Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Jarvis написа:Моя ДПФ си беше читав, поради отказал дросел спря да си прави регенерация и за 1.5к км стана на една твърда тапа... та, без да искам станах и аз от тия смърдилници. Страдах много.
За утеха чипнах на 220кс Н47 и май вече не страдам толкова...
Точно затова е хубаво да се гледа редовно, защото на БМВ дпф-а е направен да светва на таблото, чак след като се затапи много.
Иначе грешки си набива и преди това, просто не ти сигнализира.
Точно за това хейтя дизела, адаш...
Вечно трябва да му дебнеш нещо..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги след продажбата на 36цата преминах към Е91
Колата е 3.0д автоматик 231кс , не е хдрайв
Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :
Всички масла и филтри
Свещите всички са дали фира и релето
Водна помпа
Термостат
Махане на пеперуди
Клапан картерни газове ?
ДПФ не е светнал на таблото ама много мирише и на диагностика дава грешка , като сменим свещи и термостати предполагам ,че ще успея да го спася
Колата е на 259 000 км , за веригите знам , но няма да ги сменям за сега. Мога да ги сменя ,имам пари ама няма да ги сменя Дано не съжелявам за последното изречение
Колата е 3.0д автоматик 231кс , не е хдрайв
Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :
Всички масла и филтри
Свещите всички са дали фира и релето
Водна помпа
Термостат
Махане на пеперуди
Клапан картерни газове ?
ДПФ не е светнал на таблото ама много мирише и на диагностика дава грешка , като сменим свещи и термостати предполагам ,че ще успея да го спася
Колата е на 259 000 км , за веригите знам , но няма да ги сменям за сега. Мога да ги сменя ,имам пари ама няма да ги сменя Дано не съжелявам за последното изречение
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....
"Чемодан, вокзал, Москва"
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
bai_ILIA написа:приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....
При проблем с веригите не се ли чува промяна в работата на двигателя преди да се стигне фатален край? При твоят познат имало ли е симптоматика или става от раз?
Все си мислех, че ако двигателят работи тихо и равномерно (колкото за дизел), без да има разни паразитни почуквания и претраквания - би трябвало да няма поле за притеснение
Powerslide написа:Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :
Честито колега, и много безаварийни
Аз бих погледнал състоянието на демпферната шайба също, дали има видими напуквания и прочее. Заедно с термостатите (2 бр. са) - антифриз, както и един пластмасов Y-образен фланец (повечето майстори го знаят, кой е), който има тенденция да се пука и да сълзи антифриз (за него се сваля и колектора, така че е добре на куп всичко да се прави заедно със свещи и термостати).
Също бих, казал, че е абсолютно задължително щом така и така сваляш колектора (заради свещите) - да го изчистиш добре заедно със самият ЕГР клапан.
П.П. Парт номер на фланеца - 11127806196. Да добавя, че ако има колеги със загуба на антифриз - на 90% това е причината)
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:bai_ILIA написа:приятел със същата, но ексдрайв скъса на 265 000км. Пълна история в БМВ, но знаем там на колко км. се сменят маслата....
При проблем с веригите не се ли чува промяна в работата на двигателя преди да се стигне фатален край? При твоят познат имало ли е симптоматика или става от раз?
Все си мислех, че ако двигателят работи тихо и равномерно (колкото за дизел), без да има разни паразитни почуквания и претраквания - би трябвало да няма поле за притеснениеPowerslide написа:Какво друго да сменя/погледна при обслужване освен :
Честито колега, и много безаварийни
Аз бих погледнал състоянието на демпферната шайба също, дали има видими напуквания и прочее. Заедно с термостатите (2 бр. са) - антифриз, както и един пластмасов Y-образен фланец (повечето майстори го знаят, кой е), който има тенденция да се пука и да сълзи антифриз (за него се сваля и колектора, така че е добре на куп всичко да се прави заедно със свещи и термостати).
Също бих, казал, че е абсолютно задължително щом така и така сваляш колектора (заради свещите) - да го изчистиш добре заедно със самият ЕГР клапан.
П.П. Парт номер на фланеца - 11127806196. Да добавя, че ако има колеги със загуба на антифриз - на 90% това е причината)
Относно веригите, признаци за разтеглени вериги НЯМА, поне аз не улових такива и я хванах точно преди да се скъсат,бяха разтеглени толкова много , че не идваха петите за зацепване на белезите...
В резюме ще кажа, сменяйте веригите, че не се знае, знае ли се... После ремонта е по-скъп и неприятен.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Дизелът не ги ли къса отма.. Без симптом...
Страаашна е36-ца ожени значи... Дано и таз направиш да изглежда така.
Страаашна е36-ца ожени значи... Дано и таз направиш да изглежда така.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет колеги! Колата е е60 3.0д 218к.с 2005г. Проблемът й е, че омаслява всичко по мотора и губи масло. Хобота от въздушния филтър към турбото и тръбата за маслените пари е омаслена, съответно тази към интеркулера и от него към колектора също, от колектора през гумичките, които уплътняват с главата също, нищо че са чисто нови. Сменил съм филтър картерни газове, рециклирал съм и турбината. Проблемът остана, дори и се задълбочава. Не духа от капачката за маслото. Четох, че може да е от сигментите.... Моля за мнение.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Mr.Iliev написа:Привет колеги! Колата е е60 3.0д 218к.с 2005г. Проблемът й е, че омаслява всичко по мотора и губи масло. Хобота от въздушния филтър към турбото и тръбата за маслените пари е омаслена, съответно тази към интеркулера и от него към колектора също, от колектора през гумичките, които уплътняват с главата също, нищо че са чисто нови. Сменил съм филтър картерни газове, рециклирал съм и турбината. Проблемът остана, дори и се задълбочава. Не духа от капачката за маслото. Четох, че може да е от сигментите.... Моля за мнение.
Премери и компресията и всичко ще се изясни, щом не е от клапана за картерните газове, остава вакум помпата или сегментите.
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля Има ли там изобщо някъде крушка? Колата е Е90 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Mucuna написа:Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля Има ли там изобщо някъде крушка? Колата е Е90 2005г.
Има, ето така свети:
Освен тези, горе на плафона също има амбиентно осветление, което свети към скоростния лост и пепелника.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Веригите много рядко се чува тракане на палене при БМВ, за разлика от Ауди, когато винаги си тракат на палене и знаеш, че е време за смяна...При БМВ просто се късат
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Mucuna написа:Имам молба: може ли някой да качи "нощна" снимка на светлините по таблото и около него. Имам чувството, че не всичко ми свети, но не знам точно кое. Например на пепелника и около него нищо не свети и тъй като съм пушач, вечер не мога да го уцеля Има ли там изобщо някъде крушка? Колата е Е90 2005г.
Има, ето така свети:
Освен тези, горе на плафона също има амбиентно осветление, което свети към скоростния лост и пепелника.
Благодаря ти. Знаех си, че нещо там не е както трябва. Сега остава да разбера как да го оправя. Горе на плафона свети, но ми е неудобно вечер карайки, да го пускам.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Бързи въпроси и отговори
На плафона свети червено и не се включва а си е включено
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани