E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
В България не знам какъв трябва да си за да си позволиш етанол, който последно преди години като гледах беше 20на лева за литър, защото има акциз за него. Не е като метанола.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Е чак 20, това е спирт. В аптеките литъра е скъп 6-8 лева, но иначе реалната цена трябва да му е под 3 лева на литър.
Въпроса е колко го има и колко е достъпен, особено в големи количества.
Тук има малко размисли и страсти от миналата година
Био етанол, Е10, Е85... Flex Fuel
Въпроса е колко го има и колко е достъпен, особено в големи количества.
Тук има малко размисли и страсти от миналата година
Био етанол, Е10, Е85... Flex Fuel
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз карах известно време с етанол и бях очарован от резултата. Започнах с Е15-Е20, най-много стигнах до Е35-Е40. За стокова помпа не се препоръчва повече от Е40. Първоначално тествах с такъв наличен по магазините (5-8лв/л). В последствие закупих по-голяма количество от обява в ОЛХ. За съжаление нещо се случи и тези обяви изчезнаха, а количествата ми свършиха. Преполагам не са били много легални и са ги погнали я НАП, я някой друг. С това приключи опита ми с етанол. За съжаление нямам познати, който да ми доставят, но това е начина. Цитирали са ми цена между 3 и 4лв. Разхода скача с около 20-30% защото при етанола AFR е около 9:1, от там и ограничението за стоковата помпа. Ако имаш други въпроси - питай.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Явно съм гледал абсолютен Sigma-Aldrich 1 л чист 96% 20,40 лв.
Иначе денатуриран е 4,80 лв. за литър и 3,60 лв. за литър ако вземеш повече литри, не знам колко точно. Има го в жълтия магазин в София.
Иначе денатуриран е 4,80 лв. за литър и 3,60 лв. за литър ако вземеш повече литри, не знам колко точно. Има го в жълтия магазин в София.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Явно, да. Сигурно е много чист и по-скоро за други предназначения, не да го хабиш за гориво на кола
Другото е състезателните горива, ако имате пари в излишък
Това ползват почти всички от Moscow Unlimited 500+ -> https://vpracing.eu/product-category/fu ... -drifting/ (те конкретно карат с VP Import, rated 120 RON, ~ 25 лева литъра)
Другото е състезателните горива, ако имате пари в излишък
Това ползват почти всички от Moscow Unlimited 500+ -> https://vpracing.eu/product-category/fu ... -drifting/ (те конкретно карат с VP Import, rated 120 RON, ~ 25 лева литъра)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте,
Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).
https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/
Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637
Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Намерих 3 завод за етанол в България и съм направил запитване за цени за барел - 200л. (обикновенно са 209?) и кубитейнър (1000л.), ще ви уведомя за цените когато получа оферта (ако получа).
https://www.essentica.eu/bg/products/bioethanol/
http://www.gm-bg.com/contacts
https://zaharnizavodi.com/nashite-marki/
Но вече се настойх, че ще карам на спирт и си поръчах следните играчки:
https://www.motivmotorsport.com/product ... or-mhd-bmw
https://www.motivmotorsport.com/product ... 4683332637
Горивните маркучи ще си ги сменя сам, а помпата за момента няма да е сменям, защото не възнамерявам на този етап да надвишавам 40% и това няма да е постоянно.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- PacoPrincipa
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535i
- Мечтае да кара: M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?
Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?
Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...
Няма ли вариант в който да не светка изобщо? Няма да е много приятно както си карам по подбалкана или чужбина да светне и да трябва да спирам и да се занимавам с диагностики. Попринцип след даунпайпа ще бъде флашната с MHD stage2.
- PacoPrincipa
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 20.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535i
- Мечтае да кара: M5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?
Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
roky_08 написа:choio написа:roky_08 написа:Здравейте, за Н55 какво бихте препоръчали, афтърмаркет даунпайп или къстъм такъв? Аз лично предпочитам къстъм направен. Също така какво се случва с ламбдите и може ли да се кара на кола със сток софт без да трябва да бъдат изключени?
Всичките афтърмаркет,си имат изводи за сондите,доста фирми ги првдлагат и са плъг анд плей,ще ти светка чека през определено време,ако си с някаква външна електеоника или mhd, триеш и това е,ако не през нормална диагноатика...
Няма ли вариант в който да не светка изобщо? Няма да е много приятно както си карам по подбалкана или чужбина да светне и да трябва да спирам и да се занимавам с диагностики. Попринцип след даунпайпа ще бъде флашната с MHD stage2.
И да светне чека,няма да се промени работата на мотора по никакъв начин така, че не е нужно да спреш и да го триеш,принципно има някакви фиксове, има ги в нета,но не виждам смисъла мен за последните 1500 км не ми е светкал чека за пайповете,но аз съм и с jb4 там може да си триеш и през волана в движение...
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
PacoPrincipa написа:choio написа:PacoPrincipa написа:E90 335i 2006г. На диагностика ми казаха, че показва ниско налягане в турбините? По принцип като и давам повеч газ влиза в "limp mode"? Някой ако може да помогне ако е имал този проблем, да каже от кое е проблема?
Доста изписано има за гейтовете на н 54 , може би там се крие проблема,дрънчат ли като я запалиш студена?
Не съм забелязал някакъв странен шум? Как може да се провери дали е от това?
Отиди в някой читав сервиз дето се занимават с бмв ,335 и не е лъжица за всеки има си специфични ядове и хората които ги разбират знаят какво да глвдат,в първия пост на тази тема има написано и за грешките които са свтрзани с гейтовете на турбините...но мисля, че сервиза е за предпочитане особено след като ти влиза в limp mode...стокова ли е колата?
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
При мен при по-сериозно натискане влизаше в лимп мод, но не записваше никаква грешка. И така докато при 2000 оборота почна да влиза в лимп мод и да изтича 1 литър масло на 100 километра. Свалиха турбините, прариха ги в някакъв сервиз, където на едната са сменили втулките и сега всичко е наред.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани