Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от andy » 11 Дек 2017, 15:34

С ЕГР-а нищо не гориш реално втори път. Работата му е да намали NOx, а те във всеки един горивен процес се намалят като се намали кислорода.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 11 Дек 2017, 15:46

Това, което се опитвам да обясня аз е, че терминът "вредни емисии" е съвкупност от различни типове вредни газове/частици, които се образуват в обратна пропорционалност спрямо режимът на изгаряне. И ДПФ-ът в една правилно функционираща кола точно си е "жертва" на повишеното количество твърди частици, които се образуват при използването на EGR (който намалява NOx), точно защото NOx и твърдите частици са в обратна пропорционалност в зависимост от температурата и ефективността на изгаряне затова са нужни и 2 системи да намаляват всяка от тях.
Затова постнах и линк - има доста статии върху това какво се наблюдава като ефект върху емисиите при използване на EGR.
Съответно ще се радвам ако има някакви изследвания или лабораторни резултати, които показват, че ЕГР намалява твърдите частици и влияе благоприятно на животът ДПФ-ът, защото ще хубаво нещо да се знае. Но към моментът не намирам такива опровержителни експерименти, та съм по-склонен да се доверя на теорията и догадките, които са налице отколкото тези, които не са.

Ето и още едно много хубаво видео по темата където човекът си казва още в началото, че използването на EGR води до повишаване на DPM(diesel particulate matter или твърди частици).

П.С. Колегата преди мен ме е изпреварил с това какво всъщност прави ЕГР-ът.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.09.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Batmanн » 11 Дек 2017, 19:14

Здравейте, карам bmw e90 318i 2006г.
Моят проблем е , вечер оставям колата на равно и на сутринта когато меря маслото ми отчита максимума, а
след като направя 30-40км ми светва лампата за маслото и отчита минимума.
Някой да е имал същия проблем или да знае от какво може да е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 11 Дек 2017, 21:28

Колеги, дали е възможно с електрическа помпа да се източи горивото от резервоара през гърловината за пълнене?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 11 Дек 2017, 21:39

Трудно ще мине маркуча през S гърловината...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Zubcho » 11 Дек 2017, 21:41

Gqbriel написа:
ve55ko написа:BMW E90 2009-та фейслифт.
Оригинален адаптивен би-ксенон.
Когато единия фар започне да слабее и оранжавее това крушка ли значи, че си отива или баласт?

Крушка...завърташ 2те и ако пак слабее не е в крушката проблема(за теста)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Купи 2 крушки нови. Заминава си едната и ксенона винаги се сменят и двете.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 4.03.2015
Кара: BMW E91

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от opsi4 » 11 Дек 2017, 21:48

Batmanн написа:Здравейте, карам bmw e90 318i 2006г.
Моят проблем е , вечер оставям колата на равно и на сутринта когато меря маслото ми отчита максимума, а
след като направя 30-40км ми светва лампата за маслото и отчита минимума.
Някой да е имал същия проблем или да знае от какво може да е?


Маслото е добре да си го провериш след като си покарал няколко километра и колата е на равна повърхност.
Иначе не е изключено и датчика да е заминал.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.09.2017

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Batmanн » 11 Дек 2017, 22:18

Ок благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 18.07.2014
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dpetrov7 » 12 Дек 2017, 7:44

Привет, как е най-правилният начин да се стартира автомобила /дизел/, забелязах , че до минус 9 не ми се включи индикатор за подгревите, та въпроса ми е как е най-правилният начин директно да натиснеш съединителя и да се натисне старт бутона или да се натисне на контакт веднъж старт бутона да се изчака малко и тогава да се натисне съединителя и отново старт бутона ? Въпроса на някого сигурно ще се стори глупав и смешен , но за мен е важно, първа зима ми е с е91 :help: Предварително благодаря и хубав ден на всички !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 12 Дек 2017, 8:47

dextuar написа:Колеги, дали е възможно с електрическа помпа да се източи горивото от резервоара през гърловината за пълнене?

Най лесно може да стане без много разглобяване, като откачиш маркуча преди горивния филтър под колата и там закачиш маркуч който да може да го отведе в някакъв съд.
Даваш контакт и помпата от резервоара ще го изпомпа в съда. може и отпред някъде да може да се разкачи, но не съм гледал дали има бързи връзки на входящото гориво преди рейла.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 5.10.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW Х1
Мечтае да кара: BMW X6

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The iron hammer » 13 Дек 2017, 12:47

Здравейте колеги бих искал да ви попитам един въпрос прочетоха ми колата с диагностика и ми изписа грешка отопление горивен филтър ,а филтъра ми е нов мале уж били най-хубави преди месец го сменях и незнам дали има вътре отопление или някаде другаде може да ви се стори смешен въпроса но аз неразбирам и затова питам, и евентуално каде да търся проблем.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 13 Дек 2017, 14:21

The iron hammer написа:Здравейте колеги бих искал да ви попитам един въпрос прочетоха ми колата с диагностика и ми изписа грешка отопление горивен филтър ,а филтъра ми е нов мале уж били най-хубави преди месец го сменях и незнам дали има вътре отопление или някаде другаде може да ви се стори смешен въпроса но аз неразбирам и затова питам, и евентуално каде да търся проблем.

Отоплението е преди филтъра, не е в него.
Проблема е в него, просто си купи ново и го смени.
Ако е с 3 кабела буксата има ефтин вариант , но ако е с 4 е малко тегаво, е е 400++лв.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 5.10.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW Х1
Мечтае да кара: BMW X6

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The iron hammer » 13 Дек 2017, 14:38

Благодаря ти много ще го провера и ще търся ново.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.09.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VasilHr » 14 Дек 2017, 0:56

Здравейте колеги , имам един въпрос.
Ако сложа нови датчици за налягане на гумите , колата ще ги разпознае ли или трябва да се кодирват по някакъв начин.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 3.12.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от abvC » 14 Дек 2017, 9:59

При мушане на ключа и запалване , ми излезна на таблото в жълт цвят ключ и една батерийка и след това загасна . Пробвах и с резервния пак се появи същият символ .
Какво показва и притеснително ли е .
Благодаря за отговора .

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook