E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Downpipe - каквото намериш - custom, VRSF, AR...
Кулер - Wagner / Mishimoto най-лесно тук или VRSF, CPE, Activeautowerke... всичките тези са готини
Кулер - Wagner / Mishimoto най-лесно тук или VRSF, CPE, Activeautowerke... всичките тези са готини
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Dimitriiiii
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е92 335ix
- Мечтае да кара: крилата на Икар
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
При слагането на даунпайпове без катализатори ще има ли грешки
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
JB4, метанолов иженкцион, chargepipe за метанола + blow off valve за звук, downpipes. Тази конфигурация уж дала 430 коня на колелата с бензин 100 октана. Не си спомянм имаше ли intels и outlets. Метаноловия инжекцион до голяма степен замества нуждата от нов кулер, а и вдига октавното число. За тия коне ще е нужен и един шпер със сигурност.
А гледахте ли новините? Щели да въвеждат шест мобилни станции за измерване на вредните емисии и ако колата ти надвишава допустимото се отрегистрира... Без катализатори ще е доста опасно шофирането в София.
Ще има, но софтуерно се премахват, 200на лева струвало.
А гледахте ли новините? Щели да въвеждат шест мобилни станции за измерване на вредните емисии и ако колата ти надвишава допустимото се отрегистрира... Без катализатори ще е доста опасно шофирането в София.
Dimitriiiii написа:При слагането на даунпайпове без катализатори ще има ли грешки
Ще има, но софтуерно се премахват, 200на лева струвало.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Dimitriiiii написа:При слагането на даунпайпове без катализатори ще има ли грешки
На ме ми излиза на няколко стотин километра грешката, трия и така до следващия път...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Dimitriiiii
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29.08.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е92 335ix
- Мечтае да кара: крилата на Икар
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
при наличие на JB4 дали ще има грешки от даунпайповете колеги
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Поради правни причини, вече не се позволява подтискане на грешки за катализаторите. Единият вариант е да се сложи стара версия на JB4. Другият е, както някой по-нагоре спомена, да се пипне софтуерно.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
По моя проблем с големия разход на масло. Майстора изпозлва ремонтен комплект за турбините. Сега търсим филтър за картерните газове, но нито в интернет мога да го открия, нито го има в магазините, на които той се е обаждал. Знаете ли му номера на това нещо и къде го имат в наличност?
едит: Всъщност тоя филтър май няма да помогне изобщо. Мисля клапана на картерната вентилация да го сменя с този http://www.rbturbo.com/rbpcv
едит: Всъщност тоя филтър май няма да помогне изобщо. Мисля клапана на картерната вентилация да го сменя с този http://www.rbturbo.com/rbpcv
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги този мотор на какви градуси работи? на антифриза
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
turbonetic написа:Колеги този мотор на какви градуси работи? на антифриза
Ако не се бъркам беше между 80 и 120 градуса като в зависимост дали си в града или на магистрала сам си ги регулира. Градско обаче..около 105-106 май трябва да ти стои.
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пичове помагайте... От скоро при повече газ , колата леко трепери и дава чек енджин..като след 30 секунди се маха... леко ми изглежда като на бубини. Може би си иска нови. Сложил съм чип от бургера от Март месец и с даунпайпи...чудя се дали и свещи може да е. Преди година смених с оригинални, които излизаха в Елит Кар за 335 на НГК, чудя се обаче чипа сигурно ще иска по-студено и с определен гап, но след чипа не съм я отварял да ги сменя. Какво бихте препоръчали ? Ако отида да прочетат грешката няма ли да е се изтрила ,ако вече не я поакзва на таблото ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dilyanyordanov написа:Пичове помагайте... От скоро при повече газ , колата леко трепери и дава чек енджин..като след 30 секунди се маха... леко ми изглежда като на бубини. Може би си иска нови. Сложил съм чип от бургера от Март месец и с даунпайпи...чудя се дали и свещи може да е. Преди година смених с оригинални, които излизаха в Елит Кар за 335 на НГК, чудя се обаче чипа сигурно ще иска по-студено и с определен гап, но след чипа не съм я отварял да ги сменя. Какво бихте препоръчали ?
Смени свещите като начало. Бъзо заминават на този мотор. Обърни им внимание (на старите) като цвят дали са еднакви. Опитай NGK 95770 (по-студени от оригиналните, които са Бош между другото). На 0.8мм са от магазина, може да ги стесниш на 0.6мм
dilyanyordanov написа:Ако отида да прочетат грешката няма ли да е се изтрила ,ако вече не я поакзва на таблото ?
Не, там си е грешката. Запомни на кой цилиндър(и) е проблема. Ако след смяна на свещи остане, размени местана на бобините. Ако проблема се премести с бобината - сменяш. Ако не - проверка на инжекторите.
Успех!
- dilyanyordanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 6.10.2016
- Кара: ///m5 e60
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:dilyanyordanov написа:Пичове помагайте... От скоро при повече газ , колата леко трепери и дава чек енджин..като след 30 секунди се маха... леко ми изглежда като на бубини. Може би си иска нови. Сложил съм чип от бургера от Март месец и с даунпайпи...чудя се дали и свещи може да е. Преди година смених с оригинални, които излизаха в Елит Кар за 335 на НГК, чудя се обаче чипа сигурно ще иска по-студено и с определен гап, но след чипа не съм я отварял да ги сменя. Какво бихте препоръчали ?
Смени свещите като начало. Бъзо заминават на този мотор. Обърни им внимание (на старите) като цвят дали са еднакви. Опитай NGK 95770 (по-студени от оригиналните, които са Бош между другото). На 0.8мм са от магазина, може да ги стесниш на 0.6ммdilyanyordanov написа:Ако отида да прочетат грешката няма ли да е се изтрила ,ако вече не я поакзва на таблото ?
Не, там си е грешката. Запомни на кой цилиндър(и) е проблема. Ако след смяна на свещи остане, размени местана на бобините. Ако проблема се премести с бобината - сменяш. Ако не - проверка на инжекторите.
Успех!
Наскоро смених инжекторите. Не знам тези,които купих НГК дали не са тези...уж ми казаха,че са аналога на Бош,просто не исках Бош. Ще проверя, мерси
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Бензиновата помпа за високо налягане сменял ли си някога ? Аз смених моята наскоро като симптомите бяха: при подаване на газ, цялата кола сякаш вибрираше и тресеше, ускорението беше много мудно, и в jb електрониката скачаще постоянно на мап 4... Самите студени стартове също бяха странни- с леко замисляне.
Сменях и бобини. Там филма беше друг, колата тресеше и прекъсваше зверски яко, дори и при по-леко натискане на педала на газта(едвам се придвижих до сервиза, оказа се че са заминали 2 бобини ). Това което ми стана ясно, е че свещите и бобините играят роля за така наречените missfire-и и се усеща особенно сутрин при студените стартове. На твое място бих проверил грешката, и пробвай да й дадеш малко повече газ- ако вибрира и тресе и електрониката те праща на от мап 2 на мап 4 примерно ->> помпа, ако тресе и прекъсва и с по-малко газ, по-вероятно бобини-> пробвай това което ти казва колегата nero_ да размениш местата им за да видиш каква е хавата. За свещи препоръчвам НЖК от висок клас. Надявам се да съм бил полезен, поздрави
Сменях и бобини. Там филма беше друг, колата тресеше и прекъсваше зверски яко, дори и при по-леко натискане на педала на газта(едвам се придвижих до сервиза, оказа се че са заминали 2 бобини ). Това което ми стана ясно, е че свещите и бобините играят роля за така наречените missfire-и и се усеща особенно сутрин при студените стартове. На твое място бих проверил грешката, и пробвай да й дадеш малко повече газ- ако вибрира и тресе и електрониката те праща на от мап 2 на мап 4 примерно ->> помпа, ако тресе и прекъсва и с по-малко газ, по-вероятно бобини-> пробвай това което ти казва колегата nero_ да размениш местата им за да видиш каква е хавата. За свещи препоръчвам НЖК от висок клас. Надявам се да съм бил полезен, поздрави
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, някой да има работещи бобини за продан
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
http://www.vr-speed.com/vrsf-catless-do ... -335i.html
Този продукт лъже компютъра и колата ен дава грешки. Не знам дали действа само с downpipes на същата фирма.
Този продукт лъже компютъра и колата ен дава грешки. Не знам дали действа само с downpipes на същата фирма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани