E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 21 Сеп 2018, 11:39

Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 21 Сеп 2018, 14:15

хХАхахахХА, много яко клипче, което само вие ще разберете :D

https://www.facebook.com/MonkiBiznes/vi ... 789254633/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Сеп 2018, 20:57

choio написа:Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

На какво налягане това?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 23 Сеп 2018, 9:12

ggogoo написа:
choio написа:Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

На какво налягане това?


Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 23 Сеп 2018, 15:29

choio написа:
ggogoo написа:
choio написа:Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

На какво налягане това?


Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...

И от там са поспестили май :D чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer :mhihi: :mhihi:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 23 Сеп 2018, 15:55

ggogoo написа:
choio написа:
ggogoo написа:
choio написа:Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

На какво налягане това?


Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...

И от там са поспестили май :D чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer :mhihi: :mhihi:


Аз тъкмо бях замислил да поеъчвам,ама събитията ме изпревариха...вече е сложен, и всичко е наред освен хилядите мозъчни клетки умрели при гърмежа и страха дали не е нещо друго :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 23 Сеп 2018, 16:22

ggogoo написа:
choio написа:
ggogoo написа:
choio написа:Май дойде време за чарджпайп :mhihi: :mhihi: :oops: ....така изтреска, направо си изкарах акъла.... :censored:

http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=878625

На какво налягане това?


Ами колега на 5 та карта jb4, с даунпайп,не съм логвал според бензиномера, пуснал съм го да гледам как е налягането,беше около 17psi ама не мисля, че е много миродавно като показание...точно от втора на трета и изтряска...гледам че е доста срещан проблем при н55 та дори и стокови гърмят,по чуждите форуми бая мрънкат по този въорос...

И от там са поспестили май :D чарджпайпа с Tial беше едно от първите неща които сложих, ама ме е срам да си призная, че ще ме обявят за ricer :mhihi: :mhihi:

Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 23 Сеп 2018, 21:24

Щурми написа:Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.

Част си е от чара на турбо колата...

Абе да съска, да съска :mrgreen:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 24 Сеп 2018, 8:45

ggogoo написа:
Щурми написа:Мен много ме кефи звука на BOV. Който иска да се смее.

Част си е от чара на турбо колата...

Абе да съска, да съска :mrgreen:


Моята не съска,няма ...съскало... :ranting: :banghead: :( то на н55 аз като гледах няма такива със съскало....явно не става за рацинг... :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 25 Сеп 2018, 9:55

Chargepipe-a и преди съм го споменал - обърни внимание на снимката Валка :mhihi:

А за BOV-a - мен супер много ме кефи да съска, за кво ти е турбо кола да е без глас иначе :lol: (ако сте големи шофЕри при много бърза и агресивна смяна на предавките така или иначе няма да съска, за хората с ръчни скоростни кутии говоря де, за автомата не знам :)).
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 25 Сеп 2018, 10:10

Автомата не вдига газта при смяна на предавка, така че не. Но пък има други ситуации, когато ще се чува.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 25 Сеп 2018, 23:22

Малко инфо за джанти и гуми :)

Болтово разстояние: 5x120
Болтове: M12x1.5mm
Централен отвор: 72.56mm

Всички по долу конфигурация важат за всички Е9х, които не са М-ки! Забележките за фейсовете са само за седан и не важат за Е92 LCI както и за E93! Е90 LCI и Е91 имат с 8мм по-малко разстояние на калниците от другите и заради това се различават!

OEM+ Fitments

Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x8.5" ET40 с гуми 235/40-17
Може и с 225/45-17 гуми
245/40-17 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)

Предни и задни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Може и с 225/40-18 гуми
245/40-18 гуми също може, но с 5mm предни фланци *(виж долу)

Staggered Setups
Предни: 17x8.5" ET40 с гуми 225/45-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми 235/40-18
Задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира! 255/35-18 задни гуми могат да се ползват като директен заместител

Предни: 19x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/35-19
Задни: 19x9.5" ET33 с гуми 265/30-19
245/35-19 предни гуми също стават
275/30-19 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейслифт седан или комби може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър, за да не опира!

Фейсови седани и комбита
Предни: 18x8.5" ET35 или ET38 с гуми235/40-18
Задни: 18x9.5" ET43 с гуми 265/35-18
245/40-18 предни гуми също стават
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината


Aggressive Street


Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
235/40-17 предни гуми също стават
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Front: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 235/40-18
Rear: 18x9.5" ET22 с гуми 265/35-18
245/40-18 или 255/35-18 предни гуми също стават, но с 5mm предни фланци *(виж долу)
265/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 18x9.5" ET35 задни джанти, които може да изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината. 265/35-18 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата!

Предни: 19x9" ET28 с гуми 245/35-19
Задни: 19x9.5" ET22 с гуми 265/30-19
Ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
255/30-19 задни гуми биха предотвратили опирането на гумата! Фейсови седани или комбита трябва да използват 19x9.5" ET33 джанти с гуми 265/30-19 tires и може да изискват допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Performance Street/Track Fitments

Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9" ET30 с 245/40-17 гуми
255/40-17 предни гуми също стават, но могат да изискват отрицателен камбър отпред
5mm предни фланци *(виж долу)

Предни и задни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
5mm предни фланци *(виж долу)

Staggered Setups
Предни: 17x9" ET30 с гуми 245/40-17
Задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
5mm предни фланци *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да използват 255/40-17 задни гуми, за да не опират! 275/40-17 задни гуми могат да се ползват с допълнително ролнати калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 245/40-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
255/35-18 предни гуми също стават
5mm предни фланци *(виж долу)
Ролнати калниците в зависимост от височина на амортисьора и пружината
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират! 265/35-18 задни гуми биха намалили шанса от опиране.

Фейсови седани и комбита
Предни: 18x9" ET30 или ET31 с гуми 255/35-18
Задни: 18x9.5" ET43 с 265/35-18 гуми
275/35-18 задни гуми изискват да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината


Race Fitments


Квадратни конфигурации (четири еднакви джанти)
Предни и задни: 17x9.5" ET35 с гуми 255/40-17
Минимум 5мм предни фланци, както и най-вероятно преден отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/40-17 задни гуми изискват допълнително да се ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината

Предни и задни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
275/35-18 задни гуми изискват допълнително по-голям отрицателен камбър!
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!

Staggered Setups
Предни: 18x9.5" ET35 с гуми 265/35-18
Задни: 18x10" ET33 с гуми 275/35-18
Минимум 5мм предни фланци, както и поне преден -3 градуса, отрицателен камбър. Не може да стане с окачвания *(виж долу)
Фейсови седани или комбита трябва да ролват калниците и/или негативен камбър в зависимост от височина на амортисьора и пружината, за да не опират!

* - тези окачвания, но не само те от афтърмаркета искаш фланци:
Bilstein PSS9 & PSS10
KW Height-Adjustable Spring (HAS) kit
KW Variants
KW Clubsports
Öhlins Road & Track

coiloverclearance.jpg


Дано ви е полезно, на мен със сигурност ми беше и отне време :)
Източник: Apex racing

П.С.: Apex Arc-8 4 броя 18" 9J ET 30 8.20kg от представителя им в Европа (интересна за мен конфигурация, която може да се ползва за зимни и за сликове), цена към момента -> 1680€ с доставка от Германия до България.

:bchug:

Сега остава и някой да ми съдейства за по-евтини такива 18-ки и всичко ще е точно :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Rainbow на 15 Окт 2018, 10:36, променена общо 1 път
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 29 Сеп 2018, 12:53

Колеги някой правил ли е ресет на адаптациите на сондите,afr, от меню 1-7 (1-4 при н55) има ли смисъл от това, четох по форумите, че било добре,понякога коствало проблеми, какво мога да очаквам ако ги ресетна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 01 Окт 2018, 11:21

Rainbow написа:Малко инфо за джанти и гуми :)
...

Полезно инфо, колега :yes:
Аз съм вдигнал мерник на style 513, ама цената е подобна :D
@choio има ли смисъл от ресет, ако нищо не си сменял и нямаш проблем?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 01 Окт 2018, 11:41

ggogoo написа:
Rainbow написа:Малко инфо за джанти и гуми :)
...

Полезно инфо, колега :yes:
Аз съм вдигнал мерник на style 513, ама цената е подобна :D
@choio има ли смисъл от ресет, ако нищо не си сменял и нямаш проблем?


Даунпайп и чарджпайп...не че имат отношение....изхвърля ме понякога от 2ра карта...изхвърля ме с мигане на аварийките,прави го само когато давам газ с включени системи за сигурност,и само на тази карта...още чакам кабел и не мога да я логвам...Четох, че понякога имало нужда от ресет били забивали стойностите...това само съм го чел, не го твърдя :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook