Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, напоследък ми изостава часовника в колата и примерно с разни минути. Не я карам всеки ден последните месеци и това оказва влияние с може би умиращият ми акумулатор. Борда не помни на коя позиция е и се ресетва след всяко палене - примерно среден разход и после нищо. Предполагам, че ми умира акумулаторът, който е оригиналния. Колата си пали, няма грешки по модулите. Зареждах го на зарядно и нямаше проблеми - държи заряд и минава тестовете. Предположения? Мерси!
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Акумулатор, виж в ИСТА хистограмата как еbai_ILIA написа:Колеги, напоследък ми изостава часовника в колата и примерно с разни минути. Не я карам всеки ден последните месеци и това оказва влияние с може би умиращият ми акумулатор. Борда не помни на коя позиция е и се ресетва след всяко палене - примерно среден разход и после нищо. Предполагам, че ми умира акумулаторът, който е оригиналния. Колата си пали, няма грешки по модулите. Зареждах го на зарядно и нямаше проблеми - държи заряд и минава тестовете. Предположения? Мерси!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
bai_ILIA написа:Колеги, напоследък ми изостава часовника в колата и примерно с разни минути. Не я карам всеки ден последните месеци и това оказва влияние с може би умиращият ми акумулатор. Борда не помни на коя позиция е и се ресетва след всяко палене - примерно среден разход и после нищо. Предполагам, че ми умира акумулаторът, който е оригиналния. Колата си пали, няма грешки по модулите. Зареждах го на зарядно и нямаше проблеми - държи заряд и минава тестовете. Предположения? Мерси!
Станат на по 10г тия акумулатори и почнат да умират
Моят също беше оригиналния, миналата година сдаде багажата, взех Banner и съм доволен за момента
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Бързи въпроси и отговори
+ 1 за акумулатора, първо започва да изостава часовника. Изчакайте докато започне да се нулира заедно с датата и смяна...
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
vlado6669 написа:+ 1 за акумулатора, първо започва да изостава часовника. Изчакайте докато започне да се нулира заедно с датата и смяна...
колега, няма да чакам никой, не си заслужава Благодаря за инфото. Предположенията ми се потвърдиха. Здраве да е, 92А AGM Оригиналния БМВ ми е Банер, така че може да повторя. На Е46 взех такъв и беше супер. Имаше 3 години гаранция, спрямо 2 на другите...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, някой да се е сблъсквал с грешка Е704- IHKA: K-CAN Low line fault ? Четох за грешки преди малко, и ми излезе това при климатроника, изчисти се, ще видя дали ще се появи пак, но ми стана интересно какво е точно... Климатроника иначе си работи нормално. Благодаря!
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета, искам да си изкарам още един ключ за е90-ката.
Гледам в форума някаква тема за ключ, искат 150лв, но само за ключа с електрониката и нищо друго. В Интернет намерих някакви с обучение и всичко на 300 лв.
Колко е нормалната цена за всичко и в София къде да свърша тази процедура ?
Мерси !
Гледам в форума някаква тема за ключ, искат 150лв, но само за ключа с електрониката и нищо друго. В Интернет намерих някакви с обучение и всичко на 300 лв.
Колко е нормалната цена за всичко и в София къде да свърша тази процедура ?
Мерси !
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Момчета, искам да си изкарам още един ключ за е90-ката.
Гледам в форума някаква тема за ключ, искат 150лв, но само за ключа с електрониката и нищо друго. В Интернет намерих някакви с обучение и всичко на 300 лв.
Колко е нормалната цена за всичко и в София къде да свърша тази процедура ?
Мерси !
Както се разберете, но някъде там. Ключарската техника е сравнително скъпа и рядко някой си я купува за хоби, а тези, които я ползват, знаят това и ти извиват ръцете. Може би извън София някой ще се навие да направи всичко за 200лв...
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Обади се на oci и се разберете, сигурен съм, че цената ще е доста под 300лв.
Never mistake motion for action...
- nikolaysk
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2016
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е91 320D
Re: Бързи въпроси и отговори
Че то и при Дару Кар е 300 лева ключа само талона носиш.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някои може ли да ми каже дали се свалят трудно дръжките на вратите защото искам да ги сменя със светещи и дали ги има кабелите на моито като не свети
- donybg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой генний по оста Италия-България е кодирал акумулатора като 92ah(i?). Това възможна стойност ли е? Явно да, но като четох темите тук, опции са все кръгли числа(60ah, 70ah, 80ah…AGM и т.н.) и при положение, че при мен е 92 дали го третира като 90 амперов. Това всъщност не ме притеснява толкова. По-лошото е, че са сложили едно малко 70ah акумулаторче, сигурно ще издъхне в първия истински студен ден. До сега съм карал 95% на дълъг път и не е имало никакви проблеми. Но поради по-горе описаното реших да си взема адекватен акумулатор за колата и тук е вторият ми въпрос. Имам start/stop и break energy regeneration. До колкото разбирам задължително трябва да е АГМ акумулатор?
И последно, ако си взема един обикновен 95ah и само го регистрирам, без кодиране(още се опознаваме с NCS Expert) дали няма да бъде най-лесният вариант?
Поздрави и успешна седмица на всички.
И последно, ако си взема един обикновен 95ah и само го регистрирам, без кодиране(още се опознаваме с NCS Expert) дали няма да бъде най-лесният вариант?
Поздрави и успешна седмица на всички.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Вземи си AGM, няма какво да го мислишdonybg написа:Някой генний по оста Италия-България е кодирал акумулатора като 92ah(i?). Това възможна стойност ли е? Явно да, но като четох темите тук, опции са все кръгли числа(60ah, 70ah, 80ah…AGM и т.н.) и при положение, че при мен е 92 дали го третира като 90 амперов. Това всъщност не ме притеснява толкова. По-лошото е, че са сложили едно малко 70ah акумулаторче, сигурно ще издъхне в първия истински студен ден. До сега съм карал 95% на дълъг път и не е имало никакви проблеми. Но поради по-горе описаното реших да си взема адекватен акумулатор за колата и тук е вторият ми въпрос. Имам start/stop и break energy regeneration. До колкото разбирам задължително трябва да е АГМ акумулатор?
И последно, ако си взема един обикновен 95ah и само го регистрирам, без кодиране(още се опознаваме с NCS Expert) дали няма да бъде най-лесният вариант?
Поздрави и успешна седмица на всички.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Вземи си AGM, няма какво да го мислишdonybg написа:Някой генний по оста Италия-България е кодирал акумулатора като 92ah(i?). Това възможна стойност ли е? Явно да, но като четох темите тук, опции са все кръгли числа(60ah, 70ah, 80ah…AGM и т.н.) и при положение, че при мен е 92 дали го третира като 90 амперов. Това всъщност не ме притеснява толкова. По-лошото е, че са сложили едно малко 70ah акумулаторче, сигурно ще издъхне в първия истински студен ден. До сега съм карал 95% на дълъг път и не е имало никакви проблеми. Но поради по-горе описаното реших да си взема адекватен акумулатор за колата и тук е вторият ми въпрос. Имам start/stop и break energy regeneration. До колкото разбирам задължително трябва да е АГМ акумулатор?
И последно, ако си взема един обикновен 95ah и само го регистрирам, без кодиране(още се опознаваме с NCS Expert) дали няма да бъде най-лесният вариант?
Поздрави и успешна седмица на всички.
Взимаш един агм 90ah и го регистрираш със INPA и си готов.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Бързи въпроси и отговори
donybg написа:Някой генний по оста Италия-България е кодирал акумулатора като 92ah(i?). Това възможна стойност ли е? Явно да, но като четох темите тук, опции са все кръгли числа(60ah, 70ah, 80ah…AGM и т.н.) и при положение, че при мен е 92 дали го третира като 90 амперов. Това всъщност не ме притеснява толкова. По-лошото е, че са сложили едно малко 70ah акумулаторче, сигурно ще издъхне в първия истински студен ден. До сега съм карал 95% на дълъг път и не е имало никакви проблеми. Но поради по-горе описаното реших да си взема адекватен акумулатор за колата и тук е вторият ми въпрос. Имам start/stop и break energy regeneration. До колкото разбирам задължително трябва да е АГМ акумулатор?
И последно, ако си взема един обикновен 95ah и само го регистрирам, без кодиране(още се опознаваме с NCS Expert) дали няма да бъде най-лесният вариант?
Поздрави и успешна седмица на всички.
Колега, скоро сменявах и моя - с еднакви коли сме . Беше оригиналния. Назад в темата тогава питах за грешка 00A559, оказа се впоследствие че акумулатора си заминава. Оригиналният е 90Ah AGM. Аз избрах VARTA SILVER DYNAMIC AGM 95AH 850A R+ - според кодовото означение е произведен в Германия - Aко избереш Varta пиши на лично да ти кажа от къде взимах моя.
Регистрирах го с Carly-то - при него няма междинни стойности, избира се 90Ah според тяхните инсрукции при межнинна стойност се указва по-малката. Може и да го оставиш със твоята стойност - стига да е кодиран като AGM, защото има и варианта да е кодиран като обикновен. Малко инфо за кодовите означения на някои акумулатори (Bosch/Varta):
Кодове за мястото на производство:
H Hannover, Deutschland
C Ceska Lipa, Czech Republic
E Burgos, Spain
G Guardamar, Spain
F Rouen, France
S Sarreguemines, France
Z Zwickau, Deutschland
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани