E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 17 Окт 2017, 8:26

Работи с всичко, без значение производителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 23 Окт 2017, 10:29

То май само аз съм с ръчка, но да споделя ако има и друг с кола до 2009 (8-болтовия маховик), това са частите, които ви трябват и препоръчвам да се сменят ;) :

LuK 624336700 - съединител от 335is/F10 550i -> съвместим и доста по-издръжлив
LuK 415037710 - маховика (и за двата важи - оригинални пак са на LuK, просто друга цена...)

11117587168
21207536792
21511223328
23001222894 -> 5 броя
11227520706 -> 8 броя
21207548052 -> 6 броя
21517570284
11227557611

:bchug:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 24 Окт 2017, 9:36

Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за интеркулер ? Кой е най-добрият вариант като performance и напасване ? :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 24 Окт 2017, 9:45

CP-E, Mishimoto, VRSF 5" - и трита варианта не изискват рязане. Подредил съм ги по ред на предпочитание.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 24 Окт 2017, 19:35

Аз съм с VRSF 7" - малко е рязането - една тъпа пластмаса. Но и всичките опции от колегата nero_ са доста добри. Бих добавил и active autowerke, както и много разпространения Wagner ;) .

Доста са внос от САЩ обаче (Мишимотото може и от България, Wagner-a също е по-лесен в Европа). В Англия има един пичага, та ще се спестят нервите по доставка + митници, може да го разгледате -> https://www.mlperformance.co.uk/
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 25 Окт 2017, 8:22

Да, Маршал е пичага - и аз съм със 7" от него. Дадох 5", защото колегата питаше без преправяне. АА ги забравих - определено и те са в списъка с препоръчани. За Wagner-а имам малко резерви. Ако парите не са проблем CP-E - изключително професионален анализ са направили и си личи, че е продукт плод на инжинерна мисъл. А иначе най-добро съотношение цена/качество е VRSF - за това съм и с него. Честно казано, на кола FBO, каквото и да се сложи - все тая... Разликата може да си проличи на много по-високи нива на тунинг. За това моят съвет е - каквото пасва най-добре и е най-леко от към пари и логистика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 29 Окт 2017, 8:39

Благодаря за информацията :) Тв първа прохождам в това начинание и много неща са ми неизвестни още... Значи да разбирам от вас, че VRSF 5” примерно ми е идеален вариант ? А в сравнение със 7” как стоят нещата ? Тоест към какво да се насоча 5” или 7” ми е въпроса ? Да разбирам, че VRSF е златната среда и няма смисъл да слагам друго при положение, че най-много ще направя Фул болт он на 335цата ми (това ми е идеята засега) ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Dextuar » 29 Окт 2017, 10:38

Някой правил ли е Alpina флаша на скоростите или да иска да му се направи :lol: ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 29 Окт 2017, 13:24

ND1 написа:Благодаря за информацията :) Тв първа прохождам в това начинание и много неща са ми неизвестни още... Значи да разбирам от вас, че VRSF 5” примерно ми е идеален вариант ? А в сравнение със 7” как стоят нещата ? Тоест към какво да се насоча 5” или 7” ми е въпроса ? Да разбирам, че VRSF е златната среда и няма смисъл да слагам друго при положение, че най-много ще направя Фул болт он на 335цата ми (това ми е идеята засега) ?

Ако ще оставаш на стокови турбини, не ти трябва повече от 5"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от S7 » 01 Ное 2017, 1:46

dextuar написа:Някой правил ли е Alpina флаша на скоростите или да иска да му се направи :lol: ?

Aз се ъпгрейтнах и разликата е "Уау" препоръчвам го на всеки :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 23.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от theo_tl » 09 Ное 2017, 14:06

Rainbow написа:То май само аз съм с ръчка, но да споделя ако има и друг с кола до 2009 (8-болтовия маховик), това са частите, които ви трябват и препоръчвам да се сменят ;) :

LuK 624336700 - съединител от 335is/F10 550i -> съвместим и доста по-издръжлив
LuK 415037710 - маховика (и за двата важи - оригинални пак са на LuK, просто друга цена...)

:bchug:


A SMF със съединител от 335is/F10 550i ?
И моята е преди 2009-та :)
Гледам, че в щатите ползват и тази комбинация, но на мен ми е малко притеснено за кутията...
Както и да е, скоро трябва да реша SMF или DMF, че маховика ми почна да трака като гася колата :mhihi:
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 09 Ное 2017, 15:27

Може едномасов, но мен ме спря тракането на празен ход... Отделно то си е размяна - лек маховик ще развърта бързо - но пък после вибрациите ще ги обира кутията и купето :mhihi:

Та тук трябва да си решиш вече сам колега :)

Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 14 Ное 2017, 10:18

Колеги какво ще кажете за “sport oil cooler valve” от http://www.burgertuning.com/sport_oil_cooler_valve.html
Заслужава ли си ъпгрейда според вас ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 14 Ное 2017, 10:26

Ако не караш на писта не ти трябва, 120-130 градуса на маслото не я бърка така или иначе колата... За писта има смисъл, да не те вкарва в Limp mode (държи към 110-120), защото там скача лесно на 140-150 и мача приключва докато не изстине, но при много каране на писта пак ще си трябва ъпгрейдван маслен кулер така или иначе.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ND1 » 14 Ное 2017, 10:37

Ясно, благодаря :)

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook