E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пфф, тоя помиар как се хвърли под колата в последния момент...
Някой да продава m sport броня?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- eagle99
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: настрани и направо
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте! Прочетох цялата тема и намерих само един отговор на човек пробвал и минал през това,моля за отговори на хора от личен опит )! Интересува ме до какви коне/НМ държи автомата 6хп21 при 335и говорим за кутия обслужвана на време и в добро здраве като цяло. В н54tech форума има теми но няма конкретни отговори по този въпрос или поне аз не намерих!
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, колеги,
пристигна това:
и вече е монтирано на колата и си давам газ
най-сетне ми е спокойно, че няма да пръсна тръбата и да остана на пътя някъде
нещо ми се струва тихичко блоу оф-чето, обаче. На свален прозорец се чува готино как изпуска налягане, но иначе вътре е тихо. Не знам дали трябва да е така, някой има ли идея ?
пристигна това:
и вече е монтирано на колата и си давам газ
най-сетне ми е спокойно, че няма да пръсна тръбата и да остана на пътя някъде
нещо ми се струва тихичко блоу оф-чето, обаче. На свален прозорец се чува готино как изпуска налягане, но иначе вътре е тихо. Не знам дали трябва да е така, някой има ли идея ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако е много тихо - може да имаш скъсан/пукнат вакуумен маркуч някъде (аз бях така в един момент). Якото е, че блоуофа е много як за диагностика на проблем по звук
Иначе няма да съска като rice-ските на HKS да речем, да си знаеш
Иначе няма да съска като rice-ските на HKS да речем, да си знаеш
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, много ни замря темата дайте да я съживим
кой какво планира да си прави за идващия сезон по колата?
аз сега сменям дискове, накладки, маркучи + обслуване и някакви дреболии и ми предстои минаване към MHD скоро и ремап от trebila.
кой какво планира да си прави за идващия сезон по колата?
аз сега сменям дискове, накладки, маркучи + обслуване и някакви дреболии и ми предстои минаване към MHD скоро и ремап от trebila.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
продажба планирам аз Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Имайки предвид масово какви ще са Е46 М3-ките, които ще се продават не знам дали има смисъл... А читава ще е на цената на Е92 М3 и пак няма смисъл според мен ахаха. Отделно пък и първите М4-ки паднаха до 80к лева +-
Иначе с тунинга винаги ще има нещо повече и по-скъпо, ама човек трябва да си сложи лимит. Аз за тази година мисля да съм на гуми, масло, поддръжка и каране главно
Иначе с тунинга винаги ще има нещо повече и по-скъпо, ама човек трябва да си сложи лимит. Аз за тази година мисля да съм на гуми, масло, поддръжка и каране главно
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:продажба планирам аз Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Alek_SV написа:nero_ написа:продажба планирам аз Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц
Виновен... така и не можах да преглътна 3к за парче желязо, а съм сигурен, че си заслужава.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Alek_SV написа:nero_ написа:продажба планирам аз Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц
Виновен... така и не можах да преглътна 3к за парче желязо, а съм сигурен, че си заслужава.
Един познат и той като теб казваше за желязото и парите (макар там да беше за маховик за М-ка) и ми е много странно... Реално цялата кола ти е парче желязо + малко пластмаса и 5% друг материал
P.S.: Шпера е най-добрият ъпгрейд за мен - много повече от силовият тунинг... Кола без шпер лично аз не искам вече и да чувам (това го повтарям още от Е46-цата ми де). То това е и една от главните разлики като ги купуваш нови спрямо каква да е 3-ка и М3-ка
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
100% съм съгласен с теб ... Шпер е най-важното в едно БМВ . Няма тюн ,няма даун пайп , няма джанти манти .... ама хората не им са дават пари за едно жилязууу ... което променя колата тотално
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Прекалявате малко. Масовият потребител не е нито дрифтър, нито рейсър. Най-често иска да бие М3 на околовръстното. Съгласявам се, че е доста важен ъпгрейд, но не бих сменил даунпайп + JB4 + да речем нови гуми, за да докараме цената, с LSD. Просто добавената стойност не може да се сравнява. След като 95% от хората не им се дават пари, вероятно така са си подредили приоритетите. И аз смятам, че BOV е нещо супер безполезно, но въпреки това повечето коли го имат. И се кефят. И това е най-важното!
Повечето хора си имаме жени вкъщи, за да ни упрекват и да ни обясняват, как нещо не сме направили като хората или както те биха го направили. Няма нужда и във форума...
Повечето хора си имаме жени вкъщи, за да ни упрекват и да ни обясняват, как нещо не сме направили като хората или както те биха го направили. Няма нужда и във форума...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това за жените е добро попадение
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 844
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:продажба планирам аз Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.
Илии... LSD, WMI и инлети Много бездънна е тая яма с подобренията...
Някой бартер за е46 М3?
Колко пари ще й търсиш
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Без лоши чувства, естествено, че всеки сам си преценява как и за какво да си харчи парите
Но този ъпгрейд и по-добре ти слага конете на пътя принципно. Добавената стойност обаче не съм съгласен. Това ти дава контрол над управлението. То някой хора не ги интересуват и окачване и спирачки, ама само коне за дръпки по околовръстното на мен пък ми е странно
За жените е ясно - те са причината да не съм с pure stage 2 турбини
Лошото за мен е, че ако я разкараш, Е46 М3 ще ти е като спряла, а сток М4-ка ще ти е същата и става малко кофти положение (и аз го бях мислил, като имах една оферта за моята от Германия, но си казах, че после трябва с голямата кофа да наливам пак, за да видя нещо повече от евентуалната нова кола, освен ако не мина на Х5 3д семейно ).
Но този ъпгрейд и по-добре ти слага конете на пътя принципно. Добавената стойност обаче не съм съгласен. Това ти дава контрол над управлението. То някой хора не ги интересуват и окачване и спирачки, ама само коне за дръпки по околовръстното на мен пък ми е странно
За жените е ясно - те са причината да не съм с pure stage 2 турбини
Лошото за мен е, че ако я разкараш, Е46 М3 ще ти е като спряла, а сток М4-ка ще ти е същата и става малко кофти положение (и аз го бях мислил, като имах една оферта за моята от Германия, но си казах, че после трябва с голямата кофа да наливам пак, за да видя нещо повече от евентуалната нова кола, освен ако не мина на Х5 3д семейно ).
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани