Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 11 Мар 2018, 20:49

chris_barnes написа:
awful написа:
chris_barnes написа:
awful написа:Един въпрос, ,от напукано каре на кардана задно, може ли да създава върбаци на купето при постоянна скорост имам вибрации във купето след 110км ако задържа постоянна скорост усещам по силни вибрации ако ускорявам не се усеща много, гумите са на 100км нови мишлин, като си мислех че проблема е от старите гуми но ови пак тресе и си умирам от яд :banghead: това което открих е че е напукано карето на кардана задното, предното е добре. Колата вози стегнато без тропане, като задни и предни амортисьори са нови.
Почти сигурно е, че проблема е в задните гуми/джанти. Направи проба и ги сложи отпред, а предните отзад. Най-вероятно вибрацията ще се измести и ще я усещаш около 50-60км/ч още.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Баланса е направен понеже са нови гумите, това което казваш ще го пробвам но се чудя да няма проблем че предните са 7.5 ширина а задните 8.5 обаче сложих 4х225 40 18 понеже 255 са и тежки, но и със тях имаше вибрации, ще пробвам. Ако се окаже че проблема е във джантите ще се изям жив понеже исках да си купя джанти нови но си купих 4 фланеца на ебах за 170 евро :banghead:
Не искам да съм лош пророк, но е доста вероятно да са точно задните джанти. Да помислим логично - гуменото каре ако е скъсано и това образува вибрации, то това ще се отнася по-скоро към оборотите на въртене на кардана -> ще го прави на всяка предавка, а не на определена скорост (извънградско).

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Да не е от карето на кардана щото няма и дрънчене няма и тласъци при смяна на предавките абсолютно нищо, преди 2 часа размених предните със задните напомпах ги предните 2.3 задните 2.5 качвам се газ и като мине 120кмч и се се започват тези вибраци и до 130км/ч и нагоре си ги има усещам във краката и цялото купе, замислил съм се дали може да вибрира от предните тампони на кривите носачи на 30к км са лемфордер утре отивам до бмв и си купувам оем и ги сменям за да ги отпиша. Мисля че проблема е отзад или може във самите джанти , на задните има 25 грама тежести, джантите са бмв м перформанс от 1 серия и са със фланци 30мм така стоят добре но и без фланци ги имаше вибрациите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.11.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 320d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw_otto » 12 Мар 2018, 16:49

здравейте колеги, ццц модула на е60 става ли за е90 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 12 Мар 2018, 17:10

bmw_otto написа:здравейте колеги, ццц модула на е60 става ли за е90 ?

Да, но трябва да се флашне и кодира ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от rangatakmeta » 12 Мар 2018, 21:46

здравеите имам въпрос имам бмв 320 си е90 и исках да питам сменя ли се горивният филтър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2018, 9:10

rangatakmeta написа:здравеите имам въпрос имам бмв 320 си е90 и исках да питам сменя ли се горивният филтър

Няма кола на която не се сменя,освен на електрички
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dhtj » 13 Мар 2018, 11:35

Gqbriel написа:Няма кола на която не се сменя,освен на електрички


E чак пък така...
На бензиновите алфи не се сменя. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bexim » 13 Мар 2018, 11:44

На ДВ е част от помпата за ниско налягане и се сменя с нея.. Едва ли някой ще го смени без да има крайна нужда. :lol:
Ако това е 320si - чета правилно, би трябвало да може да се смени.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.02.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от rangatakmeta » 13 Мар 2018, 16:47

казаха ми че е вграден и се сменял когато свърши напълно , несам наясно ....Благодаря предварително

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 14 Мар 2018, 10:06

Bexim написа:На ДВ е част от помпата за ниско налягане и се сменя с нея.. Едва ли някой ще го смени без да има крайна нужда. :lol:
Ако това е 320si - чета правилно, би трябвало да може да се смени.

Не само на ДВ, ми и без ДВ бензиновия филтър не се обслужва :yes: Намира се вътре в резервоара до помпата и струва само 400 лв :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 14 Мар 2018, 19:27

Колеги напоследък на няколко пъти ми се случва след като съм карал, спрял и изгасил двигателя, и след това до 1-2 мин се опитам да го запаля, той отказва да запали при първото или второто натискане на бутона старт, и тръгва чак след като пусна педала на съединителя изключа и опитам наново. Иначе при студен старт винаги пали на момента. Акумулаторът е на година и половина, не съм го регистрирал, но по-принцип е същия като предишния. Ако някой може да каже поради какво се получава горния проблем, моля да сподели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 15 Мар 2018, 13:33

Задните накладки имат ли датчици за смяна, като свършат? Гледам, че са поизтънели и скоро трябва да ги сменям.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 15 Мар 2018, 14:01

exc написа:Задните накладки имат ли датчици за смяна, като свършат? Гледам, че са поизтънели и скоро трябва да ги сменям.


Да, намира се на дясно задно колело и кабела е по дълъг от на предния да го имаш на предвид.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 16 Мар 2018, 21:55

Някой може ли с 2 думи да ми обясни за бензиновите 320-ки е92.

На някой места ми излиза с N46N на други с N46. На някой места ги дават всички е92 с 156 к.с, на други ги дават с 170 к.с.

Има ли визуална разлика двигателя и освен често срещаните проблеми в една от темите по-надоло, по-надеждни ли са от н52 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10375
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Leon » 16 Мар 2018, 23:02

Двигателите 150 (N46) и 170к.с. (N43) са различни - вторият е с директно впръскване, различна компресия и още доста неща. Вгражда се във фейслифтовите 3 серия (не само в тях, де, но питаш за нея конкретно). Визуално също са различни - можеш да намериш снимки в нета, но по-новият изглежда по-масивен, сякаш пълни повече коша :mhihi:

Ето един линк да добиеш представа:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/n46.html
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BaDxBoY » 16 Мар 2018, 23:49

Leon написа:Двигателите 150 (N46) и 170к.с. (N43) са различни - вторият е с директно впръскване, различна компресия и още доста неща. Вгражда се във фейслифтовите 3 серия (не само в тях, де, но питаш за нея конкретно). Визуално също са различни - можеш да намериш снимки в нета, но по-новият изглежда по-масивен, сякаш пълни повече коша :mhihi:

Ето един линк да добиеш представа:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/n46.html


Хах, да тази за която се интересувам била с н43 двигател. н43 са с директно впръскване и около 20% по-нисък разход, н46 е нормален, така ли ?
н45 е предимно американските и английските 320SI, докато тук 320ките са н43 и н46н ?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook