E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:abarthSS написа:Колеги кажете добър майстор който разбира от N54 ,да си карам само там колата. С 535i съм от скоро ,както вече бях споменал малко по назад в коментарите . Притеснено ми е и незная на кой да се доверя.. Главно имам грешка
" Engine Malfunction power reduced " Проверявах я с комп. при един маистор в моя град и каза че грешката е нещо в налягането но турбините .Каза ми ,че в Адлер се занимават с такива неща и направо там да отида ?
Майстор някъде във и около София ще ми е най добре (близо).
Ако проблема в в турбините майстора ти може да ги свали и да ги изпрати в някой от сервизите в София. Моя майстор направи така и оправиха огромния ми теч на масло, но след като взех колата забелязах някакво виене от турбините, което преди го нямаше. Сега чета в нета и гледам и други хора имат това виене. Колеги, при вас как е, нормално ли е това?
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... RaSQfIffV0
Като се замисля ми сваляха и миха радиоаторите та може и от там да е. Не ме кефи тоя звук.
Ами майстора е по софтуера повече и неразбира ,за това имам нужда от помощ къде да я правя .Нямам течове на масло ,поне доколкото мога да видя. Като ми изпише тази грешка колата продължава да си върви просто наисти намаля мощноста .Усеща се само като дам газ до края и не се появява винаги .Като угася колата и я запаля и изчезва и не се появява в сещия ден пак.. Но искам да го оправя ...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:kapitanat написа:Здравейте,
Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).
https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/
Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637
Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Колега някакъв отговор,че и аз съм мераклия да пробвам,то всъщност да пробвам само,в сф от къде мога да намеря ,някой спомена жълтия магазин,къде е този магазин
Това не би ли свършило работа,за проба да кажем?
https://biokamini.eu/bioethanol/
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да споделя малко опит от уикенда. Ако на някой му се случи както си кара и да стане 0 psi boost, без грешки - да си провери освен вакуумните пътища и вход/изход на intercooler-a. При мен се беше извадил някак си (4 години си беше бетон) и бях в този филм. Колата стана еквивалент на 100 коня и по-малко, без грешки и без налягане Най-много ме изненада, че не метна никаква грешка, нито имаше нещо в "Read codes" през JB4 (може би ISTA щеше да покаже нещо )
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мен като ми пръсна чардж пайпа веднага влезе в авариен,странно че нищо не е записала твоята кола.Аз откакто сложих големия кулер имам някакъв пропуск на налягане,и понякоха на магистрала като карам на висока скорост ниски обороти и като ускорявам ими излиза лимп мод, обаче колата си върви перфвктно, 2c57 за лимп мода и вече 2906 (при н55 е пропуск налягане между турбото и колектора.) Странното е че излиза на дисплея че е в авариен а си върви пеефектно и предполагам че изпуска някъде малко,при пълна газ няма ядове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз имах подобно поведение от изпърдели гарнитури на downpipes към генерацията
Ако бъда по точен -> 30FC -> Exhaust fume turbo charger, density
Ако бъда по точен -> 30FC -> Exhaust fume turbo charger, density
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пичове, дайте да обсъдим използването на етанол в нашите автомобили. По чуждите форуми твърят, че на заводска лоу прешър помпа, карат с е30 микс и нямат проблеми. Някой пробвал ли е ? Как дозира етанола и бензина така, че да стане е30 микс ? Има разни калкулатори из нета, ама дайте да го обсъдим тук, ще е полезно на доста колеги за напред
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм в тоя филм на предишната страница го обсъдихме,тъкмо бях поръчал да пробвам и колата нещо се бъгна та за сега още не съм пробвал,калкулаторите са точни тук в БГ етанало е 98-99% така че така го впиши вкалкулатора и ще ти излезне колко на колко...
Колата ми изплю грешка 2dce Valvetronic System: No adjustment possible...не е в авариен но
валветеоника не работи според писанията в нета колата го игнорира и работи само с деоселовата клапа,движи се както преди има си налягане,единствено има леко нестабилен празен ход 10 сек след като я запаля и топлия старт е като студения,с характврното бучене...някой да се е сблъсквал?
Колата ми изплю грешка 2dce Valvetronic System: No adjustment possible...не е в авариен но
валветеоника не работи според писанията в нета колата го игнорира и работи само с деоселовата клапа,движи се както преди има си налягане,единствено има леко нестабилен празен ход 10 сек след като я запаля и топлия старт е като студения,с характврното бучене...някой да се е сблъсквал?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Покрай въпрос от колега -> Как да четем логове от MHD:
(props to 94boosted)
(props to 94boosted)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, някой пращал ли е,и къде ако да, турбините за рециклиране на гейтовете?
Или да си поръчам ремонтен комплект и да си сменя втулките и flapper-a аз...
Откакто минах на catless DP тракането е непоносимо. Поради някаква причина също така, като направя 1-2 старта и светва 30ff.
Колата в момента е с алуминиев chargepipe, catless downpipes и декат на задните катализатори, dual cone intake и MHD Stage 2 (на 98 карта).
В процес на подмяна на всички вакуми съм, дойде ми и RB PCV клапан.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Или да си поръчам ремонтен комплект и да си сменя втулките и flapper-a аз...
Откакто минах на catless DP тракането е непоносимо. Поради някаква причина също така, като направя 1-2 старта и светва 30ff.
Колата в момента е с алуминиев chargepipe, catless downpipes и декат на задните катализатори, dual cone intake и MHD Stage 2 (на 98 карта).
В процес на подмяна на всички вакуми съм, дойде ми и RB PCV клапан.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Преди години, когато имах подобен проблем, проучвах по въпроса. Щях да ползвам турбо сервиз в Разлог (google), но след четене в Интернет и консултация с голям сервиз в София, който е опитвал многократно рециклация, стигнах до извода, че този ремонт не е траен и на фона на голямата инвестиция за труд по монтаж/демонтаж + колата ми да стои 1-2 седмици разглобена, докато чака ремонта на тубрините, ме отказа. Цената им е доста символична (поне беше) и знаеш, че си спокоен километри напред.ръб написа:Колеги, някой пращал ли е,и къде ако да, турбините за рециклиране на гейтовете?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
До сега и аз не съм видял доволен от рециклаж на надута кола (в дългосрочен план, говоря и за TD03 -> TD04 ъпгрейд) с турбини правени от България (може и да има, а аз да не знам). Ако е само за гейтовете, принципно има едни китове за това. Цената на турбините беше символична, по 1300 лева на турбо от БМВ, но сега е друга
Номенклатурен номер : 11657649289
Описание : АТ-ТУРБОКОМПРЕСОР 1-3
Ед.цена (с ДДС) : 3482.32 BGN
+
Номенклатурен номер : 11657649290
Описание : АТ-ТУРБОКОМПРЕСОР 4-6
Ед.цена (с ДДС) : 3482.32 BGN
Може да видиш в ebay -> n54 wastegate kit (но може пак да трябва някой друг да го прави, не знам дали трябва баланс после да се прави ).
________________________________________________________________________________________________________
Мен ме интересува някой да сподели мнение за port injection + ignition kit-a на Precision Raceworks? Може би и за ъпгейдваните помпи на fuel-it - има ли смисъл от stage 2 или и 1 е ок(за stage 3/4 мисля, че не сме в България )?
Номенклатурен номер : 11657649289
Описание : АТ-ТУРБОКОМПРЕСОР 1-3
Ед.цена (с ДДС) : 3482.32 BGN
+
Номенклатурен номер : 11657649290
Описание : АТ-ТУРБОКОМПРЕСОР 4-6
Ед.цена (с ДДС) : 3482.32 BGN
Може да видиш в ebay -> n54 wastegate kit (но може пак да трябва някой друг да го прави, не знам дали трябва баланс после да се прави ).
________________________________________________________________________________________________________
Мен ме интересува някой да сподели мнение за port injection + ignition kit-a на Precision Raceworks? Може би и за ъпгейдваните помпи на fuel-it - има ли смисъл от stage 2 или и 1 е ок(за stage 3/4 мисля, че не сме в България )?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Wow... по 1200 ги плащах преди години...Rainbow написа: Цената на турбините беше символична, по 1300 лева на турбо от БМВ, но сега е друга
Какво планираш? Етанол ли искаш да ползваш или някакви гигантски турбиниRainbow написа:Мен ме интересува някой да сподели мнение за port injection + ignition kit-a на Precision Raceworks? Може би и за ъпгейдваните помпи на fuel-it - има ли смисъл от stage 2 или и 1 е ок(за stage 3/4 мисля, че не сме в България )?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Май не си струва ако са за смяна да оставам на сток турбини с тия цени..По-добре ST конверсия.
Въпроса ми е следния - ако се мине на някакви хибридни две, или сингъл, ясно че MHD of the shelf карти вече няма, за къстъм мап не съм сигурен дали съм зарибен тук в БГ. JB4 auto tune може ли да се справи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Въпроса ми е следния - ако се мине на някакви хибридни две, или сингъл, ясно че MHD of the shelf карти вече няма, за къстъм мап не съм сигурен дали съм зарибен тук в БГ. JB4 auto tune може ли да се справи?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Мен като ми пръсна чардж пайпа веднага влезе в авариен,странно че нищо не е записала твоята кола.Аз откакто сложих големия кулер имам някакъв пропуск на налягане,и понякоха на магистрала като карам на висока скорост ниски обороти и като ускорявам ими излиза лимп мод, обаче колата си върви перфвктно, 2c57 за лимп мода и вече 2906 (при н55 е пропуск налягане между турбото и колектора.) Странното е че излиза на дисплея че е в авариен а си върви пеефектно и предполагам че изпуска някъде малко,при пълна газ няма ядове.
Така малко да внеса разяснение с мойте ядове,мисля че намерих проблема с двете грвшки по горе и с валветроника,оказа се че имам пропуск на въздух преди дебитомера съответно тва шашкаше колата жестоко,тръбата преди дебитомера е на 2 болта,единия хо нямаше а другия беше хлабсв,не мога да повярвам че това може да причини всички тея ядове,като се замисля че бяхме поръчали мотор за валветеоника и сумайти гарнитури и маркучи ми се изправя косата...изчезнаха и едни необичайни прекъсвания от 1400-1800 об при константна газ...които си мислехме че са от торка...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Wow... по 1200 ги плащах преди години...Rainbow написа: Цената на турбините беше символична, по 1300 лева на турбо от БМВ, но сега е другаКакво планираш? Етанол ли искаш да ползваш или някакви гигантски турбиниRainbow написа:Мен ме интересува някой да сподели мнение за port injection + ignition kit-a на Precision Raceworks? Може би и за ъпгейдваните помпи на fuel-it - има ли смисъл от stage 2 или и 1 е ок(за stage 3/4 мисля, че не сме в България )?
По-скоро гигатнски турбини, иначе само 100 октана от Шел
По върпоса с хибридите - JB4 map 5 или MHD + trebila, не е толкова страшно
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани