E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Поръчах точно vrsf...реално са 3",но фланеца накрая е 2.5". Ще видиме събота как ще се отрази. Трябва до 2-3 дена да са тук Нямам търпение.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
аз съм с vrsf и съм доволен. Ако ще стоиш на стоковите турбо корпуси няма никакъв смисъл от 3". 2.5" са напълно достатъчни за всичко събиращо се в тях. VRSF DP + stock catback и забравяш.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Еми знам ли...за сега да...какво ще ми скимне по-натам не знам. Усеща ли се разлика с тях ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
за другото ако ти скимне и без това трябва нов къстъм колектор и даунпайп който няма нищо общо, така че все тая. усеща се, не очаквай чудеса. Пак си за мап 1 или 5.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Нали мап 2 е с дп -та ? Скоро време слагам инлети и кулер.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Нали мап 2 е с дп -та ? Скоро време слагам инлети и кулер.
Само с пайпове ще ти трябва хубав бензин с добавки. Иначе вероятно ще дърпа аванса на втора карта. Бих се придържал към 5 преди кулера и инлетите. Но ако можеш да се ориентираш по логовете направи няколко на мап2 и виж как изглеждат нещата. Може и да е добре. Какви инлети мислиш да слагаш? Хубав мод ама половината кола трябва да се разглоби... не съм сигурен колко си заслужава на стокови турбини.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мислих пак vrsf..Цената им е топ..Вярно ,че си има разглабяне...На 5та карта още не съм карал даже...Пробвах първа и втора..Втора ми прави повече мощност,а първа повече НМ.Тъпото беше,че като я замервах вече ми беше заминал инжектор...И малко ей така я мерих без да знам реалните резултати...А пък и не ми пука...колкото толкова..Трябва да прочета на сток турбини какъв ще е ефекта.Със сигурност кулера е на първо място след даунпайпите.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Тя хубаво изкарва, но трябва да се види с цената на какво. Логве задължително да се разгледат за да се види от какво има нужда автомобила. Колко ти показа на отделните карти и на какво дино? 5-та карта е най-препоръчителна, защото JB си създава една помощна стойност която е следствие от авансите и на нейната база настройва бууст подходящ за горивото и модовете.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Нямам още кабел за jb4 ката...Чакам го да дойде,отделно,че сигурно при всички вас е изкаран през жабката или се бъркам ? Оказва се,че при моята е по-сложно и може и да не може да се изкара през жабката.Имало вентиалтори при компютъра и пречело доста прекарването на кабел.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Какви са тези вентилатори и защо са сложени? Иначе моя е в жабката. Алтернативно има Bluetooth модул, но и той иска място в кутията.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Какви са тези вентилатори и защо са сложени? Иначе моя е в жабката. Алтернативно има Bluetooth модул, но и той иска място в кутията.
Той е с N55,при тях ЕКУ-то е при колектора за разлика от Н54 който е при кутията зад бомбето.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Gqbriel написа:nero_ написа:Какви са тези вентилатори и защо са сложени? Иначе моя е в жабката. Алтернативно има Bluetooth модул, но и той иска място в кутията.
Той е с N55,при тях ЕКУ-то е при колектора за разлика от Н54 който е при кутията зад бомбето.
Оф... може би трябва повече да внимавам... в такъв случай много от нещата, които написах не важат Ти си значи с един даунпайп... би било яко да е 3" но предполагам няма да е драма и 3->2.5. Така или иначе си го купил вече.
Може ли да споделиш цифри от диното, че ми е интересно н55 как се представя.
edit: сигурен ли си че е Н55?... по-рано в темата дюзи коментира и индекси... нещо не се връзва.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Габи се бърка.. Н54 си е ...фейслифт е...Като го слагаха в Мирафьори, Явор каза,че не е имало много място,защото явно....на лци модела имало вентилатори за охлаждане и било доста тясно. Така или иначе кабела не влизал и го поръчаха...и си го чакам. Днес идват даунпайповете. При мен беше много зле числата от диното,правих го в Хеед и ми бяха казали,катко и самите те,че тяхното е много песиместично,отделно,че имам инжектор за смяна. Ще сменя инжектор,верига,даунпайповете и кулер и тогава пак ще замеря... Все тая..интересното беше,че си даде 72коня разлика в сток и с бургер моторспорт чипа.Странното беше и че даде 489нм на колелата....което ми се вижда доста с неработещ инжектор и без даунпайпи и това беше на 3тия рън даже.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Габи се бърка.. Н54 си е ...фейслифт е...Като го слагаха в Мирафьори, Явор каза,че не е имало много място,защото явно....на лци модела имало вентилатори за охлаждане и било доста тясно. Така или иначе кабела не влизал и го поръчаха...и си го чакам. Днес идват даунпайповете. При мен беше много зле числата от диното,правих го в Хеед и ми бяха казали,катко и самите те,че тяхното е много песиместично,отделно,че имам инжектор за смяна. Ще сменя инжектор,верига,даунпайповете и кулер и тогава пак ще замеря... Все тая..интересното беше,че си даде 72коня разлика в сток и с бургер моторспорт чипа.Странното беше и че даде 489нм на колелата....което ми се вижда доста с неработещ инжектор и без даунпайпи и това беше на 3тия рън даже.
Фрйслифт-а не е ли N55....извинявай значи грешката е моя!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Габи се бърка.. Н54 си е ...фейслифт е...Като го слагаха в Мирафьори, Явор каза,че не е имало много място,защото явно....на лци модела имало вентилатори за охлаждане и било доста тясно. Така или иначе кабела не влизал и го поръчаха...и си го чакам. Днес идват даунпайповете. При мен беше много зле числата от диното,правих го в Хеед и ми бяха казали,катко и самите те,че тяхното е много песиместично,отделно,че имам инжектор за смяна. Ще сменя инжектор,верига,даунпайповете и кулер и тогава пак ще замеря... Все тая..интересното беше,че си даде 72коня разлика в сток и с бургер моторспорт чипа.Странното беше и че даде 489нм на колелата....което ми се вижда доста с неработещ инжектор и без даунпайпи и това беше на 3тия рън даже.
Доста добре са тези нютони. 72 коня на колела ли беше разликата? Тези числа са супер! Предполагам сток е била около 250-260 коня? Ако е така е точно каквото се очаква от този мотор. Инжектора на пълна газ не го мисли...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани