Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- horhef
- младши ентусиаст
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: Бързи въпроси и отговори
100-на лева са щорите, не е голяма цифрата на фона на другите неща Мисълта ми е ако е нещо елементарно да се оправи. Ще пробвам да я направя, няма какво повече да и разваля
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:statev74 написа:Колеги, при отпускане на съединител, при потегляне се усеща нещо като леко тресне. Дали е маховик? Някой ако има подобен проблем и го е оправил. Да сподели, благодаря.
Зависи колко силно трака, ако задържиш на полусъединител и чуваш и усещаш тракане - най-вероятно е маховик. На колко км е колата и сменян ли е някога? 2-ка, 3ка-дизел ли е?
Колата е 2.0d177кс.
Не е чак толкова силно даже понякога го няма. Но като започне в задръствания е доста неприятно.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Предишната ми беше така, но тракаше доста на полусъединител. При мен беше маховик, смених и съединителя, че и той беше почти свършил.
Re: Бързи въпроси и отговори
dpetrov7 написа:Здравейте, след диагностика ми излиза следната грешка 00E18D / awakening device has three times unsuccessfully, the network tries to awaken (error wake up failed) Awakening device has unsuccessfully tried to wake the network times. 3 (error wakeup failed) /
Някой може ли да ми обясни тази грешка какво значи и от какво идва ?
дали някой може да ми отговори на въпроса?
имам още един въпрос , падането на огледалото назад е възможно само за автомобилите които имат ел.пребиране на стъклата или за всички модели ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
dpetrov7 написа:dpetrov7 написа:Здравейте, след диагностика ми излиза следната грешка 00E18D / awakening device has three times unsuccessfully, the network tries to awaken (error wake up failed) Awakening device has unsuccessfully tried to wake the network times. 3 (error wakeup failed) /
Някой може ли да ми обясни тази грешка какво значи и от какво идва ?
дали някой може да ми отговори на въпроса?
имам още един въпрос , падането на огледалото назад е възможно само за автомобилите които имат ел.пребиране на стъклата или за всички модели ?
Грешката е свързана с липса на комуникация по MOST, не е лошо да напишеш в кой модул ти е грешката защото така не става ясно точно къде е проблема, може да някъде по аудио системата, блутута или SOS системата...
Падането на огледало не е свързано с автоматично им прибиране по спомен, но може и да бъркам.
Re: Бързи въпроси и отговори
Падането на огледалото е свързано с автоматично прибиране, или памет на седалките. Една от двете екстри поне трябва да я има, за да е налично.
- xenon318is
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 20.03.2007
- Кара: само BMW-та
- Мечтае да кара: M850i
Re: Бързи въпроси и отговори
Отзад на кората в купето имам една малка пластмаса като триъгълник. Някой има ли идея за какво е. Датчика за блутут ли е за изофикса ли е. Мога да кача снимка после. Е90 седан.
Веднъж BMW, винаги BMW!
- Todor Borisov
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Детайли за колата: Sedan, M57
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги,
Вчера реших да пусна една диагностика на колата и ми излезе грeшка: 4232 Glow pug zylinder 3, Activation.
Въпросът ми е, имат ли пряка връзка подгревните свещи с регенерацията на DPF-a?
И ако я оставя така ще имам ли проблем с регенерацията?
Знам, че трябва да се смянат всичките в комплект, но ако сега мога да я карам така, не бих се занимавал да я разглобявам за една свещ.
Поздрави и хубав ден,
Вчера реших да пусна една диагностика на колата и ми излезе грeшка: 4232 Glow pug zylinder 3, Activation.
Въпросът ми е, имат ли пряка връзка подгревните свещи с регенерацията на DPF-a?
И ако я оставя така ще имам ли проблем с регенерацията?
Знам, че трябва да се смянат всичките в комплект, но ако сега мога да я карам така, не бих се занимавал да я разглобявам за една свещ.
Поздрави и хубав ден,
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
То не се разглобява само за едната изгоряла свещ, най-правилно е да се сменят всичките като разглобиш, за да си сигурен, че няма пак да разглабяш след няколко месеца, цената за няколко свещи повече ще е колкото труда за още едно разглабяне. Също има и голям шанс като разглобиш да видиш повече от 1 издумкала.
Има връзка с регенерациите, да.
Има връзка с регенерациите, да.
- Todor Borisov
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Детайли за колата: Sedan, M57
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:То не се разглобява само за едната изгоряла свещ, най-правилно е да се сменят всичките като разглобиш, за да си сигурен, че няма пак да разглабяш след няколко месеца, цената за няколко свещи повече ще е колкото труда за още едно разглабяне. Също има и голям шанс като разглобиш да видиш повече от 1 издумкала.
Има връзка с регенерациите, да.
Да, ако се сваля колектора ще ги подменя всичките задължително.
Значи дори при една изгоряла, DPF-а няма да започне процес по регенерация?
Знам, че за регенерация за нужни мин 10-15л. гориво, работна температура окло 90 градуса и определена скорост.
Не съм запознат обаче при какви други условия не се стартира също.
Поздрави,
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Сега препрочитайки описанието в TIS изглежда, че грешки свързани със свещи и рели не играят рола за регенерациите. Най-добре ще е да провериш с диагностика дали е правила скоро регенерация, за да си сигурен.
Условията са следните:
Условията са следните:
- Т Антрифриз > 75 градуса
- Т Изходящите газове преди филтъра > 240 градуса
- Да няма индикация (лампа) за ниско ниво на горивото
- Да няма грешки в DDE свързани със системите/сензорите за контрол на емисиите, както и тези за измерване и контрол на входящият въздух (MAF/MAP/Дросел и др.)... *Тук не се опоменава грешки свързани със стартер/подгрев и прочее.
- Да няма грешки с код 480A или 481A
- Скорост над 60км/ч (оптимално 100км/ч)
- Todor Borisov
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Детайли за колата: Sedan, M57
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Сега препрочитайки описанието в TIS изглежда, че грешки свързани със свещи и рели не играят рола за регенерациите. Най-добре ще е да провериш с диагностика дали е правила скоро регенерация, за да си сигурен.
Условията са следните:
- Т Антрифриз > 75 градуса
- Т Изходящите газове преди филтъра > 240 градуса
- Да няма индикация (лампа) за ниско ниво на горивото
- Да няма грешки в DDE свързани със системите/сензорите за контрол на емисиите, както и тези за измерване и контрол на входящият въздух (MAF/MAP/Дросел и др.)... *Тук не се опоменава грешки свързани със стартер/подгрев и прочее.
- Да няма грешки с код 480A или 481A
- Скорост над 60км/ч (оптимално 100км/ч)
Много благодаря за информацията, дори сега ще си я запиша някъде защото е доста полезна.
Това излиза през DIS:
Status, last regeneration - Distance travelled since regeneration -26368 m
Status, last regeneration but one - Distance travelled since regeneration 16424 m
Status, third-last regeneration - Distance travelled since regeneration -24536 m
Exhaust-gas backpressure - 8192.0 mbar
Тези минуси значи, че след толкова метра ще се активира регенерацията предполагам.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Грешно предполагаш. Това са последна, предпоследна и една преди това. И всичките са през 20км, което е много, много често.....отделно тоя бакпрешър....
- Todor Borisov
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Детайли за колата: Sedan, M57
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Грешно предполагаш. Това са последна, предпоследна и една преди това. И всичките са през 20км, което е много, много често.....отделно тоя бакпрешър....
Това са данни, на колата когато е в покой, не в движение.
Колко трябва да е бекпрешъра колега?
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
10тина mbar-а, не помня колко точно бяха на 20ките. Тая стойност нещо не е като хората, нереална е.Щеше да си се взривил досега.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани