E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
То май само аз съм с ръчка, но да споделя ако има и друг с кола до 2009 (8-болтовия маховик), това са частите, които ви трябват и препоръчвам да се сменят :
LuK 624336700 - съединител от 335is/F10 550i -> съвместим и доста по-издръжлив
LuK 415037710 - маховика (и за двата важи - оригинални пак са на LuK, просто друга цена...)
11117587168
21207536792
21511223328
23001222894 -> 5 броя
11227520706 -> 8 броя
21207548052 -> 6 броя
21517570284
11227557611
LuK 624336700 - съединител от 335is/F10 550i -> съвместим и доста по-издръжлив
LuK 415037710 - маховика (и за двата важи - оригинални пак са на LuK, просто друга цена...)
11117587168
21207536792
21511223328
23001222894 -> 5 броя
11227520706 -> 8 броя
21207548052 -> 6 броя
21517570284
11227557611
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги дайте да обсъдим най-добрите опции за интеркулер ? Кой е най-добрият вариант като performance и напасване ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
CP-E, Mishimoto, VRSF 5" - и трита варианта не изискват рязане. Подредил съм ги по ред на предпочитание.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм с VRSF 7" - малко е рязането - една тъпа пластмаса. Но и всичките опции от колегата nero_ са доста добри. Бих добавил и active autowerke, както и много разпространения Wagner .
Доста са внос от САЩ обаче (Мишимотото може и от България, Wagner-a също е по-лесен в Европа). В Англия има един пичага, та ще се спестят нервите по доставка + митници, може да го разгледате -> https://www.mlperformance.co.uk/
Доста са внос от САЩ обаче (Мишимотото може и от България, Wagner-a също е по-лесен в Европа). В Англия има един пичага, та ще се спестят нервите по доставка + митници, може да го разгледате -> https://www.mlperformance.co.uk/
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да, Маршал е пичага - и аз съм със 7" от него. Дадох 5", защото колегата питаше без преправяне. АА ги забравих - определено и те са в списъка с препоръчани. За Wagner-а имам малко резерви. Ако парите не са проблем CP-E - изключително професионален анализ са направили и си личи, че е продукт плод на инжинерна мисъл. А иначе най-добро съотношение цена/качество е VRSF - за това съм и с него. Честно казано, на кола FBO, каквото и да се сложи - все тая... Разликата може да си проличи на много по-високи нива на тунинг. За това моят съвет е - каквото пасва най-добре и е най-леко от към пари и логистика.
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Благодаря за информацията Тв първа прохождам в това начинание и много неща са ми неизвестни още... Значи да разбирам от вас, че VRSF 5” примерно ми е идеален вариант ? А в сравнение със 7” как стоят нещата ? Тоест към какво да се насоча 5” или 7” ми е въпроса ? Да разбирам, че VRSF е златната среда и няма смисъл да слагам друго при положение, че най-много ще направя Фул болт он на 335цата ми (това ми е идеята засега) ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Някой правил ли е Alpina флаша на скоростите или да иска да му се направи ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
ND1 написа:Благодаря за информацията Тв първа прохождам в това начинание и много неща са ми неизвестни още... Значи да разбирам от вас, че VRSF 5” примерно ми е идеален вариант ? А в сравнение със 7” как стоят нещата ? Тоест към какво да се насоча 5” или 7” ми е въпроса ? Да разбирам, че VRSF е златната среда и няма смисъл да слагам друго при положение, че най-много ще направя Фул болт он на 335цата ми (това ми е идеята засега) ?
Ако ще оставаш на стокови турбини, не ти трябва повече от 5"
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
dextuar написа:Някой правил ли е Alpina флаша на скоростите или да иска да му се направи ?
Aз се ъпгрейтнах и разликата е "Уау" препоръчвам го на всеки
- theo_tl
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 23.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535d - E90 335i - Е70 3.0SD
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:То май само аз съм с ръчка, но да споделя ако има и друг с кола до 2009 (8-болтовия маховик), това са частите, които ви трябват и препоръчвам да се сменят :
LuK 624336700 - съединител от 335is/F10 550i -> съвместим и доста по-издръжлив
LuK 415037710 - маховика (и за двата важи - оригинални пак са на LuK, просто друга цена...)
A SMF със съединител от 335is/F10 550i ?
И моята е преди 2009-та
Гледам, че в щатите ползват и тази комбинация, но на мен ми е малко притеснено за кутията...
Както и да е, скоро трябва да реша SMF или DMF, че маховика ми почна да трака като гася колата
Е61 - 336WHP(Dynojet) / 292WHP(MAHA lps3000)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
E90 - 350WHP(Dynojet)
E70 - 284AWHP(Dynojet)
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Може едномасов, но мен ме спря тракането на празен ход... Отделно то си е размяна - лек маховик ще развърта бързо - но пък после вибрациите ще ги обира кутията и купето
Та тук трябва да си решиш вече сам колега
Та тук трябва да си решиш вече сам колега
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги какво ще кажете за “sport oil cooler valve” от http://www.burgertuning.com/sport_oil_cooler_valve.html
Заслужава ли си ъпгрейда според вас ?
Заслужава ли си ъпгрейда според вас ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако не караш на писта не ти трябва, 120-130 градуса на маслото не я бърка така или иначе колата... За писта има смисъл, да не те вкарва в Limp mode (държи към 110-120), защото там скача лесно на 140-150 и мача приключва докато не изстине, но при много каране на писта пак ще си трябва ъпгрейдван маслен кулер така или иначе.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ясно, благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани