E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 06 Дек 2017, 16:26

Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.

Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 06 Дек 2017, 17:24

Щурми написа:Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.

Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.

Филтъра не го ли смени...какъв е този клапан?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 06 Дек 2017, 17:32

Gqbriel написа:
Щурми написа:Моята дилема беше между е46 330 и е92 335.

Иначе в САЩ им е добър стандарта, но май ремонтите са безбожно скъпи и затова повечето собственици на такива коли си ги правят сами. Един ми каза, че смяната на гарнитурата на капака на клапаните струва 1000 долара работата и било по-добре да си е сменя сам. На мен майстора ми взе под 100 лева. Гарнитурата не се чупеше точно като суха пръчка, но си се чупеше. Та след смяната на тази гарнитура, отпушването на запецналия клапан на картерните газове и смяната на някакви гумички на турбините се надявам проблема с загубата на масло да е решена. Вече няма син пушек със сигурност.

Филтъра не го ли смени...какъв е този клапан?

Оказа се, че на този мотор филтър няма, или е вграден в капака. Има PCV valve, който е проблемен за модела, а и при тунингован мотор не държи бууста. Има подобрен клапан, но него ще го взимам по натам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 8.07.2013
Местоположение: Варна
Кара: Е91 318d LCI

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от beammer » 06 Дек 2017, 18:20

тук може да се види едно понапудрено комби N54 .... :bowdown:

https://www.youtube.com/watch?v=oXRtZuWBdYg

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 07 Дек 2017, 13:50

Колеги, някой знае ли в БГ дали има наличен чарджпайп за стандартен тип BOV клапани?
Мислех да си взема кита на фордж, но се предлага само с разтоварващи в атмосферата BOV клапани, докато аз искам рециркулационни :(
Поздрави!
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 08 Дек 2017, 1:49

theo_tl написа:Колеги, някой знае ли в БГ дали има наличен чарджпайп за стандартен тип BOV клапани?
Мислех да си взема кита на фордж, но се предлага само с разтоварващи в атмосферата BOV клапани, докато аз искам рециркулационни :(
Поздрави!

Тука почти нищо афтърмаркет няма налично :D
А ти афтърмаркет рециркулационни ли искаш или да запазиш оем-а? И защо предпочиташ такива?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 08 Дек 2017, 9:55

ggogoo написа:Тука почти нищо афтърмаркет няма налично :D
А ти афтърмаркет рециркулационни ли искаш или да запазиш оем-а? И защо предпочиташ такива?

Ами нали уж са слаби стандартните BOV клапани и изпускат, и общо взето за това искам да ги подменя.
Не искма да разтоварва в атмосферата, понеже имам една кола с такъв BOV и честно казано ми е малко досадно постоянно да се чува.
Спрял съм се на рецирколационния кит от Turbosmart.
От друга старана този на Фордж върви с чарджпайп, и се чудя дали да не взема него...
Като цяло съм в дилема. :)
ИзображениеИзображение
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 08 Дек 2017, 11:19

на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 08 Дек 2017, 14:23

nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.


Не съм сигурен, ползвам OST карта на MHD - Stg2+ за нашия 95 и би трябвало да е в диапазона между 16-18psi и във високите обороти да пада на 12-14psi.
Не си купиx даталогъра на MHD, но явно ще го взема :oops:
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 09 Дек 2017, 0:46

theo_tl написа:
nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.


Не съм сигурен, ползвам OST карта на MHD - Stg2+ за нашия 95 и би трябвало да е в диапазона между 16-18psi и във високите обороти да пада на 12-14psi.
Не си купиx даталогъра на MHD, но явно ще го взема :oops:

Аз имам чарджпайп и блоу на фордж и съм много доволен. За акустиката реално, ако я караш абсолютно спокойно(евридейската) в трафика, не се чува изобщо блоу офа :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 09 Дек 2017, 14:30

Ако ще ъпгрейдваш блоу-офа вземай направо с чарджпайп. Като ще го правиш да е както трябва да е...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 11 Дек 2017, 13:55

ggogoo написа:Ако ще ъпгрейдваш блоу-офа вземай направо с чарджпайп. Като ще го правиш да е както трябва да е...

Поръчах Кита на фордж, дано дойде преди коледа :mhihi:




nero_ написа:на какъв бууст караш че да изпуска? Стоковите клапани до 20psi нямат никакви проблеми.

Eто и лог на бууста.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 13 Дек 2017, 22:26

Не знам дали вече някой го е поствал...


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 14 Дек 2017, 11:56

:OT: като гледам колко са ти интересни нещата... готов си за 335i :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 14 Дек 2017, 13:20

devent написа::OT: като гледам колко са ти интересни нещата... готов си за 335i :D
След като се повозих, определено много ми хареса, както и възможностите за тунинг, но определено не е моята кола, твърде ненадеждна и проблемна ми идва ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook