Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,в голям филм съм.Сутрин колата влиза в авариен режим.Грешката която набива е за актуатор на турбината.Сменихме го два пъти,но отново го прави.Съмненията падат върху променливата геометрия или проблем с компютъра.Не е всеки път.На две седмици го прави по веднъж.Никога не се случва в движение.Уговорката ми е да свалят компа и да го тестват.Някъкви идеи и предложения.Колата се чете с оригинална диагностика в бивш сервиз на БМВ.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Актуатор и променлива не е ли едно и също?
Как си го сменил като не се продава отделно от турбината, а втора ръка не се знае, знае ли се.
Това си е фабрично слабо при тази турбина и мотор..
Моята едно време ми го правеше 2-3 пъти, но все на висока скорост при голямо натоварване.
Дразвнеше ме, че нито една лампа не светваше, а само изчезваше турбото.
Как си го сменил като не се продава отделно от турбината, а втора ръка не се знае, знае ли се.
Това си е фабрично слабо при тази турбина и мотор..
Моята едно време ми го правеше 2-3 пъти, но все на висока скорост при голямо натоварване.
Дразвнеше ме, че нито една лампа не светваше, а само изчезваше турбото.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- 4I4O-VASKO
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 9.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Искам да попитам следният въпрос, на който не намерих отговор. Предстои ми смяна на веригата, колата е 320д 184к.с. 170000км, от сервиза ми казаха, че би било добре да сменя и горивна помпа високо налягане. Необходимо ли е?
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
4I4O-VASKO написа:Здравейте! Искам да попитам следният въпрос, на който не намерих отговор. Предстои ми смяна на веригата, колата е 320д 184к.с. 170000км, от сервиза ми казаха, че би било добре да сменя и горивна помпа високо налягане. Необходимо ли е?
НЕ, но задължително оригинални + зъбните колела и си слагай фюлерен след смяната
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:Актуатор и променлива не е ли едно и също?
Как си го сменил като не се продава отделно от турбината, а втора ръка не се знае, знае ли се.
Това си е фабрично слабо при тази турбина и мотор..
Моята едно време ми го правеше 2-3 пъти, но все на висока скорост при голямо натоварване.
Дразвнеше ме, че нито една лампа не светваше, а само изчезваше турбото.
Не,не е едно и също.Едното управля другото.Свалихме го от турбо което е ок.Не се знае но две сменихме,така че за сега отпада актуатора.Но ако затяга геометрията може да изключва актуатора.Ако сутрин запали и не изключи турбото после проблеми няма.И в движение проблем няма.За това питам кой дава импулс сутрин на актуатора да си направи теста при отклюаването на колата????
Re: Бързи въпроси и отговори
kvasilev76 написа:Не,не е едно и също.Едното управля другото.Свалихме го от турбо което е ок.Не се знае но две сменихме,така че за сега отпада актуатора.Но ако затяга геометрията може да изключва актуатора.Ако сутрин запали и не изключи турбото после проблеми няма.И в движение проблем няма.За това питам кой дава импулс сутрин на актуатора да си направи теста при отклюаването на колата????
Колега, от изчетенето в интернет покрай ремонта на моето турбо, а и от турбо-майстора, който го прави, знам, че при сваляне или смяна на актуатора, после трябва да се настройва на машина за конкретната турбина. Като цяло тези елетронни актуатори са...
Re: Бързи въпроси и отговори
Моя не го настройвах след смяна за проба. Актуатара се управлява от ЕКУ-то на мотора. Вижте на ИСТА диагностиката има тест за актуатора дали работи добре. В повечето случай, самата геометрия се затлачва или се прецакват нитовете и почва да изпуска. Поне при мен това беше проблема, а 100 майстора ми казаха че бил в актуатора ..
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
И тест му правим и се настройва спрямо турбината.Но проблема е че го прави само при първо палене и то през няколко дни.Което според мен изключва механичен дефект.Ще се сваля ЕКУ и ще се тества.Майстора гледа каква грешка му дава и затова казва актуатора.Не че е невъзможно но не ми се вярва два да дават един и същ проблем.
- 4I4O-VASKO
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 9.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря!
Re: Бързи въпроси и отговори
Щом дава грешка е ясно. ЕКУ на мотора или актуатжра. Виж и самата букса да не му е развалена, мисля че се случваши също доста често да се напълни с гадости и да не дава контакт.
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:...Кантар, поправяш или го изключваш софтуерно, това са ти вариантите.
Какво представлява поправянето на този кантар? Скъпа процедура ли е? Има ли негативи от изключването му софтуерно? Работата му не е ли свързана по някакъв начин с еърбега?
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, на тези джанти ще станат ли 215/50 /17гуми? Вероятно е дискути рано, но не знам модела, за да ползвам търсачката. Благодаря предварително
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ronian написа:Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.
Има значение, фокуса е различен и издутините ( дебелината в мястото където отива лъча ) за без лупа ОЕМ са около 200$ чифта, със лупа около 400-450$
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
asent1977 написа:Ronian написа:Колеги да попитам стъклата на фаровете сменят ли се само те и има ли значение стъклата от фарове с лупа ли са или не.
Има значение, фокуса е различен и издутините ( дебелината в мястото където отива лъча ) за без лупа ОЕМ са около 200$ чифта, със лупа около 400-450$
В БГ сайтове ги гледам по 200лв. Пък и 400$ фар ще купя за тези пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани