E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 18 Дек 2017, 13:56

Rainbow написа:Странно ми е, че си разочарован :shock: Може ли да споделиш кое по-точно те разочарова?

От BBK ако не я караш на писта, няма никакъв смисъл за мен (освен при излишни пари), да не говорим, че многобуталните при градско каране (някой от тях) са склонни да създават проблеми. Там като спирачен път ще видим примерно 1 метър по-малко при 100-0, но пък бонуса им е, че доста поредни брутални спирания няма да ги сбъркат (което пак е само за писта).

P.S.: А тези от AKMotorsport ОК ли са колега? Не съм ги чувал до сега.


Комплекта им е сбирщайн за не малко пари все пак. Ако ще скачаш на нещо такова не е ли по-оферта, нещо доказало се и пълен кит като Wildwood, AP Racing, дори D2 макар и за още малко пари отгоре?


1. Ами свикнал съм да ползвам с друг тип накладкаи ( Ferodo DS2500), и жълтото ЕВС не ми допадна.
Колата я купих с вече монтирани ЕВС дискове и накладки, и като цяло имах други очаквания.
На мен лично ми се струва, че им отнема повече време да достигнат работна температура, и в последствие лесно прегряват.
Това при градско шофиране няма да е е проблем за повечето хора

Изненада ме факта, че 61-цата ми спира доста повече като при последователни спирания и има осезаемо по-малък брейк фейд.

Сега, друг е момента, че колата е със спирачки от М5, но все пак колата тежи с 300кг повече...

2. Апаратите съм ги купувал от тук, за един проект, но така и не влезнаха в употреба.

Принципно смятам да я покарам на няколко тракдейа през 2018, така че ще са ми от полза, разбира се "Bling" фактора е в основата на всичко :mhihi:

In_Memoriam написа:
Сега като се загледах голям минус на този кит е (особено на задните), че площта на периферията на диска и накладката се разминават с много, но с ОЕМ дискове и Porsche апарати толкова...


Така е, но само ако ползваш накладката която е за Кайен, взимат се задни накладки за 911 номерчето по Stoptech е 309.11350 :)

Кита им е безумно скъп като цяло, но за щастие мога да си го събера за една много малка част от обявената цена 8)
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 21 Дек 2017, 12:58

Точно на време за Коледа :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 22 Дек 2017, 5:31

theo_tl написа:Точно на време за Коледа :D

А честито! :D Фордж имат ли изискване към размера на вакумната линия? И с каква пружина е?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 23 Дек 2017, 19:31

Честито!!! Аз имам същият. Един съвет- хвани с една миша опашка(пластмасово пръстенче) маркуча за самата тръбичка, защото колкото и добре да я монтираш, от налягането ми се е случвало да се изхлузва маркучето и 335цата влиза веднага в лимп мод :mhihi: Един път ми се случи по пътя и аз се стреснах, викам си какво пак стана.. а то аварийния режим беше точно заради това... :D Че ме хвана и неподготвен и си изгорих пръстите да го набутвам маркучето в назъбената тръбичка, а то все се изхлузваше при подаване на газ и събрах една тълпа с хора до мол “София” :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 01 Яну 2018, 19:00

Фаровете ми от вътрешната страна са супер много прашни. Конденз не съм забелязал да има, но от къде влиза тая прах не знам. Дайте съвет как да ги изчистя, че изглеждат супер грозно при включени светлини.

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 02 Яну 2018, 9:25

Щурми написа:Фаровете ми от вътрешната страна са супер много прашни. Конденз не съм забелязал да има, но от къде влиза тая прах не знам. Дайте съвет как да ги изчистя, че изглеждат супер грозно при включени светлини.

Изображение

Изображение

Не само са прашни ами са и надрани и Rainbow беше ги правил някъде и бяха станали УАУ...сам НЕ те съветвам да ги отваряш - ял съм го ,мъка и голяма занимавка,не че не станаха ама все пак..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 02 Яну 2018, 10:32

Сам е лепене шкурене с пасти и т.н. нямам опит - иначе при мен беше рециклаж + защитно фолио + лепене, че имах счупено на няколко места (не се виждаше като са на колата, но влизаше влага и почти ми изгори баласта на ксенона, защото от БМВ са решили да го сложат на дъното на фара, та ако има влага да си я събира :mhihi: ).

Струваше ми 250 лева и една седмица забавяне ако не е и повече, като им занесох само фаровете иначе щеше да е още повече...

_____________________________________________________________________
Да не пускам ново мнение.

Повечето може и да ги знаете, но 2 много полезни линка за разчитане на логовете от JB4 и реално анализиране дали всичко ви е наред с тунинга:

Logging Parameters and their Meaning

+




_______________________________________________________________
Да не пускам ново мнение - 2 :mhihi:

NEW 335i N54 HP WORLD RECORD - 938.96 WHP / 861.76 ft/lbs (1169nm)

MHD flash only tuned by Ken WedgePerformance using a MOTIV Motorsport boost box and our M-Boost option.

- Built engine by Horsepower Barn and Ad Engineering
- Precision Turbo & Engine 6870 bottom mount single turbo
- Precision Raceworks Ignition System
- Dual LPFP and Port Injection

1.jpg

2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 18 Яну 2018, 23:07

Аз съм с Перформънс спирачки от F серия 370мм вариант с Jurid накладки, които са си за оригинално вграждане. Това е най-лесния, директен и много добър вариант за ъпгрейд, от който се намират направо нови от ebay.de за по 600 евро барабар с накладките. Въобще не се занимавайте с разни преправяния от Порше, АМГ, М и тн. (обмислял съм ги всичките), а който мисли, че е безмислено много се е излъгал, това ми беше единствения вариант да спра да кривя дискове на всеки 2-3000км без значение от марката. Няма нужда да се сменя мастър цилиндъра. Относно колегата с Forge чардж пайпа, аз карам с такъв трета година и съм много доволен без никакъв проблем, може да се ползва и най-меката пружина, защото така или иначе налягането си натиска отгоре докато не върнеш гаста. Също и няма значение диаметъра на маркуча само да е здрав, че съм го цепил два пъти на нипела и тогава почва да пуска разбира се, като първия пъ видях зор докато забележа, че е от там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от In_Memoriam » 20 Яну 2018, 17:05

gixer написа:Аз съм с Перформънс спирачки от F серия 370мм вариант с Jurid накладки, които са си за оригинално вграждане. Това е най-лесния, директен и много добър вариант за ъпгрейд, от който се намират направо нови от ebay.de за по 600 евро барабар с накладките. Въобще не се занимавайте с разни преправяния от Порше, АМГ, М и тн. (обмислял съм ги всичките)

Цената е добра, но все пак говорим за 12 кг. на парче срещу под 10 за еквивалентен размер афтърмаркет диск. В противен случай е спорно доколко може да се нарече "ъпгрейд", тъй като всичко това е подвижно тегло.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 25 Яну 2018, 11:15

Говорим-не говорим сметки на килограмите не съм правил, колата я карам 7ма година като 4 и нещо със стоковите и вече почти 3 с М перформънс пакет предни от Ф30 370мм версията и си е тотален ъпгрейд. Реших си проблема с кривенето на дискове постоянно и спира доста по-добре. Не е нужна смяна на помпата, а забравих да кажа, че цената около 600 евро в само за предните, но пък задните разправията е най-вече само за красота.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от In_Memoriam » 25 Яну 2018, 15:43

gixer написа:Говорим-не говорим сметки на килограмите не съм правил

Малко хора си правят труда да смятат килограми на стрийт кола и резултатът е ъпгрейд на спирането и даунгрейд на завиването и ускорението, но за тези пари толкова. За мен лично може да се нарече ъпгрейд, когато съм и свалил някое килце :yes:

gixer написа:но пък задните разправията е най-вече само за красота.

Това не го разбрах.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 25 Яну 2018, 20:09

Сменянето на задните спирачни апарати с такива от М Перформанс пакет от ф30.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 31 Яну 2018, 12:07

На някой ако му трябват Index 12 инжектори имам 6 броя на 40000км свалени вчера от моята кола, поръчвани лично от мен от US. Вчера направих скъпа проба/грешка да си реша проблема с груб празен ход за който до тук съм сменил два ванос соленоида, свещи, бобини, орингове на колектора, завъртях две ГНПта, още два комплекта инжектори втора ръка от приятели за проба и даже си сложих резервния мотор. Накрая вчера сложих 6 чисо нови инжетора от Елиткар плюс датчик за ниското и проблема си остава. Та тези ми остават излишни, отделно имам и един комплект от различни индекси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 05 Фев 2018, 14:59

И тук да напиша, че го обсъждахме преди няколко страници - кутията ми отнесе ремап с xHP flashtool, stage 3. Първите впечатления са ми доста добри, заслужаваше си. 335-цата стана още по-приятна кола :) Направо ги копирам от другата тема, където ги споделих:

- кутията на D сменя много плавно, направо не я усещам
- и на D и на DS има кикдаун, макар и в сайта да пише, че няма. Това е голям + за мен, защото си мислех, че няма да имам kickdown в пътите, в които си карам лекичко и ми потрябва по-ниска предавка за да изпреваря, но това не е така. Все още не съм тествал обаче колко предавки сваля т.е. дали поведението е както преди, но би трябвало.
- Тръгва от 1-ва, преди тръгваше от 2-ра.

Такаа, най-интересното е на M, където си минава на truе manual.
- Не downshift-ва, което е най-важното за мен. Много беше тегаво, когато карах на Витоша и катерех на 3-та, например, и на някой завой настрани кутията реши, че трябва да свали предавка и да ми вдигне оборотите :lol: или другият случай като набиеш kickdown от М2 на 50 км/ч и тя свали 1-ва и си запали гумите :D
- Има си изравняване на обороти при downshift.
- Сменя супер бързо..
- Има много як "шут", при смяна на предавки.
- Не upshift-ва сама, а чака ти да си я качиш.

Единственият минус е, че трябва да се откачи jb4-ката преди флаша и отнема повече време, особено ако искате да си ги сменяте често stage-овете. Но пък как беше - трай бабо за хубост :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 05 Фев 2018, 15:14

devent написа:- кутията на D сменя много плавно, направо не я усещам

При мен пък малко се влоши комфорта - не съм особено доволен (от D, иначе М е много добре)

devent написа:- и на D и на DS има кикдаун, макар и в сайта да пише, че няма.

При мен няма

devent написа:- Тръгва от 1-ва, преди тръгваше от 2-ра.

Моята си работи както работеше и преди - тръгва от първа ако съм напълно спрял и от втора ако влезе в програмата за задръстване.

devent написа:Единственият минус е, че трябва да се откачи jb4-ката преди флаша и отнема повече време, особено ако искате да си ги сменяте често stage-овете. Но пък как беше - трай бабо за хубост :)

Не трябва да се откача :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook