E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 28 Мар 2017, 12:26

Да..489 на колелата... 289 на гумите...с мап 2..Още не бях тествал мап 5.Даже още не съм карал на него. Сток беше 216 коня,което ми се вижда адски зле и 387нм,което пък ми се вижда високо. Той е уж 400нм на мотора.Супер объркващо. Да се има на предвид,че не е чистен интейка.Скоро и това ще правя.Сигурно е ужас...Но както и те си казаха,мери песиместично. Както казах после като направя всичките неща,ще го измеря пак там да имам база за сравнение. Реално колата си върви супер и това е важното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 28 Мар 2017, 12:27

Габи,н55 е след 2011та. Моята е 2009. Фейслифт на този от 2006 имам предвид.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 28 Мар 2017, 13:28

dilyanyordanov написа:Габи,н55 е след 2011та. Моята е 2009. Фейслифт на този от 2006 имам предвид.

Въобще незнаех,че са чак тогава - далечни са ми малко тези агрегати :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 28 Мар 2017, 13:29

dilyanyordanov написа:Да..489 на колелата... 289 на гумите...с мап 2..Още не бях тествал мап 5.Даже още не съм карал на него. Сток беше 216 коня,което ми се вижда адски зле и 387нм,което пък ми се вижда високо. Той е уж 400нм на мотора.Супер объркващо. Да се има на предвид,че не е чистен интейка.Скоро и това ще правя.Сигурно е ужас...Но както и те си казаха,мери песиместично. Както казах после като направя всичките неща,ще го измеря пак там да имам база за сравнение. Реално колата си върви супер и това е важното.


Конете на колела за стокова кола трябва да са около 250 (240-260 е нормално). Твоите са ниски, но пък въртящия ти момент е добре (стига да го държи, а не да е пик от оувърбууст). Нещото, което може да обясни нормален въртящ момент и ниски коне е проблем във високите обороти - високи IAT, загуба на бууст, висок backpressure. Трябва да се види графиката от диното + логове от JB4. Отделно обаче си мисля, че ако имаше проблем нямаше да вдигнеш близо 80 коня от JB-то. Интересен ти е случая...

Един съвет отностно дино - различните производители (Mainline, Dynojet, Mustang) дават различни стойност. Споровете относно кое показва "истински" коне са много. Dynojet показва най-много, Mustang i Mainline консистентно показват по-малко или както са ти казали е песимистично. Това което исках да кажа е, че показанията сами по себе си не говорят много. По-важното е да се сравниш с показания от подобни коли (сток или с подобни модове). Тогава наистина можеш да се ориентираш как се представя колата ти. В този ред на мисли 85% от информацията в нет-а е от Dynojet. Най-евтиното и вероятно най-неточното от динотата. Но и най-популярно! Следователно имаш огромна база за сравнение. И аз като теб отидох в Overdrive на Mustang защото исках да видя "истинските коне", а не "фалшивите" от дайноджета. Но каква полза, когато нямам с какво да сравнявам? За това още на следващия ден отидох на Dynojet, хем ми беше интересно дали са вярни митовете, че показва повече. Е наистина показва повече, но пък видях, че колата ми се представя точно както се очаква от сходни модове, че и малко отгоре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 28 Мар 2017, 13:37

Е аз в Хеед бях,но и тяхното е Мустанг до колктоо знам.Сега не знам вече настройки и такива неща....Интейт температурата..еми знам ли...Беше 15-16 градуса,преди 2 седмици.Не може е загрял толкова кулера.Бекпрешър....Еми ще видиме сега като сложа даунпайпите и другите модове. Не знам дали да си сменям свещите като съм вече с мапа. Свещите са ми на 6000км...НГК,който си беше за модела.Какво мислите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Nickelback » 28 Мар 2017, 20:02

dilyanyordanov написа:Е аз в Хеед бях,но и тяхното е Мустанг до колктоо знам.


Mainline DynoLog AWD1500 беше.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 31 Мар 2017, 8:09

точно това беше да.. Някой случвал ли му се е jb4ката като влезне в менюто и като иска да излезне да не се случва нищо.От вчера почна да ми го прави,след като смених даунпайпите. Мога да ходя по менютата и да променям опции,но като натисна "-" и не ми излиза от менюто ..Адски странно...Някакви предложения ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 31 Мар 2017, 8:34

dilyanyordanov написа:точно това беше да.. Някой случвал ли му се е jb4ката като влезне в менюто и като иска да излезне да не се случва нищо.От вчера почна да ми го прави,след като смених даунпайпите. Мога да ходя по менютата и да променям опции,но като натисна "-" и не ми излиза от менюто ..Адски странно...Някакви предложения ?

Не ми се е случвало и не съм чувал. Пиши в съпорт форума на n54tech. Как ти се струват даунпайповете? Имаше ли проблеми с монтажа като при мен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 31 Мар 2017, 9:27

Не,абсолютно никакъв. Супер бързо са ги махнали старите и са сложили новите без проблем. Като звук...не виждам нещо голяма разлика,но наистина се чуват турбините повече и малко се намали лага,който се увеличи от чипа(което беше и нормално де). Мислех,че имам 1 инжектор,а са били 2. Смениха ми единия само и сложиха даунпайповете.Колата върви зверски.....Наистина се усеща разликата,върти гуми чак пушек се вдига. Следващ мод...интеркулер :) Някой тук сменял ли е ? Бях се спрял на ево 1 на Вагнер. Някакви логове от температури ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 31 Мар 2017, 10:12

Аз имам 7" VRSF и съм доволен. Mishimoto 6" е много добър вариант и не изисква рязане. Също и VRST 5" Stepped.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 31 Мар 2017, 10:20

От Америка ли си ги поръчвал ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 31 Мар 2017, 11:48

От Англия. Цената като сложиш доставка и митрнически разходи е горе-долу същата, но не се занимаваш и идва бързо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от S7 » 05 Апр 2017, 4:14

Някой с Jb+ има ли тука, щото аз не искам да изкъртя двигателя а и за халф прайс вземам два-трийсет коня повече което не е лошо като цяло? :D

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 4.11.2008

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Stim » 11 Апр 2017, 21:56

Някой с окачване КW V1?¡ Малко по-меко ми е на х-драйв окачването и съм се замислил за това. Та някой ако има да сподели мнение или едно возене :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 12 Апр 2017, 9:52

Stim написа:Някой с окачване КW V1?¡ Малко по-меко ми е на х-драйв окачването и съм се замислил за това. Та някой ако има да сподели мнение или едно возене :lol:

Тук можеш да получиш някаква представа http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=423596 ако ти се чете
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook