Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Колеги, да ви питам нещо.
Тука едни турци до нас са взели от немец една 325xi е92 огледах я и е уникална. Мога да я купя изключително евтино. Колата е с ръчни скорости. Ако си я взема за лична, какви са ми възможностите за изключване на 4х4 и карането само на задно ? Сняг няма в нашия район.
нулеви
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
До Е90 моделите и едно каре да скъсаш и няма тръгване колата, ти искаш да караш само на задно.
- nikolaymihaylov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.01.2018
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам е90 320 бензин 150коня. Днес сутринта не беше много студено, но колата ми държа много ниски обороти и не знам от какво е. Някой може ли да ми даде идея ? И притреперва също така и загасна 1 път. Странното, е че преди 3 месеца сменях горивна помпа.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги,
Въпрос към тези, които са със спортно окачване - как намирате возията с 18-цолови джанти? Аз съм със 17-ки (не runflat) и съм някъде на ръба на поносимостта по софийските улици, но пък ужасно много ми харесват джантите стил 193
Поздрави
Въпрос към тези, които са със спортно окачване - как намирате возията с 18-цолови джанти? Аз съм със 17-ки (не runflat) и съм някъде на ръба на поносимостта по софийските улици, но пък ужасно много ми харесват джантите стил 193
Поздрави
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymihaylov написа:Колеги имам е90 320 бензин 150коня. Днес сутринта не беше много студено, но колата ми държа много ниски обороти и не знам от какво е. Някой може ли да ми даде идея ? И притреперва също така и загасна 1 път. Странното, е че преди 3 месеца сменях горивна помпа.
Благодаря предварително!
Нищо не е странно. Като си сменял горивна помпа не си имунизиран от други проблеми. Диагностика.
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте отново колеги не видях тема за ксенони и затова ще попитам тук искам да сложа ксенон HID 75w h7 на фар с лупа но се притеснявам дали ще дава грешки на компютъра за неактивни светлини и дали ще трябват кондензатори да не премигват фаровете ако някой е тествал тези ксенони ще бъда благодарен за отговора му нека сподели да знам да ли си струва да ги купувам въобще, защото четах в един сайт, че тези хид за е90 не давали грешки но дали е вярно незная.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
The iron hammer написа:Здравейте отново колеги не видях тема за ксенони и затова ще попитам тук искам да сложа ксенон HID 75w h7 на фар с лупа но се притеснявам дали ще дава грешки на компютъра за неактивни светлини и дали ще трябват кондензатори да не премигват фаровете ако някой е тествал тези ксенони ще бъда благодарен за отговора му нека сподели да знам да ли си струва да ги купувам въобще, защото четах в един сайт, че тези хид за е90 не давали грешки но дали е вярно незная.
Благодаря предварително.
Айде няма нужда да ни вадиш очите!
- M0n57eR
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.01.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 F80
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:The iron hammer написа:Здравейте отново колеги не видях тема за ксенони и затова ще попитам тук искам да сложа ксенон HID 75w h7 на фар с лупа но се притеснявам дали ще дава грешки на компютъра за неактивни светлини и дали ще трябват кондензатори да не премигват фаровете ако някой е тествал тези ксенони ще бъда благодарен за отговора му нека сподели да знам да ли си струва да ги купувам въобще, защото четах в един сайт, че тези хид за е90 не давали грешки но дали е вярно незная.
Благодаря предварително.
Айде няма нужда да ни вадиш очите!
Защо на всеки въпрос се заяждаш, вместо да си изразиш мнението като нормален човек?
От доста време следя публикациите и ти си единствения, който държи подобен тон. Съжалявам за оффа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Бързи въпроси и отговори
Тези който съм избрал пише ,че не заслепяват с дтв стъкла който предпазвале от заслепяване са.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, опитвам се да си сменя термостата (Е90 320и 150кс) , но тъпите 3 болтчета Е8 не помръдват, почти се изядоха главите от натискане. Някой който е сменял термостат да даде някакъв акъл. Благодаря.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги колата ми е с н47 някой забалязал ли е дали като вкара ключа и даде на контакт се включва помпата в резервоара защото при мен не се включва и ми се струва странно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Обезвъздуши ли я като хората? Това че долния ти маркуч е студен ми подсказва че най-вероятно не сиdjakere4a написа:Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Обезвъдуших от двете пластмасови кръстчета, едното до казанчето другото горе до масления филтър изхвърли вода. Това мисля са двете най-горни точки.chris_barnes написа:Обезвъздуши ли я като хората? Това че долния ти маркуч е студен ми подсказва че най-вероятно не сиdjakere4a написа:Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Пусна ли парното да духа на висока температура? Най-вероятно е останал въздух в радиаторчето. Като изстине колата провери пак, най-вероятно ще дръпне още течност.djakere4a написа:Обезвъдуших от двете пластмасови кръстчета, едното до казанчето другото горе до масления филтър изхвърли вода. Това мисля са двете най-горни точки.chris_barnes написа:Обезвъздуши ли я като хората? Това че долния ти маркуч е студен ми подсказва че най-вероятно не сиdjakere4a написа:Та смених термостата, борих с трите болта 5 часа. Този, който смених беше оригинален, но не вдигаше повече от 67 градуса. Сега обаче я покарах 20 км и градусите отидоха на 110 и продължават нагоре, а перката не се е включила. Сложих MAHLE. Горния маркуч е топъл, а долния студен. Моля, за съвет.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Изпратено от моят C6903 с помощта на Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани