E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- PacoPrincipa
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535i
- Мечтае да кара: M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:PacoPrincipa написа:choio написа:PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?
Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?
Отиди в някой читав сервиз дето се занимават с бмв ,335 и не е лъжица за всеки има си специфични ядове и хората които ги разбират знаят какво да глвдат,в първия пост на тази тема има написано и за грешките които са свтрзани с гейтовете на турбините...но мисля, че сервиза е за предпочитане особено след като ти влиза в limp mode...стокова ли е колата?
Стокова е да не е тунингована!
- PacoPrincipa
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535i
- Мечтае да кара: M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:PacoPrincipa написа:choio написа:PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?
Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?
Отиди в някой читав сервиз дето се занимават с бмв ,335 и не е лъжица за всеки има си специфични ядове и хората които ги разбират знаят какво да глвдат,в първия пост на тази тема има написано и за грешките които са свтрзани с гейтовете на турбините...но мисля, че сервиза е за предпочитане особено след като ти влиза в limp mode...стокова ли е колата?
И ако може да препоръчате някой читав сервиз както ти каза защото знам, че този мотор не всеки може да го прави? Ако трябва и на лично, ако е проблем за да не се прави реклама? Благодаря предварително!
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
kapitanat написа:Здравейте,
Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).
https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/
Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637
Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Колега някакъв отговор,че и аз съм мераклия да пробвам,то всъщност да пробвам само,в сф от къде мога да намеря ,някой спомена жълтия магазин,къде е този магазин
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Гугъл?:) ул. "Акад. Георги Бончев" №20 (срещу блок 23)choio написа:kapitanat написа:Здравейте,
Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).
https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/
Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637
Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Колега някакъв отговор,че и аз съм мераклия да пробвам,то всъщност да пробвам само,в сф от къде мога да намеря ,някой спомена жълтия магазин,къде е този магазин
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
мерси не знаех че жълтия магазин си му в и името просто си мислех че е някакъв жълт ( на цвят) магазин
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Аз карах известно време с етанол и бях очарован от резултата. Започнах с Е15-Е20, най-много стигнах до Е35-Е40. За стокова помпа не се препоръчва повече от Е40. Първоначално тествах с такъв наличен по магазините (5-8лв/л). В последствие закупих по-голяма количество от обява в ОЛХ. За съжаление нещо се случи и тези обяви изчезнаха, а количествата ми свършиха. Преполагам не са били много легални и са ги погнали я НАП, я някой друг. С това приключи опита ми с етанол. За съжаление нямам познати, който да ми доставят, но това е начина. Цитирали са ми цена между 3 и 4лв. Разхода скача с около 20-30% защото при етанола AFR е около 9:1, от там и ограничението за стоковата помпа. Ако имаш други въпроси - питай.
Би ли споделил,какви количества наливаше ,чист етанол ли, е85 ли,как ги бъркаше,сигурен съм, че си правил логове,колко по агрисивно е налягането,помпата зза високо и ниско смогваха ли? Последно ако си jb на 5 та карта ли караше, или къстъм карта,мерси
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:nero_ написа:Аз карах известно време с етанол и бях очарован от резултата. Започнах с Е15-Е20, най-много стигнах до Е35-Е40. За стокова помпа не се препоръчва повече от Е40. Първоначално тествах с такъв наличен по магазините (5-8лв/л). В последствие закупих по-голяма количество от обява в ОЛХ. За съжаление нещо се случи и тези обяви изчезнаха, а количествата ми свършиха. Преполагам не са били много легални и са ги погнали я НАП, я някой друг. С това приключи опита ми с етанол. За съжаление нямам познати, който да ми доставят, но това е начина. Цитирали са ми цена между 3 и 4лв. Разхода скача с около 20-30% защото при етанола AFR е около 9:1, от там и ограничението за стоковата помпа. Ако имаш други въпроси - питай.
Би ли споделил,какви количества наливаше ,чист етанол ли, е85 ли,как ги бъркаше,сигурен съм, че си правил логове,колко по агрисивно е налягането,помпата зза високо и ниско смогваха ли? Последно ако си jb на 5 та карта ли караше, или къстъм карта,мерси
Както съм написал, започнах от Е20 и стигнах до Е40. За да постигна (отнотистелно) правилното съотношение винаги си пълнех 1/4 или 1/2 резервоар. Сипваш съответното количество етанол 98% и после доливаш с бензин докато стигне 1/4 или 1/2. В последствие минах на варианта да си забърквам в туби правилното съотношение и да си зареждам вкъщи с готовата смес. Това работи само на почти празен резервоар или ако не караш на чист бензин изобщо.
Помпата смогваше без проблеми, но това е и причината да не надвишавам Е40. Там е горе долу лимита на помпата.
Съответно агресивен тайминг с около 10-12 аванс.
Карах известно време на 2ра карта, само с агресивен аванс (Е20)
После минах на 7ма карта с консервативен аванс. (Е20-Е30). В последствие 7 с агресивен. (Е35-Е40)
Поради често достигане на лимита на TMAP (със стоковия бях), ми се наложи да си направя мап 6 за целта.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:choio написа:nero_ написа:Аз карах известно време с етанол и бях очарован от резултата. Започнах с Е15-Е20, най-много стигнах до Е35-Е40. За стокова помпа не се препоръчва повече от Е40. Първоначално тествах с такъв наличен по магазините (5-8лв/л). В последствие закупих по-голяма количество от обява в ОЛХ. За съжаление нещо се случи и тези обяви изчезнаха, а количествата ми свършиха. Преполагам не са били много легални и са ги погнали я НАП, я някой друг. С това приключи опита ми с етанол. За съжаление нямам познати, който да ми доставят, но това е начина. Цитирали са ми цена между 3 и 4лв. Разхода скача с около 20-30% защото при етанола AFR е около 9:1, от там и ограничението за стоковата помпа. Ако имаш други въпроси - питай.
Би ли споделил,какви количества наливаше ,чист етанол ли, е85 ли,как ги бъркаше,сигурен съм, че си правил логове,колко по агрисивно е налягането,помпата зза високо и ниско смогваха ли? Последно ако си jb на 5 та карта ли караше, или къстъм карта,мерси
Както съм написал, започнах от Е20 и стигнах до Е40. За да постигна (отнотистелно) правилното съотношение винаги си пълнех 1/4 или 1/2 резервоар. Сипваш съответното количество етанол 98% и после доливаш с бензин докато стигне 1/4 или 1/2. В последствие минах на варианта да си забърквам в туби правилното съотношение и да си зареждам вкъщи с готовата смес. Това работи само на почти празен резервоар или ако не караш на чист бензин изобщо.
Помпата смогваше без проблеми, но това е и причината да не надвишавам Е40. Там е горе долу лимита на помпата.
Съответно агресивен тайминг с около 10-12 аванс.
Карах известно време на 2ра карта, само с агресивен аванс (Е20)
После минах на 7ма карта с консервативен аванс. (Е20-Е30). В последствие 7 с агресивен. (Е35-Е40)
Поради често достигане на лимита на TMAP (със стоковия бях), ми се наложи да си направя мап 6 за целта.
Ок де карта 2 не е ли ограничена до към 14.5 psi, или си с bef и е по агресивна,за 7 ма ясно, а с колко е по добре налягането във високите? Аз си мислех за 5 та карта,и после за къстъм 6 та евентуално...поне така го дават като предписание bms.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги наскоро се сдобих със стокова 335i N54 и ми се иска да и направя някоя друга модификация,някой ще сподели ли плюсовете и минусите на downpipe и charge pipe също така кой би бил най-добрия вариянт за въздъшен филтър.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
BEF за съответното количество етанол. Тогава Мап2 е до 17psi, но като цяло бууста не е всичко.
Като цяло съветвам да се експериментира, само когато имате пълно разбиране за това как работят нещата и да се тества на малки стъпки, винаги подкрепени с логове. То че мотора и jb4 имат доста читаво сейфти е така, но като почне да се флашва и DME почват да стават нещата по-опасни.
Като цяло съветвам да се експериментира, само когато имате пълно разбиране за това как работят нещата и да се тества на малки стъпки, винаги подкрепени с логове. То че мотора и jb4 имат доста читаво сейфти е така, но като почне да се флашва и DME почват да стават нещата по-опасни.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
То ясно аз за това и разпитвам така ,като идиот,ще започна с е20, не съм качвал беф за тва си мисля за карта 5 на чист бензин логовете са чисти, и общо взето всичко си е там където трябва,държи прилично налягане, тайминги и тримове,афр малко ме притеснява но според бъргърите( с тях се консултираг) е ок ...ще пробвам с 5 та карта за е20 колко точно спирт в колко бензин слагаш?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щом си без BEF, директно Мап7 на Е20-30. Със стоково DME е доста безопасно. Задължително лог, гледаш да няма спадове в аванса и дали помпата държи стабилно. Е20 значи 20% етанол. На резервоар се падат грубо 12л. В БГ по спомен закона задължава бензина от колонките да е Е5. Това също е хубаво да се взима в предвид.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Щом си без BEF, директно Мап7 на Е20-30. Със стоково DME е доста безопасно. Задължително лог, гледаш да няма спадове в аванса и дали помпата държи стабилно. Е20 значи 20% етанол. На резервоар се падат грубо 12л. В БГ по спомен закона задължава бензина от колонките да е Е5. Това също е хубаво да се взима в предвид.
Вече е е10 благодаря за насоките
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги кажете добър майстор който разбира от N54 ,да си карам само там колата. С 535i съм от скоро ,както вече бях споменал малко по назад в коментарите . Притеснено ми е и незная на кой да се доверя.. Главно имам грешка
" Engine Malfunction power reduced " Проверявах я с комп. при един маистор в моя град и каза че грешката е нещо в налягането но турбините .Каза ми ,че в Адлер се занимават с такива неща и направо там да отида ?
Майстор някъде във и около София ще ми е най добре (близо).
" Engine Malfunction power reduced " Проверявах я с комп. при един маистор в моя град и каза че грешката е нещо в налягането но турбините .Каза ми ,че в Адлер се занимават с такива неща и направо там да отида ?
Майстор някъде във и около София ще ми е най добре (близо).
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
abarthSS написа:Колеги кажете добър майстор който разбира от N54 ,да си карам само там колата. С 535i съм от скоро ,както вече бях споменал малко по назад в коментарите . Притеснено ми е и незная на кой да се доверя.. Главно имам грешка
" Engine Malfunction power reduced " Проверявах я с комп. при един маистор в моя град и каза че грешката е нещо в налягането но турбините .Каза ми ,че в Адлер се занимават с такива неща и направо там да отида ?
Майстор някъде във и около София ще ми е най добре (близо).
Ако проблема в в турбините майстора ти може да ги свали и да ги изпрати в някой от сервизите в София. Моя майстор направи така и оправиха огромния ми теч на масло, но след като взех колата забелязах някакво виене от турбините, което преди го нямаше. Сега чета в нета и гледам и други хора имат това виене. Колеги, при вас как е, нормално ли е това?
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... RaSQfIffV0
Като се замисля ми сваляха и миха радиоаторите та може и от там да е. Не ме кефи тоя звук.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани