E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 29 Юли 2019, 18:58

В България не знам какъв трябва да си за да си позволиш етанол, който последно преди години като гледах беше 20на лева за литър, защото има акциз за него. Не е като метанола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 30 Юли 2019, 15:05

Е чак 20, това е спирт. В аптеките литъра е скъп 6-8 лева, но иначе реалната цена трябва да му е под 3 лева на литър.

Въпроса е колко го има и колко е достъпен, особено в големи количества.

Тук има малко размисли и страсти от миналата година :)
Био етанол, Е10, Е85... Flex Fuel
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 30 Юли 2019, 16:22

Аз карах известно време с етанол и бях очарован от резултата. Започнах с Е15-Е20, най-много стигнах до Е35-Е40. За стокова помпа не се препоръчва повече от Е40. Първоначално тествах с такъв наличен по магазините (5-8лв/л). В последствие закупих по-голяма количество от обява в ОЛХ. За съжаление нещо се случи и тези обяви изчезнаха, а количествата ми свършиха. Преполагам не са били много легални и са ги погнали я НАП, я някой друг. С това приключи опита ми с етанол. За съжаление нямам познати, който да ми доставят, но това е начина. Цитирали са ми цена между 3 и 4лв. Разхода скача с около 20-30% защото при етанола AFR е около 9:1, от там и ограничението за стоковата помпа. Ако имаш други въпроси - питай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 30 Юли 2019, 17:03

Явно съм гледал абсолютен Sigma-Aldrich 1 л чист 96% 20,40 лв.


Иначе денатуриран е 4,80 лв. за литър и 3,60 лв. за литър ако вземеш повече литри, не знам колко точно. Има го в жълтия магазин в София.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 31 Юли 2019, 9:19

Явно, да. Сигурно е много чист и по-скоро за други предназначения, не да го хабиш за гориво на кола :mhihi:

Другото е състезателните горива, ако имате пари в излишък :lol:

Това ползват почти всички от Moscow Unlimited 500+ -> https://vpracing.eu/product-category/fu ... -drifting/ (те конкретно карат с VP Import, rated 120 RON, ~ 25 лева литъра) :smoke:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 31 Юли 2019, 9:21

Здравейте,

Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).

https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/

Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637

Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 20.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535i
Мечтае да кара: M5

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от PacoPrincipa » 03 Авг 2019, 4:50

E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема? :driving: :censored:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.07.2013
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от roky_08 » 03 Авг 2019, 23:59

Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 04 Авг 2019, 12:25

roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?


Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 04 Авг 2019, 12:27

PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема? :driving: :censored:


Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 2.07.2013
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от roky_08 » 04 Авг 2019, 21:52

choio написа:
roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?


Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...


Няма ли вариант в който да не светка изобщо? Няма да е много приятно както си карам по подбалкана или чужбина да светне и да трябва да спирам и да се занимавам с диагностики. Попринцип след даунпайпа ще бъде флашната с MHD stage2.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 20.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535i
Мечтае да кара: M5

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от PacoPrincipa » 05 Авг 2019, 11:46

choio написа:
PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема? :driving: :censored:


Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?



Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 06 Авг 2019, 8:09

roky_08 написа:
choio написа:
roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?


Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...


Няма ли вариант в който да не светка изобщо? Няма да е много приятно както си карам по подбалкана или чужбина да светне и да трябва да спирам и да се занимавам с диагностики. Попринцип след даунпайпа ще бъде флашната с MHD stage2.


И да светне чека,няма да се промени работата на мотора по никакъв начин така, че не е нужно да спреш и да го триеш,принципно има някакви фиксове, има ги в нета,но не виждам смисъла мен за последните 1500 км не ми е светкал чека за пайповете,но аз съм и с jb4 там може да си триеш и през волана в движение...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 06 Авг 2019, 8:12

PacoPrincipa написа:
choio написа:
PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема? :driving: :censored:


Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?



Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?


Отиди в някой читав сервиз дето се занимават с бмв ,335 и не е лъжица за всеки има си специфични ядове и хората които ги разбират знаят какво да глвдат,в първия пост на тази тема има написано и за грешките които са свтрзани с гейтовете на турбините...но мисля, че сервиза е за предпочитане особено след като ти влиза в limp mode...стокова ли е колата?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 06 Авг 2019, 14:44

При мен при по-сериозно натискане влизаше в лимп мод, но не записваше никаква грешка. И така докато при 2000 оборота почна да влиза в лимп мод и да изтича 1 литър масло на 100 километра. Свалиха турбините, прариха ги в някакъв сервиз, където на едната са сменили втулките и сега всичко е наред.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook