E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Малко офтопик, но някой да му трябва ST XA Coilovers (KW V2) или ревизирани спирачни апарати (има и дискове към тях бонус ) за 335i?
Иначе за линкове като горният са полезни, но според мен търси и направо да копирате инфото тук (бонус точки с превод ). Че не се знае колко време ще работят още
Здрасти, имаш лично.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Малко офтопик, но някой да му трябва ST XA Coilovers (KW V2) или ревизирани спирачни апарати (има и дискове към тях бонус ) за 335i?
А с какво ги замести, колега
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:@Nickelback - не е най-далече, това е 4-тият ако така го гледаме, но мисля, че е ОК, да. Просто на мен ми беше любопитно, до сега на 335i май не съм виждал много биелни лагери из нета (като цяло не се водят консуматив като при М-ките уж ).Щурми написа:https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E
Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат.
Това е забавно, мислел съм ги тези простотии, но не е за ежедневна кола, като моята
Ще дразниш много и ще ти гръмне главата като тръгнеш на дълъг път и пуснеш темпомата...
А и кита е почти права тръба като го гледам ахахха
Гледам са пуснали видео и със street версията - https://www.youtube.com/watch?v=Ioaij77eEjQ
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Street версията май е достатъчна С другата ще има драми със съседи, КАТ и с дълъг път за теб
@Гого - с нищо още, но евентуално май ще е с KW Clubsport
@Гого - с нищо още, но евентуално май ще е с KW Clubsport
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Street версията май е достатъчна С другата ще има драми със съседи, КАТ и с дълъг път за теб
@Гого - с нищо още, но евентуално май ще е с KW Clubsport
Оо ще става сериозен track tool
Аз съм в някаква безкрайна дилема KW V3 или Öhlins Road and Track...... Да видим кога ще му дойде времето
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Kordoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 9.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 E39 M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?
За най-бърза връзка с мен - Viber/WhatsApp/Telegram - +359895653175
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dgdara написа:Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?
Вземи си готови,има доста фирми които ги правят,jb отдавна няма опция аутоклиър,ама това не е драма,каро светне чека, четеш грешката и ако е от даунпайпа я затриваш...по принцип не е хубаво да караш с аутоклиър.
- Kordoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 9.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 E39 M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:dgdara написа:Здравейте колеги, може ли малко съвет относно къде да ми се направят даунпайпове или да си взема готови и да попитам за анти-лаг кита на JB4 дали би работил на автомат и също така дали JB4 спира чека за вторите сонди?
Вземи си готови,има доста фирми които ги правят,jb отдавна няма опция аутоклиър,ама това не е драма,каро светне чека, четеш грешката и ако е от даунпайпа я затриваш...по принцип не е хубаво да караш с аутоклиър.
Проблема ми е на мен главно че сега ми свети чека, който е за задна сонда подгрева й, случи се след като сваляха и ми качваха турбините, което не знам какво общо, но както и да е, просто не искам да ми свети чека заради тази простотия.
За най-бърза връзка с мен - Viber/WhatsApp/Telegram - +359895653175
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Последно бях чел, че даже с дп и ремап, компютъра използва данни от всички Ламбда сонди
П.С. Това за JB4 че няма аутоклиър от къде е като инфо? Мисля че зависи от местоположението ти в приложението... И аз го имам като опция, макар че никога не съм го ползвал...
П.С. Това за JB4 че няма аутоклиър от къде е като инфо? Мисля че зависи от местоположението ти в приложението... И аз го имам като опция, макар че никога не съм го ползвал...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Последно бях чел, че даже с дп и ремап, компютъра използва данни от всички Ламбда сонди
П.С. Това за JB4 че няма аутоклиър от къде е като инфо? Мисля че зависи от местоположението ти в приложението... И аз го имам като опция, макар че никога не съм го ползвал...
JB4 го махнаха преди година горе-долу, защото ги натиснаха в Калифорния. И нищо, че съм тук пак ми се включва check engine за катализатори от време на време - предимно извънградско. Но пълен auto clear не е ок, че ще ти трие и някакви евентуално по-сериозни неща и ще стане мазаляк
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:...Но пълен auto clear не е ок, че ще ти трие и някакви евентуално по-сериозни неща и ще стане мазаляк
Оо да, напълно съгласен! За мен щом излиза грешка, нещо трябва да се оправи- софтуерно, хардуерно, както се налага, а не да се замаже... Или да караме с лампи по таблото, като бакшишите
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Между другото аз инвестирах в едно карли адапторче и програмата карли и си цъкам с нея и си чета грешки, трия си, резетвам си. Доста е полезно. Иначе, самото JB4 има опция за бързо триене по менютата през волана:
и ако ви светне чек-а от DP-тата и сте сигурни, че е от тях направо си го триете за 3 секунди от волана като пуснете 1-2.
Edit:// и да ви питам, знаете ли колко е лимитът на стоковите турбини? Вече от няколко човека чувам за 500whp от стокови турбини, а и видях, че и Щурми засегна в една друга тема и се чудя дали да не надувам още
и ако ви светне чек-а от DP-тата и сте сигурни, че е от тях направо си го триете за 3 секунди от волана като пуснете 1-2.
Edit:// и да ви питам, знаете ли колко е лимитът на стоковите турбини? Вече от няколко човека чувам за 500whp от стокови турбини, а и видях, че и Щурми засегна в една друга тема и се чудя дали да не надувам още
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
500whp от стокови без етанол и метанол не го вярвам. То ще излезе, че хибридите правят 700-800, а сингълите превъртaт играта...
На колега тук много направена сингъл кола първоначално беше 550-570 с гориво от бензиностанцията, та по кротко с числата и американските форуми
Щурми ако не се лъжа е 500 коня на колела, но със сериозни хибриди и просто там му е лимита на горивната помпа, не на турбините
На колега тук много направена сингъл кола първоначално беше 550-570 с гориво от бензиностанцията, та по кротко с числата и американските форуми
Щурми ако не се лъжа е 500 коня на колела, но със сериозни хибриди и просто там му е лимита на горивната помпа, не на турбините
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:500whp от стокови без етанол и метанол не го вярвам. То ще излезе, че хибридите правят 700-800, а сингълите превъртaт играта...
На колега тук много направена сингъл кола първоначално беше 550-570 с гориво от бензиностанцията, та по кротко с числата и американските форуми
Щурми ако не се лъжа е 500 коня на колела, но със сериозни хибриди и просто там му е лимита на горивната помпа, не на турбините
Аз съм на 500 на колела със stage 2+ турбини и няма октан за повече от бензиностанцията
Стокови турбини на Е85 и метанол ще изкарат 500, ама 1 път
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм си с напълно стокова кола, по-натам ще я пробвам със стоковите турбини и метанол, че етанола при нас е безбожно скъп.
Иначе от MMP с автоматик достигат до тоя резултат
power mods:
MMP turbo intakes
JB4 custom tuning backend and user settings
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
Downpipes without cats
Big Tom intercooler
TFT charge pipe
custom 3" intercooler up pipe
NGK .022" gapped spark plugs
fuel:
straight E85
Иначе от MMP с автоматик достигат до тоя резултат
power mods:
MMP turbo intakes
JB4 custom tuning backend and user settings
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
Downpipes without cats
Big Tom intercooler
TFT charge pipe
custom 3" intercooler up pipe
NGK .022" gapped spark plugs
fuel:
straight E85
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани