E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.04.2019
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Tpunep » 04 Апр 2019, 19:21

Rainbow написа:Малко офтопик, но някой да му трябва ST XA Coilovers (KW V2) или ревизирани спирачни апарати (има и дискове към тях бонус :mhihi: ) за 335i?

Иначе за линкове като горният са полезни, но според мен търси и направо да копирате инфото тук (бонус точки с превод :mhihi: ). Че не се знае колко време ще работят още :yes:


Здрасти, имаш лично. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 05 Апр 2019, 18:11

Rainbow написа:Малко офтопик, но някой да му трябва ST XA Coilovers (KW V2) или ревизирани спирачни апарати (има и дискове към тях бонус :mhihi: ) за 335i?


А с какво ги замести, колега :D
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 06 Апр 2019, 20:25

Rainbow написа:@Nickelback - не е най-далече, това е 4-тият ако така го гледаме, но мисля, че е ОК, да. Просто на мен ми беше любопитно, до сега на 335i май не съм виждал много биелни лагери из нета (като цяло не се водят консуматив като при М-ките уж :mhihi: ).

Щурми написа:https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E


Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат. :mhihi:


Това е забавно, мислел съм ги тези простотии, но не е за ежедневна кола, като моята :mhihi:

Ще дразниш много и ще ти гръмне главата като тръгнеш на дълъг път и пуснеш темпомата...

А и кита е почти права тръба като го гледам ахахха

Гледам са пуснали видео и със street версията - https://www.youtube.com/watch?v=Ioaij77eEjQ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 08 Апр 2019, 9:40

Street версията май е достатъчна :yes: С другата ще има драми със съседи, КАТ и с дълъг път за теб :mhihi:

@Гого - с нищо още, но евентуално май ще е с KW Clubsport :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 09 Апр 2019, 13:24

Rainbow написа:Street версията май е достатъчна :yes: С другата ще има драми със съседи, КАТ и с дълъг път за теб :mhihi:

@Гого - с нищо още, но евентуално май ще е с KW Clubsport :)

Оо ще става сериозен track tool :mhihi:
Аз съм в някаква безкрайна дилема KW V3 или Öhlins Road and Track...... Да видим кога ще му дойде времето :roll:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 9.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2001 E39 M5

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Kordoff » 20 Апр 2019, 14:09

Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?
За най-бърза връзка с мен - Viber/WhatsApp/Telegram - +359895653175

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 20 Апр 2019, 15:00

dgdara написа:Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?


Вземи си готови,има доста фирми които ги правят,jb отдавна няма опция аутоклиър,ама това не е драма,каро светне чека, четеш грешката и ако е от даунпайпа я затриваш...по принцип не е хубаво да караш с аутоклиър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 9.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2001 E39 M5

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Kordoff » 20 Апр 2019, 15:06

choio написа:
dgdara написа:Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?


Вземи си готови,има доста фирми които ги правят,jb отдавна няма опция аутоклиър,ама това не е драма,каро светне чека, четеш грешката и ако е от даунпайпа я затриваш...по принцип не е хубаво да караш с аутоклиър.


Проблема ми е на мен главно че сега ми свети чека, който е за задна сонда подгрева й, случи се след като сваляха и ми качваха турбините, което не знам какво общо, но както и да е, просто не искам да ми свети чека заради тази простотия.
За най-бърза връзка с мен - Viber/WhatsApp/Telegram - +359895653175

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 10:17

Последно бях чел, че даже с дп и ремап, компютъра използва данни от всички Ламбда сонди :)

П.С. Това за JB4 че няма аутоклиър от къде е като инфо? Мисля че зависи от местоположението ти в приложението... И аз го имам като опция, макар че никога не съм го ползвал... :dunno:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 22 Апр 2019, 10:59

ggogoo написа:Последно бях чел, че даже с дп и ремап, компютъра използва данни от всички Ламбда сонди :)

П.С. Това за JB4 че няма аутоклиър от къде е като инфо? Мисля че зависи от местоположението ти в приложението... И аз го имам като опция, макар че никога не съм го ползвал... :dunno:


JB4 го махнаха преди година горе-долу, защото ги натиснаха в Калифорния. И нищо, че съм тук пак ми се включва check engine за катализатори от време на време - предимно извънградско. Но пълен auto clear не е ок, че ще ти трие и някакви евентуално по-сериозни неща и ще стане мазаляк :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 12:06

Rainbow написа:...Но пълен auto clear не е ок, че ще ти трие и някакви евентуално по-сериозни неща и ще стане мазаляк :)


Оо да, напълно съгласен! За мен щом излиза грешка, нещо трябва да се оправи- софтуерно, хардуерно, както се налага, а не да се замаже... Или да караме с лампи по таблото, като бакшишите :lol:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 22 Апр 2019, 12:56

Между другото аз инвестирах в едно карли адапторче и програмата карли и си цъкам с нея и си чета грешки, трия си, резетвам си. Доста е полезно. Иначе, самото JB4 има опция за бързо триене по менютата през волана:
Изображение

и ако ви светне чек-а от DP-тата и сте сигурни, че е от тях направо си го триете за 3 секунди от волана като пуснете 1-2.

Edit:// и да ви питам, знаете ли колко е лимитът на стоковите турбини? Вече от няколко човека чувам за 500whp от стокови турбини, а и видях, че и Щурми засегна в една друга тема и се чудя дали да не надувам още :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 22 Апр 2019, 13:47

500whp от стокови без етанол и метанол не го вярвам. То ще излезе, че хибридите правят 700-800, а сингълите превъртaт играта...

На колега тук много направена сингъл кола първоначално беше 550-570 с гориво от бензиностанцията, та по кротко с числата и американските форуми :mhihi:

Щурми ако не се лъжа е 500 коня на колела, но със сериозни хибриди и просто там му е лимита на горивната помпа, не на турбините ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Апр 2019, 14:24

Rainbow написа:500whp от стокови без етанол и метанол не го вярвам. То ще излезе, че хибридите правят 700-800, а сингълите превъртaт играта...

На колега тук много направена сингъл кола първоначално беше 550-570 с гориво от бензиностанцията, та по кротко с числата и американските форуми :mhihi:

Щурми ако не се лъжа е 500 коня на колела, но със сериозни хибриди и просто там му е лимита на горивната помпа, не на турбините ;)

:yes:
Аз съм на 500 на колела със stage 2+ турбини и няма октан за повече от бензиностанцията :lol:
Стокови турбини на Е85 и метанол ще изкарат 500, ама 1 път :D
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 22 Апр 2019, 14:35

Аз съм си с напълно стокова кола, по-натам ще я пробвам със стоковите турбини и метанол, че етанола при нас е безбожно скъп.


Иначе от MMP с автоматик достигат до тоя резултат Изображение



power mods:
MMP turbo intakes
JB4 custom tuning backend and user settings
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
Downpipes without cats
Big Tom intercooler
TFT charge pipe
custom 3" intercooler up pipe
NGK .022" gapped spark plugs

fuel:
straight E85

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook