Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 05 Дек 2018, 15:35

Ясно, благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 05 Дек 2018, 16:10

vld написа:
Jarvis написа:Моя ДПФ си беше читав, поради отказал дросел спря да си прави регенерация и за 1.5к км стана на една твърда тапа... та, без да искам станах и аз от тия смърдилници. Страдах много.
За утеха чипнах на 220кс Н47 и май вече не страдам толкова...

Точно затова е хубаво да се гледа редовно, защото на БМВ дпф-а е направен да светва на таблото, чак след като се затапи много.
Иначе грешки си набива и преди това, просто не ти сигнализира.

Точно за това хейтя дизела, адаш...
Вечно трябва да му дебнеш нещо.. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 19.11.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Jarvis » 05 Дек 2018, 16:19

Не е бе, режеш еко шитните и пУна газ! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Powerslide » 05 Дек 2018, 19:23

Колеги след продажбата на 36цата преминах към Е91
Колата е 3.0д автоматик 231кс , не е хдрайв

Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :
Всички масла и филтри
Свещите всички са дали фира и релето
Водна помпа
Термостат
Махане на пеперуди
Клапан картерни газове ?
ДПФ не е светнал на таблото ама много мирише и на диагностика дава грешка , като сменим свещи и термостати предполагам ,че ще успея да го спася :mhihi:

Колата е на 259 000 км , за веригите знам , но няма да ги сменям за сега. Мога да ги сменя ,имам пари ама няма да ги сменя :mhihi: Дано не съжелявам за последното изречение :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 05 Дек 2018, 19:43

приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 06 Дек 2018, 7:54

bai_ILIA написа:приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....

При проблем с веригите не се ли чува промяна в работата на двигателя преди да се стигне фатален край? При твоят познат имало ли е симптоматика или става от раз?
Все си мислех, че ако двигателят работи тихо и равномерно (колкото за дизел), без да има разни паразитни почуквания и претраквания - би трябвало да няма поле за притеснение :dunno:

Powerslide написа:Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :


Честито колега, и много безаварийни :)
Аз бих погледнал състоянието на демпферната шайба също, дали има видими напуквания и прочее. Заедно с термостатите (2 бр. са) - антифриз, както и един пластмасов Y-образен фланец (повечето майстори го знаят, кой е), който има тенденция да се пука и да сълзи антифриз (за него се сваля и колектора, така че е добре на куп всичко да се прави заедно със свещи и термостати).
Също бих, казал, че е абсолютно задължително щом така и така сваляш колектора (заради свещите) - да го изчистиш добре заедно със самият ЕГР клапан.

П.П. Парт номер на фланеца - 11127806196. Да добавя, че ако има колеги със загуба на антифриз - на 90% това е причината)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: F32 420XD
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Airdust » 06 Дек 2018, 15:35

drago9205 написа:
bai_ILIA написа:приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....

При проблем с веригите не се ли чува промяна в работата на двигателя преди да се стигне фатален край? При твоят познат имало ли е симптоматика или става от раз?
Все си мислех, че ако двигателят работи тихо и равномерно (колкото за дизел), без да има разни паразитни почуквания и претраквания - би трябвало да няма поле за притеснение :dunno:

Powerslide написа:Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :


Честито колега, и много безаварийни :)
Аз бих погледнал състоянието на демпферната шайба също, дали има видими напуквания и прочее. Заедно с термостатите (2 бр. са) - антифриз, както и един пластмасов Y-образен фланец (повечето майстори го знаят, кой е), който има тенденция да се пука и да сълзи антифриз (за него се сваля и колектора, така че е добре на куп всичко да се прави заедно със свещи и термостати).
Също бих, казал, че е абсолютно задължително щом така и така сваляш колектора (заради свещите) - да го изчистиш добре заедно със самият ЕГР клапан.

П.П. Парт номер на фланеца - 11127806196. Да добавя, че ако има колеги със загуба на антифриз - на 90% това е причината)


Относно веригите, признаци за разтеглени вериги НЯМА, поне аз не улових такива и я хванах точно преди да се скъсат,бяха разтеглени толкова много , че не идваха петите за зацепване на белезите...
В резюме ще кажа, сменяйте веригите, че не се знае, знае ли се... :D После ремонта е по-скъп и неприятен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 06 Дек 2018, 15:46

Дизелът не ги ли къса отма.. Без симптом... :dunno:
Страаашна е36-ца ожени значи... Дано и таз направиш да изглежда така. :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.06.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mr.Iliev » 07 Дек 2018, 19:07

Привет колеги! Колата е е60 3.0д 218к.с 2005г. Проблемът й е, че омаслява всичко по мотора и губи масло. Хобота от въздушния филтър към турбото и тръбата за маслените пари е омаслена, съответно тази към интеркулера и от него към колектора също, от колектора през гумичките, които уплътняват с главата също, нищо че са чисто нови. Сменил съм филтър картерни газове, рециклирал съм и турбината. Проблемът остана, дори и се задълбочава. Не духа от капачката за маслото. Четох, че може да е от сигментите.... Моля за мнение.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 07 Дек 2018, 21:34

Mr.Iliev написа:Привет колеги! Колата е е60 3.0д 218к.с 2005г. Проблемът й е, че омаслява всичко по мотора и губи масло. Хобота от въздушния филтър към турбото и тръбата за маслените пари е омаслена, съответно тази към интеркулера и от него към колектора също, от колектора през гумичките, които уплътняват с главата също, нищо че са чисто нови. Сменил съм филтър картерни газове, рециклирал съм и турбината. Проблемът остана, дори и се задълбочава. Не духа от капачката за маслото. Четох, че може да е от сигментите.... Моля за мнение.

Премери и компресията и всичко ще се изясни, щом не е от клапана за картерните газове, остава вакум помпата или сегментите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 16.02.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mucuna » 08 Дек 2018, 11:38

Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля :paranoid: Има ли там изобщо някъде крушка? :dunno: Колата е Е90 2005г.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 08 Дек 2018, 17:09

Mucuna написа:Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля :paranoid: Има ли там изобщо някъде крушка? :dunno: Колата е Е90 2005г.



Има, ето така свети:
Изображение

Освен тези, горе на плафона също има амбиентно осветление, което свети към скоростния лост и пепелника.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 08 Дек 2018, 17:12

Веригите много рядко се чува тракане на палене при БМВ, за разлика от Ауди, когато винаги си тракат на палене и знаеш, че е време за смяна...При БМВ просто се късат :ok:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 16.02.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Mucuna » 08 Дек 2018, 19:49

(h)aman написа:
Mucuna написа:Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля :paranoid: Има ли там изобщо някъде крушка? :dunno: Колата е Е90 2005г.



Има, ето така свети:
Изображение

Освен тези, горе на плафона също има амбиентно осветление, което свети към скоростния лост и пепелника.

Благодаря ти. Знаех си, че нещо там не е както трябва. Сега остава да разбера как да го оправя. Горе на плафона свети, но ми е неудобно вечер карайки, да го пускам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 10 Дек 2018, 6:38

На плафона свети червено и не се включва а си е включено

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook