Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Ами аз все още съм в процес на обмисляне на вариантите, но май това, което показа е най-бързият фикс, то реално е само тапа за отходните газове да не влизат в кулера, нали така?
Другата ми чуденка е следната като се махне ДПФ - съответно при спиране на ЕГР колата би трябвало да припушва по-малко, прав ли съм?
Да
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:drago9205 написа:Колеги някой им ли представа дали из БГ се продават китове за изолиране на ЕГР (с тапите и муфата, която се слага на мястото на самият ЕГР клапан) или само от Ибей става номерът?
Аз съм сложил такова при мен.
Това, за което ти говориш, не трябва ли после да правиш нещо и на термостата? Отделно после и софтуерно трябва да му се направи EGR delete, а при тапата е по-лесния вариант софтуерно да го изключиш - само му задаваш да държи 100% затворено постоянно.
Така не се ли бърка работата на дебитомера ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:dextuar написа:drago9205 написа:Колеги някой им ли представа дали из БГ се продават китове за изолиране на ЕГР (с тапите и муфата, която се слага на мястото на самият ЕГР клапан) или само от Ибей става номерът?
Аз съм сложил такова при мен.
Това, за което ти говориш, не трябва ли после да правиш нещо и на термостата? Отделно после и софтуерно трябва да му се направи EGR delete, а при тапата е по-лесния вариант софтуерно да го изключиш - само му задаваш да държи 100% затворено постоянно.
Така не се ли бърка работата на дебитомера ?
Не съм забелязал. Карам от януари така. Единствено показва, че влиза повече въздух, което реално си е така.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Май доста хора има с изолиран ЕГР, но из темите не съм чел да споменават интервенции с дебитомера, макар че на доста места се предлага и софтуерно изолиране на дебитомер. Спирането на ЕГР би трябвало да не оказва практическо влияние на дебитомера от това, което съм чел.
Иначе на мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
Иначе на мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Май доста хора има с изолиран ЕГР, но из темите не съм чел да споменават интервенции с дебитомера, макар че на доста места се предлага и софтуерно изолиране на дебитомер. Спирането на ЕГР би трябвало да не оказва практическо влияние на дебитомера от това, което съм чел.
На мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
Нещо не си разбрал правилно - точно като изолираш ЕГР-а ще припушва повече.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:drago9205 написа:Май доста хора има с изолиран ЕГР, но из темите не съм чел да споменават интервенции с дебитомера, макар че на доста места се предлага и софтуерно изолиране на дебитомер. Спирането на ЕГР би трябвало да не оказва практическо влияние на дебитомера от това, което съм чел.
На мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
Нещо не си разбрал правилно - точно като изолираш ЕГР-а ще припушва повече.
Тц, баш обратното е, правилно е разбрал. Мога дори да ти демонстрирам
Re: Бързи въпроси и отговори
Не съм експериментирал. От една страна при спрян ЕГР - повече кислород = по-малко пушек, от друга при работещ половината сажди влизат обратно = по-малко пушеци. Истината най-вероятно е някъде посредата. Така или иначе като настъпиш газта ЕГР-а би трябвало да е затворен, не вярвам да има голяма разлика в пушека с работещ и спрян. Поне на теория, реално може и да е друго. Аз си бръмча с пуснат и не пуша като локомотив, но си изпушва при кикдаун, ако преди това съм карал много време до 1800-2000 оборота. Зимата грам не изпушваше.
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Май доста хора има с изолиран ЕГР, но из темите не съм чел да споменават интервенции с дебитомера, макар че на доста места се предлага и софтуерно изолиране на дебитомер. Спирането на ЕГР би трябвало да не оказва практическо влияние на дебитомера от това, което съм чел.
Иначе на мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
смяна филтър картерни газове също е вариант. Както и почистване нагара по всмукателния колектор
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, след 2 години по родните подобия на пътища, предното табло откъм пасажера се разкърца супер много и направо ме влудява. Идеи как/къде мога да го оправя/оправят?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Баси тия 90ки много се разкърцват тука интериорите явно. На един приятел вътре ако си затвориш очите все едно си в Е36ца.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Баси тия 90ки много се разкърцват тука интериорите явно. На един приятел вътре ако си затвориш очите все едно си в Е36ца.
Принципно доста здраво е сглобена,но налите пътища им таковат таковата..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Като я вкарах, грам не скърцаше. Първото лято и зимите беше ок, но миналото лято края и сега на жегите ме вбесява. Та дайте къде могат да ми го оправят или пък аз нещо, ако мога да минимизирам скърцането, че сега не се търпи.Gqbriel написа:b00st написа:Баси тия 90ки много се разкърцват тука интериорите явно. На един приятел вътре ако си затвориш очите все едно си в Е36ца.
Принципно доста здраво е сглобена,но налите пътища им таковат таковата..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Бързи въпроси и отговори
Обърни внимание откъде точно е скърцането. Ако е близо до прозореца, там таблото лежи на едни ламаринки обвити с някаква лента против скърцане, която се размества с времето и започва да скърца.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:drago9205 написа:Май доста хора има с изолиран ЕГР, но из темите не съм чел да споменават интервенции с дебитомера, макар че на доста места се предлага и софтуерно изолиране на дебитомер. Спирането на ЕГР би трябвало да не оказва практическо влияние на дебитомера от това, което съм чел.
На мен идеята ми е като махна ДПФ-ът да сведа евентуалните припушвания до минимум и май най-добрият вариант е да се изолира и ЕГР-ът.
Нещо не си разбрал правилно - точно като изолираш ЕГР-а ще припушва повече.
Изложи се страшно много.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Като я вкарах, грам не скърцаше. Първото лято и зимите беше ок, но миналото лято края и сега на жегите ме вбесява. Та дайте къде могат да ми го оправят или пък аз нещо, ако мога да минимизирам скърцането, че сега не се търпи.Gqbriel написа:b00st написа:Баси тия 90ки много се разкърцват тука интериорите явно. На един приятел вътре ако си затвориш очите все едно си в Е36ца.
Принципно доста здраво е сглобена,но налите пътища им таковат таковата..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Дискутирано е тука възможната причина
viewtopic.php?p=4290736#p4290736
Приятно разглабяне
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани