E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
335-та ми беше основна кола дълго време и беше супер готина комбинация от доста потентен и красив автомобил, който същевременно ме кара всеки ден на работа, водил ме е из голяма част от Европа с доста приличен разход и комфорт и противно на всеобщото мнение доста надежден.
Напоследък обаче, дали от годините, дали от друго, но не ми доставя същото удоволствие да давам газ в ежедневието. Супер много трафик, неадекватни шофьори, майки с деца по тротоарите, които не искам да стресна или притесня... и в крайна сметка в 99% от времето си возя задника и евентуално в 1% успявам да се насладя на автомобила. За това реших да пробвам и си купих тежка, грозна, бавна, но комфортна кола и ми хареса!
Отделно имах удоволствието да направя пълен трак дей на Серес с подготвена за целта кола и кефа е на съвсем друго ниво.
Та за това искам с минимална инвестиция (или дори ако може да ми останат пари) да сменя 335-та с нещо по-фокусирано, а не толкова универсално. М3 е вариант, защото фабрично е сравнително готово за писта и не губи цена. За съжаление обаче ще иска инвестиция. Не съм го решил още, дори не съм пуснал 335-та за продажба, но (лично мнение) според мен не е подходяща за писта по много причини.
Да вземем да ги изкараме тия бангии някой слънчев ден и да се запознаем на живо, че вече толкова години по форумите...
Напоследък обаче, дали от годините, дали от друго, но не ми доставя същото удоволствие да давам газ в ежедневието. Супер много трафик, неадекватни шофьори, майки с деца по тротоарите, които не искам да стресна или притесня... и в крайна сметка в 99% от времето си возя задника и евентуално в 1% успявам да се насладя на автомобила. За това реших да пробвам и си купих тежка, грозна, бавна, но комфортна кола и ми хареса!
Отделно имах удоволствието да направя пълен трак дей на Серес с подготвена за целта кола и кефа е на съвсем друго ниво.
Та за това искам с минимална инвестиция (или дори ако може да ми останат пари) да сменя 335-та с нещо по-фокусирано, а не толкова универсално. М3 е вариант, защото фабрично е сравнително готово за писта и не губи цена. За съжаление обаче ще иска инвестиция. Не съм го решил още, дори не съм пуснал 335-та за продажба, но (лично мнение) според мен не е подходяща за писта по много причини.
Да вземем да ги изкараме тия бангии някой слънчев ден и да се запознаем на живо, че вече толкова години по форумите...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Хахаха, от годините е... И при мен нещо вече не ми се вози твърдо, не искам да се нося по улиците и да ми стават очите на 4 за буркани, че после филмът ми е много противен, макар и моята да е далеч, далеч по-бавна, но за градски глупости си е екстра.
От както карам Ф30-то, така хубаво си се возя и хич не се ядосвам за нищо и никого.
ПП И аз бих дошъл, ако приемате асматици...
От както карам Ф30-то, така хубаво си се возя и хич не се ядосвам за нищо и никого.
ПП И аз бих дошъл, ако приемате асматици...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ako приемате и 5 серия и аз бих дошъл на някоя среща. От скоро имам колата и като чета има доста потенциал за тунинг-мунинг специално този мотор, та бих се радвал на живо да се видим и да поговорим на такава тема [u] [/u]
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
При мен 2019, ще докара шпеер на 40% с нови лагери на дифа. Ще е интересно да комбинирам х драйва с LSD с висок процент на заключване ( може да почна и офф роуд хаха).
За сега 320коня на гуми са ми достатъчни и още няма да слагам даунпайп и интейк, особенно за моя стил на каране за момента е безпредметно...първо искам да се насладя на xdelete а максимално.
За сега 320коня на гуми са ми достатъчни и още няма да слагам даунпайп и интейк, особенно за моя стил на каране за момента е безпредметно...първо искам да се насладя на xdelete а максимално.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте,
и аз бих се радвал да си направим една среща и да се запознаем наживо, с който не се познаваме приемаме всякакви ентусиасти независимо дали с асматици или каквото и да е, важното е да сме фенове. давайте ако искате като се затопли още малко някоя събота/неделя да го организираме.
аз един страничен въпрос, вчера гледахме с майстора тези вакуумните резервоарчета и нещо съм им хвърлил око да ги махам главно ме дразнят как седят като подарени, след като сложихме inlet-ите и ги релокирахме от другата страна, а не виждам къде другаде можем да ги сложим. Помня, че @_nero беше писал, че е малко спорна работата, но сега чета и в интернет за тях, че общо взето след като хората си слагат инлети ги махат и не репортват за някакви проблеми ? https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1266436
някой тествал ли е премахването им
и аз бих се радвал да си направим една среща и да се запознаем наживо, с който не се познаваме приемаме всякакви ентусиасти независимо дали с асматици или каквото и да е, важното е да сме фенове. давайте ако искате като се затопли още малко някоя събота/неделя да го организираме.
аз един страничен въпрос, вчера гледахме с майстора тези вакуумните резервоарчета и нещо съм им хвърлил око да ги махам главно ме дразнят как седят като подарени, след като сложихме inlet-ите и ги релокирахме от другата страна, а не виждам къде другаде можем да ги сложим. Помня, че @_nero беше писал, че е малко спорна работата, но сега чета и в интернет за тях, че общо взето след като хората си слагат инлети ги махат и не репортват за някакви проблеми ? https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1266436
някой тествал ли е премахването им
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мисля, че и преди ти бях писал - много хора ги махат и не изпитват проблеми. Няма какво да счупиш без тях - пробвай и виж как ще се държи колата. За да не разчиташ само на "гъзомера" задължително подробни логове преди и след. Най-вече гледаш за стабилност на бууст контрола и PWM сигнала. Ако има проблеми - връщаш и готово.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здраввейте,
Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.
Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
TRONIC написа:Здраввейте,
Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.
Добре, пуснах диагностика и показа следните грешки:
Къде може да е проблема :?
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
P0015 ми се случи със соленоидите на ванусите. Смених ги и двата с оригинални и се оправи веднага.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
TRONIC написа:Здраввейте,
Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.
А някакви други симптоми има ли?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
kapitanat написа:P0015 ми се случи със соленоидите на ванусите. Смених ги и двата с оригинални и се оправи веднага.
Благодаря за съвета, гледах това клипче https://www.youtube.com/watch?v=pP8EO9W6L5U
Този само ги почисти.
А за другия код го дават проблем с 'oxygen filter' който пак се чисти уж.
Препоръчайте ми сервиз в София за диагностика.
От къде си поръчвате части по принцип ?
П.С.
На пръв поглед не усещам някакви проблеми ама аз не я натискам много от както светна.
Ще пробвам да изтрия кодовете и ако се появят пак ще видим...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко интересно и рядко инфо за мотора да споделя. Ето така ми изглеждат биелните лагери на 160к км, с 20-30к км JB4 и други жокери употреба
В допуска на износването са си и за сега няма нужда от смяна.
Горен и долен съответно:
В допуска на износването са си и за сега няма нужда от смяна.
Горен и долен съответно:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На кой цилиндър е това?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
6-ти се води ако не се лъжа, но ще видим и другите де.
Под 6-ти ако са така (мисля, че са така ) -> 1-5-3-6-2-4
Под 6-ти ако са така (мисля, че са така ) -> 1-5-3-6-2-4
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Най-далечният от маслената помпа обикновено е най-зле. Та ако е шести (най-близкия до шофьора) си е направо добре
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани