Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 01 Юни 2018, 6:54

Оставям колата на слънце за два часа.После с крем нивеа мажа седалките.Пак два часа на слънце и забърсвам каквото не е попило.Ефекта е много добър. :lol: :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 17.12.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е90 320д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sacrament » 01 Юни 2018, 9:28

expl0de написа:Надуват се страничните опори, за да стане по-тясна или по-широка облегалката. Ако има и лумбална опора, тя също се надува. Не е лошо ако си под 100 кила. На по-едрите и без това ще им се стори тясна спортната седалка.


Какво ми е нужно за инсталацията на надуването. Дали случайно имам някаква заготовка, тъй като съм с обикновен плат. Колко ще ми струва ретрофита.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 01 Юни 2018, 9:56

kvasilev76 написа:Оставям колата на слънце за два часа.После с крем нивеа мажа седалките.Пак два часа на слънце и забърсвам каквото не е попило.Ефекта е много добър. :lol: :lol: :lol:

Това предполагам за по твърда кожа го прилагаш?
През колко време?
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 01 Юни 2018, 10:10

Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Rainbow » 01 Юни 2018, 10:35

b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене ;)


Факт, препарата на БМВ за кожа (ползвам само него) си пише, че е точно с UV защита ;)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 01 Юни 2018, 11:21

Rainbow написа:
b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене ;)


Факт, препарата на БМВ за кожа (ползвам само него) си пише, че е точно с UV защита ;)
Аз също ползвам този на БМВ и има ефект, но ми се искаше ако може малко по мека да стане. Задните седалки са перфектни, но предните ми са малко твърди в сравнение с задните.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 01 Юни 2018, 13:14

Адаш, мажеш с препарата на БМВ, ама обилно, едни найлони черни отгоре и на слънце, да шукне хубаво и после разопаковаш, бършеш, мажеш пак леко финално и трябва да стане... :D
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 4.04.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spaidy » 02 Юни 2018, 6:48

Колеги ако мотор скъса верига какви са горе долу поразийте по мотора? Какво би струвало оправямето му и заслужава ли си да се прави или нов мотор е по - добре? Питам за 2ка дизел 184 коня! И последно ориентировачна цена за мотор 184 коня дизел каква е?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 02 Юни 2018, 7:24

Spaidy написа:Колеги ако мотор скъса верига какви са горе долу поразийте по мотора? Какво би струвало оправямето му и заслужава ли си да се прави или нов мотор е по - добре? Питам за 2ка дизел 184 коня! И последно ориентировачна цена за мотор 184 коня дизел каква е?
Зависи, трябва да се отвори за да се види. Нови вериги, нови валове, клапани, това са основните неща, може да излезе и друго. Около 2000-3000лв. Ремонт. Гол мотор пак толкова, ама трябва и ангренаж да му смениш. Та ако стария няма щети по блока по добре той да се оправи.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от grkv » 02 Юни 2018, 11:55

Моя 177к.с. 2.0д беше със скъсани вериги - частите бяха под хиляда, труда - колкото си го пазариш.
Вериги бяха около 400, клапаните са по 15лв бройката, скъпа беше гарнитура на главата - 200лв.
Аз се вързах със всичко на 1200лв, като съм си правил нещата като за себе си с идеята да покарам колата доста време.
Проучвах доста, масово проблемите при удър са клапани и кобилици - винаги! Щети по бутала, блокове и т.н. - някакъв частен случай, клапани и кобилици поддават първи. В 90% от случаите веригата се къса при палене/гасене, тоя цирк със скъсани вериги при 4к оборота е мираж. Прави си моторчето, ремонта отнема три дена тотал с доставката на частите и е елементарен.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 02 Юни 2018, 14:25

grkv написа:Моя 177к.с. 2.0д беше със скъсани вериги - частите бяха под хиляда, труда - колкото си го пазариш.
Вериги бяха около 400, клапаните са по 15лв бройката, скъпа беше гарнитура на главата - 200лв.
Аз се вързах със всичко на 1200лв, като съм си правил нещата като за себе си с идеята да покарам колата доста време.
Проучвах доста, масово проблемите при удър са клапани и кобилици - винаги! Щети по бутала, блокове и т.н. - някакъв частен случай, клапани и кобилици поддават първи. В 90% от случаите веригата се къса при палене/гасене, тоя цирк със скъсани вериги при 4к оборота е мираж. Прави си моторчето, ремонта отнема три дена тотал с доставката на частите и е елементарен.

Колега това са цени с афтърмаркет части гарантирано.
Оригинални трите вериги масления обтегач бананите, зъните колела на помпата и разни други дребни неща които са по 20-30-50лв. са около 1000-1200лв. в зависимост от отстъпките които ползваш, гарнитура за главата още 200, още 200 за гарнитура на капака на клапаните, на картера, рани по колектора, нова водна помпа и те стана близо 2000лв.
Става и с афтърмаркет, ама ако ще си го караш по добре оригинални части ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 465
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от grkv » 02 Юни 2018, 14:38

Ясно е, че в тия неща таван няма. Някой мераклия може и чисто нов двигател от Дару да си поръча за повече от цената на цялата кола.
Мислим и действаме практично, другото са заплесии и крайна фенщина.
Всеки сам си избира...

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.01.2017
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 F80

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от M0n57eR » 02 Юни 2018, 16:18

b00st написа:Само да ви кажа, че кожата се скапва от две неща - влага и слънце. Качествените лосиони за поддръжка на кожа имат UV защита, така че с тая НИВЕА не правиш нищо повече от това да я "напудриш" краткотрайно, докато не изсъхне крема, а нищо не я пази от изпичане лятото и стареене ;)

По принцип стъклото не пропуска UV лъчи, виж топлината и “изпичането” е друга бира


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 21.05.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от JoretoP » 02 Юни 2018, 17:34

Гледам, че обсъждате 177 коня моторът. В момента съм попаднал на един доста запазен и поддържан екземпляр, така че да попитам собствениците, дали си заслужава, че нали се слави с тази прословута верига... Въпросната кола е със сменена такава преди 50-60к. Единствено има леко тресене на мотора, което е може би някои тампон.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 04 Юни 2018, 17:47

ако е сменена, няма какво да стане много дълго време :yes: тресенето може да е и от неравномерна работа заради някоя дюза...
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook