E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И още два
FBO
TFT Inlets
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune
508
575
488.5 WHP / 548 WTQ
'07 FBO E92 Sport 335i - AFE Stage II Pro, ER CP, Forge DVs, HPF 7" FMIC, 455 LPFP, Stock Cat Back, Aquamist HFS4, Stock Turbo...
E60 / 100% Meth
FBO
TFT Inlets
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune
508
575
488.5 WHP / 548 WTQ
'07 FBO E92 Sport 335i - AFE Stage II Pro, ER CP, Forge DVs, HPF 7" FMIC, 455 LPFP, Stock Cat Back, Aquamist HFS4, Stock Turbo...
E60 / 100% Meth
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми - ще цитирам от твоят пост
Car 1:
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
straight E85
Car 2:
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune
Car 3:
455 LPFP + E60 / 100% Meth
И това пак е на кантар за мен. Да не говорим, че ще се кара няколко месеца и ще метне турбини Но пък може да е оправдание да вземеш по-добри хаха
Според мен над 420-440 на колела без LPFP Stage x/Ex0/Meth със сток турбини трудна работа. И то ще трябва всичко останало без турбините да е направено както трябва и настроено.
Валката нито има метанол, нито гориво с етанол, нито ъпгрейдвана помпа за ниско налягане или port injection, за това писах, че 500 на колела малко е фантастика, особено имайки предвид, че колегата прави толкова със stage 2 турбини
Car 1:
fuel it stage 2 LPFP
dual meth injection
straight E85
Car 2:
Stage 1 Fuel-It LPFP upgrade
custom E60 tune
Car 3:
455 LPFP + E60 / 100% Meth
И това пак е на кантар за мен. Да не говорим, че ще се кара няколко месеца и ще метне турбини Но пък може да е оправдание да вземеш по-добри хаха
Според мен над 420-440 на колела без LPFP Stage x/Ex0/Meth със сток турбини трудна работа. И то ще трябва всичко останало без турбините да е направено както трябва и настроено.
Валката нито има метанол, нито гориво с етанол, нито ъпгрейдвана помпа за ниско налягане или port injection, за това писах, че 500 на колела малко е фантастика, особено имайки предвид, че колегата прави толкова със stage 2 турбини
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
500 коня е както му казват glory run. Изобщо не се целя в толкова, не само заради турбините, ами и заради автоматичната скоростна кутия.
Иначе stage 1 LPFP, която е достатъчна, е 50-100 долара, метанолов инжекцион е 600. С тия двете, FBO + inlets и с нашия бензин може и да удари 450.
Иначе stage 1 LPFP, която е достатъчна, е 50-100 долара, метанолов инжекцион е 600. С тия двете, FBO + inlets и с нашия бензин може и да удари 450.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
450 беше тотален рекорд на бензин, когато търсих последно. Надеждните настройки за стокови турбини и болт-они без етанол и метанол са около 400-420whp. Като добавиш спиртни напитки, 450 са достижими.
Има още потенциал при каране на чист бензин, но се отключва със сваляне на праговете на knock detection-а (който на N54 се води, че е доста презапасен и слава богу де ). А това е опасна и скъпа игра...
Има още потенциал при каране на чист бензин, но се отключва със сваляне на праговете на knock detection-а (който на N54 се води, че е доста презапасен и слава богу де ). А това е опасна и скъпа игра...
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:450 беше тотален рекорд на бензин, когато търсих последно. Надеждните настройки за стокови турбини и болт-они без етанол и метанол са около 400-420whp. Като добавиш спиртни напитки, 450 са достижими.
Има още потенциал при каране на чист бензин, но се отключва със сваляне на праговете на knock detection-а (който на N54 се води, че е доста презапасен и слава богу де ). А това е опасна и скъпа игра...
Там ако си играеш и не знаеш какво правиш, може направо и нов мотор да търсиш, не само турбини
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
супер много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:супер много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.
Аз съм доста впечатлен, какъв бууст гоните с него. Подозирам, че за да го постигне, настройва доста консервативен тайминг. Ще ми е интересно да ти видя логовете, когато сте готови.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:devent написа:супер много готина дискусия се получи, определено е полезно да се видят резултати и да си обсъдим кой какви варианти е виждал/чел, понеже в нета информация много и не може да се обходи цялата от един човек, а една такава тема като нашата обобщава всичко. Аз съм към края с trebila, на стокови турбини с FBO + Inlets и ще видим скоро какви резултати ще даде на диното. Засега на пътя много ми харесва.
Аз съм доста впечатлен, какъв бууст гоните с него. Подозирам, че за да го постигне, настройва доста консервативен тайминг. Ще ми е интересно да ти видя логовете, когато сте готови.
Непременно
таймингът не знам какъв е, написа ми само веднъж, че е агресивен, но било ок защото карам с 100 октана. Иначе буустът е доволен на моменти отива на 22-23 и около 5800 оборота започва да пада вече надолу(17-18), мисля че от стоковите турбини толкоз но продължаваме работа де, надявам се да има още някъде какво да се изцеди по оборотите, той ще каже.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Определено доста е бутнал. Аз 18 не съм минавал без къстъм мап
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Той мапа не е ли до 21? Нали за това се слагаше от н20, с тея 22-23 не те ли изкарва в авариен?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Кеф ти тмап до 3.5 бара -> ОЕМ 13627843531, кеф ти тмап до 4 бара Bosch 281002576
Сток на 335и е до 20psi
3.5 бара е до 36psi
4 бара на Бош е до 43psi
Само да има кой да ги пълни тези барове
Сток на 335и е до 20psi
3.5 бара е до 36psi
4 бара на Бош е до 43psi
Само да има кой да ги пълни тези барове
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Той мапа не е ли до 21? Нали за това се слагаше от н20, с тея 22-23 не те ли изкарва в авариен?
Да, стокивият тмап е до 21psi, и съответно влизаше в авариен(по-скоро jb4-ката сменяше на 4-та карта) та се наложи да го сменя с такъв от n20(13627843531) и всичко заспа. Иво сигурен ли си, че е до 20 ? При мен чак над 21 ми наби грешка.
Дай Боже да стигнем до тоя 4-те бара
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Като четох мнения, видях, че един е написал, че на 24-5 доста километри не е имал проблеми с турбините. Така, че 22-3 трябва да е безопасно, освен ако не са ти тръгнали турбините, де.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
То много зависи как я караш,ако я подкараш на писта с тея 24-5 мисля, че няма да издържат много,ако в ежедневното шофиране и раздаваш от време на времв може и много да изкарат...въпрос на експлоатация и моментно състояние...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани