E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Nickelback написа:Пичове, сори, че влизам малко в офтопик, ама ми е любопитно... Блока на N54/N55 доколко се различава от този на N52 да речем - чугун ( ), алуминий, ризи, алусил, никасил, ала-бала..? Както и разликата в главите ми е особено интересна в какво се изразява (N54/N55 vs. N52)...
Казвам ти - блока на н54 е изцяло алумин ,блока на Н52 е почти същия с разликата е,че при н52 само цилиндрите са алумин,останалото е магнезий..
С две думи блока на н54 е за здравина а на н52 за лекота..
Доста добър мод е, глава от н52(с по-голям обем е) на блок н54,никакъв проблем,ръг и тръг,само се ползва гарнитура за н52 после настройки и още сила за мотора
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,
Малко ъпдейтче, от днес съм собственик на Е90 335хи 2009.
Първите впечатления са отлични, колата е доста пъргава и приятна за каране и учудващо икономична София -Бургас 9.8 на 100 с доста заигрвки. Утре ще направя снимки, ще изброя екстрите и ще задам някои и друг тъп въпрос.
Малко ъпдейтче, от днес съм собственик на Е90 335хи 2009.
Първите впечатления са отлични, колата е доста пъргава и приятна за каране и учудващо икономична София -Бургас 9.8 на 100 с доста заигрвки. Утре ще направя снимки, ще изброя екстрите и ще задам някои и друг тъп въпрос.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,
Благодарение на тази тема си купих колата (нямам снимки, защото постоянно вали и е мръсна).
Колата е Е90-2009ЛЦИ Х-драйв, 169000 (100% реални), Автоматик, Американка внесена в България през 2015 - при проверката в БМВ нямаше никакви грешки и забележки - след 1.5 часов оглед, ми дадоха лист с 0 забележки по автомобила, което беше доста радващо. Незнам каква е била щетата при вноса, но при огледа в БМВ не откриха нищо обезпокоително, а и мой приятел авто бояджия гледа колата и каза, че е Ок...
Колата ще се използва като 2ри/3ти семеен автомобил за малко по-емоционално шофиране, далеч от рисковото, просто не съм такъв човек, обичам да натискам кик-дауна от време на време и да мога да изпреварвам на двулентов път, но не съм състезател и затова х драйв, ме спечели с по голямата си пригодност целогодишна употреба и с окачването си което беше няй- комфортното от всички 335и които изпробвах (4ри коли - една Ф30 - която, беше твърде дълга и с много не директно и изкуствено кормилно управление, 2 Е90 ки 335и със задно, една от който беше размазвана и не особенно добре направена а другата, беше на нереални километри и с много занемарен и изхабен салон, като и 2 те бяха със спортно окачване - нещо което не ми трябва).
За сега плана ми е:
1) Смяна на масло и маслен филтър (може да е малко закостеняло като мислене, но за мен това си е закон, при покупка на автомобил 2ра ръка)
2) Смяна на гарнитурата на масления филтър (леко е просълзила, но четох че е чест проблем)
3) Смяна на ролки и ремъци - не мога да определя дали са прокарани по новия начин (знаете ли след коя година почват да прекарват, ремъка по новия начин?), защото няма много място за да се огледа (не съм сигурен дали при х драйв), не прекарват повечето маркучи и тръби на климатика пред двигателя заради предния диф или е при всички 335и
4) Смяна на маслото на скоростната кутия, раздатката, и двата дифа
5) Walnut blasting - идея къде мога да го напрвя в Бургас?
6) Дали да сменя водната помпа превантивно? или да изчакам да си се прецака?
7) Смяна на филтър на купето
Смяна на въздушен филтър
9) Флаш на скоростната кутия с Алпина софт ( идея къде да го направя) има ли вариант в Бургас?
Дюзите са: 5 с индекс 7 и една сменена с индекс 9. - индекс 7 проблемен ли е ? Дали е добре да ги сменя превантивно или би било по-разумно и евтино, да сменям, когато се прецакат?
Помпата високо налягане е сменена скоро, което е добра новина.
За сега смятам да карам колата сток, защото много ми допада динамика и ще изчакам да ми поомръзне преди да започна модификациите, които ще са инлети и cobb V3 за начало.
Изклюително съм доволен от окачването и динамиката на автомобила, радва ме че е със седалки с памет и надуване (и жена ми ще кара колата), аудиото и навигацията са профешионал, има подгрев на седалките и волана, ксенон със завиване, асистент за спускане по надолнище, кожен салон дакота, черен пиано лак, ски сак (доста добра екстра за мойте нужди)
В момента карам с шел 100 октана и нямам проблеми, колата може ли да се кара с 98 или 95 или е непрепоръчително? Как я карат в Америка с 91/93 октана ?
Моля да ми дадете идеи и съвети, ако се сетите за нещо допълнително, което да направя, като превантивна подръжка по автомобила.
Благодаря ви предварително.
Благодарение на тази тема си купих колата (нямам снимки, защото постоянно вали и е мръсна).
Колата е Е90-2009ЛЦИ Х-драйв, 169000 (100% реални), Автоматик, Американка внесена в България през 2015 - при проверката в БМВ нямаше никакви грешки и забележки - след 1.5 часов оглед, ми дадоха лист с 0 забележки по автомобила, което беше доста радващо. Незнам каква е била щетата при вноса, но при огледа в БМВ не откриха нищо обезпокоително, а и мой приятел авто бояджия гледа колата и каза, че е Ок...
Колата ще се използва като 2ри/3ти семеен автомобил за малко по-емоционално шофиране, далеч от рисковото, просто не съм такъв човек, обичам да натискам кик-дауна от време на време и да мога да изпреварвам на двулентов път, но не съм състезател и затова х драйв, ме спечели с по голямата си пригодност целогодишна употреба и с окачването си което беше няй- комфортното от всички 335и които изпробвах (4ри коли - една Ф30 - която, беше твърде дълга и с много не директно и изкуствено кормилно управление, 2 Е90 ки 335и със задно, една от който беше размазвана и не особенно добре направена а другата, беше на нереални километри и с много занемарен и изхабен салон, като и 2 те бяха със спортно окачване - нещо което не ми трябва).
За сега плана ми е:
1) Смяна на масло и маслен филтър (може да е малко закостеняло като мислене, но за мен това си е закон, при покупка на автомобил 2ра ръка)
2) Смяна на гарнитурата на масления филтър (леко е просълзила, но четох че е чест проблем)
3) Смяна на ролки и ремъци - не мога да определя дали са прокарани по новия начин (знаете ли след коя година почват да прекарват, ремъка по новия начин?), защото няма много място за да се огледа (не съм сигурен дали при х драйв), не прекарват повечето маркучи и тръби на климатика пред двигателя заради предния диф или е при всички 335и
4) Смяна на маслото на скоростната кутия, раздатката, и двата дифа
5) Walnut blasting - идея къде мога да го напрвя в Бургас?
6) Дали да сменя водната помпа превантивно? или да изчакам да си се прецака?
7) Смяна на филтър на купето
Смяна на въздушен филтър
9) Флаш на скоростната кутия с Алпина софт ( идея къде да го направя) има ли вариант в Бургас?
Дюзите са: 5 с индекс 7 и една сменена с индекс 9. - индекс 7 проблемен ли е ? Дали е добре да ги сменя превантивно или би било по-разумно и евтино, да сменям, когато се прецакат?
Помпата високо налягане е сменена скоро, което е добра новина.
За сега смятам да карам колата сток, защото много ми допада динамика и ще изчакам да ми поомръзне преди да започна модификациите, които ще са инлети и cobb V3 за начало.
Изклюително съм доволен от окачването и динамиката на автомобила, радва ме че е със седалки с памет и надуване (и жена ми ще кара колата), аудиото и навигацията са профешионал, има подгрев на седалките и волана, ксенон със завиване, асистент за спускане по надолнище, кожен салон дакота, черен пиано лак, ски сак (доста добра екстра за мойте нужди)
В момента карам с шел 100 октана и нямам проблеми, колата може ли да се кара с 98 или 95 или е непрепоръчително? Как я карат в Америка с 91/93 октана ?
Моля да ми дадете идеи и съвети, ако се сетите за нещо допълнително, което да направя, като превантивна подръжка по автомобила.
Благодаря ви предварително.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Бензина в САЩ не го гледай, друг стандарт е (AKI vs RON) -> тяхното 93 е като нашият 100
Принципно проблемите са изчистени чак към индекс 12 на дюзите, но ако не ти правят проблем - не бързай може би (въпреки, че една явно е умряла ).
И моята я карам на Шел 100 след мапа, но и с 95 V-power нямаше никакви грижи преди.
Другите неща добре си ги замислил - добави и нов антифриз + спирачна течност. За водната помпа зависи на колко е, че и тя е цифра, но пък умира от раз...
А и честито и безаварийно, радвам се и че темата е помогнала
Принципно проблемите са изчистени чак към индекс 12 на дюзите, но ако не ти правят проблем - не бързай може би (въпреки, че една явно е умряла ).
И моята я карам на Шел 100 след мапа, но и с 95 V-power нямаше никакви грижи преди.
Другите неща добре си ги замислил - добави и нов антифриз + спирачна течност. За водната помпа зависи на колко е, че и тя е цифра, но пък умира от раз...
А и честито и безаварийно, радвам се и че темата е помогнала
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колега моли се да не са я карали с бензин 86 че е ебаси боклука. В щатите много народ карат хубавите коли с най долния бензин и не им пука щото имат платен годишен сървиз и квото и да стане ще го поправят. Ако ти се дават излишни пари можеш да я чекнеш carfax.com за реални км и състояние и стискай палци да не е от Флорида или Ню Йорк
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Първата ми работа беше да я проверя в carfax и км и сервизните посещения бяха отлични. Нямам идея с какво гориво е била карана е САЩ, но човека от когото я купих в БГ и беше навъртял около 10000 км е карал само с 100 октана. Колата е внесена от Мериленд.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
S7 написа:стискай палци да не е от Флорида или Ню Йорк
Защо?
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
за да не е плувкиня.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dextuar написа:S7 написа:стискай палци да не е от Флорида или Ню Йорк
Защо?
90 % колите в Флорида са ребилт статус което значи или наводнени или ударени. Тука ако нагазиш в по дълбока локва и ти се намокрят чорапите и я пишат тотал и ти я плащат застрахователите. При удар същото, някоя баба ако ти влезе в багажника и пак тотал ($2000 е бронята в дилъра +$150/h лейбър). За NY вероятноста да намериш неудряна кола е минимален. Има щати който почват да хвърлят гняс по улиците веднага щом завали сняг за да е сухо за некадърните американски шофери, та в тея щати им гният много колите.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,
Някой,ако може да ми услужи с кабел k+dcan ще съм му много благодарен. Два кабела вече пробвам и не мога да си кача MHD флаша. Ако някой иска да помогне,ще е супер
Някой,ако може да ми услужи с кабел k+dcan ще съм му много благодарен. Два кабела вече пробвам и не мога да си кача MHD флаша. Ако някой иска да помогне,ще е супер
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Колеги,
Някой,ако може да ми услужи с кабел k+dcan ще съм му много благодарен. Два кабела вече пробвам и не мога да си кача MHD флаша. Ако някой иска да помогне,ще е супер
Амо си от сф - ела ти дам
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,
Моята вчера ми направи проблем . След като запали, започна да се тресе, да мени оборотите, почти щеше да загасне. След около 6-10 сек. качи оборотите и се нормализира, не изкара грешка и не влезна в limp mode, вървеше нормално. На 99% съм сигурен, че това ще да е помпата за високо налягане Потърсих из нета, какви пари е въпросният боклук, но определено не останах очарован от цената дадена от Дарукар - 1469.39 BGN. Знае ли някой откъде и на каква реална цена може да се закупи тази помпа, в случай че се окаже тя след диагностиката.
Прилагам клип със сходен на моя проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=pwPeAz10Ry8
Поздрави.
Моята вчера ми направи проблем . След като запали, започна да се тресе, да мени оборотите, почти щеше да загасне. След около 6-10 сек. качи оборотите и се нормализира, не изкара грешка и не влезна в limp mode, вървеше нормално. На 99% съм сигурен, че това ще да е помпата за високо налягане Потърсих из нета, какви пари е въпросният боклук, но определено не останах очарован от цената дадена от Дарукар - 1469.39 BGN. Знае ли някой откъде и на каква реална цена може да се закупи тази помпа, в случай че се окаже тя след диагностиката.
Прилагам клип със сходен на моя проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=pwPeAz10Ry8
Поздрави.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ванка,до колкото знам от Иво - вече няма нови ами са рециклирани дори..търси извън София
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vanka7a написа:Здравейте колеги,
Моята вчера ми направи проблем . След като запали, започна да се тресе, да мени оборотите, почти щеше да загасне. След около 6-10 сек. качи оборотите и се нормализира, не изкара грешка и не влезна в limp mode, вървеше нормално. На 99% съм сигурен, че това ще да е помпата за високо налягане Потърсих из нета, какви пари е въпросният боклук, но определено не останах очарован от цената дадена от Дарукар - 1469.39 BGN. Знае ли някой откъде и на каква реална цена може да се закупи тази помпа, в случай че се окаже тя след диагностиката.
Прилагам клип със сходен на моя проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=pwPeAz10Ry8
Поздрави.
Не е ли възможно да е инжектор това ? Гледа съм ,че доста време и трябва да запали по клипове, ако е помпата. Виж в Елиткар...Ще ти нарпавят 15% или във Вари...за 3 дена ги доставят ако ги нямат. При тях май пак е 12-15% отстъпката. Това повече ми прилича на помпа:
https://www.youtube.com/watch?v=vjn7KLaSJRg
При мен от месец и нещо се получава притрисане сутринта,но след 30 секунди изчезва, онзи ден и чека светна и после изгасна и леко ми бъзика оборотите...мисля си да е инжектор,но това от клипа, който постнах определено е помпа...Така ли е при теб ?
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Не е ли възможно да е инжектор това ? Гледа съм ,че доста време и трябва да запали по клипове, ако е помпата. Виж в Елиткар...Ще ти нарпавят 15% или във Вари...за 3 дена ги доставят ако ги нямат. При тях май пак е 12-15% отстъпката. Това повече ми прилича на помпа:
https://www.youtube.com/watch?v=vjn7KLaSJRg
При мен от месец и нещо се получава притрисане сутринта,но след 30 секунди изчезва, онзи ден и чека светна и после изгасна и леко ми бъзика оборотите...мисля си да е инжектор,но това от клипа, който постнах определено е помпа...Така ли е при теб ?
При мен, учудващо, но запали от 1 оборот. Вдигна около 1700-1800 оборота, както е нормално и след това рязко паднаха и започнаха да играят, да тресе, все едно работеше на 2-3 цилиндъра, като в клипа, който споделих.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани