи 99% е заминал някой мосфет, зависи вече на коя банка цилиндри. За да си сиг сваляш компютъра, отваряш му капака и въпросните 6 транзистора, които командват инжекторите и бобините са подредени П образно. Мериш им съпротивлението и този който даде различни стойности е виновникът.
Мосфетите за смяната са 2- FDB14N30TM или sihf644s, като май е по-добре да е 1вия, ама... В бг аз не ги намерих и ги поръчах от англия и дойдоха за 2-3 дни. Цена- около 20€ за 12 броя (щото да има ) За смяната трябва станция с горещ въздух- тв, компютърен сервиз и тн. Ей тука ми беше най-голямата драма да намеря кой да ги смени- от 2-3 места ме връщаха, щото е лесна работа и не им се занимава Та смяна 20тина лева.
Сложих компа на колата, паля и тя върви на 5 цилиндъра!! Щастие!!! Когато ти гори мосфет най-често гори и бобина, понякога и инжектор заминава. Та смених и бобината и всичко си дойде на място
Само да добавя че се сменят и 6те ако един замине...
А защо горят- май май защото са с ниско качество... Случва се и на сток коли. И в САЩ е имало панаири по тоя случай...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Супер, мерси много за информацията Чак ме замисляш за превантивна смяна
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Транзисторите щом горят явно не им е сметнато добре охлаждането, при подмяна може да се помисли за подобряването му. Имате ли снимки на платката да я погледна как са разположени?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
от една от темите за ремонт, че моето не го снимах. Да, охлаждането със сигурност има връзка. Ако сложиш "умни" бобини натоварването вече не пада върху мосфетите и забравяш за този проблем (както и ако ги смениш де)
@Rainbow добре, че ми се случи близо до нас и докато тествах. Ако си на магистралата, срежеш я и тогава стане хич няма да е фън... ама хич
@Rainbow добре, че ми се случи близо до нас и докато тествах. Ако си на магистралата, срежеш я и тогава стане хич няма да е фън... ама хич
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Gqbriel написа:Което ме подсеща,как държи на н55 тва еку,като е забито на колектора отдолу..където е жега на припадък,донато на н54 си е на стандартното място ..макар,че там пък са изходящите колектори и пак е жега..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различни са това е MSD80. Следващото еку MSD81 не прави такива мизерии и са взаимозаменяеми, но си е цифра. След 2009 май са с новото по спомен
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече )
За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече )
За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:I8A0S = MSD80 -> 07' - до средата на 08'
IJE0S = MSD81 -> всички други N54
INA0S -> 335is (тук не съм сигурен дали не е пак MSD80/81 или е друго, същото важи и за 1M)
IKM0S -> 1M
(N55 = MEVD172 -> някво ново вече )
За цена за ъпгрейд към MSD81 - в България май искат повече пари, поне на мен едно момче ми обяви само за компа 900 лева, в САЩ има оферти и по 300$
А в тоя кош е ебати жегата, чак се чудя как издържат повечето неща...
После предполагам трябва да се набиват пак ключове и т.н, за да запали?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани