Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 15 Яну 2018, 0:51

Колеги, днес взех тази 325xi е92.
Понеже беше без номера, я покарах 5 минути и не успях да я проверя изцяло. Сложих и нещо като българските дилърски номера и я карах до сега. Та след около 50-60-70 км/ч, се чува виене отзад. Колата е изключително тиха, не чувам как работи, автомата превключва като по масло, отдоло изглежда като нова. Това виене от диференциала или от полуоските може да идва ?
За съжаление, тук не мога да я вкарам в сервиз и рябва да я докарам до България (около 1800 км) за да се ремонтира. Рисковано ли е много при е92 и задния диференциал ? Не е кой знае колко силен шумът, но не знам дали е карано и преди така и дали ще издържи ? На под 100 000 реални км е, но в сервизната книжка, не са правили нищо по диференциалите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ionov » 15 Яну 2018, 9:47

По скоро може да е лагер главина.

Като караш завии разко на ляво и надясно няколко пъти ако при някое от завианията шума изчезва, значи е лагер.

BaDxBoY написа:Колеги, днес взех тази 325xi е92.
Понеже беше без номера, я покарах 5 минути и не успях да я проверя изцяло. Сложих и нещо като българските дилърски номера и я карах до сега. Та след около 50-60-70 км/ч, се чува виене отзад. Колата е изключително тиха, не чувам как работи, автомата превключва като по масло, отдоло изглежда като нова. Това виене от диференциала или от полуоските може да идва ?
За съжаление, тук не мога да я вкарам в сервиз и рябва да я докарам до България (около 1800 км) за да се ремонтира. Рисковано ли е много при е92 и задния диференциал ? Не е кой знае колко силен шумът, но не знам дали е карано и преди така и дали ще издържи ? На под 100 000 реални км е, но в сервизната книжка, не са правили нищо по диференциалите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 15 Яну 2018, 11:52

Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от expl0de » 15 Яну 2018, 12:06

Аз съм сменял диф заради виене, само че на над 200к км. И то заради неоткрит теч. Виж дали ти тече дифа и ако е така, лошо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koziak » 15 Яну 2018, 12:26

drago9205 написа:Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.


Ходил съм в радиал на бул. сливница. Там машината била модерна уж, аз останах доволен, показа доста точно. Преди година някъде, може и повече, цената беше 10 лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Evgeni » 15 Яну 2018, 12:34

drago9205 написа:Колеги някох ходил ли е на "тресачка" за амортисьори? Ще ми се да направя един тест на моите, но не знам къде в София е ОК да ида и какви са цените.


Аз съм ходил в сервиз Автофар в Люлин питат те за модел и година и друсат първо предните после задните накрая ти дават разпечатка на колко процента са, цената пак беше 10-на лева. Заслужава си един път годишно да минаваш да си в час.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ionov » 15 Яну 2018, 13:09

Колеги, някой знае ли къде мога да намеря подложки за задни пружини - тези които се слагат над самата пружина за да повдигнат малко колата - 10мм.
Взех си спортни пружини и понеже свалят отпред и отдзад еднакво искам отзад да е с 10 мм по-малко.
Търсих в Мирафиори и Дунев но нямат...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 15 Яну 2018, 23:40

chris_barnes написа:
djakere4a написа:
chris_barnes написа:
djakere4a написа:Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
Обезвъздуши ли я като хората? Това че долния ти маркуч е студен ми подсказва че най-вероятно не си :(

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Обезвъдуших от двете пластмасови кръстчета, едното до казанчето другото горе до масления филтър изхвърли вода. Това мисля са двете най-горни точки.

Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk
Пусна ли парното да духа на висока температура? Най-вероятно е останал въздух в радиаторчето. Като изстине колата провери пак, най-вероятно ще дръпне още течност.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Дръпна още един литър, но въпреки това преди термостата е топло, след него е студено. Обезвъздуших я хубаво, събра около 6 литра. Ще се купува нов. Интересното е че перката пак не се вкючи на 105 градуса (може би датчика е на маркуча, който излиза от термостата.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 19.05.2013
Пол: Мъж
Кара: E90, 320dA, m47, 01.2007

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от martop » 16 Яну 2018, 20:40

Здравейте колеги,

Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.

Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл :lalala:



кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Evgeni » 17 Яну 2018, 8:56

martop написа:Здравейте колеги,

Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.

Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл :lalala:




Пробвай да ресетнеш адаптацийте на дебитомера.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 17 Яну 2018, 9:44

[quote="martop"]Здравейте колеги,

Имам проблем с оборотите, след като колата е изстинала хубаво (+12 часа стоене навън) - непостоянни са първите няколко секунди до минута. Дюзите са ремонтирани, релето и свещите са нови Беру.

Направих клип на живите данни и ми направи впечатление разликите между исканата стойност за въздух и тази която дава дебитомера. Дайте акъл :lalala:


[/quote


EGR Или не работи или е затлачен за това стойностите са толкова големи. Моя също правеше мизерия даже чист и работеше и до как не го смених със нов заедно със вакумното управление си играеха оборотите до как не минеше 40градуса на антифриз. Сега всичко е ок, но и колектора го чистих от нагара.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 17 Яну 2018, 13:27

Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Яну 2018, 13:39

(h)aman написа:Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема. :D

+ спиране софтуерно, че иначе ще излезе жълтото двигателче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от andy » 17 Яну 2018, 14:34

dextuar написа:
(h)aman написа:Един комплект от ибей за премахване на цялата ЕГР система и ще си решите проблема. :D

+ спиране софтуерно, че иначе ще излезе жълтото двигателче


Задължително софт :yes:

Не толкова само до чека (много хоро ще си карат и с него :lol: ) ами дросела продължава да си работи - отваря ЕГР - притваря дросел и обратно. А като ЕГР е изолиран (пренахнат) на мотора няма да му достига нужния въздух и се вдига разхода.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 17 Яну 2018, 14:59

Разбира се и софтуера трябва да се пипне, че иначе както спомена колегата ще започне да се задъхва. Аз чакам да пристигне комплекта и го ликвидирам, че ми писна с тези малки термостати.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook