E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 16 Мар 2019, 21:53

https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E


Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 16 Мар 2019, 22:04

@Nickelback - не е най-далече, това е 4-тият ако така го гледаме, но мисля, че е ОК, да. Просто на мен ми беше любопитно, до сега на 335i май не съм виждал много биелни лагери из нета (като цяло не се водят консуматив като при М-ките уж :mhihi: ).

Щурми написа:https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E


Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат. :mhihi:


Това е забавно, мислел съм ги тези простотии, но не е за ежедневна кола, като моята :mhihi:

Ще дразниш много и ще ти гръмне главата като тръгнеш на дълъг път и пуснеш темпомата...

А и кита е почти права тръба като го гледам ахахха
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 24 Мар 2019, 20:41

Малко интересно инфо - сравнение на по известните BBK за Е92 М3 (то би важило и за нас в голяма степен).

Бих го качил директно в темата, но лимита е 3МБ, а PDF-a е 4.5 :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 26 Мар 2019, 13:42

Колеги,имам питане към хората с хибридни турбини,с какви настройки карат? Смисъл jb4,Mhd,custom remap? Аз съм с н55 в е90 и съм пред този ъпдейт,имам даунпайп,чардж,кулер и jb, та това ми остана и се чудя как да процедирам,предлагат ми направата на хибрид няколко бг фирми,та всякакво инфо ще ми е полезно. Благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 26 Мар 2019, 17:14

Rainbow написа:Малко интересно инфо - сравнение на по известните BBK за Е92 М3 (то би важило и за нас в голяма степен).

Бих го качил директно в темата, но лимита е 3МБ, а PDF-a е 4.5 :)

Всичкото хубаво, ама не са народни тия цени :D

choio написа:Колеги,имам питане към хората с хибридни турбини,с какви настройки карат? Смисъл jb4,Mhd,custom remap? Аз съм с н55 в е90 и съм пред този ъпдейт,имам даунпайп,чардж,кулер и jb, та това ми остана и се чудя как да процедирам,предлагат ми направата на хибрид няколко бг фирми,та всякакво инфо ще ми е полезно. Благодаря


JB4 + custom MHD BEF... Щом така или иначе вече имаш JBто няма какво да му мислиш. Само трябва да намериш кой да ти направи флаша
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 26 Мар 2019, 17:47

То май ще трябва сам,чета че беф при н55 понякога дава ядове с xhp ...разпитвах на няколко места,отговора беше флашни си го сам;)

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 26 Мар 2019, 20:08

За самото флашване да. За писането на мапа, който ще се флашва имах предвид
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 27 Мар 2019, 7:27

ggogoo написа:За самото флашване да. За писането на мапа, който ще се флашва имах предвид


Ами аз за това се съветвам тук,защото в общи линии нямам идея кой би могъл да го извърши :bchug: ,а и мие интересно опита на колегите с бг фирмите които правят хибридни турбини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 27 Мар 2019, 10:07

Опита масово е лош / трагичен :mhihi: Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) :mhihi: Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева :mhihi:

Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 27 Мар 2019, 11:09

choio написа:и мие интересно опита на колегите с бг фирмите които правят хибридни турбини.


Пари на вятъра (лично мнение, нямам опит). Какво точно ти предлагат като компоненти и спецификации? TD03 поне е проста и сравнително популярна турбина. Докато на N55 BW турбото не знам колко са пипали родните "майстори".

Иначе за софтуер си ползваш pump bef и JB4 за бууст контрол. Нищо сложно. Не съм се интересувал колко е лимита на TMAP на N55, ако излезеш извън обхват и там ще трябва да се пипне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 27 Мар 2019, 11:31

Rainbow написа:Опита масово е лош / трагичен :mhihi: Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) :mhihi: Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева :mhihi:

Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо ;)


Аз съм с мап на trebila и всичко става доста бързо всъщност :D отговаря на мейлите в рамките на часове, а и парите, които взема са по малко от тия дето родните тунери ги искат
За бг хибридите нямам впечатления...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 27 Мар 2019, 11:43

Обикновено го сменят с от н20 на 3.5 ... ами казват, че били правили бая турбини успешно,уж с много добри перки работели,цени от 600-1200 лв в зависимост колко е зле мойта турбина...ест има вариант и за purestage1 ...ма там е много мътна историята, поне за мен,вече ps2 ми е твърде много,колата си е евридейка и я искам в максимално сигурно състояние,до колкото това може да се каже за н 54/55:)))

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 27 Мар 2019, 12:42

ggogoo написа:
Rainbow написа:Опита масово е лош / трагичен :mhihi: Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) :mhihi: Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева :mhihi:

Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо ;)


Аз съм с мап на trebila и всичко става доста бързо всъщност :D отговаря на мейлите в рамките на часове, а и парите, които взема са по малко от тия дето родните тунери ги искат
За бг хибридите нямам впечатления...



и аз в момента работя с trebila, пише ми мап, и не ми се струва бавно. Както е казал колегата, отговаря до часове и е пич. Не знам общо колко време ще отнеме процесът, защото в момента настройваме още, но ще напиша едно по-дълго мнение за резултати и впечатления от мапа след като сме готови.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 27 Мар 2019, 13:47

Това имах предвид под бавно, че финалният резултат ще отнеме 1-2 седмици сигурно, иначе си отговаря пича уж редовно.

Да драснете за финалният резултат и колко ви е излязло ей ;)

Между временно аз стопих и Ferodo Racing DS2500 накладките, та май ще скоча тестово на 3000... Работната температура на 2500 срещу 3000 е 50 срещу 200 градуса за минимална, но пък максималната е доста по-добра - 500 срещу 650, което малко ще се отрази на студени спирачки, но малко ми писна след 100км каране по писта да съм за нови накладки от 5-800 лева (тежи си колата да му се не види :confused: ). Друг е въпрос колко ще оцелеят дисковете, но с тези темпове това ще са им 3-ти комплект накладки така или иначе :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 27 Мар 2019, 17:32

Сега проверих че ми е струвало 200 евро октомври 2017... май тука вземат повече тунерите.... И до сега го питам от време на време ако има нещо и отговаря без проблем. Колегата Гиксерчо също работи с него за сингъл турбото. Моят резултат го пише в инфото ми :mhihi: и графика бях качвал. Сега се замислям, че това беше със сток свещи и бубини, които даваха мисфайър във високите и приплъзващ съединител :lol: :lol: май трябва да премеря пак като разработя новия :D

Rainbow написа:
Между временно аз стопих и Ferodo Racing DS2500 накладките, та май ще скоча тестово на 3000... Работната температура на 2500 срещу 3000 е 50 срещу 200 градуса за минимална, но пък максималната е доста по-добра - 500 срещу 650, което малко ще се отрази на студени спирачки, но малко ми писна след 100км каране по писта да съм за нови накладки от 5-800 лева (тежи си колата да му се не види :confused: ). Друг е въпрос колко ще оцелеят дисковете, но с тези темпове това ще са им 3-ти комплект накладки така или иначе :mhihi:

Тая краста иско яко чесане, ейй :mhihi: не е лесна работата

П.С. Май и Гелешвили беше правил 335ца, ама не се сещам подробности....
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook