Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Оставям колата на слънце за два часа.После с крем нивеа мажа седалките.Пак два часа на слънце и забърсвам каквото не е попило.Ефекта е много добър.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
expl0de написа:Надуват се страничните опори, за да стане по-тясна или по-широка облегалката. Ако има и лумбална опора, тя също се надува. Не е лошо ако си под 100 кила. На по-едрите и без това ще им се стори тясна спортната седалка.
Какво ми е нужно за инсталацията на надуването. Дали случайно имам някаква заготовка, тъй като съм с обикновен плат. Колко ще ми струва ретрофита.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Оставям колата на слънце за два часа.После с крем нивеа мажа седалките.Пак два часа на слънце и забърсвам каквото не е попило.Ефекта е много добър.
Това предполагам за по твърда кожа го прилагаш?
През колко време?
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене
Факт, препарата на БМВ за кожа (ползвам само него) си пише, че е точно с UV защита
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз също ползвам този на БМВ и има ефект, но ми се искаше ако може малко по мека да стане. Задните седалки са перфектни, но предните ми са малко твърди в сравнение с задните.Rainbow написа:b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене
Факт, препарата на БМВ за кожа (ползвам само него) си пише, че е точно с UV защита
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Адаш, мажеш с препарата на БМВ, ама обилно, едни найлони черни отгоре и на слънце, да шукне хубаво и после разопаковаш, бършеш, мажеш пак леко финално и трябва да стане...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги ако мотор скъса верига какви са горе долу поразийте по мотора? Какво би струвало оправямето му и заслужава ли си да се прави или нов мотор е по - добре? Питам за 2ка дизел 184 коня! И последно ориентировачна цена за мотор 184 коня дизел каква е?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Зависи, трябва да се отвори за да се види. Нови вериги, нови валове, клапани, това са основните неща, може да излезе и друго. Около 2000-3000лв. Ремонт. Гол мотор пак толкова, ама трябва и ангренаж да му смениш. Та ако стария няма щети по блока по добре той да се оправи.Spaidy написа:Колеги ако мотор скъса верига какви са горе долу поразийте по мотора? Какво би струвало оправямето му и заслужава ли си да се прави или нов мотор е по - добре? Питам за 2ка дизел 184 коня! И последно ориентировачна цена за мотор 184 коня дизел каква е?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Моя 177к.с. 2.0д беше със скъсани вериги - частите бяха под хиляда, труда - колкото си го пазариш.
Вериги бяха около 400, клапаните са по 15лв бройката, скъпа беше гарнитура на главата - 200лв.
Аз се вързах със всичко на 1200лв, като съм си правил нещата като за себе си с идеята да покарам колата доста време.
Проучвах доста, масово проблемите при удър са клапани и кобилици - винаги! Щети по бутала, блокове и т.н. - някакъв частен случай, клапани и кобилици поддават първи. В 90% от случаите веригата се къса при палене/гасене, тоя цирк със скъсани вериги при 4к оборота е мираж. Прави си моторчето, ремонта отнема три дена тотал с доставката на частите и е елементарен.
Вериги бяха около 400, клапаните са по 15лв бройката, скъпа беше гарнитура на главата - 200лв.
Аз се вързах със всичко на 1200лв, като съм си правил нещата като за себе си с идеята да покарам колата доста време.
Проучвах доста, масово проблемите при удър са клапани и кобилици - винаги! Щети по бутала, блокове и т.н. - някакъв частен случай, клапани и кобилици поддават първи. В 90% от случаите веригата се къса при палене/гасене, тоя цирк със скъсани вериги при 4к оборота е мираж. Прави си моторчето, ремонта отнема три дена тотал с доставката на частите и е елементарен.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
grkv написа:Моя 177к.с. 2.0д беше със скъсани вериги - частите бяха под хиляда, труда - колкото си го пазариш.
Вериги бяха около 400, клапаните са по 15лв бройката, скъпа беше гарнитура на главата - 200лв.
Аз се вързах със всичко на 1200лв, като съм си правил нещата като за себе си с идеята да покарам колата доста време.
Проучвах доста, масово проблемите при удър са клапани и кобилици - винаги! Щети по бутала, блокове и т.н. - някакъв частен случай, клапани и кобилици поддават първи. В 90% от случаите веригата се къса при палене/гасене, тоя цирк със скъсани вериги при 4к оборота е мираж. Прави си моторчето, ремонта отнема три дена тотал с доставката на частите и е елементарен.
Колега това са цени с афтърмаркет части гарантирано.
Оригинални трите вериги масления обтегач бананите, зъните колела на помпата и разни други дребни неща които са по 20-30-50лв. са около 1000-1200лв. в зависимост от отстъпките които ползваш, гарнитура за главата още 200, още 200 за гарнитура на капака на клапаните, на картера, рани по колектора, нова водна помпа и те стана близо 2000лв.
Става и с афтърмаркет, ама ако ще си го караш по добре оригинални части
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно е, че в тия неща таван няма. Някой мераклия може и чисто нов двигател от Дару да си поръча за повече от цената на цялата кола.
Мислим и действаме практично, другото са заплесии и крайна фенщина.
Всеки сам си избира...
Мислим и действаме практично, другото са заплесии и крайна фенщина.
Всеки сам си избира...
- M0n57eR
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.01.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 F80
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене
По принцип стъклото не пропуска UV лъчи, виж топлината и “изпичането” е друга бира
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Гледам, че обсъждате 177 коня моторът. В момента съм попаднал на един доста запазен и поддържан екземпляр, така че да попитам собствениците, дали си заслужава, че нали се слави с тази прословута верига... Въпросната кола е със сменена такава преди 50-60к. Единствено има леко тресене на мотора, което е може би някои тампон.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
ако е сменена, няма какво да стане много дълго време тресенето може да е и от неравномерна работа заради някоя дюза...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани