E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Тоест да разбирам ли,че ако не слагам хибриди или сингъл,а си стоя с jb4 това ми е достатъчно ? Мислех да слагам скоро TTE600,но се возих на м4 вчера и определено реших,че искам диф и kw v2 или v3, да си обслужа от всякъде мотора каквото и най-малко имам (примерно трябва да се чистят портовете на интейка) вместо да давам пари за турбини и колата да стане неуправляема и да чупи скорости през 2 месеца да кажем. Какво мислите ? Знам,че има доста с jb4 ,какво друго имате ? Сложих веднага downpipes без катализатори, мисля chargepipe и блоуоффи да сложа и интейк и до там да спра да си хвърлям парите. Другото,което си мислех е м3 е90 ...но пък знам,че не върви повече... ох дилема ли е...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да, jb4 ти е напълно достатъчно. Лично мнение - ако мога да си позволя м3, бих го предпочел пред 335и, пък нека да има хибриди, етаноли, метаноли и други алкохоли
Най-ефективни са даунпайповете. След това (или дори преди) бих сложил ЛСД. Окачване. Кулер след второто изцеждане влиза в игра. Интейка маргинален резултат. Блоуофф - за мен излишен. Чарджпайп е добре да имаш, но носи само надеждност. Ако ти се бъркат бидони и туби, метанола дава много добри резултати. Етанол в резервоара също.
Най-ефективни са даунпайповете. След това (или дори преди) бих сложил ЛСД. Окачване. Кулер след второто изцеждане влиза в игра. Интейка маргинален резултат. Блоуофф - за мен излишен. Чарджпайп е добре да имаш, но носи само надеждност. Ако ти се бъркат бидони и туби, метанола дава много добри резултати. Етанол в резервоара също.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ами още го мисля и аз. Искам осмак като цяло, но пък всичко вече отива към турбо моторите. Аз дълги години имах сааб 9-5 2.0т и 2.3т с 270-300 коня и наистина много ми харесваше,когато идваше бууста, при 335 цата е някак си супер плавно и честно не ме кефи това, но пък харесвам звук и затова или осмак или бих си направил 335цата с лсд, диф, кулер (бях го забравил) и kv окачване...и цялата изпускателна назад...но това като сметнеш са ...15 000лв да кажем...и какво става с цената на колата....еми никой няма да ми даде 40-45 000лв за нея нали ?
Затова по-скоро м3 го гледам един вид като инвестиция. Малко или много цената на е90-е92 падна. В България само боклуци се продават от месеци, и то пак не са под 45-50 000лв за най-гадните,да не говорим и тези за 60 000 не са нещо кой знае какво. Та това е по-скоро дилемата ми, давам ли 15 000лв за 335цата и да кажем ми е перфектна за дълги години, или се набивам за м3 60 000лв(като бих докарал само от Америка, дори от Германия не бих си взел) и да се надявам ,че няма много да им пада цената, реално не би и трябвало тъй като остава единствения осмак в м3 девизията.
Затова по-скоро м3 го гледам един вид като инвестиция. Малко или много цената на е90-е92 падна. В България само боклуци се продават от месеци, и то пак не са под 45-50 000лв за най-гадните,да не говорим и тези за 60 000 не са нещо кой знае какво. Та това е по-скоро дилемата ми, давам ли 15 000лв за 335цата и да кажем ми е перфектна за дълги години, или се набивам за м3 60 000лв(като бих докарал само от Америка, дори от Германия не бих си взел) и да се надявам ,че няма много да им пада цената, реално не би и трябвало тъй като остава единствения осмак в м3 девизията.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Добре си го описал - мисля че М3 ще загуби по-малко пари. Ама при тези покупки основното е да е на сърце и по джоба. Не знам дали само за удоволствие се ползва колата и дали ти допада, но да ти вметна и една друга идея, която лично на мен ми е в дрийм листа - е46 М3 SC (примерно ess).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз мисля,че цената на Е90/2 М3 няма да пада дълго,поради единствен факт - последния атмосферен за времето си най-добрия 8ак.Звукът на тези 8 с правилна генерация според мен е един от най-приятните като цяло.
Друг е момента - какво можеш да направиш с разликата в цената спрямо 335 ,че М3 ще ти се стори като 318и едното си е гъдел,но другото е сериозно бърз автомобил,който скоро или може би никога повече няма да има аналог.
Незнам дали е оправдана поддръжката на М3 спрямо 335и от страна на способност и на писта и като мощ,но като усещане не мисля,че са сравними....по скоро да имаш и 2те
Друг е момента - какво можеш да направиш с разликата в цената спрямо 335 ,че М3 ще ти се стори като 318и едното си е гъдел,но другото е сериозно бърз автомобил,който скоро или може би никога повече няма да има аналог.
Незнам дали е оправдана поддръжката на М3 спрямо 335и от страна на способност и на писта и като мощ,но като усещане не мисля,че са сравними....по скоро да имаш и 2те
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Определено не ми помагаш
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Накрая пак опираме до въпрос на предпочитания. Едното е светофарно и магистрално чудовище с тонове въртящ момент. Другото е прецизен, високооборотен, пистов инструмент с изключителен саундтрак. Аз знам, какво бих направил, но не мога да си го позволя
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Определено не ми помагаш
Малко оффтопик но,ако аз мога да си взема М - няма да го мисля и бих избирал между 2 - Е36 3.2 и Е90/2(в случая В8) .
Иначе за трак мак - 35цата ще е по-бърза ...няма да забравя Фанатика(Е90 М3) като караше на Редбул Ринг цитирам "35цата бе направена и в завоите ,и на правите ме подминаваше като спрял"...а това са думи на човек с опит и с М и на трак дни
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
В крайна сметка ....едното ще държи цена,но е доста по-скъпа за купуване. Докато 335 ще и пада цената постоянно,цената на частите няма да падат... Накрая ще взема rs6 и няма да го мисля повече
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
малко офф... та искам да попитам някои с 335и рециклирвал ли е воднта помпа?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
sashobasa написа:малко офф... та искам да попитам някои с 335и рециклирвал ли е воднта помпа?
Кое точно да рециклираш - пластмасовата перка,ел мотора(който е дооста добър) или магнита при остта ..
С тая помпа шега не бива..макар и да се рециклират - гаранция ако стане нещо после има ли от сервиза.
Проблема на Н моторите за мен лично,е че нямаш темп на таблото и от 89 до 140гр ги вдига за секунди а тея помпи гърмят от раз ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Има начин да се изкара и да седи на таблото, без да трябва да влизаш в менюто, но ще е аналоговоGqbriel написа:Проблема на Н моторите за мен лично,е че нямаш темп на таблото и от 89 до 140гр ги вдига за секунди а тея помпи гърмят от раз ..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dextuar написа:Има начин да се изкара и да седи на таблото, без да трябва да влизаш в менюто, но ще е аналоговоGqbriel написа:Проблема на Н моторите за мен лично,е че нямаш темп на таблото и от 89 до 140гр ги вдига за секунди а тея помпи гърмят от раз ..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Я покажи да видим кое ще ти показва температурата аналогово на таблото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз някога също се чудех между Е92 М3 или 335i - но разума (а и Габи с някой подробности ме отказаха).
Както сам си сметнал 335i + 15-20к => по-бърза кола от М-ката. Данък, каско, поддръжка -> 1/2 от тази на М3-ката. Дори нормалните консумативи като дискове, накладки, гуми са x2, x3 при М-ката, доста от частите ще бъдат само ОЕМ искаш не искаш Ще държа някаква цена, ама колко и за колко...
Ако парите не са проблем -> М-ката и там има тунинг неща, но парите наистина са други. Ако не - като повечето от нас тук -> 335i
Все пак яка кола се купува със сърце, не с разум
Иначе аз да се оплача - съединителя ми взе да приплъзва хаха и на запад всички го сменят заедно с маховика, но аз още се чудя има ли смисъл. Някой с ръчка минал по този път да сподели мнение/съвет?
Както сам си сметнал 335i + 15-20к => по-бърза кола от М-ката. Данък, каско, поддръжка -> 1/2 от тази на М3-ката. Дори нормалните консумативи като дискове, накладки, гуми са x2, x3 при М-ката, доста от частите ще бъдат само ОЕМ искаш не искаш Ще държа някаква цена, ама колко и за колко...
Ако парите не са проблем -> М-ката и там има тунинг неща, но парите наистина са други. Ако не - като повечето от нас тук -> 335i
Все пак яка кола се купува със сърце, не с разум
Иначе аз да се оплача - съединителя ми взе да приплъзва хаха и на запад всички го сменят заедно с маховика, но аз още се чудя има ли смисъл. Някой с ръчка минал по този път да сподели мнение/съвет?
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dimitriiiii
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е92 335ix
- Мечтае да кара: крилата на Икар
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги от няколко месеца съм с JB4 и колата стана доста жива но както казват апетита идва с яденето и искам да я надградя още ще ми помогнете ли с предложения кулери даунпайпове ,дайте акъл като вещи в тая материя
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани