E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от C8699HX » 08 Мар 2018, 18:16

Колеги мога ли да карам с масло 5/40 и има ли някакви рискове? Оказа се че 5/30 го гори доста.....или е жестоко менте или не знам :dunno:

:help: :help: :help:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 08 Мар 2018, 21:51

Аз съм с 0/40. Доскоро и аз имах проблем с загубата на масло и основния проблем беше гарнитурата на капака. Явно на всеки 150к километра трябва да се сменя.


Вчера от 40 км/ч дадох газ до долу и го вдигнах на 200. След около 30 секунди ми даде check engine и грешка cc-id 29. Колата си работеше както обикновено, а чека се махна след гасене/палане. На диагностиката показа това
IMG_0513.jpg


2A82 VANOS intake – stiff; jammed mechanically
2A87 VANOS exhaust – stiff; jammed mechanically

Ще пробвам да изчистя ваносите и да ги разменя за да видя дали ще даде грешка 2A87 и да разбера от единия ванос ли е проблема, че може и да е в разпределителния вал. Някой имал ли е същия проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 10 Мар 2018, 20:46

Здравейте, колеги,

аз съм готов с inlet-ите :) като първи впечатления мога да кажа, че колата наистина се чувста мнооого по-жива, много е нервна и съм много доволен. Не знам дали само inlet-и без останалите ми модове щеше да е такъв ефектът, но за щастие ги има всичките :D

Сега, конкретно на резултатите само от inlet-ите НА ГУМИ:
- JB4 Map 5 - 20 коня и 25 нютона.
- JB4 Map 2 - 12 коня и 20 нютона.
- JB4 Map 0 - не е мерено след inlet-ите, но предполагам и там ще е нещо в рамките на 5-10 коня разлика и 15 нютона.

Ето и една графика преди/след на 5-та карта. Разполагам с още графики, на 2-ра карта, на 0(преди inlet-ите, където колата е 298 коня на гуми с другите модове :)) ако ви е интересно ще кача :)
Изображение

За съжаление нещо се е случило с USB кабела и не мога да се connect-на към лаптопа за да логна и ще трябва да го караме само на графики, докато открия проблема.

Монтажът беше много куц и майсторът доста си игра. Надявам се всичко да е вързал коректно, макар, че се съмнявам, защото понякога(рядко, но се случва) на пълна газ, колата влиза в аварием режим и изключва турбините. След рестарт се оправя. Предстои четене на грешки и отново ще ходи при него да си говорят.

Това е за момента от мен :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 10 Мар 2018, 23:52

Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за летни гуми на нашите автомобили ? Има редица тестове направени от различни списания и общо взето знаете как е много е относително. Затова нека обсъдим добрите опции за нашите метеорологични условия? :yes:

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 11 Мар 2018, 8:40

devent написа:...


Супер, браво за ентусиазма! Резултата е по-добър, отколкото аз лично очаквах! Все пак познах, че на 5-та карта ще е най-добре ;)

Можеш ли да пуснеш снимка(и) на крайния разултат? Усети ли разлика в звука?

Аз очаквах разликите да са основно във високите обороти, но гледам, че са основно в средата. Въпреки това имаш покачване на максималната мощност с 200 оборота, което също е добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от C8699HX » 11 Мар 2018, 11:03

Колеги имам проблем със скоростите,за 2ри ден подред ги прегрявам :mhihi: Очевидно след 20мин пързаляне маслото става на минерална вода.... :dunno:

Някой може ли да ми каже точно какво масло се слага на тези скорости,колко пари е като цяло обслужването и с картера и филтъра и от къде мога да го купя?

Скоростите са 6hp19 автомат с пера.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 12 Мар 2018, 11:30

nero_ написа:Супер, браво за ентусиазма! Резултата е по-добър, отколкото аз лично очаквах! Все пак познах, че на 5-та карта ще е най-добре ;)

Можеш ли да пуснеш снимка(и) на крайния разултат? Усети ли разлика в звука?

Аз очаквах разликите да са основно във високите обороти, но гледам, че са основно в средата. Въпреки това имаш покачване на максималната мощност с 200 оборота, което също е добре.


Звукът определено се промени към добро :twisted: - първо, че се чуват BOV-четата много повече(макар и малки и стокови), освен това в средни обороти ако дадеш газ се чува как смуче въздух (това ако си намалил музиката). Иначе ми се струва малко по-шумна, но може и да си втълпявам.

Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам :lol:

Ето и снимка на коша сега:
Изображение

Като пак казвам, не знам майсторът до колко го е направил професионално, досега не беше слагал. Мен ме дразнят някои неща(например вакуумите) и ще влиза пак при него за преправяне, но засега идеята беше да ги вържем, да видим всичко наред ли е и какви са резултатите.
Следва челен кулер, чее лятото там вътре ще е 300 градуса сигурно :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 12 Мар 2018, 11:53

ND1 написа:Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за летни гуми на нашите автомобили ? Има редица тестове направени от различни списания и общо взето знаете как е много е относително. Затова нека обсъдим добрите опции за нашите метеорологични условия? :yes:


235 отпред, 265 отзад - Конти 6, Michelin нещо топ или моя фаворит -> Yokohama AD08R / ( също добра опция -> Michelin Sport Cup 2) ако ще има и трак дни.

P.S.: В София с каквито и да е, на изтъркан/прашен път няма да има сцепление ;)
P.S.2: Тестове/списания хем е интересно, хем са яко платени/спонсорирани и малко е относително (дори ADAC няколко пъти ги хващаха и съдиха, че им плащат да промотират продукти...).

devent написа:Здравейте, колеги,

Сега, конкретно на резултатите само от inlet-ите НА ГУМИ:
- JB4 Map 5 - 20 коня и 25 нютона.
- JB4 Map 2 - 12 коня и 20 нютона.
- JB4 Map 0 - не е мерено след inlet-ите, но предполагам и там ще е нещо в рамките на 5-10 коня разлика и 15 нютона.


Давай смело и другите дино графики, няма как да е излишно и не интересно ;) И поздрави за резултата!

П.С.: Аз съм със силиконови на оригиналните места, но пък имам друга драма :mhihi: -> този на задното турбо на няколко хиляди км се вади (за 2-ри път става). И се чудя майсторите ли са ни толкова кадърни или реално е доста трудно да се хване (като цяло монтажа на инлетите е може би най-гадната и трудна тунинг част за този мотор). Ако някой се е сблъсквал с това и има идея как да го реша този проблем генерално и/или къде - моля да сподели :wave: :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 12 Мар 2018, 13:09

За инлетите,мога да дам ето това като линкче:

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1305598&d=1445595146

Но гледайки снимката,не виждам тумбите да седят по този начин,освен ако няма други промени по колата...но сякаш ми е малко грозновато
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 12 Мар 2018, 13:28

Повечето хора разкарват вакуумните резервоари, когато инсталират релокирани инлети. Малко е спорна работата - хем не съм виждал някой да се оплаче от проблеми и да ги върне, хем не са там съвсем без причина...
Последна промяна nero_ на 12 Мар 2018, 13:32, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 12 Мар 2018, 13:31

devent написа:
Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам :lol:



Преди да си оправиш кабелите и да направиш подробни логове, които да се анализират, не те съветвам да пробваш каквото и да е различно от 5-та карта :).

Иначе работя по 6-та карта за моята кола, но снеговете ми прекъснаха настройките. В края на тази седмица ако е хубаво времето ще продължа и ако съм доволен от резултата ще мина и през дино. Целта е 380-390.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 12 Мар 2018, 14:34

nero_ написа:
devent написа:
Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам :lol:



Преди да си оправиш кабелите и да направиш подробни логове, които да се анализират, не те съветвам да пробваш каквото и да е различно от 5-та карта :).

Иначе работя по 6-та карта за моята кола, но снеговете ми прекъснаха настройките. В края на тази седмица ако е хубаво времето ще продължа и ако съм доволен от резултата ще мина и през дино. Целта е 380-390.


Задължително преди да си правя експерименти ще оправя проблема, чее не ми се рискува да пръсна/счупя нещо :)

Това е интересно за 6-та карта, браво за ентусиазма! Ще стискаме палци за резултатите да ги постигнеш.

Ето и една графика от преди инлет-ите, съответно на 2-ра карта, 5-та и 0.
Изображение

И една след (5-та, 2-ра карта):
Изображение

Относно вакуумните резервоари - и мен много ме дразнят, но не съм знаел до момента, че могат да се премахват. Аз също гледах снимки на инсталирани инлети и не ги видях, но си мислех, че някъде са ги мушнали по-надолу и не се виждат. Реално ако сте чели по темата, може ли да споделите някакво синтезирано инфо, преди да седна да чета ? Благодаря :)

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 12 Мар 2018, 15:23

Мии синтезирано инфо.... служат за буфер, защото вакуума от помпата не е перфектно регулиран и може да има вариации. Премахват се като се се свързва директно помпата към соленоидите... един вид просто се премахват и се заместват с подходяща по дължина тръбичка. Важно е после да се видят логовете да се провери дали PWM-a се е изменил и дали държи добре таргета. Това е на кратко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 12 Мар 2018, 23:08

Попаднах днес на едно сравнително ново видео с монтаж на такива като моите, пак си изглежда като голяма мъка :mhihi:

Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 13 Мар 2018, 11:35

Вакумните резервоари много рядко някой ги маха, местят се на лявата разпънка. Не е за тук, но понеже е малко специфичен модел колата, другият месец, ще си правя нов сингъл турбо кит и сегашният, ще ми е за продаване. Та ако някой му се кара сингъл може да пише.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook