E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 17 Яну 2019, 18:39

IMG_E1310.JPG



Пфф, тоя помиар как се хвърли под колата в последния момент...

Някой да продава m sport броня?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.05.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: настрани и направо

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от eagle99 » 26 Яну 2019, 11:26

Здравейте! Прочетох цялата тема и намерих само един отговор на човек пробвал и минал през това,моля за отговори на хора от личен опит :))! Интересува ме до какви коне/НМ държи автомата 6хп21 при 335и говорим за кутия обслужвана на време и в добро здраве като цяло. В н54tech форума има теми но няма конкретни отговори по този въпрос или поне аз не намерих!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 04 Фев 2019, 13:01

Здравейте, колеги,

пристигна това:
Изображение

и вече е монтирано на колата и си давам газ :driving:

най-сетне ми е спокойно, че няма да пръсна тръбата и да остана на пътя някъде :)

нещо ми се струва тихичко блоу оф-чето, обаче. На свален прозорец се чува готино как изпуска налягане, но иначе вътре е тихо. Не знам дали трябва да е така, някой има ли идея ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Фев 2019, 15:56

Ако е много тихо - може да имаш скъсан/пукнат вакуумен маркуч някъде (аз бях така в един момент). Якото е, че блоуофа е много як за диагностика на проблем по звук :)

Иначе няма да съска като rice-ските на HKS да речем, да си знаеш :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 18 Фев 2019, 13:27

Колеги, много ни замря темата :) дайте да я съживим :driving:

кой какво планира да си прави за идващия сезон по колата?

аз сега сменям дискове, накладки, маркучи + обслуване и някакви дреболии и ми предстои минаване към MHD скоро и ремап от trebila.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 18 Фев 2019, 13:46

продажба планирам аз :) Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.

Илии... LSD, WMI и инлети :) Много бездънна е тая яма с подобренията...

Някой бартер за е46 М3? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 18 Фев 2019, 14:59

Имайки предвид масово какви ще са Е46 М3-ките, които ще се продават не знам дали има смисъл... А читава ще е на цената на Е92 М3 и пак няма смисъл според мен ахаха. Отделно пък и първите М4-ки паднаха до 80к лева +- :mhihi:

Иначе с тунинга винаги ще има нещо повече и по-скъпо, ама човек трябва да си сложи лимит. Аз за тази година мисля да съм на гуми, масло, поддръжка и каране главно :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Alek_SV » 18 Фев 2019, 16:06

nero_ написа:продажба планирам аз :) Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.

Илии... LSD, WMI и инлети :) Много бездънна е тая яма с подобренията...

Някой бартер за е46 М3? :roll:


4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 18 Фев 2019, 16:11

Alek_SV написа:
nero_ написа:продажба планирам аз :) Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.

Илии... LSD, WMI и инлети :) Много бездънна е тая яма с подобренията...

Някой бартер за е46 М3? :roll:


4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц


Виновен... така и не можах да преглътна 3к за парче желязо, а съм сигурен, че си заслужава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 18 Фев 2019, 17:18

nero_ написа:
Alek_SV написа:
nero_ написа:продажба планирам аз :) Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.

Илии... LSD, WMI и инлети :) Много бездънна е тая яма с подобренията...

Някой бартер за е46 М3? :roll:


4 години + камара ъпгрейди и още не си сложил ЛСД ? ц -ц - ц -ц ц -ц ц ц-ц ц- ц


Виновен... така и не можах да преглътна 3к за парче желязо, а съм сигурен, че си заслужава.


Един познат и той като теб казваше за желязото и парите (макар там да беше за маховик за М-ка) и ми е много странно... Реално цялата кола ти е парче желязо + малко пластмаса и 5% друг материал :lol:

P.S.: Шпера е най-добрият ъпгрейд за мен - много повече от силовият тунинг... Кола без шпер лично аз не искам вече и да чувам (това го повтарям още от Е46-цата ми де). То това е и една от главните разлики като ги купуваш нови спрямо каква да е 3-ка и М3-ка ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Alek_SV » 18 Фев 2019, 18:27

100% съм съгласен с теб ... Шпер е най-важното в едно БМВ . Няма тюн ,няма даун пайп , няма джанти манти .... ама хората не им са дават пари за едно жилязууу ... което променя колата тотално :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 19 Фев 2019, 7:43

Прекалявате малко. Масовият потребител не е нито дрифтър, нито рейсър. Най-често иска да бие М3 на околовръстното. :mhihi: Съгласявам се, че е доста важен ъпгрейд, но не бих сменил даунпайп + JB4 + да речем нови гуми, за да докараме цената, с LSD. Просто добавената стойност не може да се сравнява. След като 95% от хората не им се дават пари, вероятно така са си подредили приоритетите. И аз смятам, че BOV е нещо супер безполезно, но въпреки това повечето коли го имат. И се кефят. И това е най-важното!

Повечето хора си имаме жени вкъщи, за да ни упрекват и да ни обясняват, как нещо не сме направили като хората или както те биха го направили. Няма нужда и във форума...

:bchug:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vld » 19 Фев 2019, 8:54

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Това за жените е добро попадение :ok:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Phil » 19 Фев 2019, 10:34

nero_ написа:продажба планирам аз :) Почти 4 години заедно и купчини пари по подобрения... може би е време за раздяла.

Илии... LSD, WMI и инлети :) Много бездънна е тая яма с подобренията...

Някой бартер за е46 М3? :roll:


Колко пари ще й търсиш :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 19 Фев 2019, 11:03

Без лоши чувства, естествено, че всеки сам си преценява как и за какво да си харчи парите :yes:

Но този ъпгрейд и по-добре ти слага конете на пътя принципно. Добавената стойност обаче не съм съгласен. Това ти дава контрол над управлението. То някой хора не ги интересуват и окачване и спирачки, ама само коне за дръпки по околовръстното на мен пък ми е странно :mhihi:

За жените е ясно - те са причината да не съм с pure stage 2 турбини :mhihi:

Лошото за мен е, че ако я разкараш, Е46 М3 ще ти е като спряла, а сток М4-ка ще ти е същата и става малко кофти положение (и аз го бях мислил, като имах една оферта за моята от Германия, но си казах, че после трябва с голямата кофа да наливам пак, за да видя нещо повече от евентуалната нова кола, освен ако не мина на Х5 3д семейно :lol: ).
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook