E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
S7 написа:Пичове абе нормално ли е след алпина флаша да ми показва настоящите скорости на таблото.. D1..D2..D3..D4... Преди си седеше едно D и толкова сега целия дисплей пълен с надписи и ме дразни?
Да, това е една от "екстрите" - да ти показва на коя скорост си.
@Gqbriel, ще те разпитвам значи като се видим. Има някои неща, които ме дразнят и се надявам да могат да се корегират. Едно от тях е, че на М режим ми сваля само скорости при кик даун..
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не знам как го натискате този кик-даун - изисква доста повече усилие от нормалното да натиснеш педала до долу. Никога не съм го активирал освен първите дни след като купих колата за тест. Почти съсм сигурен че махането на кикдаун може да стане и през ECU - тоест всеки един тунер може да го махне. Същото важи и за репортвания въртящ момент към кутията.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Не знам как го натискате този кик-даун - изисква доста повече усилие от нормалното да натиснеш педала до долу. Никога не съм го активирал освен първите дни след като купих колата за тест. Почти съсм сигурен че махането на кикдаун може да стане и през ECU - тоест всеки един тунер може да го махне. Същото важи и за репортвания въртящ момент към кутията.
Да ама не всеки един тунер Не разбира от кутии особено в Бг ,където тунинг на бензинови коли ми е малко мит...
Не се настройва от ЕКУ това съм 100% убеден а се променят картите на кутията - разгледай bimmerpost под NA engines - цяла тема си има плюс инфо,кое е променяно за да няма кикдаун..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
MHD flasher-а ако се ползва с техните карти има опция за изключване на кикдаун, а силно ме съмнява MHD да пипа по TCU-то. Та това е причината да смятам, че става и от ECU-то.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
кой би искал да си махне кик-дауна? Се едно циците на жена си да махнеш
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
DigitalExile написа:кой би искал да си махне кик-дауна? Се едно циците на жена си да махнеш
Чети бе кик даун на ръчен режим само не на цяло..ами да ти кажа,на моменти ще е супер без него,представи си влизаш в завой на 3та - държиш обороти,но 2ра ще държи много високи обороти,излизаш си от завоя на средни на 3та и смачкваш да излезеш и опааа 2ра инс вашите автомобили по близо 400кс на задно и директно парви камшик и до там..както писах инпо-горе да няма кик само на ръчен режим
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ако си свикнал с колата според мен е ок, аз не съм го цъкал без да искам честно казано.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не е баш така. Това, че го очакваш не значи, че го искаш
Давам бързи два примера:
1) Караш на м2 на път без предимство, намаляваш, поглеждаш и се изнасяш с 30км/ч на главния път давайки цялата газ -> автоматът сваля на 1ва за секунда, отива на 5000 оборота(например), задницата се изнася по-бързо от предницата, следва бързо стигане до 7000 и вкарва втора...
2) Искаш да се пуснеш с някой на летящ с 70 на 3та(за теста, така сте се разбрали) -> на третия клаксон даваш цялата газ -> сваля втора..
за мен това са два примера, където това поведение ми пречи. Щом съм избрал предавка, искам нея
Давам бързи два примера:
1) Караш на м2 на път без предимство, намаляваш, поглеждаш и се изнасяш с 30км/ч на главния път давайки цялата газ -> автоматът сваля на 1ва за секунда, отива на 5000 оборота(например), задницата се изнася по-бързо от предницата, следва бързо стигане до 7000 и вкарва втора...
2) Искаш да се пуснеш с някой на летящ с 70 на 3та(за теста, така сте се разбрали) -> на третия клаксон даваш цялата газ -> сваля втора..
за мен това са два примера, където това поведение ми пречи. Щом съм избрал предавка, искам нея
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой да е правил актуатори някъде в София
Моите се поразтракаха ама само заради тях някак не ми се сменят турбини и ми се иска някой като за начало да ги понатегне (картинката по долу), трябва да може и без да се свалят, но си е пипкава работа
П.С.: Развива се 10мм гайка и се правят 1-2 оборота на актуаторната пръчка - 4-4.5мм.
Моите се поразтракаха ама само заради тях някак не ми се сменят турбини и ми се иска някой като за начало да ги понатегне (картинката по долу), трябва да може и без да се свалят, но си е пипкава работа
П.С.: Развива се 10мм гайка и се правят 1-2 оборота на актуаторната пръчка - 4-4.5мм.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Някой да е правил актуатори някъде в София
Моите се поразтракаха ама само заради тях някак не ми се сменят турбини и ми се иска някой като за начало да ги понатегне (картинката по долу), трябва да може и без да се свалят, но си е пипкава работа
П.С.: Развива се 10мм гайка и се правят 1-2 оборота на актуаторната пръчка - 4-4.5мм.
Аз смених турбини заради тази глупост. Натягането и да помогне ще е доста временно. На старите ми турбини, като видях за какви луфтове става въпрос... а иначе самото турбо е в перфектно здраве - голяма простотия!
Иначе едното турбо се натяга без никакво разглобяване.
Има ремонтен комплект - по думи на мести майстори издържа около 20к. Цена - $200 по спомен + труд. Малко гадно се свалят тези турбини. Накрая реших да не се занимавам с глупости и да качвам/свалям с неясен резултат (отделно не знаех в какво състояние са турбините и дали не искат ремонт) и смених всичко с ново.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Така си е... Това са ремонтните комплекти:
BMW 135i 535i 335i Turbo Wastegate Rattle Repair Fix
Ebay
А ти пробва ли да го натегнеш и къде? ОЕМ турбини ли сложи? По-добра цена от БМВ нейде? Мен ми е много мерак за Pure turbos ама 3500$ някак
P.S.: А някой да е чувал мнения за българските турбо специалисти а.к.а. адлер, real и т.н. Че масата май се имат за голямата работа, но за хем са ми съмнителни, хем почти всеки от тях е прецакал някой
BMW 135i 535i 335i Turbo Wastegate Rattle Repair Fix
Ebay
А ти пробва ли да го натегнеш и къде? ОЕМ турбини ли сложи? По-добра цена от БМВ нейде? Мен ми е много мерак за Pure turbos ама 3500$ някак
P.S.: А някой да е чувал мнения за българските турбо специалисти а.к.а. адлер, real и т.н. Че масата май се имат за голямата работа, но за хем са ми съмнителни, хем почти всеки от тях е прецакал някой
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не съм пробвал с натягане. Разубедиха ме, че полза и да има ще е временна. А и това натягане няма да премахне луфта - той си остава и пречи на работата. Надуваше ми със сериозно закъснение - около 4000rpm си стигаше таргетите.
Турбини сложих ОЕМ от БМВ с отстъпки (не много големи). Цената е като за 2 турбини не е чак толкова зле.
Иначе хибриди и преработки, освен високата цена са и доста чупливи - далеч от издържливостта на OEM (която и без това не е много ). Аз лично бих се възползвал от евтиния труд в България и да ми ги направят тук. За това си оставих моите старите, евентуално ако ми дойде мерак да имам готова база.
Вариантите са 20-30% увеличено компресорно колело (евтино, но не очаквай чудеса) или разстъргване и слагане на TD4 карантия (по-скъпо, но доста по-ефективно). Имай в предвид, че тези хибриди много обичат да си хапват 6hp21, ако се сещаш на къде бия
Аз за момента сложих чертата на моята и FBO ми пасва идеално (само Quaife много ми липсва, но не мога да прежаля 3к). Според мен и така е на ръба на възможностите на шасито и повече въртящ момент би имал смисъл само за драгове и магистрални гонки, а на мен това не ми е тръпка.
ПП: видях ти послеписа - дадоха ми препоръка, за един човек в Разлог. Говорих с него по телефона и ми се стори, че подхожда с разбиране. Освен това е правил такива турбини. Не помня точно името на фирмата, но предполагам няма много хора, които да правят турбо в Разлог
Турбини сложих ОЕМ от БМВ с отстъпки (не много големи). Цената е като за 2 турбини не е чак толкова зле.
Иначе хибриди и преработки, освен високата цена са и доста чупливи - далеч от издържливостта на OEM (която и без това не е много ). Аз лично бих се възползвал от евтиния труд в България и да ми ги направят тук. За това си оставих моите старите, евентуално ако ми дойде мерак да имам готова база.
Вариантите са 20-30% увеличено компресорно колело (евтино, но не очаквай чудеса) или разстъргване и слагане на TD4 карантия (по-скъпо, но доста по-ефективно). Имай в предвид, че тези хибриди много обичат да си хапват 6hp21, ако се сещаш на къде бия
Аз за момента сложих чертата на моята и FBO ми пасва идеално (само Quaife много ми липсва, но не мога да прежаля 3к). Според мен и така е на ръба на възможностите на шасито и повече въртящ момент би имал смисъл само за драгове и магистрални гонки, а на мен това не ми е тръпка.
ПП: видях ти послеписа - дадоха ми препоръка, за един човек в Разлог. Говорих с него по телефона и ми се стори, че подхожда с разбиране. Освен това е правил такива турбини. Не помня точно името на фирмата, но предполагам няма много хора, които да правят турбо в Разлог
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ще разгледам, мерси за инфото колега. Иначе хибридните не са много издражливи, така е. В САЩ хвалят само на pure, но 7 хилки за турбота е колкото Е46 330i
OEM са към 2700 без отстъпка за сравнение.
Луфта както и при теб е било, така и при мен доста се увеличи и почна да стига таргет при 3500 оборота (за сравнение добри ОЕМ турбини го правят на 2400).
Кутията при мен е ОК (аз съм с ръчни скорости)
Иначе и аз съм FBO, но с шпер - още от Е46 ми установих, че кола с отворен диф не искам повече, особено на такива коне... Вярно идва си 2,5-3 ама...
OEM са към 2700 без отстъпка за сравнение.
Луфта както и при теб е било, така и при мен доста се увеличи и почна да стига таргет при 3500 оборота (за сравнение добри ОЕМ турбини го правят на 2400).
Кутията при мен е ОК (аз съм с ръчни скорости)
Иначе и аз съм FBO, но с шпер - още от Е46 ми установих, че кола с отворен диф не искам повече, особено на такива коне... Вярно идва си 2,5-3 ама...
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:
Иначе и аз съм FBO, но с шпер - още от Е46 ми установих, че кола с отворен диф не искам повече, особено на такива коне... Вярно идва си 2,5-3 ама...
Тъпичко е, признавам... и завиждам...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Само да споделя, че се чух с хората за рециклаж + оправене на актуаторите - те си ползват точно кита от turbo america (горните линкове), но малко ме изгубиха с цена от 1000 лева на турбо за услугата...
Аз за 300 лева отгоре ще си ги взема оригинални, чисто нови дееба
Аз за 300 лева отгоре ще си ги взема оригинални, чисто нови дееба
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани