Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги дайте съвет как се справяте с миризмата на спарен чорап от климатика. Ако го пусна да духа студено няма проблем, но ако спра колата за малко при повторното стартиране се усеща неприятната миризма. Преди беше почти недоловимо, но напоследък стана по-осезаемо. В друг форум четох, че най-ефективно е да се стигне до изпарителя на климатикът и да се пръска с някакъв сериозен дезинфектант обилно (например спирт).
Също четох и мнения за разни спрейове като отзивите бяха 50:50.
Също четох и мнения за разни спрейове като отзивите бяха 50:50.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Бързи въпроси и отговори
В някои сервизи предлагат професионално обезпаразитяване. Според мен вземи си една пияна за климатици и я излей цялата през решетките. При мен имаше положителен ефект, даже тази година не мисля да го правя, че не е толкоз фатално.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
За да не ти смърди трябва преди да изгасиш колата да я оставиш само на вентилатор за да изсуши питата на кондензатора.
Микроорганизмите които се образуват от влагата са причина за смръднята.
Като го направиш няколко пъти и ще спре да ти мирише при кратки спирания.
Аз го спазвам винаги като правило, караш каквото караш и последните пет минути само на вентилатор.
Микроорганизмите които се образуват от влагата са причина за смръднята.
Като го направиш няколко пъти и ще спре да ти мирише при кратки спирания.
Аз го спазвам винаги като правило, караш каквото караш и последните пет минути само на вентилатор.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Bexim написа:В някои сервизи предлагат професионално обезпаразитяване. Според мен вземи си една пияна за климатици и я излей цялата през решетките. При мен имаше положителен ефект, даже тази година не мисля да го правя, че не е толкоз фатално.
Прави се и в официалните сервизи и е много ефективно
https://www.drive2.com/o/b/470510713413042455
Иначе това, което vld е написал е така. Хубаво е да се изключва климатика преди да се изгаси колата поне 5 минути, това пречи на бактериите и микроогранизмите да се завъдят
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:За да не ти смърди трябва преди да изгасиш колата да я оставиш само на вентилатор за да изсуши питата на кондензатора.
Микроорганизмите които се образуват от влагата са причина за смръднята.
Като го направиш няколко пъти и ще спре да ти мирише при кратки спирания.
Аз го спазвам винаги като правило, караш каквото караш и последните пет минути само на вентилатор.
Пробвах това с вентилаторът преди да изгася колата от 1-2 седмици насам - има доста положителен ефект откакто почнах да го правя, но мисля, че пак си има нужда от обезпаразитяване...
Може би няма да навреди 1 спрей - но се чудя къде точно се изсипва... струва ми се, че през вътрешните няма да има ефект, по-скоро трябва някак си под филтъра на купето да се пръска предполагам.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Току-що го правих това със спрея, въпреки че спазвам горното правилно. Сваляш филтъра на купето и пръскаш през отвораdrago9205 написа:vld написа:За да не ти смърди трябва преди да изгасиш колата да я оставиш само на вентилатор за да изсуши питата на кондензатора.
Микроорганизмите които се образуват от влагата са причина за смръднята.
Като го направиш няколко пъти и ще спре да ти мирише при кратки спирания.
Аз го спазвам винаги като правило, караш каквото караш и последните пет минути само на вентилатор.
Пробвах това с вентилаторът преди да изгася колата от 1-2 седмици насам - има доста положителен ефект откакто почнах да го правя, но мисля, че пак си има нужда от обезпаразитяване...
Може би няма да навреди 1 спрей - но се чудя къде точно се изсипва... струва ми се, че през вътрешните няма да има ефект, по-скоро трябва някак си под филтъра на купето да се пръска предполагам.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:vld написа:За да не ти смърди трябва преди да изгасиш колата да я оставиш само на вентилатор за да изсуши питата на кондензатора.
Микроорганизмите които се образуват от влагата са причина за смръднята.
Като го направиш няколко пъти и ще спре да ти мирише при кратки спирания.
Аз го спазвам винаги като правило, караш каквото караш и последните пет минути само на вентилатор.
Пробвах това с вентилаторът преди да изгася колата от 1-2 седмици насам - има доста положителен ефект откакто почнах да го правя, но мисля, че пак си има нужда от обезпаразитяване...
Може би няма да навреди 1 спрей - но се чудя къде точно се изсипва... струва ми се, че през вътрешните няма да има ефект, по-скоро трябва някак си под филтъра на купето да се пръска предполагам.
Идеята е да се достигне до изпарителя. Ръгаш във всички дупки, но най-добре се стига от към вентилатора, ако ти се разглабя вътре в купето под жабката. Там може да го пипнеш и с ръка.
https://www.youtube.com/watch?v=3yFUsQpq4Ec
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
имам такъв спрей в гаража и инстукциите е да се пусне със затворена циркулация в купето за 15 мин. би трабвало да свърши работа и без разглобяване или разглобяването е за борба с по-миризливи чорапи
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,
BMW E90 2.0D 184к.с. 2011г. ръчка xDrive.
Колата е на 230хил. км.
Купена е нова в БГ.
На 70к сменихме веригата, защото се разтропа (по гаранция).
Сега я карат едни момчета, които грам не разбират и не са чули, че дрънка и хоп, скъса се (колата е служебна).
Сега търся друг мотор с документи, който да купя, ревизирам и монтирам. Лошото е, че 184к.с. не намирам.
Ще стане ли N47 177к.с. или има разлика?
Ще използвам дюзите от стария (на 100хил. км. са).
Турбото от стария (то е на 5хил. км) и т.н.
BMW E90 2.0D 184к.с. 2011г. ръчка xDrive.
Колата е на 230хил. км.
Купена е нова в БГ.
На 70к сменихме веригата, защото се разтропа (по гаранция).
Сега я карат едни момчета, които грам не разбират и не са чули, че дрънка и хоп, скъса се (колата е служебна).
Сега търся друг мотор с документи, който да купя, ревизирам и монтирам. Лошото е, че 184к.с. не намирам.
Ще стане ли N47 177к.с. или има разлика?
Ще използвам дюзите от стария (на 100хил. км. са).
Турбото от стария (то е на 5хил. км) и т.н.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Tsapo написа:Колеги,
BMW E90 2.0D 184к.с. 2011г. ръчка xDrive.
Колата е на 230хил. км.
Купена е нова в БГ.
На 70к сменихме веригата, защото се разтропа (по гаранция).
Сега я карат едни момчета, които грам не разбират и не са чули, че дрънка и хоп, скъса се (колата е служебна).
Сега търся друг мотор с документи, който да купя, ревизирам и монтирам. Лошото е, че 184к.с. не намирам.
Ще стане ли N47 177к.с. или има разлика?
Ще използвам дюзите от стария (на 100хил. км. са).
Турбото от стария (то е на 5хил. км) и т.н.
Търси си 184кс от някоя блъсната, проблема е че не се намира лесно,за един двигател от 318д 2010г ми искаха 1700 евро без скоростите като го дава целия но замина.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Tsapo написа:Колеги,
BMW E90 2.0D 184к.с. 2011г. ръчка xDrive.
Колата е на 230хил. км.
Купена е нова в БГ.
На 70к сменихме веригата, защото се разтропа (по гаранция).
Сега я карат едни момчета, които грам не разбират и не са чули, че дрънка и хоп, скъса се (колата е служебна).
Сега търся друг мотор с документи, който да купя, ревизирам и монтирам. Лошото е, че 184к.с. не намирам.
Ще стане ли N47 177к.с. или има разлика?
Ще използвам дюзите от стария (на 100хил. км. са).
Турбото от стария (то е на 5хил. км) и т.н.
Търси си 184кс от някоя блъсната, проблема е че не се намира лесно,за един двигател от 318д 2010г ми искаха 1700 евро без скоростите като го дава целия но замина.
Лошото е, че за момента съм намерил само един двигател с документи.
Първия път когато звънях ми казаха 3хил. лева.
Викам ще помисля и ще се обадя. Звъня след седмица, питам ги имате ли го още и те да, цената е 4хил. лева.
Това бил минимума (блок, дъно, капак и 4 бутала).
Намерих още един, за 2500лв. но без фактура без договор и т.н. Не ми се иска такъв.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Tsapo написа:awful написа:Tsapo написа:Колеги,
BMW E90 2.0D 184к.с. 2011г. ръчка xDrive.
Колата е на 230хил. км.
Купена е нова в БГ.
На 70к сменихме веригата, защото се разтропа (по гаранция).
Сега я карат едни момчета, които грам не разбират и не са чули, че дрънка и хоп, скъса се (колата е служебна).
Сега търся друг мотор с документи, който да купя, ревизирам и монтирам. Лошото е, че 184к.с. не намирам.
Ще стане ли N47 177к.с. или има разлика?
Ще използвам дюзите от стария (на 100хил. км. са).
Турбото от стария (то е на 5хил. км) и т.н.
Търси си 184кс от някоя блъсната, проблема е че не се намира лесно,за един двигател от 318д 2010г ми искаха 1700 евро без скоростите като го дава целия но замина.
Лошото е, че за момента съм намерил само един двигател с документи.
Първия път когато звънях ми казаха 3хил. лева.
Викам ще помисля и ще се обадя. Звъня след седмица, питам ги имате ли го още и те да, цената е 4хил. лева.
Това бил минимума (блок, дъно, капак и 4 бутала).
Намерих още един, за 2500лв. но без фактура без договор и т.н. Не ми се иска такъв.
По добре първо отвори стария и ако няма фатални щети го оправи него.
- morto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, предстои ни дълго пътуване с е90 330д с обикновенни гуми . Търся патерица, но не съм сигурен какъв размер. Виждам че има и 16-ки и 17-ки, централния отвор на този модел един и същ ли е като с 320д? Има опция да взема 17-ка патерица от Е60 ще стане ли на е90?
Последна промяна morto на 06 Юни 2018, 23:23, променена общо 1 път
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
morto написа:Здравейте, предстои ни дълго пътуване с е90 330д с обикновенни гуми . Търся патерица, но не съм сигурен какъв размер. Виждам че има и 16-ки и 17-ки, централния отвор на този модел един и същ ли е като с 320д? Има опция да взема 17-ка патерица от Е60 ще стане ли на е90?
17ка от Е60 с IS18 ти пасва перфектно.
Никакви 16ки няма да ти станат.
- donybg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 18.07.2013
- Кара: E91 320d xDrive 2010 184к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Два въпроса от мен.
1. Някой има ли мнение за комплектите за ремонт на гуми? Дали напълно могат да заместят патерицата и дали си струва да се купи оригинален на BMW или Continental или и по-евтините(като Slime) вършат работа?
2. Струва ли си смяната на накладки и дискове да се направи в оторизиран сервиз или добър сервиз с качесвена марка консумативи ще свърши същата работа? Качеството е водещо пред цената в този случай.
1. Някой има ли мнение за комплектите за ремонт на гуми? Дали напълно могат да заместят патерицата и дали си струва да се купи оригинален на BMW или Continental или и по-евтините(като Slime) вършат работа?
2. Струва ли си смяната на накладки и дискове да се направи в оторизиран сервиз или добър сервиз с качесвена марка консумативи ще свърши същата работа? Качеството е водещо пред цената в този случай.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани