E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 13 Сеп 2018, 18:59

Зарядно за акумулатор != външно захранване за флаш ;)

Иначе теоретично при здрав акумулатор АГМ не би трябвало да е проблем, но той няма как да направи повече от 12.7V, а БМВ силно препоръчва над 13V при всякакви процедури по електрониката на колата, не случайно ISTA-P отказва да работи под този волтаж.

Спирам да ви спамя :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 14 Сеп 2018, 13:00

Точно това си върши перфектна работа и е по-добро от повечето по сервизите (кварталните) мога да ти гарантирам аз ;)

Отделно 7А-вото, за разликата от по-евтиният модел (5А) има и функция да бачка като изправител.
https://www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0 -> The MXS 7.0 can even be used as a power supply source for 12V equipment up to 7A. (според мен и по-евтиният модел ще стане, но той няма функцията на изправител принципно).

Та това зарядно == външно захранване за флаш :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 14 Сеп 2018, 14:20

Тези 7А стигат точно за нищо, още по-малко пък и на 12V. Пробвал съм и знам. От БМВ препоръчват минимум 30А за Е9х на 13.7V.

Нямам идея как е по сервизите, не ми се налага да ходя, оправям се сам ;)

От CTEK ти трябва нещо такова, за да ти върши работа, ама цената няма да ти хареса.

https://www.ctek.com/products/professional/mxts-70-50

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 14 Сеп 2018, 14:50

Това ще върши работа 100%, то има зарядни и като шкафове, но това са зарядни, с които да може да махнеш акумулатора и да бачка всичко, докато ти трябва, ако искаш и с дни...

Пълен overkill и пак гарантирам, че почти никой от сервизите нямат такива, какво остава за хора... (Повечето, в който съм ходил аз, част от тях форумни сервизи, дори нямат и за СТЕК... виждал съм да си ползват Лидл-ско за 30 лева, 3.5 А или самоделки, които не са 50 ампера :mhihi: ).

Та за флаша ти гарантирам, че ще ти свърши работа, освен ако акумулатора ти не е пред умиране. Препоръчвам преди това да се зареди напълно и после докато си е на зарядното си действаш :yes:

А и твоето зарядно с тези 50А е почти достатъчно (сега ако следваме логиката, че съм с 95А АГМ акумулатор и то не е достатъчно :lol: )да ти работи всичко в колата едновременно само на него, теб ти трябва само за флаша -> всичко друго спираш (енджъли, музики, плафони и консумацията ще е мноооого далеч от тези 50 Ампера...).

P.S.: Сега погледнах и по време на флаш трябва да дърпа 12-14 до 25 А според зависи какво се прави точно и от колата, та определено и моите 7А не са достатъчни за дълъг период, но за MHD 99% гарантирам, че ще си ОК ако първо е зареден (принципно новите акумулатори на теория ако са 90А трябва да изкарат поне 3-4 часа преди да падне под 13 волта и да си прецакан, ама... :mhihi: ) и не е бил пред умиране.
Последна промяна Rainbow на 14 Сеп 2018, 15:05, променена общо 1 път
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 14 Сеп 2018, 14:55

Идея ми е, че не може да ти направи и поддържа над 13V, което се води safety за програмиране ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 15 Сеп 2018, 12:11

Колеги,какви октанови бустери ползвате,ползвате ли въобще? Нещо друго наливате ли за подобряване ,спирт,нещо друго...има ли смисъл въобще?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 15 Сеп 2018, 12:19

Bardahl BSF ползвам аз. Има положителен резултат, но не е каквото пише на опаковката :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 15 Сеп 2018, 16:47

nero_ написа:Bardahl BSF ползвам аз. Има положителен резултат, но не е каквото пише на опаковката :)


Пробвал съм я,то ако всичко беше както пише на опаковката ехеее :mhihi: ,благодаря :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 16 Сеп 2018, 7:51

Rainbow написа:
nero_ написа:в моите очи (и опит) положението е следното:

100% бензин:

- частичен FBO - няма смисъл (не си заслужава рефлаш, пари за лиценз)
- FBO - може и да има минимална полза - ако ти се дават пари и ти се префлашва ECU - защо не
- FBO + (инлети, аутлети) - не е лоша идея да се инвестира в BEF
- FBO + HT/ST - задължително BEF

Етанолови смеси, или WMI (без особено значение другите модове):

- според мен задължително BEF - ползите са много.


Не винаги е точно така ;)
Аз съм към 3-тата категория (аутлети само нямам) и в един момент имах бедна или богата смес, и всяко 2-3-то настъпване на макс ми влизаше в авариен режим и ме мяташе на Мап 4.

След BEF-a трим-овете заспаха на 25 и всичко се доизглади и е точно сега, та си има ползи :)

Процедурата е до 40 минути, при мен стана за 15 някъде, но е силно желателно колата да е на стабилно зарядно все пак, че после става мазаляк :mhihi:
След първият флаш, ако се набиват други с MHD-то става за 1-2 минути и тогава може и без зарядно.

П.С.: Ползвах на СТЕК зарядните, в случая 7А.


Колега,кой ти качва картите ако не е тайна,принципно кой би могъл да свърши това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 16 Сеп 2018, 16:44

Аз си ги качвах сам :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 16 Сеп 2018, 20:37

Rainbow написа:Аз си ги качвах сам :)


Мен си ме е шубе да пипам там :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 18 Сеп 2018, 11:06

Здравейте колеги,днес моят кош ми сви едно номерче,та както кротко си тествах на 2 ра карта, изведнъж примигнаха аварийките, колата намали мощноста осезаемо и си продължи да се движи....когато спрях и проверих беше ме изхвърлило на 4 та карта...сега знам,че трябва логове но кабела още не ми е дпшъл...откъде да започна и как да карам колата за момента?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 18 Сеп 2018, 14:16

Може да е нещо инцидентно - пробвай както си караш до сега, ако те е страх или пак стане така -> мап 4 или 0, докато дойдат логовете - без тях котка в чувал :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 18 Сеп 2018, 16:22

Тъкмо заредих освен нещо с бензина да е гаден...ще пробвам на 5 та ако пак ме изфърли ще чакам кабела...четох че по това колко пъти ти мигнели аварийките се разбирало каква ти е грешката( когато те изхвърли на мап 4) товс вярно ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 18 Сеп 2018, 21:44

На кой е черната баварка? :)

https://www.youtube.com/watch?v=ekaq9sl4p0Q

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook