E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 19 Фев 2019, 11:31

335-та ми беше основна кола дълго време и беше супер готина комбинация от доста потентен и красив автомобил, който същевременно ме кара всеки ден на работа, водил ме е из голяма част от Европа с доста приличен разход и комфорт и противно на всеобщото мнение доста надежден.
Напоследък обаче, дали от годините, дали от друго, но не ми доставя същото удоволствие да давам газ в ежедневието. Супер много трафик, неадекватни шофьори, майки с деца по тротоарите, които не искам да стресна или притесня... и в крайна сметка в 99% от времето си возя задника и евентуално в 1% успявам да се насладя на автомобила. За това реших да пробвам и си купих тежка, грозна, бавна, но комфортна кола и ми хареса!
Отделно имах удоволствието да направя пълен трак дей на Серес с подготвена за целта кола и кефа е на съвсем друго ниво.
Та за това искам с минимална инвестиция (или дори ако може да ми останат пари) да сменя 335-та с нещо по-фокусирано, а не толкова универсално. М3 е вариант, защото фабрично е сравнително готово за писта и не губи цена. За съжаление обаче ще иска инвестиция. Не съм го решил още, дори не съм пуснал 335-та за продажба, но (лично мнение) според мен не е подходяща за писта по много причини.

Да вземем да ги изкараме тия бангии някой слънчев ден и да се запознаем на живо, че вече толкова години по форумите... :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Bexim » 19 Фев 2019, 11:50

Хахаха, от годините е... И при мен нещо вече не ми се вози твърдо, не искам да се нося по улиците и да ми стават очите на 4 за буркани, че после филмът ми е много противен, макар и моята да е далеч, далеч по-бавна, но за градски глупости си е екстра.
От както карам Ф30-то, така хубаво си се возя и хич не се ядосвам за нищо и никого.

ПП И аз бих дошъл, ако приемате асматици... :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от adovet » 19 Фев 2019, 12:43

ako приемате и 5 серия и аз бих дошъл на някоя среща. От скоро имам колата и като чета има доста потенциал за тунинг-мунинг специално този мотор, та бих се радвал на живо да се видим и да поговорим на такава тема [u] :bchug: [/u]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 19 Фев 2019, 19:38

При мен 2019, ще докара шпеер на 40% с нови лагери на дифа. Ще е интересно да комбинирам х драйва с LSD с висок процент на заключване ( може да почна и офф роуд хаха).
За сега 320коня на гуми са ми достатъчни и още няма да слагам даунпайп и интейк, особенно за моя стил на каране за момента е безпредметно...първо искам да се насладя на xdelete а максимално.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 20 Фев 2019, 10:38

Здравейте,

и аз бих се радвал да си направим една среща и да се запознаем наживо, с който не се познаваме :) приемаме всякакви ентусиасти независимо дали с асматици или каквото и да е, важното е да сме фенове. давайте ако искате като се затопли още малко някоя събота/неделя да го организираме.

аз един страничен въпрос, вчера гледахме с майстора тези вакуумните резервоарчета и нещо съм им хвърлил око да ги махам :D главно ме дразнят как седят като подарени, след като сложихме inlet-ите и ги релокирахме от другата страна, а не виждам къде другаде можем да ги сложим. Помня, че @_nero беше писал, че е малко спорна работата, но сега чета и в интернет за тях, че общо взето след като хората си слагат инлети ги махат и не репортват за някакви проблеми ? https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1266436

някой тествал ли е премахването им :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 20 Фев 2019, 11:06

Мисля, че и преди ти бях писал - много хора ги махат и не изпитват проблеми. Няма какво да счупиш без тях - пробвай и виж как ще се държи колата. За да не разчиташ само на "гъзомера" задължително подробни логове преди и след. Най-вече гледаш за стабилност на бууст контрола и PWM сигнала. Ако има проблеми - връщаш и готово. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2019

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от TRONIC » 25 Фев 2019, 15:01

Здраввейте,

Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2019

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от TRONIC » 01 Мар 2019, 18:26

TRONIC написа:Здраввейте,

Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.

Изображение


Добре, пуснах диагностика и показа следните грешки:
Изображение

Къде може да е проблема :?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 03 Мар 2019, 12:54

P0015 ми се случи със соленоидите на ванусите. Смених ги и двата с оригинални и се оправи веднага.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 03 Мар 2019, 18:43

TRONIC написа:Здраввейте,

Колата е 335i N54 с JB4 +даунпайп и хибридни този 'половин чек енджин' може ли да се маха без ODB тул? Чек ендижна на таблото го махам от JB менюто но този не се маха.



А някакви други симптоми има ли?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2019

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от TRONIC » 05 Мар 2019, 15:22

kapitanat написа:P0015 ми се случи със соленоидите на ванусите. Смених ги и двата с оригинални и се оправи веднага.


Благодаря за съвета, гледах това клипче https://www.youtube.com/watch?v=pP8EO9W6L5U
Този само ги почисти.

А за другия код го дават проблем с 'oxygen filter' който пак се чисти уж.

Препоръчайте ми сервиз в София за диагностика.
От къде си поръчвате части по принцип ?

П.С.
На пръв поглед не усещам някакви проблеми ама аз не я натискам много от както светна.
Ще пробвам да изтрия кодовете и ако се появят пак ще видим...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 16 Мар 2019, 21:29

Малко интересно и рядко инфо за мотора да споделя. Ето така ми изглеждат биелните лагери на 160к км, с 20-30к км JB4 и други жокери употреба :)

В допуска на износването са си и за сега няма нужда от смяна.

Горен и долен съответно:
bielni_lageri.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Nickelback » 16 Мар 2019, 21:32

На кой цилиндър е това?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 16 Мар 2019, 21:34

6-ти се води ако не се лъжа, но ще видим и другите де.

Под 6-ти ако са така (мисля, че са така :) ) -> 1-5-3-6-2-4
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Nickelback » 16 Мар 2019, 21:37

Най-далечният от маслената помпа обикновено е най-зле. Та ако е шести (най-близкия до шофьора) си е направо добре :yes:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook