E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E
Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат.
Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
@Nickelback - не е най-далече, това е 4-тият ако така го гледаме, но мисля, че е ОК, да. Просто на мен ми беше любопитно, до сега на 335i май не съм виждал много биелни лагери из нета (като цяло не се водят консуматив като при М-ките уж ).
Това е забавно, мислел съм ги тези простотии, но не е за ежедневна кола, като моята
Ще дразниш много и ще ти гръмне главата като тръгнеш на дълъг път и пуснеш темпомата...
А и кита е почти права тръба като го гледам ахахха
Щурми написа:https://www.youtube.com/watch?v=c2Dq-3LSP8E
Бате, бате! Куките преди да са те видели ще са решили, че ще те спрат.
Това е забавно, мислел съм ги тези простотии, но не е за ежедневна кола, като моята
Ще дразниш много и ще ти гръмне главата като тръгнеш на дълъг път и пуснеш темпомата...
А и кита е почти права тръба като го гледам ахахха
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко интересно инфо - сравнение на по известните BBK за Е92 М3 (то би важило и за нас в голяма степен).
Бих го качил директно в темата, но лимита е 3МБ, а PDF-a е 4.5
Бих го качил директно в темата, но лимита е 3МБ, а PDF-a е 4.5
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги,имам питане към хората с хибридни турбини,с какви настройки карат? Смисъл jb4,Mhd,custom remap? Аз съм с н55 в е90 и съм пред този ъпдейт,имам даунпайп,чардж,кулер и jb, та това ми остана и се чудя как да процедирам,предлагат ми направата на хибрид няколко бг фирми,та всякакво инфо ще ми е полезно. Благодаря
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Малко интересно инфо - сравнение на по известните BBK за Е92 М3 (то би важило и за нас в голяма степен).
Бих го качил директно в темата, но лимита е 3МБ, а PDF-a е 4.5
Всичкото хубаво, ама не са народни тия цени
choio написа:Колеги,имам питане към хората с хибридни турбини,с какви настройки карат? Смисъл jb4,Mhd,custom remap? Аз съм с н55 в е90 и съм пред този ъпдейт,имам даунпайп,чардж,кулер и jb, та това ми остана и се чудя как да процедирам,предлагат ми направата на хибрид няколко бг фирми,та всякакво инфо ще ми е полезно. Благодаря
JB4 + custom MHD BEF... Щом така или иначе вече имаш JBто няма какво да му мислиш. Само трябва да намериш кой да ти направи флаша
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
То май ще трябва сам,чета че беф при н55 понякога дава ядове с xhp ...разпитвах на няколко места,отговора беше флашни си го сам;)
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За самото флашване да. За писането на мапа, който ще се флашва имах предвид
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:За самото флашване да. За писането на мапа, който ще се флашва имах предвид
Ами аз за това се съветвам тук,защото в общи линии нямам идея кой би могъл да го извърши ,а и мие интересно опита на колегите с бг фирмите които правят хибридни турбини.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Опита масово е лош / трагичен Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева
Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо
Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:и мие интересно опита на колегите с бг фирмите които правят хибридни турбини.
Пари на вятъра (лично мнение, нямам опит). Какво точно ти предлагат като компоненти и спецификации? TD03 поне е проста и сравнително популярна турбина. Докато на N55 BW турбото не знам колко са пипали родните "майстори".
Иначе за софтуер си ползваш pump bef и JB4 за бууст контрол. Нищо сложно. Не съм се интересувал колко е лимита на TMAP на N55, ако излезеш извън обхват и там ще трябва да се пипне.
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Опита масово е лош / трагичен Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева
Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо
Аз съм с мап на trebila и всичко става доста бързо всъщност отговаря на мейлите в рамките на часове, а и парите, които взема са по малко от тия дето родните тунери ги искат
За бг хибридите нямам впечатления...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Обикновено го сменят с от н20 на 3.5 ... ами казват, че били правили бая турбини успешно,уж с много добри перки работели,цени от 600-1200 лв в зависимост колко е зле мойта турбина...ест има вариант и за purestage1 ...ма там е много мътна историята, поне за мен,вече ps2 ми е твърде много,колата си е евридейка и я искам в максимално сигурно състояние,до колкото това може да се каже за н 54/55:)))
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ggogoo написа:Rainbow написа:Опита масово е лош / трагичен Обикновено си доволен 5-10к км и после се скапват и веднага ще ти кажат, че мапа е виновен, те не са направили грешка (говоря за турбините) Мап за MHD не съм чул някоя българска фирма да прави, тях повече ги блазни готови карти от нета да налеят за 4-500 лева
Самото MHD не е rocket science та сами ще си действате, вече къстъм карти - по-скоро някой от чужбина с логове. Из интернет средите много известен е trebila, може да го гугълнете, но не очаквайте да стане бързо
Аз съм с мап на trebila и всичко става доста бързо всъщност отговаря на мейлите в рамките на часове, а и парите, които взема са по малко от тия дето родните тунери ги искат
За бг хибридите нямам впечатления...
и аз в момента работя с trebila, пише ми мап, и не ми се струва бавно. Както е казал колегата, отговаря до часове и е пич. Не знам общо колко време ще отнеме процесът, защото в момента настройваме още, но ще напиша едно по-дълго мнение за резултати и впечатления от мапа след като сме готови.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това имах предвид под бавно, че финалният резултат ще отнеме 1-2 седмици сигурно, иначе си отговаря пича уж редовно.
Да драснете за финалният резултат и колко ви е излязло ей
Между временно аз стопих и Ferodo Racing DS2500 накладките, та май ще скоча тестово на 3000... Работната температура на 2500 срещу 3000 е 50 срещу 200 градуса за минимална, но пък максималната е доста по-добра - 500 срещу 650, което малко ще се отрази на студени спирачки, но малко ми писна след 100км каране по писта да съм за нови накладки от 5-800 лева (тежи си колата да му се не види ). Друг е въпрос колко ще оцелеят дисковете, но с тези темпове това ще са им 3-ти комплект накладки така или иначе
Да драснете за финалният резултат и колко ви е излязло ей
Между временно аз стопих и Ferodo Racing DS2500 накладките, та май ще скоча тестово на 3000... Работната температура на 2500 срещу 3000 е 50 срещу 200 градуса за минимална, но пък максималната е доста по-добра - 500 срещу 650, което малко ще се отрази на студени спирачки, но малко ми писна след 100км каране по писта да съм за нови накладки от 5-800 лева (тежи си колата да му се не види ). Друг е въпрос колко ще оцелеят дисковете, но с тези темпове това ще са им 3-ти комплект накладки така или иначе
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Сега проверих че ми е струвало 200 евро октомври 2017... май тука вземат повече тунерите.... И до сега го питам от време на време ако има нещо и отговаря без проблем. Колегата Гиксерчо също работи с него за сингъл турбото. Моят резултат го пише в инфото ми и графика бях качвал. Сега се замислям, че това беше със сток свещи и бубини, които даваха мисфайър във високите и приплъзващ съединител май трябва да премеря пак като разработя новия
Тая краста иско яко чесане, ейй не е лесна работата
П.С. Май и Гелешвили беше правил 335ца, ама не се сещам подробности....
Rainbow написа:
Между временно аз стопих и Ferodo Racing DS2500 накладките, та май ще скоча тестово на 3000... Работната температура на 2500 срещу 3000 е 50 срещу 200 градуса за минимална, но пък максималната е доста по-добра - 500 срещу 650, което малко ще се отрази на студени спирачки, но малко ми писна след 100км каране по писта да съм за нови накладки от 5-800 лева (тежи си колата да му се не види ). Друг е въпрос колко ще оцелеят дисковете, но с тези темпове това ще са им 3-ти комплект накладки така или иначе
Тая краста иско яко чесане, ейй не е лесна работата
П.С. Май и Гелешвили беше правил 335ца, ама не се сещам подробности....
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани