E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 14 Мар 2018, 15:01

Rainbow написа:Да добавя и малко снимки на вакуумните пътища, което може да е полезно при проверка/смяната им.

Lines_1.png

Lines_2.jpg

Lines_3.jpg

Пичове, някой който е подновявал вакуумните линии- колко мм маркуч използвахте? Гледам че трябва да е 3.5 но намирам само 3 и 4мм?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 14 Мар 2018, 15:40

3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко :mhihi:

Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 16 Мар 2018, 10:38

Rainbow написа:3.5мм, оригинален ползвах аз. За всеки случай бях взел 3 или 4 метра, че по-добре да остане малко, отколкото да ти трябва малко :mhihi:

Ако някой сменя турбини - препоръчвам всичките вакуумни пътища + тръби има едни да се сменят, най-добре с ОЕМ. Удоволствието е около 500 лева :mhihi:

Нещо не ме кефи тая сума за едни маркучи :D ще залагам на Samco май
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 16 Мар 2018, 12:12

Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част :mhihi:

Говоря за тези:

Изображение
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 16 Мар 2018, 14:48

Rainbow написа:Не са само маркучи има и маслени тръби и т.н. Самите маркучи са под 100 лева оригинални, но те са евтината част :mhihi:

Говоря за тези:

Изображение


Ее това вече е друга бира :bchug:
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12755
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 23 Мар 2018, 10:01

Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става :censored:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 23 Мар 2018, 10:55

vld написа:Пичове тук един колега е тествал сръбския шпер:
viewtopic.php?f=35&t=424652&p=4378835#p4378835
Общо взето за нищо не става :censored:


Супер за инфото :yes:
Ако съм честен ми изглеждаше прекалено добро и евтино, за да е вярно и за съжаление явно така излиза...
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 24 Мар 2018, 1:04

Пффф, много зле. Сега тия дето сме със заварен диф ще трябва да се изръсим доста солено ако искаме шпер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 31 Мар 2018, 20:37

Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 01 Апр 2018, 10:16

choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.


Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 01 Апр 2018, 13:03

nero_ написа:
choio написа:Здравейте колеги,надявам се и аз скоро да съм в клуба с тези мотори. Бих искал да поговорим за н55, как стоят нещата при него,някой има ли преки впечатления? Въпреки всеобщото схващане,че н54 е по податливия на тунинг мотор,при н55 400-450 май също са, сравнително лесно постижими,така ли е? Другото което четох, и мненията са противоречиви са детските болести. Някой казват,че проблема с уестгейта е изчистен,други се оплакват. Помпата за високо май е същата? Инжекторите май са по надеждни? Водната помпа е ясен консуматив. Всякаква информация ще ми е полезна. Благодаря предварително.


Всички изброени компоненти са подобрени. Помпата е нова, но също понякога загива. Инжекторите нямат нищо общо. Дори да не са значително по-надеждни, са значително по-евтини. Водната помпа също е подобрена. Турбото няма нищо общо. В по-новите модели май дори се преминава на гейт със стъпков мотор. Дали се срещат проблеми с гейта - може би, но със сигурност не толкова често. 450кс и с н54 не са супер лесно достижими - изисква си инвестиция в доста компоненти + хубаво гориво. С н55 малко по-слаби резултати + всичко нагоре е доста затруднено спрямо н54.


Да,всъщност се поизхвърлих с тея 400-450... но в нета цифри всякакви. Реално май сток турбото на н55 е макс до 380 к.с ...т.е си е по зле от н54. Аз гледах на првдишната страница доста сериозни резултати на колегата, и ако не се лъжа си е със стоковите турбини,то и диностендовете си дават разлика ама знам ли. Интересно,аз четох че помпата била същия парт номер, като при н54... инжекторите проверих в дару са 519 лв бройката :mhihi: ,аз ли бъркам или наще не познават парите :lol: ...за гейтовете имаше постове на оплакващи се от шум...ама то форумното мрънкане го има и в чужбина не само тук :mhihi: . Много благодаря зя включването :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 01 Апр 2018, 13:17

Или аз нещо много съм се заблудил или БМВ пак са си играли с цените на разервните части... на н55 инжекторите са соленоиди, което като цяло е по-евтина технология от пиезо-инжекторите на н54 и имам спомен за цени около 200-300лв... но при сегашното положение си връщам думите назад :) Помпата е същата като модел, но има доста парт номера (съответно подобрени ревизии), като последната мисля е около 2010 и н55 са с тази ревизия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 01 Апр 2018, 15:09

Два-три пъти го гледам,явно са се заиграли с цените :winky: :mhihi:

Номенклатурен номер : 13537568607
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 519.28 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 01 Апр 2018, 17:19

Явно БМВ пак са вдигнали цените, защото и за н54 дюзите са с 50-100% увеличение в дарукар и в чуждите сайтове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 02 Апр 2018, 13:47

Мине, не мине е така :mhihi:

Код: Избери целия код
Номенклатурен номер :    13538616079
Описание :    ДЮЗА ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ БЕНЗИН !
Ед.цена (с ДДС) :    467.35 BGN


А ги помня на 200-240 лева на бройка само преди 2 години горе-долу :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook