Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
Сега гледах пак на скрито меню, ако и раздам малко газ вдига към 88-89 и почва да пада малко, при нормално каране държи към 75-77гр. С 80-90км/ч като задържа пада на 68-69гр.
Таа явно съм за термостат.
Таа явно съм за термостат.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:До колкото знам М57 е със същия термостат като М47, би трябвало да държат окол 90 градуса. Около и над 96-97 е по-скоро в баир или ако се натиска.
96-7:)
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
HackeD написа:Сега гледах пак на скрито меню, ако и раздам малко газ вдига към 88-89 и почва да пада малко, при нормално каране държи към 75-77гр. С 80-90км/ч като задържа пада на 68-69гр.
Таа явно съм за термостат.
Гарантирано си за смяна на термостат(и) и е добре да не го бавиш много ако имаш DPF. Цената е 150-200 лева с антифриза и труда.
Satanism написа:96-7:)
Според TIS работната температура на термостата е 88 конкретно при E92 с M57 двигател, 96-97 не е голямо отклонение, но не мисля, че е съвсем нормалната температура при движение с равномерна скорост. За N57 по-високата температура е нормална.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:HackeD написа:Сега гледах пак на скрито меню, ако и раздам малко газ вдига към 88-89 и почва да пада малко, при нормално каране държи към 75-77гр. С 80-90км/ч като задържа пада на 68-69гр.
Таа явно съм за термостат.
Гарантирано си за смяна на термостат(и) и е добре да не го бавиш много ако имаш DPF. Цената е 150-200 лева с антифриза и труда.Satanism написа:96-7:)
Според TIS работната температура на термостата е 88 конкретно при E92 с M57 двигател, 96-97 не е голямо отклонение, но не мисля, че е съвсем нормалната температура при движение с равномерна скорост. За N57 по-високата температура е нормална.
И на двата мотора термостатите отварят на 88 градуса, тоест при движение с постоянна скорост температурата на мотора е там някъде 87/89 градуса.
При натоварване тръгва на горе, както и при седене на място с изключен климатик(защото тогава охлаждащата перка не тръгва).
Първа степен на охлаждащата перка включва на 97 градуса, на 102 градуса се отварят жалюзите(ако ги има), на 105 градуса охлаждащата перка тръгва на максимум.
На М57 термостатите са с различни градуси, големия е на 88 градуса, малкия отваря на 75 градуса, затова при налични два термостата зимно време М57 загрява по бавно дори с работещ ЕГР.(разликата е 1-2 минути лично тествано от мен при еднакви условия).
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Добре сте, моята на 110 работи постоянно. N46
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
- horhef
- младши ентусиаст
- Мнения: 524
- Регистриран на: 27.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каручки
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Добре сте, моята на 110 работи постоянно. N46
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Не би трябвало да ти е толкова висока темперетурата дори и на бензин. Моята е N43 и 108 държи само в задръствания(и пак не ги държи много пордължително дори и в задръстванията) във всеки друг случай е надолу.
- dimitar_vasilev
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.07.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте имам следния въпрос:чувам тропане когато педала на съединителя е натиснат наполовина. Възможно ли е да не е от маховика.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Е толкова е 108 - 112 градуса. Преди година смених термостата иначе държеше 78 градуса. Като карам с над 130км/ч пада на 88 градусаhorhef написа:djakere4a написа:Добре сте, моята на 110 работи постоянно. N46
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Не би трябвало да ти е толкова висока темперетурата дори и на бензин. Моята е N43 и 108 държи само в задръствания(и пак не ги държи много пордължително дори и в задръстванията) във всеки друг случай е надолу.
Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Моя N43 Пък като карам понякога е на около 105-110,а като кисна в задръствания е на 88-90.Сменен ми е термостата и антифриза.Май не е ясно точно как решава колата каква температура да държи понеже на всеки различно,но общото е,че всички стигат до 105-110,което явно е нормално.
Аз имам друго питане.Някой сменял ли е катализатора на N43?Като мина 300-400км и ми святка чека,дава грешка P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) . Което май си е баш катализатора.Доколкото знам е или Nox сензор или Катализатор...или и двете.Нокс сензора е ясен 700лв,но катализатора колко е и лесно ли се сменя?Има ли смисъл въобще да го сменям? 12 000км карам така и не усещам никаква разлика с грешката и без нея(като я изтрия)...обаче взе да ме дразни
Аз имам друго питане.Някой сменял ли е катализатора на N43?Като мина 300-400км и ми святка чека,дава грешка P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) . Което май си е баш катализатора.Доколкото знам е или Nox сензор или Катализатор...или и двете.Нокс сензора е ясен 700лв,но катализатора колко е и лесно ли се сменя?Има ли смисъл въобще да го сменям? 12 000км карам така и не усещам никаква разлика с грешката и без нея(като я изтрия)...обаче взе да ме дразни
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Може да се изключи софтуерно и няма да те дразни
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Може да се изключи софтуерно и няма да те дразни
Това за пръв път го чувам Къде в София могат да го направят?
- Shark_fan
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 735i '98
- Мечтае да кара: Москвич
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, ще сменям тавана с черен. При свалянето му налага ли се и махане на предните седалки от колата? Става дума за Е90 седан.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, искам да изкарам буксата на DSC модула и да си направя тест на модула и инсталацията. Лошото е, че буксата опира в сервото и не мога да я извадя. Има ли някаква тънкост, която мога да използвам (без да се налага да вадя спирачните тръби и целия модул)?
Последна промяна shopa_bs на 23 Авг 2019, 8:35, променена общо 1 път
ASC off -> FUN on
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:drago9205 написа:HackeD написа:Сега гледах пак на скрито меню, ако и раздам малко газ вдига към 88-89 и почва да пада малко, при нормално каране държи към 75-77гр. С 80-90км/ч като задържа пада на 68-69гр.
Таа явно съм за термостат.
Гарантирано си за смяна на термостат(и) и е добре да не го бавиш много ако имаш DPF. Цената е 150-200 лева с антифриза и труда.Satanism написа:96-7:)
Според TIS работната температура на термостата е 88 конкретно при E92 с M57 двигател, 96-97 не е голямо отклонение, но не мисля, че е съвсем нормалната температура при движение с равномерна скорост. За N57 по-високата температура е нормална.
И на двата мотора термостатите отварят на 88 градуса, тоест при движение с постоянна скорост температурата на мотора е там някъде 87/89 градуса.
При натоварване тръгва на горе, както и при седене на място с изключен климатик(защото тогава охлаждащата перка не тръгва).
Първа степен на охлаждащата перка включва на 97 градуса, на 102 градуса се отварят жалюзите(ако ги има), на 105 градуса охлаждащата перка тръгва на максимум.
На М57 термостатите са с различни градуси, големия е на 88 градуса, малкия отваря на 75 градуса, затова при налични два термостата зимно време М57 загрява по бавно дори с работещ ЕГР.(разликата е 1-2 минути лично тествано от мен при еднакви условия).
Не знам, момчета, аз все термостати, които съм виждал не се отварят от положение 0 до положение 1 за половин градус. Темростатът започва, да се отваря на 88гр...и се отваря напълно при над 90гр....Аз, лично, моята 325д с М57 съм я следил изключитлено внимателно, как се държи. Ако си спомням добр,е при работещ климатик температурата е 90-92г, но при неработещ, със 140 по магистрала, температурата е 96гр.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз затова писах, че нормално за тези термостати при равномерно каране е около 90 градуса. Стандартно се движи в диапазона 88-92. При 140 пак трябва да седи на до 92 градуса, но това са стари коли и факторите са много - мръсни радиатори може да водят до малко по-висока температура например.
Теориите на страна - човекът изначално пита дали температурите му в порядъка на 70-85 граудса са нормални, в този случай си е за смяна на термостат.
Теориите на страна - човекът изначално пита дали температурите му в порядъка на 70-85 граудса са нормални, в този случай си е за смяна на термостат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани