E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:devent написа:- кутията на D сменя много плавно, направо не я усещам
При мен пък малко се влоши комфорта - не съм особено доволен (от D, иначе М е много добре)devent написа:- и на D и на DS има кикдаун, макар и в сайта да пише, че няма.
При мен няма
devent написа:- Тръгва от 1-ва, преди тръгваше от 2-ра.
Моята си работи както работеше и преди - тръгва от първа ако съм напълно спрял и от втора ако влезе в програмата за задръстване.devent написа:Единственият минус е, че трябва да се откачи jb4-ката преди флаша и отнема повече време, особено ако искате да си ги сменяте често stage-овете. Но пък как беше - трай бабо за хубост
Не трябва да се откача
Ти с коя версия на стейдж 3 си?
Това е картата с най много модификации, на не би да си пропуснал някой ъпдейт?
Относно откачането на JB4, предписано е от самите xHPFlashtool, вероятно заради комунукация на GWS и DME, по време на флаша.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Зависи с коя версия си Мога да проверя коя версия качих на колегата devent и да пробваш с нея. Относно JB4-ката, извадил си късмет според мен, чел съм за случаи, когато фейлва по средата и не е гот особено ако колата не е твояnero_ написа:devent написа:- кутията на D сменя много плавно, направо не я усещам
При мен пък малко се влоши комфорта - не съм особено доволен (от D, иначе М е много добре)devent написа:- и на D и на DS има кикдаун, макар и в сайта да пише, че няма.
При мен няма
devent написа:- Тръгва от 1-ва, преди тръгваше от 2-ра.
Моята си работи както работеше и преди - тръгва от първа ако съм напълно спрял и от втора ако влезе в програмата за задръстване.devent написа:Единственият минус е, че трябва да се откачи jb4-ката преди флаша и отнема повече време, особено ако искате да си ги сменяте често stage-овете. Но пък как беше - трай бабо за хубост
Не трябва да се откача
Btw: Пробвал ли си Stage 4?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
С последната версия съм (1.7 ли да беше?). Пробвал съм и двете по-стари. Stage 4 не съм тествал - описанието ме отказа.
Предупреждението е за пигибек като цяло и е много уклончиво - пише че трябва да се спре. "В определени случаи може да се наложи да го премахнете напълно..." - просто генерализират, защото не всички пигита могат да се спират.
Конкретно за JB4 с актуална версия нищо не трябва да се прави. С по-стара версия - трябва задължително Map 0. Флашвал съм много пъти на не една кола без никакви проблеми. Единствено според мен задължително колата да е на зарядно и с изправен акумулатор!
Предупреждението е за пигибек като цяло и е много уклончиво - пише че трябва да се спре. "В определени случаи може да се наложи да го премахнете напълно..." - просто генерализират, защото не всички пигита могат да се спират.
Конкретно за JB4 с актуална версия нищо не трябва да се прави. С по-стара версия - трябва задължително Map 0. Флашвал съм много пъти на не една кола без никакви проблеми. Единствено според мен задължително колата да е на зарядно и с изправен акумулатор!
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
С потребителското приложение ли си?nero_ написа:С последната версия съм (1.7 ли да беше?). Пробвал съм и двете по-стари. Stage 4 не съм тествал - описанието ме отказа.
Аз съм си говорил директно с Клеменс, който им е нещо като главния от 3-мата и изрично ми каза, че трябва да се махне, отделно има и хора, които са писали в e90post, че с JB4 на Map 0 пак им е прекъсвало, така че на клиентска кола аз не бих рискувал. Не че нещо ще се прецака, но после трябва аз да се занимавам да я махам/слагам JB4-ката, а това не ми е много присърце.nero_ написа:Предупреждението е за пигибек като цяло и е много уклончиво - пише че трябва да се спре. "В определени случаи може да се наложи да го премахнете напълно..." - просто генерализират, защото не всички пигита могат да се спират. Конкретно за JB4 с актуална версия нищо не трябва да се прави. С по-стара версия - трябва задължително Map 0. Флашвал съм много пъти на не една кола без никакви проблеми.
Зарядно не ти върши работа, трябва ти външно захранване, поне 50А, аз използвам 100+, те пишат за 30, но съм имал всякакви случаи, дори хора с 90-ки с още оригиналните акумулатори, които не бяха в перфектно здраве и там само силното външно захранване може да те спаси, не знам тези коли как палеха дори.nero_ написа:Единствено според мен задължително колата да е на зарядно и с изправен акумулатор!
- C8699HX
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,някой знае ли 5те чертички от максимум до минимум какво количество масло е ? Защото за 2500км е изгорила 2 чертички масло и искам да си направя сметката горе долу .....
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
1л е от макс до минимум. Сензора не е много точен в междинните положения, така че не бих бързал с изводите. Но на първо четене изглежда, че гори повече от средно наблюдаваното за модела. Повечето н54-ки горят около литър или по-малко на 10 хил. км. Изчакай да светне, че трябва да добавиш литър и тогава виж на какъв пробег е.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
даdextuar написа:С потребителското приложение ли си?
ок, вероятно е така. Просто споделям моят опит. Лично аз, ако трябва да демонтирам JB4, доста ще се демотивирам - мразя да бъркам в това кълбо от кабелиdextuar написа:Аз съм си говорил директно с Клеменс...
Няма лошо принципно, но колата в момента на флашване консумира около 10А (по спомен), а флаша продължава 20-30мин. Изряден и зареден акумулатор ще се справи без проблеми и без никакви външни източници. С 20-30А захранване може и с акумулатор за кофата да се флашне... със 100+А... няма лошо, но напълно излишно. Не се опитвам да съветвам хората да флашват без захранване. Това което искам да кажа е, че много от предупрежненията и препоръките са с огромни запаси и са направени, за да не ги съди после някое шимпанзе с андроид, което е опескало всичко. Ако знаеш какво правиш няма никакви проблеми...dextuar написа:...трябва ти външно захранване, поне 50А, аз използвам 100+...
- C8699HX
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:1л е от макс до минимум. Сензора не е много точен в междинните положения, така че не бих бързал с изводите. Но на първо четене изглежда, че гори повече от средно наблюдаваното за модела. Повечето н54-ки горят около литър или по-малко на 10 хил. км. Изчакай да светне, че трябва да добавиш литър и тогава виж на какъв пробег е.
Ок,благодаря колега !
Бяха ми казали,че на 10к 1л. ще изгори при всички случаи.... също ми прави впечатление,че гърнетата са ми черни.Колата постоянно се кара на макс но не виждам да изпушва....попринцип карам с 5/30 Кастрол Едж,ако продължава да го гори какво масло да почна да слагам? На 160к реални е в камора е проверена.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако си с катализатори няма да видиш типичните признаци на горяща масло кола. Черните накрайници са най-вероятно сажди, а не маслени отлагания. Популярни масла са Motul X-Clean 5w40, Mobil1 0w40, Bardahl - XTEC 5w40 и разбира се BMW 5w30 и BMW M 0w40.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И при мен се наложи да си откача JB4 за да се получи, иначе крашва и тотално блокира кутията , под тотално имам предвид няма мърдане от паркинг ахахаха. Два пъти съм го правил и двата пъти се наложи.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, реших да модна още колата и си поръчах и inlet-и. Освен тегавия монтаж, има ли още нещо, което трябва да знам? В момента карам на 2ра карта и се чудя дали е оптимална и след монтажа на inlet-ите? Не съм фен на 5та карта. Другият вариант е custom ремап на 6та карта спрямо модовете ми?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Честито, колега! Мен монтажа точно ме е отказал от тях.
5-та карта позволява по-висок бууст от 2-ра. Какво не ти харесва в нея? Къстъм мап е ОК ако има кой да ти го направи. Като цяло не очаквай чудеса - на бензин от колонка и стокови охлюви инлета не е голяма рестрикция. По-скоро ще облекчиш малко турбините. Щом не ти харесва мап 5 си остани на 2, остава си оптимална за тези модове.
5-та карта позволява по-висок бууст от 2-ра. Какво не ти харесва в нея? Къстъм мап е ОК ако има кой да ти го направи. Като цяло не очаквай чудеса - на бензин от колонка и стокови охлюви инлета не е голяма рестрикция. По-скоро ще облекчиш малко турбините. Щом не ти харесва мап 5 си остани на 2, остава си оптимална за тези модове.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
5та карта не ми харесва заради постоянно менящия се boost. На 2ра си ми е добре, някак си по-плавно се разгръща двигателят когато цедиш предавки, знам я кога на какви обороти какво да очаквам при изпреварвания и планинско каране, а не да се чудя сега на какво морско равнище съм и т.н. темп. на въздух и прочее. Поне това са ми спомените от преди година и половина откакто взех решение да си карам само на 2ра карта. Може като сложа inlet-ите да пробвам пак как ще е. Иначе, в сайта на mmp-e(или там както беше) пише, че може да ти вдигне boost-a с до 2psi на стокови турбини, което мен ме блазни не знам дали и какви чудеса ще са, аз и в момента съм много доволен от вървежа на колата, макар, че съм й свикнал и не ме впечатлява вече толкова, но от лицата на хората, които возя си вадя изводи, че върви
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:5та карта не ми харесва заради постоянно менящия се boost. На 2ра си ми е добре, някак си по-плавно се разгръща двигателят когато цедиш предавки, знам я кога на какви обороти какво да очаквам при изпреварвания и планинско каране, а не да се чудя сега на какво морско равнище съм и т.н. темп. на въздух и прочее. Поне това са ми спомените от преди година и половина откакто взех решение да си карам само на 2ра карта. Може като сложа inlet-ите да пробвам пак как ще е. Иначе, в сайта на mmp-e(или там както беше) пише, че може да ти вдигне boost-a с до 2psi на стокови турбини, което мен ме блазни не знам дали и какви чудеса ще са, аз и в момента съм много доволен от вървежа на колата, макар, че съм й свикнал и не ме впечатлява вече толкова, но от лицата на хората, които возя си вадя изводи, че върви
Аз с две ръце потвърждавам, че тази кола върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мап 2 е 15psi, мап 5 е до 17. Но проблема е, че повече бууст не значи повече коне. Моят съвет е да направиш малко логове на мап 2 и 5 преди и след слагането на инлетите и на база на логовете да се прецени има ли потенциал и кое е най-доброто решение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани