Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- M0n57eR
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.01.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 F80
Re: Бързи въпроси и отговори
А какъв е смисъла от постоянната работа на компресора?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Бързи въпроси и отговори
А ок ли да работи компресора дори и при ниски температури/има ли смисъл/, винаги съм се чудил дали да го спирам или да го оставям...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
b_u_b_o написа:А ок ли да работи компресора дори и при ниски температури/има ли смисъл/, винаги съм се чудил дали да го спирам или да го оставям...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Според мен той работи само когато има нужда. Всеки един AC compressor има начин на регулиране на натоварването според необходимостта от охлаждане. В случая компресорите при BMW са със съединител и отцепват когато режима е достигнат и няма нужда да работи. Когато отново има нужда от компресора да достигне определения режим на работа то той зацепва отново. (Поправете ме ако греша но съм на 99% сигурен, че е така)
Доколкото знам все още няма автомобилни климатици от инверторен тип които и да топлят както домашните.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз пък да питам този превключвател някой да знае за какво е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
За в подлакъника, дали да духа или неtosh написа:Аз пък да питам този превключвател някой да знае за какво е?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:За в подлакъника, дали да духа или неtosh написа:Аз пък да питам този превключвател някой да знае за какво е?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Е това не го очаквах!!!
Това го нямам в F30ката еба*и!!!
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги от известно време ми се бъгва таблото нещо. Сутрин като се кача в колата и ми трепери стрелката на горивото.. тая сутрин паля и горивото трепери, а оборотите не мърдат от 0. След 2, 3 мин се оправят.
Ново табло втора употреба ли да търся
https://youtu.be/CIBBhNHKBSE
Ново табло втора употреба ли да търся
https://youtu.be/CIBBhNHKBSE
Re: Бързи въпроси и отговори
BMW E90 2009-та фейслифт.
Оригинален адаптивен би-ксенон.
Когато единия фар започне да слабее и оранжавее това крушка ли значи, че си отива или баласт?
Оригинален адаптивен би-ксенон.
Когато единия фар започне да слабее и оранжавее това крушка ли значи, че си отива или баласт?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
ve55ko написа:BMW E90 2009-та фейслифт.
Оригинален адаптивен би-ксенон.
Когато единия фар започне да слабее и оранжавее това крушка ли значи, че си отива или баласт?
Крушка...завърташ 2те и ако пак слабее не е в крушката проблема(за теста)
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:dextuar написа:funkagenda написа:Здравейте. Имам следния проблем на M57D30TU2.
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
ЕГР
Имах същите симптоми, проверявах ЕГР и вакумното управление, всичко работеше но очевидно не както трябва, дори като го изключа ЕГР ставаше по зле, купих си нов ЕГР със ново вакумно управление и колата заспа обаче преди да се случи това изчистих цялата смукателна система като и нагара от колектора, ако има доста натрупана гнас във колектора също прави мизерии, като разбира се гледах и дюзите, като имах само една дюза която при студен старт показващи 1.40+.
Тоест, дори след като го затапиш и спреш софтуерно, си продължил да имаш същия проблем? Защото, точно това сш мислех да направя...
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
funkagenda написа:awful написа:dextuar написа:funkagenda написа:Здравейте. Имам следния проблем на M57D30TU2.
Когато колата е запалена и стои на едно място и особено като е позагряла, оборотите пропадат рязко надолу и пак се вдигат до нормално ниво. Това го прави на всеки 4-5сек. Дюзи и дебитомер со ок. На какво може да се дължи?
ЕГР
Имах същите симптоми, проверявах ЕГР и вакумното управление, всичко работеше но очевидно не както трябва, дори като го изключа ЕГР ставаше по зле, купих си нов ЕГР със ново вакумно управление и колата заспа обаче преди да се случи това изчистих цялата смукателна система като и нагара от колектора, ако има доста натрупана гнас във колектора също прави мизерии, като разбира се гледах и дюзите, като имах само една дюза която при студен старт показващи 1.40+.
Тоест, дори след като го затапиш и спреш софтуерно, си продължил да имаш същия проблем? Защото, точно това сш мислех да направя...
Ако го премахнеш физичести и софтуерно не би трябвало да има проблем но и дпф трябва да изкормиш иначе леко полека го затлачва.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
За ДПФ-ът май така и не разбрахме дали има проблем с регенерациите след като се затапи ЕГР-ът, поне от всичко изчетено до тук няма еднозначен отговор. Но на теория затапен ЕГР = по-дълъг живот за ДПФ-ът, стига да се осъществяват регенерациите.
Последна промяна drago9205 на 11 Дек 2017, 11:28, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:За ДПФ-ът така и не разбрахме дали има проблем с регенерациите след като се затапи ЕГР-ът. На теория затапен ЕГР = по-дълъг живот за ДПФ-ът, стига да се осъществяват регенерациите.
Ако затапиш ЕГР, съкращаваш живота на ДПФ-а.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Този въпрос и преди време го дъвкахме и затова отбелязах, че нямаше някакъв технически обоснован консенсус.
Според всички статии и видеа, които съм чел един от страничните ефекти на рециркулацията на отработените газове е точно повишение на емисиите от твърди частици. ЕГР-ът и ДПФ-ът служат за намаляване на различни типове емисии - съответно NOx (азотни оксиди) и Particulate matter (твърди частици). При функциониращ ЕГР отделяните твърди частици са обратно пропорционални на отделяните азотни оксиди.
От друга страна може да има други процеси, които се случват (напр. по време на регенерация), на които ЕГР-ът да влияе и да води до запушване на филтърът. Опитах се да потърся но не намерих данни, та единственото нещо, за което се сещам е просто да не се осъществяват регенерации при спрян ЕГР, за което и няколко колеги се интересувахме в една от другите теми, но нямаше отговор.
П.С. За справка
Според всички статии и видеа, които съм чел един от страничните ефекти на рециркулацията на отработените газове е точно повишение на емисиите от твърди частици. ЕГР-ът и ДПФ-ът служат за намаляване на различни типове емисии - съответно NOx (азотни оксиди) и Particulate matter (твърди частици). При функциониращ ЕГР отделяните твърди частици са обратно пропорционални на отделяните азотни оксиди.
От друга страна може да има други процеси, които се случват (напр. по време на регенерация), на които ЕГР-ът да влияе и да води до запушване на филтърът. Опитах се да потърся но не намерих данни, та единственото нещо, за което се сещам е просто да не се осъществяват регенерации при спрян ЕГР, за което и няколко колеги се интересувахме в една от другите теми, но нямаше отговор.
П.С. За справка
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Дпф си регенерира със спрян ЕГР него това не го бърка, за да може да тръгне регенерацията трябва дроселовата клапа да работи, чрез нея се повишава температурата на изгорелите газове, ЕГР е за да рециклира изгорелите газове демек един път като е изгоряло го изгаря 2 път така намаля вредните емиси, ако егр го няма всичко отива във ДПФ и така леко полека се запушва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани