Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
искам да тегля някаква каравана с е91, н47 с ремап на 220к.с. и ръчни скорости. Казвам някаква, тъй като все още сме ''на пазар'' за такава.
Нямам абсолютно никакъв опит и единственото, до което стигнах сам с четене в интернет е, че мощността ми е достатъчна за повечето каравани.
От тук следват въпросите - как се представя е9х, колко му е лимита на теглене, до какви скорости се чувства добре с едноосна каравана, нещо по-специфично?
И още нещо - нямам фабричен теглич.
Гледах разни афтърмаркет варианти, които се поставят и си остават там, както и фабрични, прибиращи се за една камара пари. Колко сложна е инсталацията на теглич от към електроника, предвид, че колата е фейс и е с диодните мигачи? Железариите ще ги ''завием'' под бронята, но кабелите ме плашат.
Изобщо всеки теглил каравана с е9х би могъл да ми бъде полезен с каквато и да е информация, тъй като тръгвам от нулата.
искам да тегля някаква каравана с е91, н47 с ремап на 220к.с. и ръчни скорости. Казвам някаква, тъй като все още сме ''на пазар'' за такава.
Нямам абсолютно никакъв опит и единственото, до което стигнах сам с четене в интернет е, че мощността ми е достатъчна за повечето каравани.
От тук следват въпросите - как се представя е9х, колко му е лимита на теглене, до какви скорости се чувства добре с едноосна каравана, нещо по-специфично?
И още нещо - нямам фабричен теглич.
Гледах разни афтърмаркет варианти, които се поставят и си остават там, както и фабрични, прибиращи се за една камара пари. Колко сложна е инсталацията на теглич от към електроника, предвид, че колата е фейс и е с диодните мигачи? Железариите ще ги ''завием'' под бронята, но кабелите ме плашат.
Изобщо всеки теглил каравана с е9х би могъл да ми бъде полезен с каквато и да е информация, тъй като тръгвам от нулата.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Venelin1111 написа:бмв 1 Д 118
Беше 143 КС 2008г
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма особенна разлика в поддръжката спрямо 118д, като изключим това, че мотора е много по здрав и рядко създава проблеми.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Трябва ми малко информация за следната ми идея.
Става въпрос за BMW е92 купе 320d 04/2008г. /177кс./
Искам да сменя моите спирачни апарати и дискове и накладки с по големи от BMW 335d. Дали според вас това може да се направи и дали ще има разлика в спирането? Понеже на 320д дисковете са 312мм на 300мм а на 335д са 348мм на 336мм.
Ако може да се направи такова нещо може ли да ми кажете ориентировъчна цена и какви части ще ми потрябват за да е без проблеми?
320д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116778145
Предно Дясно 34116778146
Задно Ляво 34216768697
Задно Дясно 34216768698
335д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116773201
Предно Дясно 34116773202
Задно Ляво 34216769101
Задно Дясно 34216769102
Благодаря предварително за отговорите...
Трябва ми малко информация за следната ми идея.
Става въпрос за BMW е92 купе 320d 04/2008г. /177кс./
Искам да сменя моите спирачни апарати и дискове и накладки с по големи от BMW 335d. Дали според вас това може да се направи и дали ще има разлика в спирането? Понеже на 320д дисковете са 312мм на 300мм а на 335д са 348мм на 336мм.
Ако може да се направи такова нещо може ли да ми кажете ориентировъчна цена и какви части ще ми потрябват за да е без проблеми?
320д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116778145
Предно Дясно 34116778146
Задно Ляво 34216768697
Задно Дясно 34216768698
335д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116773201
Предно Дясно 34116773202
Задно Ляво 34216769101
Задно Дясно 34216769102
Благодаря предварително за отговорите...
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
zekeriya написа:Здравейте,
Трябва ми малко информация за следната ми идея.
Става въпрос за BMW е92 купе 320d 04/2008г. /177кс./
Искам да сменя моите спирачни апарати и дискове и накладки с по големи от BMW 335d. Дали според вас това може да се направи и дали ще има разлика в спирането? Понеже на 320д дисковете са 312мм на 300мм а на 335д са 348мм на 336мм.
Благодаря предварително за отговорите...
От Е92 330д също са 348мм на 335мм. така, че може и от такова да търсиш, иначе би трябвало да спира достааа по-добре с тези спирачки.
От някое 330/335 сваляш всичко, апарати, съпорти, дисковете и накладки предполагам чисто нови ще сложиш, хубаво е като ще правиш всичко това да си смения и спирачните маркучи със спирачната течност да знаеш, че всичко е топ.
На скоро станах собственик на 330д, предния собствен преди 15-20к км. е сменил предните дискове (АТЕ) и керамични накладки(АТЕ), колата спира много добре, доволен съм.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
А каква е идеата да се изсипят 1000-2000лв, за да се засилят спирачките на 320d. Този 4-цил дизел не е кола за писта в никакъв случай, а за нормално каране стандартните спирачки според мен си спират много добре.
Основната разлика е само да ти тежат допълнително
Основната разлика е само да ти тежат допълнително
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Колата е Е92 330д с ръчна кутия и гуменото каре(предното на кутията, което е "раздвижено"), ми е разбито проверих му цената и излиза почти двойно по-скъпо от плътното(обикновенното което е отзад на дифа). Скоро установихме с приятел, че 330д и 530д са така направени с раздвижено отпред и плътно отзад, но той скоро си купи 535д Е60 и там карето(при 535 е само едно) си е обикновенно плътно и е отпред на кутията.
Въпроса ми е, ако на мястото на това "раздвиженото скъпо каре" сложа обикновенно плътно, както е отзад и както е на 535д оригинално, дали ще има някакъв проблем?
Единственото което си обеснявам, е заради ръчната кутия не знам при е92 автомат дали са така каретата?
Ето и снимки на каретата, за който не се сеща, първата снимка е "раздвиженото", втората си е обикновенно каре.
Въпроса ми е, ако на мястото на това "раздвиженото скъпо каре" сложа обикновенно плътно, както е отзад и както е на 535д оригинално, дали ще има някакъв проблем?
Единственото което си обеснявам, е заради ръчната кутия не знам при е92 автомат дали са така каретата?
Ето и снимки на каретата, за който не се сеща, първата снимка е "раздвиженото", втората си е обикновенно каре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Освен че трансмисията като цяло ще стане съвсем незабележимо “по-директна” аз лично друга разлика не мога да измисля. Ако си сигурен, че размерите де-що съвпадат, защо не.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
N43 B20A е мотора. На 300-400км ми светка чека и записва тези грешки.Чистя си го с телефона.Майстор ми беше сменил едната ламда, но продължи да си ги записва. Някакви предположения? Колата на моменти е спъната...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
zekeriya написа:Здравейте,
Трябва ми малко информация за следната ми идея.
Става въпрос за BMW е92 купе 320d 04/2008г. /177кс./
Искам да сменя моите спирачни апарати и дискове и накладки с по големи от BMW 335d. Дали според вас това може да се направи и дали ще има разлика в спирането? Понеже на 320д дисковете са 312мм на 300мм а на 335д са 348мм на 336мм.
Ако може да се направи такова нещо може ли да ми кажете ориентировъчна цена и какви части ще ми потрябват за да е без проблеми?
320д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116778145
Предно Дясно 34116778146
Задно Ляво 34216768697
Задно Дясно 34216768698
335д оем номера за апаратите:
Предно Ляво 34116773201
Предно Дясно 34116773202
Задно Ляво 34216769101
Задно Дясно 34216769102
Благодаря предварително за отговорите...
Няма никакъв проблем да го направиш, стига да ти се дават пари. Трябват ти апарати със супорти от 335д, дискове и накладки каквито си избереш като марка според средствата които ти се дават.
Не е евтин този ъпгрейд, а за кла която няма и 200кс. на колелата няма смисъл. Спирачките на 320д са достатъчни дори за ремапната кола и трудно ще ги прегрееш, не, че е невъзможно, но все пак.
Ако все пак решиш да го правиш, можеш да ми дадеш цена за твоите апарати със съпортите от 320ката, за си засиля сипираките на единичката
- zlatan0209
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: e90 318i N46
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:220 лв е валветроника, елринг гарнитура за капака, ако ти се е напукала и июа нужда да се смени е 80 лв. Ламбдата ти светка, защото си с газова може би.zlatan0209 написа:Здравейте,
От време на време колата ми влиза в авариен режим при запалване, колата вдига трудно обороти, почти никаква мощност. Автомобила е е90 318и N46. При диагностика с INPA ми излизат следните грешки:
2A59 - Valvetronic Eccentric Shaft Sensor 1
2A67 - Valvetronic Internal Fault
2A6F - Valvetronic Minimum Lift Exceeded
2CA2 - Lambda Sensor Heater Pre Cat 1
Ще съм благодарен на някакви насоки и съвети.
Поздрави!
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Както каза колегата, смених моторчето което даваше проблем, подмених и гарнитурата на капака и всичко заспа. Моторчето беше VDO 215лв., гарнитурата Eлринг 75лв. След ремонта всичко заспа.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
колко литра е казанчето за течността за чистачки?
колко литра е казанчето за течността за чистачки?
ASC off -> FUN on
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
4,5L или съвсем близо до това
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Колата е 330д с някой да знае точно с какъв акумулатор трябва да се кара, колко амперчаса и пусков ток?
Някъде прочетох че трябва 85AH и примерно ако се сложи 100ah с по-голям пусков ток има ли проблем?
Някъде прочетох че трябва 85AH и примерно ако се сложи 100ah с по-голям пусков ток има ли проблем?
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Защо просто не видиш в realoem по вин номер?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Бързи въпроси и отговори
HackeD написа:Колата е 330д с някой да знае точно с какъв акумулатор трябва да се кара, колко амперчаса и пусков ток?
Някъде прочетох че трябва 85AH и примерно ако се сложи 100ah с по-голям пусков ток има ли проблем?
Алтернатора няма да зарежда добре акумулатора. 80-85 Ah е за теб
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани