Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
mcd_css@abv.bg написа:dextuar написа:В форума има тема точно по този въпрос 1:1mcd_css@abv.bg написа:Здравейте,
Искам да попитам всички ентусиасти, които са собственици на е9х , само на задно дизелови агрегати 325 или 330, какъв ориентировъчен годишен разход имате за колата си,
и при покупка на горе долу читава версия, с какъв годишен бюджет бих могъл да я поддържам, благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не съм открил темата, съжалявам за което, възможно ли е линк към темата да ми изпратите?
viewtopic.php?f=112&t=405431
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Точно това от снимката на 1000% е отлепена изолация.k.milanov написа:chris_barnes написа:Някой да е слагал (успешно) такава разпънка от Е92 на Е91?
Хмм, на 90% съм сигурен, че моето имаше такава разпънка отдолу. Изглежда като правена в час по трудово и ми направи впечатлениеchris_barnes написа:Сваляш шоферската кора на вратата
Сигурно ли е, че е от там? Няма ли някакви отводнителни канали на панорамата или под чистачките.
Реално проблема с теча от вратите виждам, че изглежда така:
https://www.youtube.com/watch?v=wNuv8fI6odM
явява се към седалката, а при мен е при педалите влажното.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- exclusive_e46
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: e30 240 hp+
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет! Някой знае ли дали компютър ECU от е87 става на е90 ? Става въпрос за N47 мотора 2.0d 177 кс. и двете коли са с еднакъв мотор.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Бързи въпроси и отговори
От два месеца ми свети постоянно лампичката за пусната ръчна спирачка и не се маха. Майстора ми опита да го оправи, но не е успял. Някой да има идея?
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, вкарах се в един филм с антифриза. Пластмасовия тройник на маркуча между двигателя и парното беше изгнил и беше изхвърлила водата /така я намерих на паркинга, хванах го като вкарах ключа и светна индикацията за малко антифриз в системата/. Веднага сложих една скоба и напълних с вода и така я карах 2 дена, обаче пак изхвърли водата от въпросната скоба и реших да купя нов тройник на Феби /върви с маркучите заедно/. Сложих го и налях антифриз догоре, карах извънградско 100-120 км без никакъв проблем вдигна си 110 градуса, маркучите са с нормална твърдост. Обаче снощи при градско каране взе да пуши от радиатора ама яко, направих димна завеса на тея отзад.
Въпроса ми е дали са просто изпарения от предишната течност по радиатора /трябваше да са се изпарили за 120 км/ или е спукал радиатора някъде/в което не виждам логика/?
Не е изгубила антифриз и маркучите са с нормална твърдост /преди 3 месеца сменях гумички и пипаха главата затова го пиша/.
На някой случвало ли му се е и знаете ли сервиз в Пловдив, който може да провери системата за течове и да я продуха, защото на пасажерското място духа по-студено.
Въпроса ми е дали са просто изпарения от предишната течност по радиатора /трябваше да са се изпарили за 120 км/ или е спукал радиатора някъде/в което не виждам логика/?
Не е изгубила антифриз и маркучите са с нормална твърдост /преди 3 месеца сменях гумички и пипаха главата затова го пиша/.
На някой случвало ли му се е и знаете ли сервиз в Пловдив, който може да провери системата за течове и да я продуха, защото на пасажерското място духа по-студено.
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колко термостата има N57D30A откривам само един в парт каталога
Re: Бързи въпроси и отговори
Салон от десняк е90, спортен с надуване пасва ли на ляв волан е90 с обикновен салон?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, ама е филм да го направиш всичко да работи като оригинал.misho968 написа:Салон от десняк е90, спортен с надуване пасва ли на ляв волан е90 с обикновен салон?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Вчера на идване от Бургас към София, около Нова Загора ми се появи странен биещ шум в предницата ( след смяна на гуми), спрях и проверих болтовете и бяха ок. Почнах да шофирам ( много леко заради лошото време 90 100 км в час максимум) и всичко си беше ок ( на този етап си помислих че е баланс) при леко по рязко ускорение проблема пак се появи и по нагорнището към тунелите беше доста солено биенето и имаше вибрация, дори и жена ми го чуваше в колата. Проблема го имаше само докато давам газ, пробвах на по ниски предавки за да съм сигурен че не е от скоростите и не е, по инерция и с малко газ по надолнището го нямаше. На влизане в София отидох на гумаджия, който свали всички гуми и каза че и те и джантите са Ок. Отидох в сервиз да проверим полуоските, каретата на карданаи лагерите и бяха ок, в този момент трябва да спомена че след гумаджията, вибрацията я нямаше а точно преди него по цариградско беше станала ужасно забележима особенно с ниска скорост. Майстора от сервиза покара колата (и с рязко ускорение и висока скорост) но проблема го нямаше, окачването е ок ( джантите бяха чисти, не е от натрупан лед), някой да има идеи? Майстора каза че всичко е ок и проблема трябва да се появи пак за да направи нещо а аз трябва да пътувам за Бургас и ми е притеснено.
Забравих да кажа колата е х драйв автомат.
Вчера на идване от Бургас към София, около Нова Загора ми се появи странен биещ шум в предницата ( след смяна на гуми), спрях и проверих болтовете и бяха ок. Почнах да шофирам ( много леко заради лошото време 90 100 км в час максимум) и всичко си беше ок ( на този етап си помислих че е баланс) при леко по рязко ускорение проблема пак се появи и по нагорнището към тунелите беше доста солено биенето и имаше вибрация, дори и жена ми го чуваше в колата. Проблема го имаше само докато давам газ, пробвах на по ниски предавки за да съм сигурен че не е от скоростите и не е, по инерция и с малко газ по надолнището го нямаше. На влизане в София отидох на гумаджия, който свали всички гуми и каза че и те и джантите са Ок. Отидох в сервиз да проверим полуоските, каретата на карданаи лагерите и бяха ок, в този момент трябва да спомена че след гумаджията, вибрацията я нямаше а точно преди него по цариградско беше станала ужасно забележима особенно с ниска скорост. Майстора от сервиза покара колата (и с рязко ускорение и висока скорост) но проблема го нямаше, окачването е ок ( джантите бяха чисти, не е от натрупан лед), някой да има идеи? Майстора каза че всичко е ок и проблема трябва да се появи пак за да направи нещо а аз трябва да пътувам за Бургас и ми е притеснено.
Забравих да кажа колата е х драйв автомат.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- NeRoX
- младши ентусиаст
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Преди няколко дни гледах клипчета как да си изкарам температурата на двигателя от скритото меню. Следя я от няколко дни вече и колата не минава 60 градуса. Първо мислех, че е заради късите разстояния, които изминавам. После се случи един ден колата да работи около 10-15 минути на място - същия резултат. Днес вече видях, че на дълъг булевард температурата започна да пада. От около 60 градуса до 54. Може ли да се разчита на тези данни от скритото меню? Това ли е реалната температура на водата? Термостати бяха проверявани поне два пъти по думите на майсторите и уж работят изрядно. Прилагам и снимка на дисплейчето. Мерси предварително!
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Симптомите са ти като за малкия термостат (на ЕГРа). Не знам как са ги проверявали тия майстори, но ако не си сменял термостати, купи си 2 нови и си ги смени да ти е мирна главата. Няма как да е невярно това, което ти изкарва таблото, все пак идва от ЕКУто
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Проверявали, проверявали - колко да са проверявали. Тез термостати са си известна болежка, явно майсторите както обикновено не са наясно какво и как да проверят, ето, че твоят тест е доста успешен
Надали е само този на ЕГР-а при такъв пад до 54 градуса ми мирише на 2 заминали термостата. Колегите ще ти препоръчат само оригинални. Аз лично съм доволен и от оригиналните BMW, както и от Behr.
Надали е само този на ЕГР-а при такъв пад до 54 градуса ми мирише на 2 заминали термостата. Колегите ще ти препоръчат само оригинални. Аз лично съм доволен и от оригиналните BMW, както и от Behr.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
В този ред на мисли, забелязах че моята кола сравнително бързо стига до 85-6 градуса и като карам градско седи някъде там. Нито падат много, нито се качват. М57 е мотора, парното си работи окей...чета по разни теми, че трябва да е на 91-2 градуса. Някак не ми се дават в момента пари за термостати, ако не съм сигурен че имам проблем.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Бързи въпроси и отговори
Моите също си седят на 85-6-7°, ако е студено и набича парното без да се движа интензивно а съм в задръстване и на 80° падат.
Как си тествал и оригинални и бер и си доволен от 2та...значи едните са сдали багажа за да сложиш и от другите
drago9205 написа:Проверявали, проверявали - колко да са проверявали. Тез термостати са си известна болежка, явно майсторите както обикновено не са наясно какво и как да проверят, ето, че твоят тест е доста успешен
Надали е само този на ЕГР-а при такъв пад до 54 градуса ми мирише на 2 заминали термостата. Колегите ще ти препоръчат само оригинални. Аз лично съм доволен и от оригиналните BMW, както и от Behr.
Как си тествал и оригинални и бер и си доволен от 2та...значи едните са сдали багажа за да сложиш и от другите
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
chris_barnes написа:В този ред на мисли, забелязах че моята кола сравнително бързо стига до 85-6 градуса и като карам градско седи някъде там.
По-важо е на дълъг път каква температура държи. Реално 90 (+-2) градуса е оптималното. Аз лично в града ако съм пусна парното да духа топло също рядко достигам (и задържам) 90 градуса.
b_u_b_o написа:Как си тествал и оригинални и бер и си доволен от 2та...значи едните са сдали багажа за да сложиш и от другите
Веднага ти казвам - от много вглеждане и четене на форума смених работещ термостат Behr (на година и половина, сменян от мен) с оригинален. От четене, че се слага само оригинален и има голяма разлика, а Behr не кара повече от година, си втълпих, че колата загрява бавно. След итервенцията обаче се уверих, че разлика няма никаква. Още ми е кофти, защото дадох едни 150 лева на вятъра без никакъв резултат, но пък житейският урок е безценен
Последна промяна drago9205 на 29 Ное 2018, 17:02, променена общо 4 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани