E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 20 Мар 2017, 22:48

Зависи до каква степен е умряла, моята явно беше по в начална фаза и даваше грижи само като я напънеш на пълна газ (но веднъж като го направеше, после можеше и на 3000 оборота пак да влезе в лимп мод).

Моята я взех от Мкар на 600, преди да станат 1300+, но като гледам ти вече си дал цени и корекцията е още по-интересна (не ви ли напомня инжекторите?) :mhihi:

Виж на запад, ама аз когато я вземах на 600 нямаше няква под 900-1000 дори в ebay... Иначе както Габи каза принципно се водят със замяна на твоята стара, ама и без нея ще минат :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от frenchi03 » 20 Мар 2017, 22:50

vanka7a написа:
dilyanyordanov написа:Не е ли възможно да е инжектор това ? Гледа съм ,че доста време и трябва да запали по клипове, ако е помпата. Виж в Елиткар...Ще ти нарпавят 15% или във Вари...за 3 дена ги доставят ако ги нямат. При тях май пак е 12-15% отстъпката. Това повече ми прилича на помпа:
https://www.youtube.com/watch?v=vjn7KLaSJRg
При мен от месец и нещо се получава притрисане сутринта,но след 30 секунди изчезва, онзи ден и чека светна и после изгасна и леко ми бъзика оборотите...мисля си да е инжектор,но това от клипа, който постнах определено е помпа...Така ли е при теб ?


При мен, учудващо, но запали от 1 оборот. Вдигна около 1700-1800 оборота, както е нормално и след това рязко паднаха и започнаха да играят, да тресе, все едно работеше на 2-3 цилиндъра, като в клипа, който споделих.

Колега ако се окаже помпата или инжекторите пусни ми едно лично,мога да ти дам доста прилична цена

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 21 Мар 2017, 10:19

Благодаря за отделеното време, колеги. Днес ще чукна една диагностика и ще кажа какво е със сигурност. Честно казано, надявам се да са инжектори, защото те по-могат да се намерят на добри цени... вече :mhihi: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 21 Мар 2017, 13:14

Някой ще вметне ли малко светлина за миксирането на инжектори в един банк. Колегат gixer ми беше казал,че е мешал и е нямал проблеми. БМВ уж "препоръчват" да не се мешат 10 надолу с тези от 11 и 12ти индекс. Вашият опът какъв е ? Утре ще проверя при мен кой индекс са ,че определено май на умрял инжектор ми мяза,че имам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 21 Мар 2017, 14:37

Доста пъти мисля, че е казвано, че при разлика се сменят 3 по 3 - т.н. не би трябвало да пречи на 1-ва банка да имаш 3, които са 1 индекс дори, а на втора другите три да са 12 индекс.

Виж на една банка да имаш 1-ви и 12-ти индекс не е добра идея (не съм го тествал, но не ми се правят опити, по-добре питай патило както са казали хората) :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 21 Мар 2017, 15:02

Така де,точно това питам. Утре ще видя кой индекс са ми.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 22 Мар 2017, 23:59

Добър вечер колеги,

Да вмъкна малко инфо по моят случай. Направих диагностика, един път през JB4, нямаше записани, след което и с INPA. Прикачвам снимки на това, което показа системата, но не мога да намеря никъде този номер 12251 за какво отговаря. При N55 е crankshaft сензор, не знам дали при N54 значи същото. Някой може ли да помогне с разгадаването на въпросната грешка?

qwe.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 23 Мар 2017, 0:01

vanka7a написа:Добър вечер колеги,

Да вмъкна малко инфо по моят случай. Направих диагностика, един път през JB4, нямаше записани, след което и с INPA. Прикачвам снимки на това, което показа системата, но не мога да намеря никъде този номер 12251 за какво отговаря. При N55 е crankshaft сензор, не знам дали при N54 значи същото. Някой може ли да помогне с разгадаването на въпросната грешка?

qwe.jpg

Я се разходи до нас ,да я чуем с ИСТА,че това хич не изглежда нормално :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от S7 » 23 Мар 2017, 3:20

Нека и аз да вляза в клуба с мисфайър проблемите. Смених всички койлс,свещи и инжектори и мисфайър на 1 цилиндър се появява всяка сутрин като паля колата. След рестарт на двигатела си работи ок всички цилиндри ин ордър но изтривам грешката 1 cylinder misfire и на другия ден пак работи като трактор при първо палене. Не знам вече кво да правя може ли да е помпата заминала? Инжекторите са индекс 10 всичките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 23 Мар 2017, 7:24

S7 написа:Нека и аз да вляза в клуба с мисфайър проблемите. Смених всички койлс,свещи и инжектори и мисфайър на 1 цилиндър се появява всяка сутрин като паля колата. След рестарт на двигатела си работи ок всички цилиндри ин ордър но изтривам грешката 1 cylinder misfire и на другия ден пак работи като трактор при първо палене. Не знам вече кво да правя може ли да е помпата заминала? Инжекторите са индекс 10 всичките.

Ако можеш - смени места на 1 и 2ри цилиндър и виж грешката дали се маха,отделно на мен ми се случи при смяна на бубина,самия куплунг не беше влязъл докрай и правеше такива мизерии чак се изплаших като се разтресе


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от frenchi03 » 23 Мар 2017, 15:14

vanka7a написа:Добър вечер колеги,

Да вмъкна малко инфо по моят случай. Направих диагностика, един път през JB4, нямаше записани, след което и с INPA. Прикачвам снимки на това, което показа системата, но не мога да намеря никъде този номер 12251 за какво отговаря. При N55 е crankshaft сензор, не знам дали при N54 значи същото. Някой може ли да помогне с разгадаването на въпросната грешка?

qwe.jpg

Колега с последен update на Dme ли си ? Ако не,направи го и я пусни пак на диaгностика. Имаш проблем с налягането на гориво,датчик ниско или помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от S7 » 23 Мар 2017, 15:17

Незнам вече няква аномалия се случва с мойта кола. Сменям го с съседния инжектор и грешката отива там, сиреч 1 отива 2, ок тоя болния го слагам настрани и слагам нов инжектор и пак ерор, местя го от втори на трети цилиндър и пак грешка. Слагам и него до другия настрани, вземам трети инжектор сменям му местата няколко пъти и пак грешката го следва. Та тея трите уж дават грешка навсякаде където ги сложа от 1-3 цилиндър, реших да ги сложа на втория банк 4-6 и си работят перфектно. Проблема ще е някаде в първия банк явно но не мога да разбера как грешката следва точно последния сложен инжектор в банк 1 :ranting:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 23 Мар 2017, 16:45

frenchi03 написа:
vanka7a написа:Добър вечер колеги,

Да вмъкна малко инфо по моят случай. Направих диагностика, един път през JB4, нямаше записани, след което и с INPA. Прикачвам снимки на това, което показа системата, но не мога да намеря никъде този номер 12251 за какво отговаря. При N55 е crankshaft сензор, не знам дали при N54 значи същото. Някой може ли да помогне с разгадаването на въпросната грешка?

qwe.jpg

Колега с последен update на Dme ли си ? Ако не,направи го и я пусни пак на диaгностика. Имаш проблем с налягането на гориво,датчик ниско или помпата.


Колега, проблем с налягането на горивото няма как да не се отрази на таблото, engine malfunction/limp mode, както и DME error memory-то на JB4-ката. Днес ще я прочетем с колегата Gqbry и ще видим. Колата няколко пъти пали нормално, надявам се да няма проблеми с помпи и дюзи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 26 Мар 2017, 17:27

Пичове имам въпрос,
Искам да направя доста неща по 335цата,но разбира се нямам ънлимитед финанси. Мислех да направя цялата генерация,но искам да направя други неща също, но в същото време да махна катализаторите след като и вече съм с jb4. Спират я много,но въпроса е... проверих да си сменя само даунпайпите и по-натам да си направа и назаде генерацията. Ок...Evolve...доста сериозна фирма имат на много приемлива цена даунпайпи 3" но накрая е 2.5"....VRSF пак така..почва 3" и завършва на 2.5", което значи,че може да се закачи лесно на стоковата генерация. Ок, знам,че стоковата генерация си държи на доста коне,ако са махнати катализаторите,но когато реша и назад да я правя 3" какво се случва? Ще трябва нови 3" даунпайпи или назаде генерацията ще почва с 2.5" и ще се разшири на 3" ? Това ок ли ще е ? Някой тук сменял ли е само даунпайпи и от къде ? Може и на лично,за да не става реклама..
Мерси :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Bexim » 27 Мар 2017, 10:58

По принцип не е добре да има свивания и отваряния. До колкото те разбирам имаш план да я правиш на 3 цялата и за това се колебаеш за тези даунпайпи 3/2,5?
Моят съвет е като седнеш - направи си го както искаш на 3 от-до, за да си доволен и спокоен.
А иначе колегите ще ти кажат дали има смисъл или можеш да си я караш така. Мисля, че можеш и така само с декат. :yes: А парите - по друго направление.. То не е като да няма по тази машина! :mrgreen:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook