E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Понеже се говореше за шперове наскоро, реших да споделя това видео, на което попаднах случайно:
https://youtu.be/6dHTyZhcCGY
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
https://youtu.be/6dHTyZhcCGY
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,вече като собственик на мечтания автомобил бих искал да питам някои неща. Така мотора е н55 в e90( знам, че темата е за н 54 ,ама се надявам да не ме изхвърлите ) някой купувал ли е даунпайп и инлет ( CAI) за този мотор,откъде може да се купят,не съм много на ти с онлайн търговията, всяко мнение за марка и квото и да било ще ми е полезно. Благодаря и със здраве.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги имам един проблем,и бих искал ако някой се е сблъсквал да даде някакво мненние. Проблема започна преди седмици,понякога при запалване излизаше грешка на дисплея ,която гласеше "fuel pump faulty" ,при излизането на тази грешка нищо не се променяше,смисъл,колата си работеше,никаква промяна и в мощноста. Преди няколко дни колата запали и изгасна,така няколко пъти,после си запали и всичко беше ок. Грешката, тогава беше само " fuel pump "
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874291
Грешката която е запаметила ее 2bee
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874292
Та идеята ми е да си поръчвам ли помпата за високо което е може би на 99% сигурно или да търся преди това нещо друго,за сега колата не е влизала в авариен рвжим в моент на движение. Колата е е90 с н55 Благодаря
Edit: Тази сутрин въобще не запали...
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874291
Грешката която е запаметила ее 2bee
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874292
Та идеята ми е да си поръчвам ли помпата за високо което е може би на 99% сигурно или да търся преди това нещо друго,за сега колата не е влизала в авариен рвжим в моент на движение. Колата е е90 с н55 Благодаря
Edit: Тази сутрин въобще не запали...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Без някой на място да тества трудно да ти кажем. По кодове от диагностиката както сам си каза - си си за бензинова помпа
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Здравейте колеги имам един проблем,и бих искал ако някой се е сблъсквал да даде някакво мненние. Проблема започна преди седмици,понякога при запалване излизаше грешка на дисплея ,която гласеше "fuel pump faulty" ,при излизането на тази грешка нищо не се променяше,смисъл,колата си работеше,никаква промяна и в мощноста. Преди няколко дни колата запали и изгасна,така няколко пъти,после си запали и всичко беше ок. Грешката, тогава беше само " fuel pump "
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874291
Грешката която е запаметила ее 2bee
http://picbg.net/pic.php?u=75262bP6T4&i=874292
Та идеята ми е да си поръчвам ли помпата за високо което е може би на 99% сигурно или да търся преди това нещо друго,за сега колата не е влизала в авариен рвжим в моент на движение. Колата е е90 с н55 Благодаря
Edit: Тази сутрин въобще не запали...
Колега отиди в правилен сервиз и ще станат ясни нещата.. тук в темата няма как да ти помогнем.. тези неща са доста специфични.. когато сменях моята докато я хванем, че тя ми създаваше “limp mode” , минах 100 километра в тестове, четене на кодове, зануляване, наблюдение и т.н.. бях си харесал една отсечка на магистралата към Сандански докато тествахме, добре че нямаше полиция и камери, че..
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това за сервиза е ясно,просто, някой може да е имал същите симптоми и да сподели. Колата беше в сервиз още с първите симптоми,които прояви,и мнението беше за помпата,в момента, от вчера сутринта,отказа да пали,като на навито упорито седи съобщение,"fuel pump"...опитах да кача клипче ,но не успях...така че остава ми репатрака и сервиза...ще пиша, за развитие.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко развитие по темата ,ако някой го вълнува( все пак темата е тунинг ориентирана) проблема се оказа помпата в резервоара...по скоро с комуникацията с нея. Колата имаше power box ( racechip)подарък от предишния собственик,който мислех да разкарам,но реших, че ще покарам така докато дойде време за jb4 и т.н. Момчетата от сервиза го разкачиха и колата запали,и започна да влиза в авариен режим, с грешка в комуникацията с помпата в резервоара при палене( преди разкачането колата не даваше никаква индикация че някога ще запали),съответно и гаснеше. След заигравка и смяна на режими на имобилайзера ( който ми беше поставен от застрахователя) изведнъж всичко си дойде на място...отбелязвам, че когато имобилайзера не е в колата, колата пали,излиза грешка за fuel pump и колата гасне,в това същност се изразява и работата му по мое мнение. Сега проблема е, че не знам дали съм решил проблема или имобилайзера ще ме издъни решавайки пак да ми сложи капата...racechip няма да бъде вързан пак така, че него ще го изключа от уравнението...възможно ли е модула управляващ помпата също да ме предава? И някой имал ли е проблем с имобилайзерите поставяни от застрахователите...? Благодаря Ви и със здраве!
- ronaldo.niki
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20.05.2018
- Пол: Мъж
Re: E9x 335i информациСя/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги , аз съм нов във форума и бих искал да ви задам един въпрос относно скоростната кутия. Има ли значение дали се флашва(алпина) преди или след чип тунинга ? Къде се прави от "най-добрия" без значение в кой град и колко струва ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информациСя/тунинг (N54 ориентирана)
ronaldo.niki написа:Здравейте колеги , аз съм нов във форума и бих искал да ви задам един въпрос относно скоростната кутия. Има ли значение дали се флашва(алпина) преди или след чип тунинга ? Къде се прави от "най-добрия" без значение в кой град и колко струва ?
Няма никакво значение. Всеки, който се занимава по-сериозно с BMW, може да ти я флашне
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
да ви се похваля - днес ми пристигна кулерчето
препоръча ми го Иво(Rainbow) за което много му благодаря Скоро ще го сложим и ще ви споделя мнение от първа ръка как е
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:
да ви се похваля - днес ми пристигна кулерчето
препоръча ми го Иво(Rainbow) за което много му благодаря Скоро ще го сложим и ще ви споделя мнение от първа ръка как е
Казвай как е след него, ама кажи и друго дали си сменил, че и аз се чудя кой кулер да е.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Супер, честит. Ще си доволен За парите си е най-доброто като цяло
За колегата, който пита - аз съм с такъв от 1-2 години - нямам оплаквания, на Калояново на 30 градуса на въздуха, колата стигна макс 50 градуса в интейка, което според мен хич не е зле. Водата с Мотул антифриз и почистен радиатор не мина 100, но виж маслото си *** мамата (там ще трябва ъпгрейдван маслен охладител явно).
За колегата, който пита - аз съм с такъв от 1-2 години - нямам оплаквания, на Калояново на 30 градуса на въздуха, колата стигна макс 50 градуса в интейка, което според мен хич не е зле. Водата с Мотул антифриз и почистен радиатор не мина 100, но виж маслото си *** мамата (там ще трябва ъпгрейдван маслен охладител явно).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Tuflek написа:Казвай как е след него, ама кажи и друго дали си сменил, че и аз се чудя кой кулер да е.
По план в сряда трябва да ми го сложат на колата и ще кажа
Иначе, какво имаш предвид дали съм сменил нещо друго? Сменил съм половината кола освен FMIC-a, имам downpipes, inlet-и, jb4, флаш на кутията stagе3, по-голям маслен радиатор, спортен термостат за маслото(BMS) и още разни дреболии по тунинга.
Rainbow написа:Водата с Мотул антифриз и почистен радиатор не мина 100, но виж маслото си *** мамата (там ще трябва ъпгрейдван маслен охладител явно).
аз пък досега на сериозно планинско не мога да вдигна над 120-130 градуса, на писта нямам идея, не съм карал още с 35-цата. Но пък виж, имам друг проблем - навигацията прегрява, явно от по-високата температура и после по един час си седя на тихо като изключи много ме дразни това CCC.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На Шипка и аз не минах 120, но...
А това с навигацията и моята го прави, после с климатик се пооправя, но дразни... Виж зимата с парното, ако ти е спешна, може да ти иде да я счупиш
Ти какъв по-голям маслен радиатор си сложил?
А това с навигацията и моята го прави, после с климатик се пооправя, но дразни... Виж зимата с парното, ако ти е спешна, може да ти иде да я счупиш
Ти какъв по-голям маслен радиатор си сложил?
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
http://vkmotorwerks.com/oilcoolerupgardekit.html аз на този се оглежам напоследък, много са трудно е...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани