E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:Колеги, реших да модна още колата и си поръчах и inlet-и. Освен тегавия монтаж, има ли още нещо, което трябва да знам? В момента карам на 2ра карта и се чудя дали е оптимална и след монтажа на inlet-ите? Не съм фен на 5та карта. Другият вариант е custom ремап на 6та карта спрямо модовете ми?
Ако се стигне до къстъм BEF силно ти препоръчвам да се свържеш с Trebila (Дейвид) Ще ти направи BEF, ще ти настрои JB4-ката и комуникацията с него е много лесна... може би най-добре похарчените пари по моята кола...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Благодаря за съвета, колега
и ти ли си с инлети? някакви впечатления преди/след?
и ти ли си с инлети? някакви впечатления преди/след?
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:Благодаря за съвета, колега
и ти ли си с инлети? някакви впечатления преди/след?
Само за инлетите не мога да кажа, че при мен инлети, аутлети, турбини всичко го сложих наведнъж
Но мисля, че ще усетиш разликата
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Има развитие по моя проблем с теча/горенето на масло. Както бях писал преди първо беше почистен клапана за картерните газове - беше запецнал и стоеше на едно положение, не знам отворен или затворен. Тогава майстора използва някакъв ремонтен комплект за турбините, 90 лева струваше, не ги е свалял от мотора. След това обаче колата продължи да губи масло, но синия пушек, който го имаше от време на време беше изчезнал. След това сменихме гарнитурата на капака на мотора и маслото вече не тече. Гарнитурата не се чупеше като суха пръчка, но почти нещо подобно. От високата температура явно нагарят. Колата е на 190 000 км.
Лошото е, че на 15ти миналия месец по време на снега се ударих леко в един бордюр. На външен вид на колата й нямаше нищо, само джантата беше одрана обаче колата се движеше на страни. Обадих се на застрахователя, викнах и кат да ми напише протокол за да не ми откажат от каското. Тоя гледа и вика, че нямало как да е станало както му обяснявам и според него съм правил застрахователна измама. Отказа да напише протокол, защото не виждал видими щети. Регистрирах ПТПто на 112 и си тръгнах на собствен ход. Ремонтирах я и се оказа изкривен носач и заден мост. 500 кинта с фактура. Сега чакам ЛевИнс дали ще ми платят щетата, но се минаха над 15 работни дни и все още е в процес на оценка, а по закон трябваше да са взели решение вече. Ако не платят заради липсата на протокол ще ги съдя - време излишно имам, пари също.
Лошото е, че на 15ти миналия месец по време на снега се ударих леко в един бордюр. На външен вид на колата й нямаше нищо, само джантата беше одрана обаче колата се движеше на страни. Обадих се на застрахователя, викнах и кат да ми напише протокол за да не ми откажат от каското. Тоя гледа и вика, че нямало как да е станало както му обяснявам и според него съм правил застрахователна измама. Отказа да напише протокол, защото не виждал видими щети. Регистрирах ПТПто на 112 и си тръгнах на собствен ход. Ремонтирах я и се оказа изкривен носач и заден мост. 500 кинта с фактура. Сега чакам ЛевИнс дали ще ми платят щетата, но се минаха над 15 работни дни и все още е в процес на оценка, а по закон трябваше да са взели решение вече. Ако не платят заради липсата на протокол ще ги съдя - време излишно имам, пари също.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Ако не платят заради липсата на протокол ще ги съдя - време излишно имам, пари също.
Кофти ситуация, но се случва... Иначе с това изречение ми напълни душата - с теб съм духом колега и успех
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Щурми написа:Ако не платят заради липсата на протокол ще ги съдя - време излишно имам, пари също.
Кофти ситуация, но се случва... Иначе с това изречение ми напълни душата - с теб съм духом колега и успех
Евала и аз се изкефих на изречението
Дано все по често се случва някой да го употребява. А тия мизерници няма да ти платят нищо сигурен съм. Преди година заведох щета на предна и задна броня, със следи от боя на други коли, просто закачане на бронята при паркиране, отказаха ми и двете, защото съм имал някакви точки по боята при застраховането. Показаха ми някакви сумнати снимки с почти незабележими точки от камъче
Теглих им една майна и повече при тях застраховка няма да направя....
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
vld написа:Rainbow написа:Щурми написа:Ако не платят заради липсата на протокол ще ги съдя - време излишно имам, пари също.
Кофти ситуация, но се случва... Иначе с това изречение ми напълни душата - с теб съм духом колега и успех
Евала и аз се изкефих на изречението
Дано все по често се случва някой да го употребява. А тия мизерници няма да ти платят нищо сигурен съм. Преди година заведох щета на предна и задна броня, със следи от боя на други коли, просто закачане на бронята при паркиране, отказаха ми и двете, защото съм имал някакви точки по боята при застраховането. Показаха ми някакви сумнати снимки с почти незабележими точки от камъче
Теглих им една майна и повече при тях застраховка няма да направя....
На мен ми платиха 202.50 лева за пребодисване на предна броня, че я ожулих паркирайки. Обаче случката става три дни преди да ми изтече каското и казах, че ще го подновя само ако платят.
Майстора ми взе 200 лева, а парите бяха в сметката ми след три дни.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Сменяй ги колега. Мен след 2 години решиха, че задължително искат вече имобилайзер, при условие, че колата е била при тях застрахована с пренаредена букса по тяхно искане, отделно щели да ми вдигат полицата, заради някакви такива детайли за боя, които съм завел. Нестига, че беше на 7% и директно им казах чао, смених компанията към такава с по-добри условия и кой от къде е. Сега дори имам право на заместващ автомобил и плащам по-малка премия.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко сменихме темата, но с тези се разделих и аз миналата година.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
@devent - кои инлети си взе - преместени от горещата страна или заместители на сток?
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Преместени от горещата страна - https://mmp-e.com/products/bmw-twin-tur ... is-135i-1m
Честно казано, не съм чел за възможността за заместители на сток, направо ги видях тези и поръчах. Дали би имало голяма разлика ?
btw, пристигнаха
тези дни ще меря колата на дино за преди/след както и ще логна малко стойности на 5-та карта преди/след.
Честно казано, не съм чел за възможността за заместители на сток, направо ги видях тези и поръчах. Дали би имало голяма разлика ?
btw, пристигнаха
тези дни ще меря колата на дино за преди/след както и ще логна малко стойности на 5-та карта преди/след.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да, повечето тунери предлагат вариант с преместване и вариант на стоковото място. Тези с преместването имат предимство на по-голям диаметър и по-малка дължина. И по мое мнение изглеждат по-яко! Недостатък е, че смучат от горещата страна и трябва да местиш казанчета насам-натам. Добър ориентир е, че до 500-600кс няма голяма разлика между двете и е по-скоро предпочитание. Според мен добър избор си направил, стига да стане читаво местенето.
Ако имаш възможност пробвай и втора карта, като задължително първо на 5-та като преди това си покарал малко на пълна газ за да се адаптира. Много ми е любопитно, какви ще са резултатите. И логове задължително!
Браво, ще е много полезна информацията!
Ако имаш възможност пробвай и втора карта, като задължително първо на 5-та като преди това си покарал малко на пълна газ за да се адаптира. Много ми е любопитно, какви ще са резултатите. И логове задължително!
Браво, ще е много полезна информацията!
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Задължително ще направя няколко ръна на диното на 2-ра и 5-та карта преди и след inlet-ите както и логване. Като се чудя дали е по-добре да логвам на пътя или на диното?
Btw, друго, което видях е, че за хибридни турбини се слага по-широк "connection size" на inlet-ите към турбините. Аз ако някой ден мина на хибридни нали се прави само студената част? Дали ще ми пречи този по-малък connection size?
Също така, чудя се след този мод дали ще има повече нужда от FMIC, че нещо се чудя за тоя мод дали да инвестирам или да ходя към нещо друго.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На диното е ок да логваш и за мен е задължително. На пътя по желание. Просто ако го направиш и на пътя ще има повече данни (на диното 2-3 ръна, на пътя колкото искаш). Инлетите са към студената част, така че най-вероятно ще е проблем.
След този мод дори може да падне леко IAT защото турбините трябва да работят по-малко за същия бууст. FMIC е просто поредното парче от пъзела. Там коне не очаквай, по-скоро надежджност - подобни резултати при различни температури и при повторяеми или дълги рънове. При мен например, на втория рън на диното загубих около 10-15кс, точно заради липсата на FMIC. На пътя разликата е далеч по-малка заради въздушния поток, който на дино е силно затруднен.
След downpipes, следващия най-продуктивен мод е WMI. За съжаление там има много усложнения и съображения от към сигурност.
След този мод дори може да падне леко IAT защото турбините трябва да работят по-малко за същия бууст. FMIC е просто поредното парче от пъзела. Там коне не очаквай, по-скоро надежджност - подобни резултати при различни температури и при повторяеми или дълги рънове. При мен например, на втория рън на диното загубих около 10-15кс, точно заради липсата на FMIC. На пътя разликата е далеч по-малка заради въздушния поток, който на дино е силно затруднен.
След downpipes, следващия най-продуктивен мод е WMI. За съжаление там има много усложнения и съображения от към сигурност.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
По повод размера на инлетите и хибридните турбини:
*If you plan to upgrade to hybrid turbos in the future such as my stage 3 turbos, I highly recommend select the 2" connection version otherwise you will need to buy new inlets with the turbos in the future. the 2" connection inlets will still clamp down perfectly fine on stock turbos.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани