E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да..489 на колелата... 289 на гумите...с мап 2..Още не бях тествал мап 5.Даже още не съм карал на него. Сток беше 216 коня,което ми се вижда адски зле и 387нм,което пък ми се вижда високо. Той е уж 400нм на мотора.Супер объркващо. Да се има на предвид,че не е чистен интейка.Скоро и това ще правя.Сигурно е ужас...Но както и те си казаха,мери песиместично. Както казах после като направя всичките неща,ще го измеря пак там да имам база за сравнение. Реално колата си върви супер и това е важното.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Габи,н55 е след 2011та. Моята е 2009. Фейслифт на този от 2006 имам предвид.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Габи,н55 е след 2011та. Моята е 2009. Фейслифт на този от 2006 имам предвид.
Въобще незнаех,че са чак тогава - далечни са ми малко тези агрегати
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Да..489 на колелата... 289 на гумите...с мап 2..Още не бях тествал мап 5.Даже още не съм карал на него. Сток беше 216 коня,което ми се вижда адски зле и 387нм,което пък ми се вижда високо. Той е уж 400нм на мотора.Супер объркващо. Да се има на предвид,че не е чистен интейка.Скоро и това ще правя.Сигурно е ужас...Но както и те си казаха,мери песиместично. Както казах после като направя всичките неща,ще го измеря пак там да имам база за сравнение. Реално колата си върви супер и това е важното.
Конете на колела за стокова кола трябва да са около 250 (240-260 е нормално). Твоите са ниски, но пък въртящия ти момент е добре (стига да го държи, а не да е пик от оувърбууст). Нещото, което може да обясни нормален въртящ момент и ниски коне е проблем във високите обороти - високи IAT, загуба на бууст, висок backpressure. Трябва да се види графиката от диното + логове от JB4. Отделно обаче си мисля, че ако имаше проблем нямаше да вдигнеш близо 80 коня от JB-то. Интересен ти е случая...
Един съвет отностно дино - различните производители (Mainline, Dynojet, Mustang) дават различни стойност. Споровете относно кое показва "истински" коне са много. Dynojet показва най-много, Mustang i Mainline консистентно показват по-малко или както са ти казали е песимистично. Това което исках да кажа е, че показанията сами по себе си не говорят много. По-важното е да се сравниш с показания от подобни коли (сток или с подобни модове). Тогава наистина можеш да се ориентираш как се представя колата ти. В този ред на мисли 85% от информацията в нет-а е от Dynojet. Най-евтиното и вероятно най-неточното от динотата. Но и най-популярно! Следователно имаш огромна база за сравнение. И аз като теб отидох в Overdrive на Mustang защото исках да видя "истинските коне", а не "фалшивите" от дайноджета. Но каква полза, когато нямам с какво да сравнявам? За това още на следващия ден отидох на Dynojet, хем ми беше интересно дали са вярни митовете, че показва повече. Е наистина показва повече, но пък видях, че колата ми се представя точно както се очаква от сходни модове, че и малко отгоре.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Е аз в Хеед бях,но и тяхното е Мустанг до колктоо знам.Сега не знам вече настройки и такива неща....Интейт температурата..еми знам ли...Беше 15-16 градуса,преди 2 седмици.Не може е загрял толкова кулера.Бекпрешър....Еми ще видиме сега като сложа даунпайпите и другите модове. Не знам дали да си сменям свещите като съм вече с мапа. Свещите са ми на 6000км...НГК,който си беше за модела.Какво мислите ?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Е аз в Хеед бях,но и тяхното е Мустанг до колктоо знам.
Mainline DynoLog AWD1500 беше.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
точно това беше да.. Някой случвал ли му се е jb4ката като влезне в менюто и като иска да излезне да не се случва нищо.От вчера почна да ми го прави,след като смених даунпайпите. Мога да ходя по менютата и да променям опции,но като натисна "-" и не ми излиза от менюто ..Адски странно...Някакви предложения ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:точно това беше да.. Някой случвал ли му се е jb4ката като влезне в менюто и като иска да излезне да не се случва нищо.От вчера почна да ми го прави,след като смених даунпайпите. Мога да ходя по менютата и да променям опции,но като натисна "-" и не ми излиза от менюто ..Адски странно...Някакви предложения ?
Не ми се е случвало и не съм чувал. Пиши в съпорт форума на n54tech. Как ти се струват даунпайповете? Имаше ли проблеми с монтажа като при мен?
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не,абсолютно никакъв. Супер бързо са ги махнали старите и са сложили новите без проблем. Като звук...не виждам нещо голяма разлика,но наистина се чуват турбините повече и малко се намали лага,който се увеличи от чипа(което беше и нормално де). Мислех,че имам 1 инжектор,а са били 2. Смениха ми единия само и сложиха даунпайповете.Колата върви зверски.....Наистина се усеща разликата,върти гуми чак пушек се вдига. Следващ мод...интеркулер Някой тук сменял ли е ? Бях се спрял на ево 1 на Вагнер. Някакви логове от температури ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз имам 7" VRSF и съм доволен. Mishimoto 6" е много добър вариант и не изисква рязане. Също и VRST 5" Stepped.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
От Америка ли си ги поръчвал ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
От Англия. Цената като сложиш доставка и митрнически разходи е горе-долу същата, но не се занимаваш и идва бързо.
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой с Jb+ има ли тука, щото аз не искам да изкъртя двигателя а и за халф прайс вземам два-трийсет коня повече което не е лошо като цяло?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой с окачване КW V1?¡ Малко по-меко ми е на х-драйв окачването и съм се замислил за това. Та някой ако има да сподели мнение или едно возене
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Stim написа:Някой с окачване КW V1?¡ Малко по-меко ми е на х-драйв окачването и съм се замислил за това. Та някой ако има да сподели мнение или едно возене
Тук можеш да получиш някаква представа http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=423596 ако ти се чете
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани