Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, днес взех тази 325xi е92.
Понеже беше без номера, я покарах 5 минути и не успях да я проверя изцяло. Сложих и нещо като българските дилърски номера и я карах до сега. Та след около 50-60-70 км/ч, се чува виене отзад. Колата е изключително тиха, не чувам как работи, автомата превключва като по масло, отдоло изглежда като нова. Това виене от диференциала или от полуоските може да идва ?
За съжаление, тук не мога да я вкарам в сервиз и рябва да я докарам до България (около 1800 км) за да се ремонтира. Рисковано ли е много при е92 и задния диференциал ? Не е кой знае колко силен шумът, но не знам дали е карано и преди така и дали ще издържи ? На под 100 000 реални км е, но в сервизната книжка, не са правили нищо по диференциалите.
Понеже беше без номера, я покарах 5 минути и не успях да я проверя изцяло. Сложих и нещо като българските дилърски номера и я карах до сега. Та след около 50-60-70 км/ч, се чува виене отзад. Колата е изключително тиха, не чувам как работи, автомата превключва като по масло, отдоло изглежда като нова. Това виене от диференциала или от полуоските може да идва ?
За съжаление, тук не мога да я вкарам в сервиз и рябва да я докарам до България (около 1800 км) за да се ремонтира. Рисковано ли е много при е92 и задния диференциал ? Не е кой знае колко силен шумът, но не знам дали е карано и преди така и дали ще издържи ? На под 100 000 реални км е, но в сервизната книжка, не са правили нищо по диференциалите.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Бързи въпроси и отговори
По скоро може да е лагер главина.
Като караш завии разко на ляво и надясно няколко пъти ако при някое от завианията шума изчезва, значи е лагер.
Като караш завии разко на ляво и надясно няколко пъти ако при някое от завианията шума изчезва, значи е лагер.
BaDxBoY написа:Колеги, днес взех тази 325xi е92.
Понеже беше без номера, я покарах 5 минути и не успях да я проверя изцяло. Сложих и нещо като българските дилърски номера и я карах до сега. Та след около 50-60-70 км/ч, се чува виене отзад. Колата е изключително тиха, не чувам как работи, автомата превключва като по масло, отдоло изглежда като нова. Това виене от диференциала или от полуоските може да идва ?
За съжаление, тук не мога да я вкарам в сервиз и рябва да я докарам до България (около 1800 км) за да се ремонтира. Рисковано ли е много при е92 и задния диференциал ? Не е кой знае колко силен шумът, но не знам дали е карано и преди така и дали ще издържи ? На под 100 000 реални км е, но в сервизната книжка, не са правили нищо по диференциалите.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз съм сменял диф заради виене, само че на над 200к км. И то заради неоткрит теч. Виж дали ти тече дифа и ако е така, лошо.
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.
Ходил съм в радиал на бул. сливница. Там машината била модерна уж, аз останах доволен, показа доста точно. Преди година някъде, може и повече, цената беше 10 лв
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.
Аз съм ходил в сервиз Автофар в Люлин питат те за модел и година и друсат първо предните после задните накрая ти дават разпечатка на колко процента са, цената пак беше 10-на лева. Заслужава си един път годишно да минаваш да си в час.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, някой знае ли къде мога да намеря подложки за задни пружини - тези които се слагат над самата пружина за да повдигнат малко колата - 10мм.
Взех си спортни пружини и понеже свалят отпред и отдзад еднакво искам отзад да е с 10 мм по-малко.
Търсих в Мирафиори и Дунев но нямат...
Взех си спортни пружини и понеже свалят отпред и отдзад еднакво искам отзад да е с 10 мм по-малко.
Търсих в Мирафиори и Дунев но нямат...
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:Пусна ли парното да духа на висока температура? Най-вероятно е останал въздух в радиаторчето. Като изстине колата провери пак, най-вероятно ще дръпне още течност.djakere4a написа:Обезвъдуших от двете пластмасови кръстчета, едното до казанчето другото горе до масления филтър изхвърли вода. Това мисля са двете най-горни точки.chris_barnes написа:Обезвъздуши ли я като хората? Това че долния ти маркуч е студен ми подсказва че най-вероятно не сиdjakere4a написа:Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Дръпна още един литър, но въпреки това преди термостата е топло, след него е студено. Обезвъздуших я хубаво, събра около 6 литра. Ще се купува нов. Интересното е че перката пак не се вкючи на 105 градуса (може би датчика е на маркуча, който излиза от термостата.
- martop
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 19.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.
Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл
Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.
Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
martop написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.
Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл
Пробвай да ресетнеш адаптацийте на дебитомера.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
[quote="martop"]Здравейте колеги,
Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.
Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл
[/quote
EGR Или не работи или е затлачен за това стойностите са толкова големи. Моя също правеше мизерия даже чист и работеше и до как не го смених със нов заедно със вакумното управление си играеха оборотите до как не минеше 40градуса на антифриз. Сега всичко е ок, но и колектора го чистих от нагара.
Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.
Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл
[/quote
EGR Или не работи или е затлачен за това стойностите са толкова големи. Моя също правеше мизерия даже чист и работеше и до как не го смених със нов заедно със вакумното управление си играеха оборотите до как не минеше 40градуса на антифриз. Сега всичко е ок, но и колектора го чистих от нагара.
Re: Бързи въпроси и отговори
Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема.
+ спиране софтуерно, че иначе ще излезе жълтото двигателче
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:(h)aman написа:Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема.
+ спиране софтуерно, че иначе ще излезе жълтото двигателче
Задължително софт
Не толкова само до чека (много хоро ще си карат и с него ) ами дросела продължава да си работи - отваря ЕГР - притваря дросел и обратно. А като ЕГР е изолиран (пренахнат) на мотора няма да му достига нужния въздух и се вдига разхода.
Re: Бързи въпроси и отговори
Разбира се и софтуера трябва да се пипне, че иначе както спомена колегата ще започне да се задъхва. Аз чакам да пристигне комплекта и го ликвидирам, че ми писна с тези малки термостати.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани