E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 30 Яну 2017, 7:18

dilyanyordanov написа:Кой ви прави флашове на скоростите ? И има ли смисъл да се прави без да има чип мотора ? Колата ми е '09 и предполагам би трябрвало да може да се флашва.


Има смисъл. Всички предимства, които дава Alpina флаша не са обвързани с перформънс ъпгрейди. Нямам информация къде може да извършиш процедурата.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 30 Яну 2017, 23:59

Кутията аз си я флашнах сам. Относно свещите се взимат NGK 95770, които са с един електрод и това позволява намалянето на разтоянието, аз вече съм с 4ти комплект такива заради високото налягане, на което карам. Това с разтоянието се прави за да не може високото налягане да духне искрата. Тези свещи по каталог се водят за 1.6 турбо мотора на Мини, Пежо и тн. и веднага щом се вземат за N54 мотор разтоянието трябва да се коригира(намали) преди да се сложат на поне 0.7мм, защото N54 е предвиден да работи с това разтояние, а двигателите за, които са тези свещи на 0.8 и от кутията те излизат с такова. Ако ги сложите директно ще стане кофти, а за високи налягания разтоянието (с което карам и аз) се намалява на 0.56мм. Относно термостата за маслото няма нужда да купувате Бъргърския, ами просто лятото разменяте мястото на пружината и термостата и после зимата задължително ги връщате, че иначе няма загряване. Дори с така направения термостат, който точно имитира продавания от Бъргър, ако колата се кара на писта в много топло време оригиналният радиатор не може да смогне дълго време. Карайте си колите с масло 5w40, а от личен опит Мотул 300V 5w40 помага доста с тепмпературата, аз дори от както съм с лагерното турбо карам само Мотул 300V 10w40 дори сега през зимата. Ако имате въпроси питайте.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 31 Яну 2017, 0:06

Забравих да спомена, че всички автомати след 03/2007 се флашват като разликата е доста добра, а също така и доста полезна за кутията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 6.10.2016
Кара: ///m5 e60

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от dilyanyordanov » 31 Яну 2017, 11:06

А кой в София може да извърши такава услуга ( за флашването говоря) ? Относно кулера, ако се вземе на Мишимото просто по-голям ще има ли ефект ? Аз карам с 5w-50 в момента на Мобил 1,но нямам опит лятото как е тъй като я взех Средата на Октомври месец. Gixer явно бая неща си сменил, има ли смисъл преди слагане на jb4 да се смени водната помпа, hpfp и дюзите или просто почват по-бързичко да си скъсяват живота ?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.07.2016
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от gixer » 31 Яну 2017, 18:41

Ами почти няма нещо, което да не съм пробвал или ако не, то поне съм прочел доста подробно за него. Вариантите за маслен кулер са няколко, а относно инсталацията на JB4, нчма смисъл да сменяте каквото и да било заедно с него преди да му е дошло времето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.03.2010
Местоположение: Стара Загора/Варна
Пол: Мъж
Кара: Кораб
Мечтае да кара: Самолет
Детайли за колата: Е93 335i 6MT
483whp
682wnm

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от ggogoo » 10 Фев 2017, 20:01

Колеги, съединителят ми започна тези дни да издава багажа доста осезаемо(ръчна кутия). Някой сменял ли е? Има ли някакъв опит? В Н54тех форума за ОЕМ вариант препоръчват съединител от 335is/550i и 335I маховик...
"If you see the tree you are driving in to, you have under steered. If you only hear it, you have over steered." - Walter Röhrl

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 22 Фев 2017, 15:58

Здравейте колеги,

В момента карам 528и Ф10 (6 цилиндровата) и заради това че много харесвам комфорта на Ф10 се насочих към 550и. След доста четене разбрах за безконечните проблеми свързани с този двигател и се отказах от тази идея и реших да запазя 28 ца та за комфорт (дълги пътувания) и да си купя 335и Е90 за динамиката и сериозните възможности за допълнителен тунинг. Аз съм семеен и за мен комфорта означава много повече от визията, затова съм се насочил към 335и седан/комби (по възможност с М пакет) задължително след 2008 (новият вариант на ремъка) и автоматик (жена ми има книжка само за автомат, а и аз не обичам ръчки).

В момента съм хвърлил око на тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1vh5ud ,като нещата, които ми харесват в колата са: цвят, М-пакет, голяма навигация, вероятността за реални км, като се има предвид, че е Американка(таблото е в мили), за сега само ме смущава факта че липсват типичните грозни оранжеви мигачи на предната броня които са задължителни в Америка.

Въпросите ми са:
- Къде във Враца (чувал съм много истории за авто-къщите от Враца), мога да получа безпристрастен, професионален преглед на колата за удари, километри и състояние?
- Известни ли са ви проблемите с радио/навигация на автомобилите от Америка и има ли решение за тях (Е90)?
- Ако имате информация за автомобили отговарящи на изискванията ми: 2008/9+ LCI, автомат, 4 врати или комби, бихте ли ми споделили инфо. (мога да отделя около 35К (мах) за 335и, като смятам, че за тези пари би трябвало да намеря добре запазен автомобил)

Благодаря ви предварително.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 23 Фев 2017, 2:55

Не изглежда никак зле. Съдейки по моята мога да кажа, че е на реални километри.

Има един авто-сервиз под язовира, аз там прегледах моята при покупката, могат да пратят човек с компютър ако не може да стигне до сервиза. Ето това е телефона на собственика 0878 76 77 34 Марчо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1893
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: 330ci/X5 3.5i
Мечтае да кара: трезвен

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от S7 » 23 Фев 2017, 3:37

kapitanat написа:Здравейте колеги,

В момента карам 528и Ф10 (6 цилиндровата) и заради това че много харесвам комфорта на Ф10 се насочих към 550и. След доста четене разбрах за безконечните проблеми свързани с този двигател и се отказах от тази идея и реших да запазя 28 ца та за комфорт (дълги пътувания) и да си купя 335и Е90 за динамиката и сериозните възможности за допълнителен тунинг. Аз съм семеен и за мен комфорта означава много повече от визията, затова съм се насочил към 335и седан/комби (по възможност с М пакет) задължително след 2008 (новият вариант на ремъка) и автоматик (жена ми има книжка само за автомат, а и аз не обичам ръчки).

В момента съм хвърлил око на тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1vh5ud ,като нещата, които ми харесват в колата са: цвят, М-пакет, голяма навигация, вероятността за реални км, като се има предвид, че е Американка(таблото е в мили), за сега само ме смущава факта че липсват типичните грозни оранжеви мигачи на предната броня които са задължителни в Америка.

Въпросите ми са:
- Къде във Враца (чувал съм много истории за авто-къщите от Враца), мога да получа безпристрастен, професионален преглед на колата за удари, километри и състояние?
- Известни ли са ви проблемите с радио/навигация на автомобилите от Америка и има ли решение за тях (Е90)?
- Ако имате информация за автомобили отговарящи на изискванията ми: 2008/9+ LCI, автомат, 4 врати или комби, бихте ли ми споделили инфо. (мога да отделя около 35К (мах) за 335и, като смятам, че за тези пари би трябвало да намеря добре запазен автомобил)

Благодаря ви предварително.

Колега, ако колата е реално от УСА и имаш съмнения в пробег и състояние имаш опция да я чекнеш в тоя сайт http://www.carfax.com и да видиш пълно сервизно хистори (с/у заплащане оф корс нотинг фрии ин уса :D ) само внимавай с коли от флорида и ню йорк или ще е наводнявана или удряна поне 1 път :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 23 Фев 2017, 14:12

С този бюджет ще намериш прилична. За конкретната обява нищо не мога да кажа, освен че накрайниците са по-назад от нормалното. Но това най-вероятно нищо не значи или евентуално може да е пипано нещо по гърнетата.

Смяташ ли да се занимаваш с тунинг? Ако да, понеже повечето неща са bolt-on и от познати марки, да купиш нещо готово е с нисък риск, защото за разлика от къстъм нещата по други платформи няма как да се наиграш с нещо правено от шимпанзе. Мотора е достатъчно здрав от към карантия, за да не се притесняваш, че може да е изморен от тунинга. Ако вземеш нещо готово ще спестиш много разходи и разправии по внос от чужбина. Толкова възможности има, че ако се отплеснеш за нула време вкарваш 50% от цената на колата.

Също и не бих се ограничавал от това с ремъка. Първо не е много често срещан проблем и второ е поправим. Но понеже търсиш автоматик е препоръчително да е след 2007г (малки подобрения в автомата, възможност за алпина флаш).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 28 Фев 2017, 5:24

nero_ написа:С този бюджет ще намериш прилична. За конкретната обява нищо не мога да кажа, освен че накрайниците са по-назад от нормалното. Но това най-вероятно нищо не значи или евентуално може да е пипано нещо по гърнетата.

Смяташ ли да се занимаваш с тунинг? Ако да, понеже повечето неща са bolt-on и от познати марки, да купиш нещо готово е с нисък риск, защото за разлика от къстъм нещата по други платформи няма как да се наиграш с нещо правено от шимпанзе. Мотора е достатъчно здрав от към карантия, за да не се притесняваш, че може да е изморен от тунинга. Ако вземеш нещо готово ще спестиш много разходи и разправии по внос от чужбина. Толкова възможности има, че ако се отплеснеш за нула време вкарваш 50% от цената на колата.

Също и не бих се ограничавал от това с ремъка. Първо не е много често срещан проблем и второ е поправим. Но понеже търсиш автоматик е препоръчително да е след 2007г (малки подобрения в автомата, възможност за алпина флаш).



Здрасти, след много, много четене по чуждите форуми, почвам да се питам дали имам нужда от N54, доколкото мога да разбера, това е много здрав двигател, всичко е ковано и е направен да издържи и 3 та световна война, но страда от свойте детски болести и бъгове,(които от прочетеното до сега са решими и е изписано много за тях), докато N55 е двигател с вече решени проблеми, по-добро стоково поведение (твърди се че няма по-голям лаг от N54 - това истина ли е), като неговия основен проблем е че не държи толкова на тунинг, но пък за сметка на това повечето проблеми са решени и отново лесно може да се модифицира до около 400к.с. без притеснение за двигателя. Мойте нужди не изискват повече от стоковите 306, като с умерена инвестиция е лесно да го докарам до около 360, което би било моя лимит. По-предната ми кола беше CLS 550 - 388к.с. и дори тогава 335и ме изпреварваха.
Въпроса ми е има ли колега, който да има впечатления и от двата двигателя? По чуждите форуми везните накланят към 55 ако искаш надежност в стоков или близък до стоков вариант и 54 ако си решил да надуваш здраво, доколкото мога да видя 55 идва и с модифицирания автомат, което е още един +.
За съжаление (главно заради личността, която съм), нищо никога не ми стига (сигурно съм бил жена в минал живот :) ) и сега почнах да гледам и F30 335i, главно заради невероятния автомат, но така ще избягам много от финансвия си лимит... Така че опциите ми в момента са:
1) Е90 - преди ЛЦИ с Н54 - около 20К, като ако инвестирам 3К-4К - инжектори, ремък, ролки, малсена гарнитура, помпа високо налягане, бубини, масла - би трябвало да имам доста читав автомобил, но ще ме дразни защото преди ЛЦИ седана не е толкова добре изглеждащ, а за мен купе не е вариант.
2) Е90 - след ЛЦИ 25-28К - малко по-малка инвестиция, заради вече подобрения дизайн на ремъка и ролките - това ще ми харесва на външен вид, но вече ще съм над или близо до 30К, за кола модел от 2005
3) Ф30 - Трябва да изпратя жена си на почивка, на екзотично място, преди покупката (семейните финанси ще пострадат и ще трябва да я умилостивя) - уникален автоматик, по-нова и модерна кола като цяло и вероятно по-добра продажна цена като се има предвид, че е нов модел но вече съм около 50К
4) Развод и М4 (вероятно и ще си живея вътре) :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 28 Фев 2017, 6:58

Ориентирал си се правилно - Н55 е по-здрав, оправени са голяма част от проблемите, за съжаление не значи, че въпросните компоненти са вечни. Водни помпи пак горят, дюзи пак се сменят понякога (но цената е 1/2), турбо ако е на повечко километри и така... но пак казвам - за мен по-добрия избор от н54 ако не гониш тунинг. Тук да вметна, че като дизайн н54 не е нищо особено - open deck с ляти (не ковани) бутала. Но просто е много качествена отливка и не отстъпва на ковани компоненти.

Ако е изправен и н54 няма лаг, от това което съм виждал като графики не мога да кажа, че има разлика. Разхода е идея по-нисък и звука минимално по-различен и горе долу е това.

Степенувал си си опциите в правилния ред, като единственото с което май можем да ти помогне са пари :mhihi: Само едно уточнение - E90 LCI не ти гарантира N55. Трябва ти късна горина след 2010.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 28 Фев 2017, 19:35

nero_ написа:Ориентирал си се правилно - Н55 е по-здрав, оправени са голяма част от проблемите, за съжаление не значи, че въпросните компоненти са вечни. Водни помпи пак горят, дюзи пак се сменят понякога (но цената е 1/2), турбо ако е на повечко километри и така... но пак казвам - за мен по-добрия избор от н54 ако не гониш тунинг. Тук да вметна, че като дизайн н54 не е нищо особено - open deck с ляти (не ковани) бутала. Но просто е много качествена отливка и не отстъпва на ковани компоненти.

Ако е изправен и н54 няма лаг, от това което съм виждал като графики не мога да кажа, че има разлика. Разхода е идея по-нисък и звука минимално по-различен и горе долу е това.

Степенувал си си опциите в правилния ред, като единственото с което май можем да ти помогне са пари :mhihi: Само едно уточнение - E90 LCI не ти гарантира N55. Трябва ти късна горина след 2010.


Кован вал,ковани биели..доста солидни чела на буталата
Само да вметна 335и седан за 20к - здрава ще е без екстри и някакъв късмет...


Sent from my iPad using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Nickelback » 28 Фев 2017, 20:49

Пичове, сори, че влизам малко в офтопик, ама ми е любопитно... Блока на N54/N55 доколко се различава от този на N52 да речем - чугун ( :mhihi: ), алуминий, ризи, алусил, никасил, ала-бала..? :dunno: Както и разликата в главите ми е особено интересна в какво се изразява (N54/N55 vs. N52)...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 01 Мар 2017, 0:50

Колеги, имате ли идея колко най-голямо съотношение на гуми ще се поберат. Отпред съм с 235/35/19, а отзад с 255/35/19 и има около 2-3 сантиметра макс до корите. 40 ще се събере, но 45, 50?

Търся си умрели гуми за дрифтене.

п.п. днес се заблеях и с 5 км/ч. леко ожулих предната броня отдолу в дясно в един висок бордюр. :(

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook