Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 09 Окт 2018, 5:48

Колеги,в голям филм съм.Сутрин колата влиза в авариен режим.Грешката която набива е за актуатор на турбината.Сменихме го два пъти,но отново го прави.Съмненията падат върху променливата геометрия или проблем с компютъра.Не е всеки път.На две седмици го прави по веднъж.Никога не се случва в движение.Уговорката ми е да свалят компа и да го тестват.Някъкви идеи и предложения.Колата се чете с оригинална диагностика в бивш сервиз на БМВ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 09 Окт 2018, 8:51

Актуатор и променлива не е ли едно и също?
Как си го сменил като не се продава отделно от турбината, а втора ръка не се знае, знае ли се.
Това си е фабрично слабо при тази турбина и мотор..
Моята едно време ми го правеше 2-3 пъти, но все на висока скорост при голямо натоварване.
Дразвнеше ме, че нито една лампа не светваше, а само изчезваше турбото.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 4I4O-VASKO » 09 Окт 2018, 8:52

Здравейте! Искам да попитам следният въпрос, на който не намерих отговор. Предстои ми смяна на веригата, колата е 320д 184к.с. 170000км, от сервиза ми казаха, че би било добре да сменя и горивна помпа високо налягане. Необходимо ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от asent1977 » 09 Окт 2018, 10:12

4I4O-VASKO написа:Здравейте! Искам да попитам следният въпрос, на който не намерих отговор. Предстои ми смяна на веригата, колата е 320д 184к.с. 170000км, от сервиза ми казаха, че би било добре да сменя и горивна помпа високо налягане. Необходимо ли е?


НЕ, но задължително оригинални + зъбните колела :) и си слагай фюлерен след смяната ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 09 Окт 2018, 13:12

Bexim написа:Актуатор и променлива не е ли едно и също?
Как си го сменил като не се продава отделно от турбината, а втора ръка не се знае, знае ли се.
Това си е фабрично слабо при тази турбина и мотор..
Моята едно време ми го правеше 2-3 пъти, но все на висока скорост при голямо натоварване.
Дразвнеше ме, че нито една лампа не светваше, а само изчезваше турбото.

Не,не е едно и също.Едното управля другото.Свалихме го от турбо което е ок.Не се знае но две сменихме,така че за сега отпада актуатора.Но ако затяга геометрията може да изключва актуатора.Ако сутрин запали и не изключи турбото после проблеми няма.И в движение проблем няма.За това питам кой дава импулс сутрин на актуатора да си направи теста при отклюаването на колата????

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 118d '06

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от A.Velikov » 09 Окт 2018, 15:57

kvasilev76 написа:Не,не е едно и също.Едното управля другото.Свалихме го от турбо което е ок.Не се знае но две сменихме,така че за сега отпада актуатора.Но ако затяга геометрията може да изключва актуатора.Ако сутрин запали и не изключи турбото после проблеми няма.И в движение проблем няма.За това питам кой дава импулс сутрин на актуатора да си направи теста при отклюаването на колата????

Колега, от изчетенето в интернет покрай ремонта на моето турбо, а и от турбо-майстора, който го прави, знам, че при сваляне или смяна на актуатора, после трябва да се настройва на машина за конкретната турбина. Като цяло тези елетронни актуатори са...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 10 Окт 2018, 4:44

Моя не го настройвах след смяна за проба. Актуатара се управлява от ЕКУ-то на мотора. Вижте на ИСТА диагностиката има тест за актуатора дали работи добре. В повечето случай, самата геометрия се затлачва или се прецакват нитовете и почва да изпуска. Поне при мен това беше проблема, а 100 майстора ми казаха че бил в актуатора ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 10 Окт 2018, 5:59

И тест му правим и се настройва спрямо турбината.Но проблема е че го прави само при първо палене и то през няколко дни.Което според мен изключва механичен дефект.Ще се сваля ЕКУ и ще се тества.Майстора гледа каква грешка му дава и затова казва актуатора.Не че е невъзможно но не ми се вярва два да дават един и същ проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 4I4O-VASKO » 10 Окт 2018, 7:55

Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 10 Окт 2018, 12:25

Щом дава грешка е ясно. ЕКУ на мотора или актуатжра. Виж и самата букса да не му е развалена, мисля че се случваши също доста често да се напълни с гадости и да не дава контакт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 320d
Мечтае да кара: Ferrari
Детайли за колата: M47D20 6MT

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NeRoX » 12 Окт 2018, 7:31

dextuar написа:...Кантар, поправяш или го изключваш софтуерно, това са ти вариантите.

Какво представлява поправянето на този кантар? Скъпа процедура ли е? Има ли негативи от изключването му софтуерно? Работата му не е ли свързана по някакъв начин с еърбега?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 14 Окт 2018, 1:40

Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 27.02.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от elshishki » 14 Окт 2018, 10:36

20181014_113523.jpg
Здравейте, на тези джанти ще станат ли 215/50 /17гуми? Вероятно е дискути рано, но не знам модела, за да ползвам търсачката. Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от asent1977 » 14 Окт 2018, 14:30

Ronian написа:Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.


Има значение, фокуса е различен и издутините ( дебелината в мястото където отива лъча ) за без лупа ОЕМ са около 200$ чифта, със лупа около 400-450$

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 14 Окт 2018, 19:48

asent1977 написа:
Ronian написа:Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.


Има значение, фокуса е различен и издутините ( дебелината в мястото където отива лъча ) за без лупа ОЕМ са около 200$ чифта, със лупа около 400-450$



В БГ сайтове ги гледам по 200лв. Пък и 400$ фар ще купя за тези пари.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook