E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
хХАхахахХА, много яко клипче, което само вие ще разберете
https://www.facebook.com/MonkiBiznes/vi ... 789254633/
https://www.facebook.com/MonkiBiznes/vi ... 789254633/
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
На какво налягане това?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:choio написа:Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
На какво налягане това?
Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:ggogoo написа:choio написа:Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
На какво налягане това?
Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...
И от там са поспестили май чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:choio написа:ggogoo написа:choio написа:Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
На какво налягане това?
Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...
И от там са поспестили май чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer
Аз тъкмо бях замислил да поеъчвам,ама събитията ме изпревариха...вече е сложен, и всичко е наред освен хилядите мозъчни клетки умрели при гърмежа и страха дали не е нещо друго
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:choio написа:ggogoo написа:choio написа:Май дойде време за чарджпайп ....така изтреска, направо си изкарах акъла....
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625
На какво налягане това?
Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...
И от там са поспестили май чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer
Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.
Част си е от чара на турбо колата...
Абе да съска, да съска
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Щурми написа:Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.
Част си е от чара на турбо колата...
Абе да съска, да съска
Моята не съска,няма ...съскало... то на н55 аз като гледах няма такива със съскало....явно не става за рацинг...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Chargepipe-a и преди съм го споменал - обърни внимание на снимката Валка
А за BOV-a - мен супер много ме кефи да съска, за кво ти е турбо кола да е без глас иначе (ако сте големи шофЕри при много бърза и агресивна смяна на предавките така или иначе няма да съска, за хората с ръчни скоростни кутии говоря де, за автомата не знам ).
А за BOV-a - мен супер много ме кефи да съска, за кво ти е турбо кола да е без глас иначе (ако сте големи шофЕри при много бърза и агресивна смяна на предавките така или иначе няма да съска, за хората с ръчни скоростни кутии говоря де, за автомата не знам ).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Автомата не вдига газта при смяна на предавка, така че не. Но пък има други ситуации, когато ще се чува.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко инфо за джанти и гуми
Болтово разстояние: 5x120
Болтове: M12x1.5mm
Централен отвор: 72.56mm
Всички по долу конфигурация важат за всички Е9х, които не са М-ки! Забележките за фейсовете са само за седан и не важат за Е92 LCI както и за E93! Е90 LCI и Е91 имат с 8мм по-малко разстояние на калниците от другите и заради това се различават!
OEM+ Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x8.5" ET40 с гуми 235/40-17
Може и с 225/45-17 гуми
245/40-17 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
Предни и задни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Може и с 225/40-18 гуми
245/40-18 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
Staggered Setups
Предни: 17x8.5" ET40 с гуми 225/45-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира! 255/35-18 задни гуми могат да се ползват като директен заместител
Предни: 19x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/35-19
Задни: 19x9.5" ET33 с гуми 265/30-19
245/35-19 предни гуми също стават
275/30-19 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира!
Фейсови седани и комбита
Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/40-18
Задни: 18x9.5" ET43 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Aggressive Street
Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Front: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 235/40-18
Rear: 18x9.5" ET22 с гуми 265/35-18
245/40-18 или 255/35-18 предни гуми също стават, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
265/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 18x9.5" ET35 задни джанти, които може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината. 265/35-18 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата!
Предни: 19x9" ET28 с гуми 245/35-19
Задни: 19x9.5" ET22 с гуми 265/30-19
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
255/30-19 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата! Фейсови седани или комбита трябва да използват 19x9.5" ET33 джанти с гуми 265/30-19 tires и може да изискват допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Performance Street/Track Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9" ET30 с 245/40-17 гуми
255/40-17 предни гуми също стават, но могат да изискват отрицателен камбър отпред
5mm предни фланци *(виж долу)
Предни и задни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
5mm предни фланци *(виж долу)
Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
5mm предни фланци *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 255/40-17 задни гуми, за да не опират! 275/40-17 задни гуми могат да се ползват с допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират! 265/35-18 задни гуми биха намалили шанса от опиране.
Фейсови седани и комбита
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
Задни: 18x9.5" ET43 с 265/35-18 гуми
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Race Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
Минимум 5мм предни фланци, както и най-вероятно преден отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват допълнително да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни и задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/35-18 задни гуми изискват допълнително по-голям отрицателен камбър!
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!
Staggered Setups
Предни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!
* - тези окачвания, но не само те от афтърмаркета искаш фланци:
Bilstein PSS9 & PSS10
KW Height-Adjustable Spring (HAS) kit
KW Variants
KW Clubsports
Öhlins Road & Track
Дано ви е полезно, на мен със сигурност ми беше и отне време
Източник: Apex racing
П.С.: Apex Arc-8 4 броя 18" 9J ET 30 8.20kg от представителя им в Европа (интересна за мен конфигурация, която може да се ползва за зимни и за сликове), цена към момента -> 1680€ с доставка от Германия до България.
Сега остава и някой да ми съдейства за по-евтини такива 18-ки и всичко ще е точно
Болтово разстояние: 5x120
Болтове: M12x1.5mm
Централен отвор: 72.56mm
Всички по долу конфигурация важат за всички Е9х, които не са М-ки! Забележките за фейсовете са само за седан и не важат за Е92 LCI както и за E93! Е90 LCI и Е91 имат с 8мм по-малко разстояние на калниците от другите и заради това се различават!
OEM+ Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x8.5" ET40 с гуми 235/40-17
Може и с 225/45-17 гуми
245/40-17 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
Предни и задни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Може и с 225/40-18 гуми
245/40-18 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
Staggered Setups
Предни: 17x8.5" ET40 с гуми 225/45-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира! 255/35-18 задни гуми могат да се ползват като директен заместител
Предни: 19x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/35-19
Задни: 19x9.5" ET33 с гуми 265/30-19
245/35-19 предни гуми също стават
275/30-19 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира!
Фейсови седани и комбита
Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/40-18
Задни: 18x9.5" ET43 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Aggressive Street
Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Front: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 235/40-18
Rear: 18x9.5" ET22 с гуми 265/35-18
245/40-18 или 255/35-18 предни гуми също стават, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
265/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 18x9.5" ET35 задни джанти, които може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината. 265/35-18 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата!
Предни: 19x9" ET28 с гуми 245/35-19
Задни: 19x9.5" ET22 с гуми 265/30-19
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
255/30-19 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата! Фейсови седани или комбита трябва да използват 19x9.5" ET33 джанти с гуми 265/30-19 tires и може да изискват допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Performance Street/Track Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9" ET30 с 245/40-17 гуми
255/40-17 предни гуми също стават, но могат да изискват отрицателен камбър отпред
5mm предни фланци *(виж долу)
Предни и задни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
5mm предни фланци *(виж долу)
Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
5mm предни фланци *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 255/40-17 задни гуми, за да не опират! 275/40-17 задни гуми могат да се ползват с допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират! 265/35-18 задни гуми биха намалили шанса от опиране.
Фейсови седани и комбита
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
Задни: 18x9.5" ET43 с 265/35-18 гуми
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Race Fitments
Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
Минимум 5мм предни фланци, както и най-вероятно преден отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват допълнително да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Предни и задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/35-18 задни гуми изискват допълнително по-голям отрицателен камбър!
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!
Staggered Setups
Предни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!
* - тези окачвания, но не само те от афтърмаркета искаш фланци:
Bilstein PSS9 & PSS10
KW Height-Adjustable Spring (HAS) kit
KW Variants
KW Clubsports
Öhlins Road & Track
Дано ви е полезно, на мен със сигурност ми беше и отне време
Източник: Apex racing
П.С.: Apex Arc-8 4 броя 18" 9J ET 30 8.20kg от представителя им в Европа (интересна за мен конфигурация, която може да се ползва за зимни и за сликове), цена към момента -> 1680€ с доставка от Германия до България.
Сега остава и някой да ми съдейства за по-евтини такива 18-ки и всичко ще е точно
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Rainbow на 15 Окт 2018, 10:36, променена общо 1 път
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги някой правил ли е ресет на адаптациите на сондите,afr, от меню 1-7 (1-4 при н55) има ли смисъл от това, четох по форумите, че било добре,понякога коствало проблеми, какво мога да очаквам ако ги ресетна?
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Малко инфо за джанти и гуми
...
Полезно инфо, колега
Аз съм вдигнал мерник на style 513, ама цената е подобна
@choio има ли смисъл от ресет, ако нищо не си сменял и нямаш проблем?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Rainbow написа:Малко инфо за джанти и гуми
...
Полезно инфо, колега
Аз съм вдигнал мерник на style 513, ама цената е подобна
@choio има ли смисъл от ресет, ако нищо не си сменял и нямаш проблем?
Даунпайп и чарджпайп...не че имат отношение....изхвърля ме понякога от 2ра карта...изхвърля ме с мигане на аварийките,прави го само когато давам газ с включени системи за сигурност,и само на тази карта...още чакам кабел и не мога да я логвам...Четох, че понякога имало нужда от ресет били забивали стойностите...това само съм го чел, не го твърдя
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани