E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Така и така се повдигна въпроса за турботата та да питам някой да е чел отзиви за MMP? Ясно че май масово се залага на rb, pure, vtt и тн но и там са доста смесени мненията. За MMP не съм видял отрицателни коментари май... И Trebila в N54 форума казваше че дават добри резултати... та ако някой може да се включи по въпроса?
ПС: Тези 1000 лева за актуаторите само или за пълна ревизия на турботата?
ПС: Тези 1000 лева за актуаторите само или за пълна ревизия на турботата?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
MMP stage 3 ги хвалят доста, май са сполучливи.
1000 лева е за пълна ревизия с актуатори, но при положение че за 100-200 лева отгоре може да се намерят чисто нови оригинални...
1000 лева е за пълна ревизия с актуатори, но при положение че за 100-200 лева отгоре може да се намерят чисто нови оригинални...
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги,
Някой с N54 JB4 чип случайно да има запазен по-стар фърмуеър (G4 версия)? Със старата платка съм и минах на G5, но не ми харесва поведението и искам да се върна обратно.
Някой с N54 JB4 чип случайно да има запазен по-стар фърмуеър (G4 версия)? Със старата платка съм и минах на G5, но не ми харесва поведението и искам да се върна обратно.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Seeyan написа:Здравейте колеги,
Някой с N54 JB4 чип случайно да има запазен по-стар фърмуеър (G4 версия)? Със старата платка съм и минах на G5, но не ми харесва поведението и искам да се върна обратно.
Пиши мейл на BMS и ще ти пратят. Според мен обаче търси къде е проблема да не ти харесва с G5, вместо да се връщаш на нещо старо и неподдържано.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да добавя и малко снимки на вакуумните пътища, което може да е полезно при проверка/смяната им.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И едно видео от потенциален wastegate rattle шум - дава се газ до 3000 оборота и се оставя да паднат на място:
За тест може да се откачат внимателно тези вакуумни маркучи и ако изчезне е почти сигурно, че е от турботата:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги Искам да ви се похваля, най-накрая намерих моята 92-ка. Специални благодарности на Vankata, ще се радвам на някоя среща да се запознаем
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Айде честито пак
Много весели моменти и безаварийни км, както и умната особено в началото
В темата ще намериш доста от проблемите ако след време се появи някой (то не е неизбежно като цяло де)
Много весели моменти и безаварийни км, както и умната особено в началото
В темата ще намериш доста от проблемите ако след време се появи някой (то не е неизбежно като цяло де)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Seeyan написа:Здравейте колеги,
Някой с N54 JB4 чип случайно да има запазен по-стар фърмуеър (G4 версия)? Със старата платка съм и минах на G5, но не ми харесва поведението и искам да се върна обратно.
Пиши мейл на BMS и ще ти пратят. Според мен обаче търси къде е проблема да не ти харесва с G5, вместо да се връщаш на нещо старо и неподдържано.
Привет,
Благодаря ти за отговора, и сори за късния отговор от моя страна - очаквах да получа имейл известие за нови съобщения по темата
Писах им, те не го поддържат.
Впоследствие намерих G5 кутия, но с ISO fw, а искам да се върна към NON-ISO. От БМС пак ми отказват - хората искат да ми пробутат нова кутия, разбираемо.
Та се чудех - дали някой тук случайно си пази стар firmware, който е G5 NON-ISO? Ще съм изключително благодарен, ако можете да ми помогнете!
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Преди 6 месеца смених маслото, но съм минал едва 1000 километра, а при проверка на нивото на маслото е на около 20% от min до max. Като го наляхме беше на макс. С предишното масло същата работа, светна ми, че трябва да добавя един литър след около 2000 километра.
Колата върви страхотно, само ми казаха, че от ауспусите от време на време има син пушек. Какво да правя?
Колата върви страхотно, само ми казаха, че от ауспусите от време на време има син пушек. Какво да правя?
- ggogoo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.03.2010
- Местоположение: Стара Загора/Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Кораб
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Преди 6 месеца смених маслото, но съм минал едва 1000 километра, а при проверка на нивото на маслото е на около 20% от min до max. Като го наляхме беше на макс. С предишното масло същата работа, светна ми, че трябва да добавя един литър след около 2000 километра.
Колата върви страхотно, само ми казаха, че от ауспусите от време на време има син пушек. Какво да правя?
Ами според мен провери турбините и картерната вентилация... от там нататък става дебело- мотора... С катализатори ли си?? И кога пуши- постоянно или примерно като спираш, ускоряваш?
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl
- ND1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да добавя и аз малко информация която би била полезна. Сблъсках се с проблем свързан с алтернатора. Автомобила първоначално изкара грешки на системите, трансмисията, музиката, осветлението се побъркаха(лампи се включваха и спираха когато си искат)таблото изглеждаше като коледна елха, в един момент тока тотално падна и колата взе да гасне в движение. След замерване с мултицет държеше ниско напрежение на място -> 12.3/12.4, а при подаване на газ до 1500-2000 оборота напрежението се вдигаще до 15-16 и като се случеше това нещо, автомобила започва да се побърква, гаси модули и влиза в аварийни режими. Реших проблема с подмяна на четките и релето на алтернатора и сега всичко е ок
След като отстраних проблема с алтернатора, при подаване на газ, автомобила започваще да тресе и на ниски/средни/високи обороти, да придърпва, звукът се промени, динамиката тотално спадна, в един момент с педал до доло на газта едвам вдигаще 30-40км На i-drive-a изписване "Engine fault, reduction power"... Установихме в последствие, че проблема идваще от помпата за високо налягане, катко и бяха заминали 2 бобини. Проблемът е отстранен вече. След смяната на бензиновата помпа, има коренна разлика в запалването-> сутрин пали без дори 0.1 секунда замисляне. Имайте в предвид, че много трудно го хванахме проблема с помпата. Доста покарах докато започне да влиза в авариен режим и да изкарва "Engine fault, reduction power' . Като го направи това нещо динамиката спада рязко надолу, много мудно ускорява, разхода се покачи доста, даже по едно време ми се струваше, че турбините не работиха изобщо. Интересното беше, че след като изкара тази грешка и влезне в такъв режим, при спиране и рестартирване на двигателя първоначално се оправяше всичко и динамиката и грешките изчезваха, докато накрая вече, явно толкова беше заминала помпата, че след рестартирване не се оправяше проблема. Друго което да го имате в предвид, не е задължително да я настъпвате за да влезе в авариен режим. Случи ми се много често дори с 10% подаване на газ, да се случва. След смяна на помпата, динамиката, запалването на двигателя дори и студен сутрин тотално се промениха. Сега всичко е ток и жица вече, и най-накрая мога да се наслаждавам на УНИКАЛНОТО чувсто на шофиране на този автомобил )
След като отстраних проблема с алтернатора, при подаване на газ, автомобила започваще да тресе и на ниски/средни/високи обороти, да придърпва, звукът се промени, динамиката тотално спадна, в един момент с педал до доло на газта едвам вдигаще 30-40км На i-drive-a изписване "Engine fault, reduction power"... Установихме в последствие, че проблема идваще от помпата за високо налягане, катко и бяха заминали 2 бобини. Проблемът е отстранен вече. След смяната на бензиновата помпа, има коренна разлика в запалването-> сутрин пали без дори 0.1 секунда замисляне. Имайте в предвид, че много трудно го хванахме проблема с помпата. Доста покарах докато започне да влиза в авариен режим и да изкарва "Engine fault, reduction power' . Като го направи това нещо динамиката спада рязко надолу, много мудно ускорява, разхода се покачи доста, даже по едно време ми се струваше, че турбините не работиха изобщо. Интересното беше, че след като изкара тази грешка и влезне в такъв режим, при спиране и рестартирване на двигателя първоначално се оправяше всичко и динамиката и грешките изчезваха, докато накрая вече, явно толкова беше заминала помпата, че след рестартирване не се оправяше проблема. Друго което да го имате в предвид, не е задължително да я настъпвате за да влезе в авариен режим. Случи ми се много често дори с 10% подаване на газ, да се случва. След смяна на помпата, динамиката, запалването на двигателя дори и студен сутрин тотално се промениха. Сега всичко е ток и жица вече, и най-накрая мога да се наслаждавам на УНИКАЛНОТО чувсто на шофиране на този автомобил )
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това си е абсолютно стандартното за помпата
В авариен режим като те вкара спира турбините и е нормално колата да стане мега умрял кон
Като цяло е част от консумативите за съжаление на този модел, които не са много малко... Водна помпа, бензинови (и двете), инжектори, бобини, турбини - всичко това може да доведе ядове и най-вероятно ще се прецакава в даден момент. Живота на повечето от тези неща е 80-140к км според зависи И имай предвид, че надута пръска chargerpipe-a ако е оригинал (пластмасов) и пак става мазаляк.
В авариен режим като те вкара спира турбините и е нормално колата да стане мега умрял кон
Като цяло е част от консумативите за съжаление на този модел, които не са много малко... Водна помпа, бензинови (и двете), инжектори, бобини, турбини - всичко това може да доведе ядове и най-вероятно ще се прецакава в даден момент. Живота на повечето от тези неща е 80-140к км според зависи И имай предвид, че надута пръска chargerpipe-a ако е оригинал (пластмасов) и пак става мазаляк.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Това си е абсолютно стандартното за помпата
В авариен режим като те вкара спира турбините и е нормално колата да стане мега умрял кон
Като цяло е част от консумативите за съжаление на този модел, които не са много малко... Водна помпа, бензинови (и двете), инжектори, бобини, турбини - всичко това може да доведе ядове и най-вероятно ще се прецакава в даден момент. Живота на повечето от тези неща е 80-140к км според зависи И имай предвид, че надута пръска chargerpipe-a ако е оригинал (пластмасов) и пак става мазаляк.
Това не го знаех, че толкова лесно може да се пръсне. Какво имаш предвид "става мазаляк".
Ще поръчвам алуминиева chargepipe, изглежда, направо с TiAL-че от бургерите. Някой някакви впечатления?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз съм с Tial + VRSF Chargepipe - доволен съм Ако искаш да съска много -> HKS вместо Tial, ще си като японска
Хвръква ринга(скобата) и после и него трябва да го купуваш, а май трудно се намираше, а и ще е кофти да стане, когато не очакваш/не искаш.
А иначе лесно се чупи, да. Все пак знаеш, че нашия мотор държи 120 градуса на масло, яката жега е, това е пластмаса на 10 години и комбинацията ти е яснa
Хвръква ринга(скобата) и после и него трябва да го купуваш, а май трудно се намираше, а и ще е кофти да стане, когато не очакваш/не искаш.
А иначе лесно се чупи, да. Все пак знаеш, че нашия мотор държи 120 градуса на масло, яката жега е, това е пластмаса на 10 години и комбинацията ти е яснa
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани