E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- C8699HX
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги мога ли да карам с масло 5/40 и има ли някакви рискове? Оказа се че 5/30 го гори доста.....или е жестоко менте или не знам
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм с 0/40. Доскоро и аз имах проблем с загубата на масло и основния проблем беше гарнитурата на капака. Явно на всеки 150к километра трябва да се сменя.
Вчера от 40 км/ч дадох газ до долу и го вдигнах на 200. След около 30 секунди ми даде check engine и грешка cc-id 29. Колата си работеше както обикновено, а чека се махна след гасене/палане. На диагностиката показа това
2A82 VANOS intake – stiff; jammed mechanically
2A87 VANOS exhaust – stiff; jammed mechanically
Ще пробвам да изчистя ваносите и да ги разменя за да видя дали ще даде грешка 2A87 и да разбера от единия ванос ли е проблема, че може и да е в разпределителния вал. Някой имал ли е същия проблем?
Вчера от 40 км/ч дадох газ до долу и го вдигнах на 200. След около 30 секунди ми даде check engine и грешка cc-id 29. Колата си работеше както обикновено, а чека се махна след гасене/палане. На диагностиката показа това
2A82 VANOS intake – stiff; jammed mechanically
2A87 VANOS exhaust – stiff; jammed mechanically
Ще пробвам да изчистя ваносите и да ги разменя за да видя дали ще даде грешка 2A87 и да разбера от единия ванос ли е проблема, че може и да е в разпределителния вал. Някой имал ли е същия проблем?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, колеги,
аз съм готов с inlet-ите като първи впечатления мога да кажа, че колата наистина се чувста мнооого по-жива, много е нервна и съм много доволен. Не знам дали само inlet-и без останалите ми модове щеше да е такъв ефектът, но за щастие ги има всичките
Сега, конкретно на резултатите само от inlet-ите НА ГУМИ:
- JB4 Map 5 - 20 коня и 25 нютона.
- JB4 Map 2 - 12 коня и 20 нютона.
- JB4 Map 0 - не е мерено след inlet-ите, но предполагам и там ще е нещо в рамките на 5-10 коня разлика и 15 нютона.
Ето и една графика преди/след на 5-та карта. Разполагам с още графики, на 2-ра карта, на 0(преди inlet-ите, където колата е 298 коня на гуми с другите модове ) ако ви е интересно ще кача
За съжаление нещо се е случило с USB кабела и не мога да се connect-на към лаптопа за да логна и ще трябва да го караме само на графики, докато открия проблема.
Монтажът беше много куц и майсторът доста си игра. Надявам се всичко да е вързал коректно, макар, че се съмнявам, защото понякога(рядко, но се случва) на пълна газ, колата влиза в аварием режим и изключва турбините. След рестарт се оправя. Предстои четене на грешки и отново ще ходи при него да си говорят.
Това е за момента от мен
аз съм готов с inlet-ите като първи впечатления мога да кажа, че колата наистина се чувста мнооого по-жива, много е нервна и съм много доволен. Не знам дали само inlet-и без останалите ми модове щеше да е такъв ефектът, но за щастие ги има всичките
Сега, конкретно на резултатите само от inlet-ите НА ГУМИ:
- JB4 Map 5 - 20 коня и 25 нютона.
- JB4 Map 2 - 12 коня и 20 нютона.
- JB4 Map 0 - не е мерено след inlet-ите, но предполагам и там ще е нещо в рамките на 5-10 коня разлика и 15 нютона.
Ето и една графика преди/след на 5-та карта. Разполагам с още графики, на 2-ра карта, на 0(преди inlet-ите, където колата е 298 коня на гуми с другите модове ) ако ви е интересно ще кача
За съжаление нещо се е случило с USB кабела и не мога да се connect-на към лаптопа за да логна и ще трябва да го караме само на графики, докато открия проблема.
Монтажът беше много куц и майсторът доста си игра. Надявам се всичко да е вързал коректно, макар, че се съмнявам, защото понякога(рядко, но се случва) на пълна газ, колата влиза в аварием режим и изключва турбините. След рестарт се оправя. Предстои четене на грешки и отново ще ходи при него да си говорят.
Това е за момента от мен
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за летни гуми на нашите автомобили ? Има редица тестове направени от различни списания и общо взето знаете как е много е относително. Затова нека обсъдим добрите опции за нашите метеорологични условия?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:...
Супер, браво за ентусиазма! Резултата е по-добър, отколкото аз лично очаквах! Все пак познах, че на 5-та карта ще е най-добре
Можеш ли да пуснеш снимка(и) на крайния разултат? Усети ли разлика в звука?
Аз очаквах разликите да са основно във високите обороти, но гледам, че са основно в средата. Въпреки това имаш покачване на максималната мощност с 200 оборота, което също е добре.
- C8699HX
- младши ентусиаст
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги имам проблем със скоростите,за 2ри ден подред ги прегрявам Очевидно след 20мин пързаляне маслото става на минерална вода....
Някой може ли да ми каже точно какво масло се слага на тези скорости,колко пари е като цяло обслужването и с картера и филтъра и от къде мога да го купя?
Скоростите са 6hp19 автомат с пера.
Някой може ли да ми каже точно какво масло се слага на тези скорости,колко пари е като цяло обслужването и с картера и филтъра и от къде мога да го купя?
Скоростите са 6hp19 автомат с пера.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Супер, браво за ентусиазма! Резултата е по-добър, отколкото аз лично очаквах! Все пак познах, че на 5-та карта ще е най-добре
Можеш ли да пуснеш снимка(и) на крайния разултат? Усети ли разлика в звука?
Аз очаквах разликите да са основно във високите обороти, но гледам, че са основно в средата. Въпреки това имаш покачване на максималната мощност с 200 оборота, което също е добре.
Звукът определено се промени към добро - първо, че се чуват BOV-четата много повече(макар и малки и стокови), освен това в средни обороти ако дадеш газ се чува как смуче въздух (това ако си намалил музиката). Иначе ми се струва малко по-шумна, но може и да си втълпявам.
Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам
Ето и снимка на коша сега:
Като пак казвам, не знам майсторът до колко го е направил професионално, досега не беше слагал. Мен ме дразнят някои неща(например вакуумите) и ще влиза пак при него за преправяне, но засега идеята беше да ги вържем, да видим всичко наред ли е и какви са резултатите.
Следва челен кулер, чее лятото там вътре ще е 300 градуса сигурно
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ND1 написа:Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за летни гуми на нашите автомобили ? Има редица тестове направени от различни списания и общо взето знаете как е много е относително. Затова нека обсъдим добрите опции за нашите метеорологични условия?
235 отпред, 265 отзад - Конти 6, Michelin нещо топ или моя фаворит -> Yokohama AD08R / ( също добра опция -> Michelin Sport Cup 2) ако ще има и трак дни.
P.S.: В София с каквито и да е, на изтъркан/прашен път няма да има сцепление
P.S.2: Тестове/списания хем е интересно, хем са яко платени/спонсорирани и малко е относително (дори ADAC няколко пъти ги хващаха и съдиха, че им плащат да промотират продукти...).
devent написа:Здравейте, колеги,
Сега, конкретно на резултатите само от inlet-ите НА ГУМИ:
- JB4 Map 5 - 20 коня и 25 нютона.
- JB4 Map 2 - 12 коня и 20 нютона.
- JB4 Map 0 - не е мерено след inlet-ите, но предполагам и там ще е нещо в рамките на 5-10 коня разлика и 15 нютона.
Давай смело и другите дино графики, няма как да е излишно и не интересно И поздрави за резултата!
П.С.: Аз съм със силиконови на оригиналните места, но пък имам друга драма -> този на задното турбо на няколко хиляди км се вади (за 2-ри път става). И се чудя майсторите ли са ни толкова кадърни или реално е доста трудно да се хване (като цяло монтажа на инлетите е може би най-гадната и трудна тунинг част за този мотор). Ако някой се е сблъсквал с това и има идея как да го реша този проблем генерално и/или къде - моля да сподели
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За инлетите,мога да дам ето това като линкче:
http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1305598&d=1445595146
Но гледайки снимката,не виждам тумбите да седят по този начин,освен ако няма други промени по колата...но сякаш ми е малко грозновато
http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1305598&d=1445595146
Но гледайки снимката,не виждам тумбите да седят по този начин,освен ако няма други промени по колата...но сякаш ми е малко грозновато
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Повечето хора разкарват вакуумните резервоари, когато инсталират релокирани инлети. Малко е спорна работата - хем не съм виждал някой да се оплаче от проблеми и да ги върне, хем не са там съвсем без причина...
Последна промяна nero_ на 12 Мар 2018, 13:32, променена общо 1 път
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:
Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам
Преди да си оправиш кабелите и да направиш подробни логове, които да се анализират, не те съветвам да пробваш каквото и да е различно от 5-та карта .
Иначе работя по 6-та карта за моята кола, но снеговете ми прекъснаха настройките. В края на тази седмица ако е хубаво времето ще продължа и ако съм доволен от резултата ще мина и през дино. Целта е 380-390.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:devent написа:
Иначе, засега на 5-та е най-добре, не знам за 7-ма карта какво още ми трябва, може би един octane booster и да пробвам
Преди да си оправиш кабелите и да направиш подробни логове, които да се анализират, не те съветвам да пробваш каквото и да е различно от 5-та карта .
Иначе работя по 6-та карта за моята кола, но снеговете ми прекъснаха настройките. В края на тази седмица ако е хубаво времето ще продължа и ако съм доволен от резултата ще мина и през дино. Целта е 380-390.
Задължително преди да си правя експерименти ще оправя проблема, чее не ми се рискува да пръсна/счупя нещо
Това е интересно за 6-та карта, браво за ентусиазма! Ще стискаме палци за резултатите да ги постигнеш.
Ето и една графика от преди инлет-ите, съответно на 2-ра карта, 5-та и 0.
И една след (5-та, 2-ра карта):
Относно вакуумните резервоари - и мен много ме дразнят, но не съм знаел до момента, че могат да се премахват. Аз също гледах снимки на инсталирани инлети и не ги видях, но си мислех, че някъде са ги мушнали по-надолу и не се виждат. Реално ако сте чели по темата, може ли да споделите някакво синтезирано инфо, преди да седна да чета ? Благодаря
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Мии синтезирано инфо.... служат за буфер, защото вакуума от помпата не е перфектно регулиран и може да има вариации. Премахват се като се се свързва директно помпата към соленоидите... един вид просто се премахват и се заместват с подходяща по дължина тръбичка. Важно е после да се видят логовете да се провери дали PWM-a се е изменил и дали държи добре таргета. Това е на кратко.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Попаднах днес на едно сравнително ново видео с монтаж на такива като моите, пак си изглежда като голяма мъка
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Вакумните резервоари много рядко някой ги маха, местят се на лявата разпънка. Не е за тук, но понеже е малко специфичен модел колата, другият месец, ще си правя нов сингъл турбо кит и сегашният, ще ми е за продаване. Та ако някой му се кара сингъл може да пише.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани