E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Мине, не мине е така
- Код: Избери целия код
Номенклатурен номер : 13538616079
Описание : ДЮЗА ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ БЕНЗИН !
Ед.цена (с ДДС) : 467.35 BGN
А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу
Т.е излиза, че за н55 са по скъпи така ли??...не бяха ли по скъпи за н54 до скоро...!? То кво се стряскам,аз работя при другата голяма немска марка...там си е заложено на определен период с определен % нагоре.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте отново колеги,след като успях да продам мойта кола е време за нещо по така,първо се извинявам, че ще попитам тук,да зная, че има тема за това, но искам мнение от хора докосвали се до този модел( нищо против другите, но спецификата на този модел ме кара да питам тук). Искам мнение за конкретна кола
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6326373448
Така взел съм вина...няма никаква история...произведена 2010....първа регистрация 2014 година... според продавача са сменяни някои неща,като водна помпа,и е оправен теч на маслоохладителя...масло скорости и т.н.
Та проблема е следния, питайки колегата Колп, който помага в другата тема,и давайки му вина...излезе следното
https://topcheapcar.com/car/Used-2011-B ... 5XBE435456
Сега има няколко несъответствия,според този сайт колата е ръчка...по вин излиза автомат...ударът не изглежда да е зле но цената на колата е 1050$ ...идеята ми някой запознат ли е с цялата тая схема...и всвки съвет ще ми е от полза,има ли смисъл да я гледам тази кола по сервизи,собственика кказа че няма проблем да я гледам,където искам. Благодаря,и се извинявам за бягането от същината на тази тема.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6326373448
Така взел съм вина...няма никаква история...произведена 2010....първа регистрация 2014 година... според продавача са сменяни някои неща,като водна помпа,и е оправен теч на маслоохладителя...масло скорости и т.н.
Та проблема е следния, питайки колегата Колп, който помага в другата тема,и давайки му вина...излезе следното
https://topcheapcar.com/car/Used-2011-B ... 5XBE435456
Сега има няколко несъответствия,според този сайт колата е ръчка...по вин излиза автомат...ударът не изглежда да е зле но цената на колата е 1050$ ...идеята ми някой запознат ли е с цялата тая схема...и всвки съвет ще ми е от полза,има ли смисъл да я гледам тази кола по сервизи,собственика кказа че няма проблем да я гледам,където искам. Благодаря,и се извинявам за бягането от същината на тази тема.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
https://en.wikipedia.org/wiki/Salvage_title
Колата в тоя търг е обевена като salvage. Т.е. 70%+ щети по нея и не се я правили застрахователите. За мен това не е никак добро начало, но
Схемата е като почти всяка кола в България - търси се евтина кола, блъсната, с опция малко от малко да се оправи, ако има и вид интериора - супер.
Купува се, внася се, оправят се колкото може, слагат се 5-10к печалба и така
Колата в тоя търг е обевена като salvage. Т.е. 70%+ щети по нея и не се я правили застрахователите. За мен това не е никак добро начало, но
Схемата е като почти всяка кола в България - търси се евтина кола, блъсната, с опция малко от малко да се оправи, ако има и вид интериора - супер.
Купува се, внася се, оправят се колкото може, слагат се 5-10к печалба и така
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:https://en.wikipedia.org/wiki/Salvage_title
Колата в тоя търг е обевена като salvage. Т.е. 70%+ щети по нея и не се я правили застрахователите. За мен това не е никак добро начало, но
Схемата е като почти всяка кола в България - търси се евтина кола, блъсната, с опция малко от малко да се оправи, ако има и вид интериора - супер.
Купува се, внася се, оправят се колкото може, слагат се 5-10к печалба и така
Аз предполагам, че е имало отворени бегове и за тва е обявена така,то в щатите съм чувал, че ги пишат лесно тотал...лошото е че няма некво инфо относно мотор и кутия. Благодаря за разяснението,явно покупката на такъв автомибил ще се окаже тегаво начинанание
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Има едно канадско 335 купе във ФБ групите, което не изглежда никак лошо и е значително по-евтино от този автомобил.choio написа:Rainbow написа:https://en.wikipedia.org/wiki/Salvage_title
Колата в тоя търг е обевена като salvage. Т.е. 70%+ щети по нея и не се я правили застрахователите. За мен това не е никак добро начало, но
Схемата е като почти всяка кола в България - търси се евтина кола, блъсната, с опция малко от малко да се оправи, ако има и вид интериора - супер.
Купува се, внася се, оправят се колкото може, слагат се 5-10к печалба и така
Аз предполагам, че е имало отворени бегове и за тва е обявена така,то в щатите съм чувал, че ги пишат лесно тотал...лошото е че няма некво инфо относно мотор и кутия. Благодаря за разяснението,явно покупката на такъв автомибил ще се окаже тегаво начинанание
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
chris_barnes написа:Има едно канадско 335 купе във ФБ групите, което не изглежда никак лошо и е значително по-евтино от този автомобил.choio написа:Rainbow написа:https://en.wikipedia.org/wiki/Salvage_title
Колата в тоя търг е обевена като salvage. Т.е. 70%+ щети по нея и не се я правили застрахователите. За мен това не е никак добро начало, но
Схемата е като почти всяка кола в България - търси се евтина кола, блъсната, с опция малко от малко да се оправи, ако има и вид интериора - супер.
Купува се, внася се, оправят се колкото може, слагат се 5-10к печалба и така
Аз предполагам, че е имало отворени бегове и за тва е обявена така,то в щатите съм чувал, че ги пишат лесно тотал...лошото е че няма некво инфо относно мотор и кутия. Благодаря за разяснението,явно покупката на такъв автомибил ще се окаже тегаво начинанание
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
С две деца съм...трябва ми комби или най малкото седан...а пък 99% от комбитата които се продават са "х" а не искам "х"... благодаря,все пак.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, колеги,
замислям се за следващия мод - FMIC. Можете ли да споделите вашите мнения? Знам, че доста от колегите имат и ще се радвам да споделите малко опит от кухнята за да ми спестите голямото чудене марки/с колко ребра и т.н.
Мерси предварително
замислям се за следващия мод - FMIC. Можете ли да споделите вашите мнения? Знам, че доста от колегите имат и ще се радвам да споделите малко опит от кухнята за да ми спестите голямото чудене марки/с колко ребра и т.н.
Мерси предварително
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
А някой да има с short shifter kit? И ако да какъв и доволен ли е? Мен ми е мерак от доста време, но се чудя за този на бургерите, а UUC 3 Evo, който го хвалят навсякъде ще стъпи над 1000 лева
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм с такъв от завода, според мен разликата е огромна спрямо обикновения лост.Rainbow написа:А някой да има с short shifter kit? И ако да какъв и доволен ли е? Мен ми е мерак от доста време, но се чудя за този на бургерите, а UUC 3 Evo, който го хвалят навсякъде ще стъпи над 1000 лева
Последна промяна Dextuar на 27 Апр 2018, 10:57, променена общо 2 пъти
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Performance-ът е 150 лв.
Взимай него и не го мисли
Взимай него и не го мисли
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Bexim написа:Performance-ът е 150 лв.
Взимай него и не го мисли
Може ли малко инфо за кой performance говориш? Ако може и номер.
Защото аз виждам това:
Позиция 1:
Номенклатурен номер : 25110430360
Описание : превключвателен лост
Ед.цена (с ДДС) : 844.32 BGN
Което вече не се произвежда и доставя
Или най-вероятно визираш само пръта:
Позиция 5:
Номенклатурен номер : 25110434217
Описание : SCHALTHEBEL
Ед.цена (с ДДС) : 144.60 BGN
Но и за него пише - Delivery discontinued by the factory
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Номер 5 от схемата си е оригиналният шорт шифтър.
ПП същото, което си пуснал, чак сега сравних номерата
Ако питаш мен си струва да отидеш и да провериш дали го има. Може да има някъде по складовете и да го доставят. За тия пари си е без пари
ПП същото, което си пуснал, чак сега сравних номерата
Ако питаш мен си струва да отидеш и да провериш дали го има. Може да има някъде по складовете и да го доставят. За тия пари си е без пари
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да ъпдейтна ако някой се интересува - днес прозвънях всичките представителства в София - няма го, май и по Германия го няма и евентуално ако някъде наоколо (Румъния/Гърция) го има останал случайно, но не можели да проверят, защото между самите представителства нямали връзка... Отива на скъпо пак дееба
@Bexim - ако случайно изскочи от някъде, трябват ли ми 4 и 7? Защото 7 е още едни 380 лева и става наистина по-добре aftermarket
@Bexim - ако случайно изскочи от някъде, трябват ли ми 4 и 7? Защото 7 е още едни 380 лева и става наистина по-добре aftermarket
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
4 задължително, защото се вади само с чупене.. Това по клипчетата не работи, а и със сигурност е износено.
Дам, при теб няма как да е само лоста, излиза, че и 7 ти трябва.
На моята (325) е с оригиналната `вилица`, само лостът е сменен за шорт шифтър, но при теб си е, както за 335...
Явно пак ще е по-скъпо.
Според мен няма кой знае каква философия в шорт шифтъра, за да струва такива пари, но трябва някой да го погледне и да помисли как може да му съкрати хода.
В смисъл, може да има някаква къстъм игра и да е на разумна цена, но естествено всеки гледа на нас маниаците като торба с пари и няма да му се занимава.
Дам, при теб няма как да е само лоста, излиза, че и 7 ти трябва.
На моята (325) е с оригиналната `вилица`, само лостът е сменен за шорт шифтър, но при теб си е, както за 335...
Явно пак ще е по-скъпо.
Според мен няма кой знае каква философия в шорт шифтъра, за да струва такива пари, но трябва някой да го погледне и да помисли как може да му съкрати хода.
В смисъл, може да има някаква къстъм игра и да е на разумна цена, но естествено всеки гледа на нас маниаците като торба с пари и няма да му се занимава.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Точно така си е хаха
Както и ти каза - голямата философия - по-малко материал и бам -> 5-600 лева минимум
Иначе ще иска и 7 и то стана...
Как е в момента
срещу как е със short shifter / performance
Измислили са го такива като мен да не могат да минат тънко с 140 лева
Както и ти каза - голямата философия - по-малко материал и бам -> 5-600 лева минимум
Иначе ще иска и 7 и то стана...
Как е в момента
срещу как е със short shifter / performance
Измислили са го такива като мен да не могат да минат тънко с 140 лева
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани